Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: [:] Ninjat & Ninjutsu [:]  (Luettu 20347 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #15 : 03.02.2012 22:05:47 »

olen sanonutkin, että tosi tieto tulee sisältä. ei siis ainakaan minun teksteistäni. Wink
Nyt oot poika pussissa ja pahasti  Wink smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #16 : 04.02.2012 11:44:44 »

Olen nauramisen kannalla  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 05.02.2012 01:42:22 »

Ei nyt kuitenkaan mennä nauramisen ja pilkan puolelle.  Wink Kaikilla on oikeus uskoa kuinka haluaa ja pitää totuutenaan mitä haluaa. Täällä saa myös vapaasti kirjoittaa omia näkemyksiään, kantaansa ja uskoaan nettiketin rajoissa. Ei kuitenkaan kannata väittää mitään 100% ehdottomana totuutena. Kukaan, siis kukaan meistä ei tiedä 100% ehdotonta ja varmaa totuutta ihan kaikesta.  Wink  angel
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #18 : 05.02.2012 09:49:26 »

Rin Pyo To Sha Kai Chin Retsu Zai Zen!

Terv. J-P:n naapuri. Olkoon voima kanssanne! Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #19 : 05.02.2012 10:11:26 »

Tarkoitinkin että tilanteessa jossa ei tiedä, itkeäkö vai nauraa, kannattaa aina nauraa.
 En suinkaan mitään pilkkanauruja meinannut  Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #20 : 05.02.2012 14:55:58 »

Todellako? Hmmm.
Miettii*
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #21 : 05.02.2012 15:06:17 »

no mutta pilkkaamiseksihan nämä tähtisielun ketjut aina menee teidän muiden keskustelijoiden osalta ja mua pistää suututtaan kun en osaa olla puolueeton silloin kun näen että joukolla tylytetään sellaista joka seisoo yksin sanojensa takana

jos ei mitään faktaa tähtisielun teksteistä löytäisikään niin ainakin hänen kirjoittelunsa paljastaa jokaisen foorumin vakiokäyttäjien muukalaisvihaa ulkopuolisia kohtaan, hierarkioita, mielistelijöitä ja mielipidevaikuttajia, ihmisluonnolle tyypillistä laumasieluisuutta ja sille sokeutumista kun saadaan syntipukki yhteisön ulkopuolelta jota saa halventaa luvan kanssa, kun muutkin niin tekee

tämä ei todellakaan ole mikään vaihtoehtoisen ajattelun mekka  Embarrassed
Nämä keskusteluthan menevät tällaiseen kärjistelyyn ja piilopiikittelyyn Tähtisielun töpöihin jätetyistä kommenteista. Tämäkin aihe nyt on sellainen, että jos siihen yhtyisi, morkkaisi kaikkea kirjoitettua tietoa ja tekstiä julistaen, ettei tallennettua historiaa ole olemassakaan - siis epäsuorasti, joten se on sallittua(?). Se, että Tähtisielulla on tällaiset reaaliteetit elämässään ja että hän pohjustaa elämänsä tälle henkilökohtaisesti, ei merkitse muille käyttäjille mitään. Se merkitsee, että tällaista tekstiä pitää laittaa nettiin. Sitä saa laittaa nettiin, sekään ei ole vielä väärin. Se on väärin, ettei siitä voi keskustella. Kaikki, mitä olen Tähtisielulta aihetta koskien kuullut, on: "Se on sinun mielipiteesi." Mikä jumansviidun "mielipide"? Edelleen viitataan historiallisiin dokumentteihin. Jos tämä särkee pienen sielun maailman, särkeköön. Ehkä ihminen eheytyy siitä sitten mukavasti ja kasvaa henkisesti, kypsyy ja vastaanottaa todellisuuden, joka on paljon maagisempi kuin kaikki muut taikamaailmat.
   Ne kaikki taikamaailmathan kumpuavat juuri tästä maailmasta.

Se, että ottaa kantaa keskusteluun, eikä sille kannanotolle anneta painoa, on julmaa. Sitä nyt tapahtuu molemmin puolin.

no mikä hemmetti ihmisiä oikein vaivaa? ei kai se mun syy ole jos jollain menee raivoaivoksi olotilat sen takia, että joku kirjoittelee netissä? kyllä silloin on omassa päässä se ongelma kun ei tavallista ihmistä saa raivoihinsa tuollaiset asiat, kun mieli on kondiksessa. internetin idea on vapaa tiedon kulku. ja mielestäni kaikilla ihmisillä on oikeus tietää näistä asioista esim. säteilylaskeumasta Suomessa. meillä on yhteinen vihollinen, olitte sitten ninjoja, shamaaneja, astrologeja tai lampaita. kai tunnette sanonnan viestintuojasta ja sen ampumisesta? missään tapauksessa ylläpidon ei pidä taipua sensuuriin. vaikka sitä vaatisi koko maapallo. koska sensuuri on ikäänkuin väkivaltaa täällä internetissä. sananvapaus on aika tärkeä asia. ja siitä ei voida tinkiä. ugh.

tällaisia ninja aiheita teen, koska haluan esittää myös tällaisista asioista oman mielipiteeni. onko oman mielipiteen tuominen esille jotenkin kiellettyä tällä foorumilla jos se on liian erilainen? eikö tämän foorumin pitäisi pikemminkin olla vaihtoehtoisen ajattelun mekka täällä Suomessa?
Kyllä tässäkin on pointti: Nettiin täytyy suhtautua tietyllä varauksella. Muuta pointtia tuossa viestissä ei sitten olekaan kun se on esitetty niin subjektiivisesti, ja tuomitsevaa subjektiivisuutta se tulee vastauksekseen saamaankin. Ei messiasta esittävä ota myös viestintuojan roolia siinä missä johtaja ei maksa omaa palkkaansa. Ampu tulee, kuka olisi arvannut? Ei auta itku markkinoilla eikä kaikki maailman humanismikaan lämpöiseksi tilkkutäkiksi ommeltuna.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2012 15:07:51 kirjoittanut Pakolainen » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #22 : 05.02.2012 20:53:39 »

Mielestäni henkilökohtaiset syytökset alkoivat tässä ketjussa jo heti alusta.

En ota kantaa tähtisielun muihin kommenteihin, muutenkaan itsensä uudeksi Jeesukseksi julistamisiin, sillä kukaan meistä ei ole täydellinen, eikä sitä pitäisi keneltäkään vaatiakaan. Jonkinlainen ennakkoluulo näiden edellisten perusteella nähtävästi on aiheuttanut myös tässä ketjussa ongelmia, vaikka tekstit lukemalla ei ole mitään loukkaavaa kirjoitettu tähtisielun puolelta.

Yritetään nyt olla teilaamatta toisiamme, kiitos? Väärät faktat toisen tekstistä voi korjata korrektisti, mutta kiitos ei niin että sanotaan kirjoittajan tekstin olevan "täyttä tuubaa". Toisenkin tekstissä voi olla totuuden siemen jollain toisella ulottuvuudella, sillä kukaan meistä ei tiedä mikä on 100% totta.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 06.02.2012 11:23:30 »

Mielestäni henkilökohtaiset syytökset alkoivat tässä ketjussa jo heti alusta.

Tunnustan sanoneeni Tähtisielun kirjotusten tässä ketjussa olleen tubaa niiltä osin kuin ne koskivat historiallisia ninjoja ja tein sen siitä syystä, että ne olivat täyttä tuubaa. (Ekassa viestissä oli noin 2 lausetta, jotka eivät olleet ristiriidassa tosiasioiden kanssa.)

Kyseessä ei kuitenkaan ole syytös, vaan asian toteaminen. Kyllä minusta saa tulla oikaisemaan, jos joku väittää jotain tuubaa asioista, joista on olemassa tietoa. Vai pitäisikö vaikka antaa mennä huomautuksetta, jos joku tulee tänne väittämään vaikka että vesi ei olekaan märkää? Minä korjasin asian, koska satuin siitä tietämään keskivertokansalaista enemmän, enkä halunnut että muut lukijat pitävät keskustelunavauksen tekstejä totena.

On tärkeää myös ymmärtää Tähtisielun kirjoitusten jatkumo: Hän aiheuttaa nämä tilanteet aivan itse. Hänen bloginsa on jo poistettu Uuden Suomen sivustolta ja hän on Tiede-lehden keskustelupalstalla kirjoituskiellossa. Eikä kyse ole lisko-alienien-illuminati-salaliitosta, vaan siitä että Tähtisielulla tuntuu menevän sekaisin fyysisen maailman tosiasiat ja oma mielikuvitus ja sitten kun asiasta huomauttaa, alkaa ihmettely, jankkaaminen ja salaliittoteoriointi.

Minun puolestani henkimaailman asioista voi kirjoitella mitä lystää, mutta jos tulee kertomaan totuutena asioita, jotka eivät sitä ole, on luonnollinen karmallinen seuraus että joku tulee ja oikaisee asian. Ja jos näin ei tehtäisi, jäisi Tähtisielulta väliin se arvokas oppimiskokemus, jonka se hänelle tuo. (Jotkut tarvitsevat samasta asiasta monia opetuksia, ennen kuin asia menee jakeluun.)

Pelottelu ja maailmantuho-ketjut ovat sitten asia erikseen, niitä en kommentoi. Aminthir moderaattorina kertoi kuitenkin saaneensa niistä suuren määrän valituksia. Enkä ihmettele: Olisi kiva niissäkin kuulla välillä käytännön toimintaehdotuksia, eikä vain sitä tuhosanomaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 06.02.2012 11:52:08 »

Sanoin että täytyy ymmärtää asian jatkumo ja sen vuoksi kerroin muiden palstojen bänneistä:
Jos sama henkilö bännätään eri puolilla internettiä, on todennäköisempää että se olisi itseaiheutettua, kuin että häneen kohdistuu liskoalienilluminatisalaliitto.

Minusta on ihan mukavaa että hän voi kirjoitella täällä, hänen vain pitää sopeutua ihan samaan kuin kaikkien muidenkin kirjoittajien, eli että jos kirjoittaa epätotta, joku saattaa tulla ja oikaista. Jos sitä ei kestä, niin se on voi voi.

Vai voisitko perustella, minkä vuoksi hänen pitäisi saada tässä asiassa erikoiskohtelu? Kyllä minä korjaan eteen tulevat 'vesi ei ole märkää'-tyyppiset heitot aina kun niitä kohtaan, täysin riippumatta siitä kuka ne on kirjoittanut.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 06.02.2012 13:24:28 »

On aivan eri asia antaa ennustuksia asioista tai kertoa mielipiteitään, kuin väittää epätosia asioita historiasta tai uskonnosta tilanteissa, jossa ne ovat helposti tarkistettavissa. Kuka tahansa voi tällä foorumilla esittää mielipiteitään aivan vapaasti. Samoin - eritoten otsikon selvänäkö ja ennustukset alla - kuka tahansa voi kertoa intuitionsa viestejä yms. Nyt ei kuitenkaan ole kyse mielipiteistä eikä ennustuksista, vaan fyysisen maailman tosiasioita koskevista väitteistä.

Esimerkki: Se että väittää esim. buddhalaisilla olevan jumalan on kertakaikkisen epätosi väite, eikä kyse ole ollenkaan mielipiteestä vaan tunnetusta tosiasiasta: Ei ole, buddhalaisuus ei tunne jumalakäsitettä. Ellet usko, mene kysymään keneltä tahansa buddhalaisuuden opettajalta.

Mielipiteet ovatkin ihan ok, mutta ne eivät ole totuuksia. En ole kommentoinut Tähtisielun mielipiteitä lainkaan missään kohtaa, vaan hänen yritystään väittää niitä tosiasioiksi.  Tähtisielun väitteistä olenkin kommentoinut vain niitä jotka ovat todistettavissa epätosiksi ja jättänyt muut kommentoimatta.


Minä en näe ketään hyödyttävän sen, että annetaan ihmisten väittää epätotuuksia eikä korjata niitä. Heiltä jää oppimiskokemus väliin ja lisäksi joku palstan herkkäuskoinen lukija voi saada väärää informaatiota vaikutuksin, jotka eivät ole ennakoitavissa.

Mitä moderaattorin kieltämiä loukkauksia olen heittänyt?
Ole hyvä ja erittele, haluan kuulla yksityiskohtaisesti mikä lause rikkoo mitäkin netikettisääntöä. Kehotan myös tekemään minusta valituksen moderaattoreille, sillä jos olet sitä mieltä että rikon foorumin sääntöjä, siitä lienee hyvä heille tiedottaa.

Kerroin Tähtisielun muista bänneistä sen vuoksi, että se valottaa hänellä olevan samanlaisen ongelman myös muilla internet-foorumeilla, mikä viittaa siihen suuntaan että ongelmana eivät todellakaan ole muiden kirjoittajien suoltamat asiattomuudet ja loukkaukset. Ja minä halusin tuoda tämän esiin siitä syystä, että tätä tietoa vailla olevat hellämieliset eivät luulisi hänen joutuneen vain yhtäkkiä nettikiusaajien kohteeksi, sillä niin asia ei ole.

Sinä olet nimenomaan ainakin minun kannaltani vaatimassa Tähtisielulle erikoiskohtelua, sillä minulla on tapana korjata eteen tulevat vesi-ei-ole-märkää-väitteet kaikilta muilta, mutta hänen kohdallaan sinun mielestäsi se pitäisi jättää tekemättä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #26 : 06.02.2012 21:17:43 »

mielestäni on hyvin tärkeää, että puhutaan tällaisesta asiasta kuin sananvapaus. kun tosiaan sitä ei monella sivustolla ole. mikä on todella sääli. kun internetin idea on nimenomaan tiedon vapaa kulku. ja omasta mielestä tulevat ajatukset ovat myös tietoa. mutta ehkä tätä sananvapautta koskien voisi perustaa oman ketjunsa? Smiley

mitä tulee tähän ninja juttuun. niin en usko, että sinä ekle pystyt mitenkään todistamaan omia väitteitäsi. se ei ole mitään todistamista, että sanot "no kun tämä tyyppi sanoi olevansa ninja ja minä uskon häntä". ei se todista mitään muuta kuin sen, että sinä itse uskot sitä tyyppiä ja sen kertomuksia.
tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 10.02.2012 12:55:33 »

Jottei Aminthir ei myöskään saisi kaikkea "lokaa" niskoilleen aiheen lukitsemisesta, ilmoitan myös oman kantani ja aiheellisuuden tämän aiheen lukitsemiseen. Sillä todellakin tämä ketju alkoi olla vain henkilökohtaisuuksiin ja persoonaan menevää syyttelyä puolin ja toisin. Huom, puolin ja toisin.  Wink Aihe pysyy siis edelleen lukittuna.  police
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: