Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris vapautuu ristinkantajan roolista?  (Luettu 56484 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #105 : 10.07.2011 11:58:47 »

 Cheesy Tässä ristin tippumista odotellessani ihmettelen mikä se oikeasti tuo vastuuvelvoitteen juuri kauriin hartioille. Kun olin nippa nappa neljän ikäinen sairastui pikkuveljeni vakavasti. Mummoni vei minua kirkkoon rukoilemaan pikkuveljen paranemisen puolesta. Olisihan meillä ollut minua yli vuoden vanhempi leijona-veli, kolme vuotta vanhempi vesimies-veli, sekä aina muuten eturintamaan rynnivä neljä vuotta vanhempi oinas-sisko.

Kauris minussa oli se, joka pisti nuorimmat sisarukset myöhemmin polvilleen rukoilemaan kun naapurin riihi paloi ja vanhemmat olivat sammuttamassa tulipaloa. Aina välillä juostiin katsomaan yhä korkeammaksi kohoavia lieskoja ja ei kun uutta rukosta putkeen. Ei saatu rukousapuja taivaallisilta sammuttajajoukoilta, myöhemmin huhuttiin että palolla olisi ollut tekemistä taloudellisten vaikeuksien vuoksi.

Itse en ole mitenkään ihastunut ristinkantaja roolistani ja nuorempana varoittelinkin tuttujani etteivät värkkäisi lapsiaan joulu- tammikuulle syntyviksi, ihan vaan vanhimman rakkaudestaan käsin, oman esikoiseni kanssa en hallinnut ajoitusta vaan hänpä tahtoi syntyä välittömästi joulun jälkeen. Voi, anteeksi rakas kaurislapsukaiseni, olisin vähän helpomalla kartalla toivonut sinut syntyväksi.

Kauriilla on toki omat hyvätkin puolensa, mutta jääkööt nyt mainitsematta, kun otsikko kertoo kannettavasta rististä, eihän ne hyvät puolet ole raskaita kantaa, joskus se raskaskin taakka on kuitenkin kevyt kantaa. :Smiley

« Viimeksi muokattu: 10.07.2011 12:03:15 kirjoittanut Inke_1 » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #106 : 10.07.2011 12:58:30 »

Ristiä on kannettu lapsesta asti. Tai huolta muista ihmisistä. Jos ei olleet oma vanhemmat, niin sitten ystävät ja kaverit.

Joku sanoi, että takapakki alkoi vasta muutama vuosi sitten. Minusta tuntuu, että koko elämä on mennyt vähän niinkuin yksi askel eteenpäin ja sitten kaksi taakse. Raskaita kokemuksia on sadellut tasaisin väliajoin, lähinnä sellaisissa kohdissa, joissa psykologia katsoo ihmisellä tapahtuvan kehitystehtäviä, kuten teini-iässä, jolloin luodaan identiteettiä ja kokeillaan jo omien siipien kantavuutta.

Olen sitäkin miettinyt, että ihme ettei kamelin selkä ole jo notkahtanut kaiken tämän vastuun alla. Mutta siihen olen pyrkinyt turvaamaan, ettei kellekään anneta enempää kuin jaksaa kantaa.

 smitten

Kukapa ei helpotusta elämäänsä kaipaisi, mutta näillä mennään, mitä on annettu. Osaa ainakin asettaa asiat perspektiiviin omien kokemusten kautta.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #107 : 02.07.2012 12:52:04 »

Kuulin mielenkiintoisia juttuja kauris-merkistä! :Smiley
Kauriin vastuuntunto ja päämäärähakuisuus, velvollisuus ja kontrolli, millä hän suorittaa elämässään asioita, on tehnyt hänestä eräänlaisen ristinkantajan.

Se jäi mieleen eräältä kurssilta.
Nyt kuulin, että kauriilla on ollut pitkä elämän 'yliopisto' ja he jotka ovat jaksaneet tuon ristinsä kantaa, vapautetaan nyt. Heille koittaa suuri 'valon' ja keveyden ilo elämässään, kun Pluto siirtyy jousimiehestä kauriiseen. Tämä jakso kestänee 10-15 vuotta.
Ja paljon kestäneistä ja kovan elämän kokeneista kauriista tulee ihmiskunnan johtomerkkejä, edelläkävijöitä!

Tuo kolahti sydämeeni saakka! Kunpa näin kävisi!  angel


Oletteko kuulleet tästä!
Itse Aurinko-Kauriina voin myös allekirjoittaa tuon ylläolevan. Ristiä on tässä ollut riittämiin, vaan se jatkuu koko elämäni - tavallaan......
Kaurishan on tunnollinen, tunnetusti. Jossain määrin tunnollisuus vieläkin on kuvioissa mukana....
Mutta Kauriin raskasmielisyydestä minulla ei enää ole tunnetta. Onhan aurinkoni siirtynyt Vesimieheen, johon prog-Merk tekee yhtymää, mutta edelleen karttani on hyvin alapainotteinen. Nyt 3.huone, kirjasto täynnä kamaa!!!! Suoranainen stelliumi mielestäni siinä, eli Mars-vaikutusta, käsittääkseni?Huh?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #108 : 04.07.2012 20:37:58 »


Itse Aurinko-Kauriina voin myös allekirjoittaa tuon ylläolevan. Ristiä on tässä ollut riittämiin, vaan se jatkuu koko elämäni - tavallaan......
Kaurishan on tunnollinen, tunnetusti. Jossain määrin tunnollisuus vieläkin on kuvioissa mukana....
Mutta Kauriin raskasmielisyydestä minulla ei enää ole tunnetta. Onhan aurinkoni siirtynyt Vesimieheen, johon prog-Merk tekee yhtymää, mutta edelleen karttani on hyvin alapainotteinen. Nyt 3.huone, kirjasto täynnä kamaa!!!! Suoranainen stelliumi mielestäni siinä, eli Mars-vaikutusta, käsittääkseni?Huh?
SEPON TULKINTAA ALLA (Radixkartta)

Suuri risti

Sinun kartallasi planeetat muodostavat erään astrologian eniten väärinymmärretyistä kuvioista. Kun vähintään neljä planeettaa ovat kaikki keskenään neliö-aspektissa ja vielä pareittain oppositiossa niin silloin olet suorittamassa todella suurta tehtävää tämän elämäsi aikana. Joskus tällaisessa tilanteessa tulee miettineeksi, että mikä ihme saa haukkaamaan näin ison palasen yhdellä kertaa, mutta mitä ilmeisimmin sinulla on tässä elämässä valmiudet tämän urakan hoitamiseen. Ehdoton päätehtäväsi on keskittyä vain ja ainoastaan oman elämäsi hoitamiseen ja järjestämiseen. Edellisten elämiesi aikana olet reilusti liian kanssa uppoutunut muiden asioiden hoitamiseen, jolloin oma henkinen ja sielullinen kasvusi on päässyt hetkeksi pysähtymään ihan totaalisesti. Moisesta kimpaantuneena olet sitten ennen tätä syntymääsi päättänyt käyttää niin monta elämää kuin tarve vaatii päästäksesi jälleen itsesi herraksi. Jos tämä viesti menee jakeluun niin sinulla on hyvät mahdollisuudet hoitaa ongelma pois päiväjärjestyksestä suhteellisen nopeassa tahdissa. Edellytyksenä on ehdottoman itsenäisyyden ja horjumattoman itsekkään asenteen omaksuminen kaikkien kohtaamiesi asioiden ja ihmisten kanssa. Vasta silloin, kun ajattelet aina ensiksi itseäsi ja ainoastaan seuraat mitä muille tapahtuu ja miltä heistä tuntuu, tulet kohoamaan elämääsi rasittavien vastoinkäymisten ja ongelmien yläpuolelle. Mitä enemmän huolehdit muiden asioista ja tunteista, sitä hankalammaksi elämäsi tulee muodostumaan kunnes et enää kerta kaikkiaan jaksa vaan sinun on pakko antaa periksi. Mahdollisesti kohtaamasi onnettomuudet, tragediat ja sairaudet ovat luonnon antamia viestejä siitä että et riittävästi ota itseäsi huomioon. Seuraavat yksittäiset aspektit ovat suuren ristisi osatekijöitä. Nämä tulkinnat on syytä lukea tarkkaan, koska niiden sisältämien ohjeiden avulla voit rakentaa elämällesi niin vankan pohjan ettei sitä pysty mikään mahti maailmassa horjuttamaan. Tämä on ollut suurten ja vaikutusvaltaisten ihmisten aspekti kautta aikojen. Käytä sinä tätä voimaa viisaasti ja ota paikkasi maailmassa.
------ ^Tuon ylläolevan olen ottanut haltuuni - vähän enemmän kuin ehkä, olisi suotavaa, mutta olen päässyt turhista murheista, elämä ja asiat menevät juuri siten, kuten on tarkoitettu.
Ehkpä TR-Pluton aikaansaannosta???
Tätä nykyä huolehdin vain omista asioistani, enkä sekaannu muitten ihmisten asioihin. Lapsenikin täyttää 6.7. 20-vuotta, ja on vain luotettava siihen, että kyllä hän pärjää, jos äitinsä mentalitteettia on vähänkään ominut  Cool Smiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: