Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ahdistava "vierailija" ???  (Luettu 3171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamiliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 01.01.2012 18:30:15 »

Kysyn neuvojanne asiaan,joka on nyt toistunut muutamana yönä.. Ja saa minut pelkäämään ihan vain nukkumaanmenoa..

Olen herännyt kesken unieni tosi ahdistavaan oloon ja aina kun säpsähdän hereille katson makuuhuoneeni yhteen nurkkaan, ja tuntuu että kaikki ei ole hyvin nyt siellä..

En osaa kirjoittamalla selittää asiaa, muuten kuin sanoilla "pimeys, hahmo ja suunnaton ahdistus ja pelko" joka minut valtaa sillä sekunnilla kun havahdun sikeästä unesta tähän! (kuin minut herätettäisiin tarkoituksella..)

Tilanne saa minut niin pelkäämään, etten uskalla jäädä makuuhuoneeseen ja jatkaa unia, vaan nousen ja laitan valot päälle ja pysyn tunteja pois koska en halua kokea sitä uudelleen..

Mistä voi olla kysymys ja voinko itse tehdä mitään joka poistaa tämän uuden ja kauhean ongelman?? Sad((( Ja miski tai kuka??

Nyt jo pelottaa toistuuko sama jälleen..Mielelläni kuulen mielipiteitänne tai neuvoja miten hoitaa asiaa..Koska asia on jokaöinen.. Embarrassed
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #1 : 01.01.2012 19:33:39 »

Minulle tuli mieleen, että huoneessasi voisi olla jonkun kuolleen henkilön henki, joka ei ole päässyt toiselle puolelle. Itse olen näissä tilanteissa puhdistanut huoneen ja pyytänyt enkeleitä luokseni. Pyydän arkkienkeli Mikaelia suojaamaan minua, taloani ja huonetta sekä untani, totta kai pyydän myös apua talooni eksyneelle hengelle, jotta hän pääsisi sinne, minne kuuluukin.
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #2 : 02.01.2012 21:16:08 »

No ei se kyllä mikää haamu ole Tongue Unihalvaus. http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus  Itsellä paljonkin ollut noita viimeaikoina ja tilanteeseen liittyy aina aivan kammottava pelko.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2012 09:16:17 »

Oletko kokeillut soittaa sille pirteitä lastenlauluja tai klassista musiikkia?

"The vibrations and harmonies of classical music are said by some to repel negative influences."

Tästä tarkemmin Robert Brucen kirjassa:
http://tinyurl.com/768rjnu
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #4 : 03.01.2012 17:58:48 »

Kyse voi olla myös unissaan saadusta paniikkihäiriökohtauksesta. Onko sinulla taipumusta paniikkikohtauksiin?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: