Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sideerinen karttani, mitä se kertoo?  (Luettu 7008 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 22.02.2006 12:18:13 »

Haluaisiko Harschi tai joku muu sideeriseen perehtynyt kertoa jotain sideerisestä kartastani? Olen vähän epävarma sen suhteen ja olisi kiva kuulla osuuko siinä asioita oikeaan. Tein kartan astro.comissa ja selvisi että olen
Aurinko, kuu,merkurius, venus ja mars kalat,
ja nouseva kaksonen. Jupiter ja saturnus neitsyessä, uranus skorpionissa ja neptunus jousimiehessä sekä pluto neitsyessä.

Kun nuo kuvauksethan ei mene samalla lailla perinteisesti eihän? Hurjalta näyttää tuo viisinkertainen kala  Smiley

 Smiley
tallennettu
Laredo
Vieras
« Vastaus #1 : 22.02.2006 20:52:32 »

Haluaisiko Harschi tai joku muu sideeriseen perehtynyt kertoa jotain sideerisestä kartastani? Olen vähän epävarma sen suhteen ja olisi kiva kuulla osuuko siinä asioita oikeaan. Tein kartan astro.comissa ja selvisi että olen
Aurinko, kuu,merkurius, venus ja mars kalat,
ja nouseva kaksonen. Jupiter ja saturnus neitsyessä, uranus skorpionissa ja neptunus jousimiehessä sekä pluto neitsyessä.

Kun nuo kuvauksethan ei mene samalla lailla perinteisesti eihän? Hurjalta näyttää tuo viisinkertainen kala  Smiley

 Smiley

Hei Artemis,
Lyhyitä sideerisiä tulkintoja teen nykyisin omalla foorumillani. Vaatii rekisteröitymisen kuten täälläkin:

http://www.phpbbserver.com/sideerinenastro/

Terv. ent. SatAqu
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 23.02.2006 09:08:00 »

Sataqu, yritin rekisteröityä muttei onnistunut jostain syystä... Vai olenko tumpelo  :Smiley
tallennettu
Laredo
Vieras
« Vastaus #3 : 23.02.2006 12:49:54 »

Sataqu, yritin rekisteröityä muttei onnistunut jostain syystä... Vai olenko tumpelo  :Smiley

Nähdäkseni olet jo rekisteröitynyt kahdella nimimerkillä sisään (Artemis ja Artemis1).

Tv.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 23.02.2006 14:36:43 »

Mutten pääse sisään... Täytyypä tutkailla Smiley Kirjoitin salasanankin oikein... Hmmm... tämä ei ole minun päiväni  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 23.02.2006 14:40:36 »

Eikä... Olen ilmeisesti sählännyt rekisteröitymisvaiheessa jotenkin sillä mailiini tuli lupa pyyntö vanhemmiltani  Grin Ilmeisesti olen rekisteröitynyt jotenkin lapsena  :Smiley  :Smiley Olenpas tyhmä!
Kokeillaanpas rekisteröityä vielä kolmannen kerran...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 24.02.2006 20:53:21 »

Onnistuin vihdoin rekisteröitymään tuolle sivulle ja kiltti ihminen olikin minulle jo tulkintaa laittanut. Kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: