Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyttären stellium 8. huoneessa  (Luettu 4867 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« : 12.02.2012 13:20:45 »

Saatteko mitään irti tästä? Ei kai se 8. huone voi olla pelkkää pahaa.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2012 21:38:43 »

 aurinko aspect_con mars harka 8. huoneessa ja  saturnus aspect_con kuu  oinas 8. huoneessa. Tätä rykelmää aspekteissa  pluto .
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.2012 21:19:39 »

Jep, ei kai noita 'pahoja huoneita' olekaan. Tytär on aika dramaattinen ja kärkevä persoona välillä, on tuota oinasta ja härkää sen verran kartalla.  tickedoff
Äsken luki juuri unienselityskirjaa, joten tuollaisetkin asiat kiinnostavat. Itselläni on paljon tavaraa 12. huoneessa, joka myös on perinteisesti 'hankala huone'.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2012 21:22:52 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #3 : 29.02.2012 20:29:10 »

Mun 12.huone alka 9 astetta  kalat ja loppuu 6 astetta  kaksoset eli käsittää noin neljäsosan koko kartasta. Huone sisältää Khiron, Pallas  ja  Eris  oinas ja Sedna,  venusmerkuriussaturnus harka ja Varun ja  aurinko  kaksoset.
Ja ihan hyvin tuo elämä tässä kaikenkaikkiaan on mennyt. Vastoinkäymisiä on ollut, mutta tunnen olleeni jollain tavalla myös onnekas.
 Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #4 : 21.04.2012 22:07:46 »

Hei, itsekin olen yrittänyt vähän kaivella näitä juttuja, mutta kaksosen kärsivällisyys ei riitä siihen, että alkaisin opiskella ihan alusta Wink. Minullakin näytti olevan kahdeksannessa huoneessa eniten kamaa, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä voisi olla niin pelottavaa. Jostakin täältä luin, että siihen huoneeseen liitetään vastoinkäymiset, mutta toisaalta myös ihmeet Smiley. Omaan elämään liittyy tasan yksi iso vastoinkäyminen, mutta muuten on rullannut ihan kivasti.  Cool Luin myös, että kahdeksanteen huoneeseen liittyy myös mahdollista selvänäköisyyttä - mulla sitä on jossain määrin aina ollut, viime vuosina yhä enemmän vain. Jospa tyttärelläsi jossain vaiheessa herää jotain tällaista.  smitten
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #5 : 22.04.2012 15:22:45 »

Tyttären elämän alku oli siinä mielessä erilainen, että kun aloin odottaa häntä jouduin muuttamaan isästään eroon, sillä mies ei voinut sulattaa raskauttani, vaan vaati aborttia! Ennestään meillä oli puolivuotias poika.  Se oli kamalaa aikaa ja olin henkisesti todella väsynyt (fyysisesti hyvässä kunnossa). Mielessäni oli raskausaikana usein se, miten tämä kaikki tulee vaikuttamaan syntyvään lapseen. Tytär olikin todella kiinni minussa, suorastaan takertunut.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2012 08:26:32 »

En tiä nyt näkyykö tosta, mutta mulla on kans vahva 8. huone, stellium  aurinko merkurius saturnus jupiter ja lisäksi noita asteroideja ja noususolmu. Mulla on mars sitten vielä skorparissa. Kuu taas on mulla pinnallisessa kaksosessa, että en joudu kärsimään skorpionin vaikutuksesta kuulle.

Pidän 8. huoneen hyvänä puolena sen, että kouliintuu niin vahvaksi ihmiseksi, ettei järkyty juuri mistään. Ymmärtää miksi asiat tapahtuu ja ei ole tilanteiden tai asioiden heiteltävänä. Pystyy katselemaan asioita sivusta ja on valtaa tavalla tai toisella.

Sun tyttärellä on kyl vahva aur-mars ja satr.-kuu yhtymät, Kuu oinaassa varsinkin 8. huoneessa voi olla vahva puhumattakaan aur-mars -yhtymästä, joka varmaan antaa luonteelle hyvää potkua. Varmaan mielenkiintoinen ja ihastuttava tytsy! Wink Uskon, että hän voi olla sen verran älykäs, että löytää itse ilman isompaa ohjausta sen mitä haluaa. Varmaan älykäs ja hieman riitaisa tai haasteellinen, mutta siitähän se draivi sitten lähteekin... ja luulisi luovuutta löytyvän?

Minä en ole kuin amatööri, mutta tää 8. huoneen teema kiinnostaa ja mulla voi olla jotain annettavaa kun olen sitä ittessäni aika paljon tutkinu.


 

tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
Myrten
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #7 : 18.05.2012 19:34:34 »

Hei Aki no uta,

Osaisitko sitten kertoa jotain tästä minunkin 8. huoneestani? Siellä on aika paljon kamaa ja elämässä on kyllä riittänyt haasteita, ihan siemenestä asti (mulla on yksi regressiomuistikuva kohdusta eikä kiva ollut sekään). Toisaalta on kyllä sitten annettu ihan kivasti eväitäkin kaikesta suoriutumiseen. Mitä tästä voisi sanoa?

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: