Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyvä paha Saturnus  (Luettu 11758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 06.02.2012 08:18:42 »

Yhden tulkintatavan mukaan Saturnuksen huonesijainti saattaisi kertoa elämän osa-alueen jolla tunnemme jäävämme osattomiksi ja joiden eteen joudumme tekemään paljon työtä. Enemmän kuin pelkästään huonesijaintiin tai merkkiin kiinnittäisin huomiota Saturnuksen tekemiin aspekteihin. Eritoten persoonallisiin planeettoihin sekä akseleille.


Tuo on ihan totta! Aspektit on tärkeä huomioida.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 08.02.2012 13:35:26 »

Minulla on Artemiksen tapaan vain positiivisia kokemuksia Saturnuksen transiiteista, tosin karttani hallitsija on Saturnus. Viime kesän Saturnuksen "hirmutransiitit" olivat parasta aikaa miesmuistiin! Olin hyvin onnellinen, tasapainoinen ja reipas.

Olen itse ajatellut Saturnuksen transiitin aikakautena, jolloin tarkastetaan miten hyvin ihminen on tehnyt töitä itse itsensä kanssa. Jos työtä on tehty ajatuksella ja panostuksella (koska Saturnuksen edustamat asiat eivät ole helppoja läksyjä), Saturnus tulee ja palkitsee. Jos työ on edennyt hyvin, mutta hiottavaa on vielä, Saturnus tulee huomauttamaan asiasta ja aiheuttaa vain pientä kitkaa. Jos töitä ei ole tehty (laiskuus, mukavuuden halu, pelko ymv.) on  Saturnuksen transiitti raskas. Silloin oppitehtäviään ei voi kiertää.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #17 : 09.02.2012 11:30:29 »

Minulla Saurnus 5.huoneessa leijonassa. Ilmeisesti aika positiivinen aspekti  saturnus  aspect_tri  aurinko (7.huone, skorpioni) ja vähemmän onnekkaampi  saturnus  aspect_squ  uranus (6.huone, skorpioni).

Tuo neliöaspekti on ilmeisesti tuonut sen , että ensimmäinen taiteeseen liittyvä ammattini ei oikein ottanut tuulta alleen,joten vaihdoin alaa. Työn epävarmuus on myös lykännyt lasten hankintaa. Kolmio aurinkoon taasen on tuonut pitkiä ystävyys- ja rakkaussuhteita?

Tämä mun tulkinta on hieman aloittelijan tasolla joten saa korjailla jos tulee muuta mieleen näistä aspekteista.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: