Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 128520 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #195 : 03.07.2012 17:43:57 »

Heippa!

Minäkin liityn kysyjien joukkoon. Mitä näet minun työlleni? Soppari loppuu vuoden lopussa ja uutta hanketta pitäisi kehitellä, jotta saadaan rahoitus. Yksi idea on nyt, josko se kantaisi?  :Smiley

Heissan!

Katsotaas mitä viestejä kortit antavat työhösi liittyen =)

Kuolema

Muutoksen kortti. Raivataan vanhaa ja tehdään tilaa uudelle. Jokin asia tai suhde päättyy tai sitten muuttaa muotoaan - lopullisesti. Älä pelkää muutosta

hmmm... Tämä viittaa näemmä sopimuksesi loppumiseen, jonka jälkeen olisi mitä luultavammin jotain radikaalia muutosta tiedossa ja mitä luultavammin hyvään suuntaan =)

Päätin nostaa sinulle toisen kortin vielä tuohon uuteen ideaasi liittyen =)

Taikuri

Itseluottamusta, omaperäisyyttä ja luovuutta. On suotuisa hetki astua muutosten tielle, toteuttaa suunnitelmia tai aloittaa uusi elämänvaihe. Uuden oppimista ja tiedon välittämistä

Kortin valossa tämä uusi idea saattaisi olla hyvä idea. =) Koska kortti on näin suotuisa uskon aika vahvasti ideasi olevan hyvä ja kokeilemisen arvoinen =)

--SSMoonSS--



Aikahan tässä tulee näyttämään aika pian mitä tapahtuu. Laitan viestiä kun tulevaisuus alkaa olla selvä (jos se nyt koskaan voi sitä olla)  Smiley tuhannet kiitokset  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Sallastiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #196 : 03.07.2012 17:47:01 »

Hei

Voisko joku katsoa minullekin. Miltä tilanne näyttää rakkauden suhteen... Onkohan minulla tulevaisuutta tämän kauempana olevan mihen kanssa.

Kiitos 


Heissan.

Katsotaas mitä kortit kertovat sinulle rakkauden suhteen =)

Kuu

Tuo näyttämölle kummallisia, unenomaisia tapahtumia tai tapaamisia. Herkällä henkilöllä on taipumus upota mielikuviinsa. Vahvoja unia, jotka vaivaavat. Hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita. Kuun alla on kuitenkin parasta olla tekemettä sopimuksia, suunnitelmia tai sitoumuksia

Elikkäs, selko kielellä, uskoisin tulevaisuutta teillä kahdella olevan, mutta en tiedä kuinka pitkälle pääsette suhteessanne. Kuitenkin nyt ei kannata hirveämmin miettiä isompia sitoumuksia ettei se sitten käänny itseäsi vastaan joskus. Ota rauhallisesti ja katso miten tilanne lähtee menemään =) Anna asioiden kulkea omalla painollaan =)

--SSMoonSS--

Kiitos tuhannesti ja juuri näin :-)
Mies tuntuu suunnittelevan tulevaisuutta, mukava tapaus mutta minua kyllä ahdistaa ne suunnitelmat. Ja sen tietenkin olen myös sanonut. Elämäni on ollut nyt muutoksia täynnä ja tuntuu etten halua sitoutua mihinkään vakavaan, en ollenkaan. Ja kun toinen on kauempana niin yhtä haaveilua koko elämä... Kiitos vielä
tallennettu
opc2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #197 : 04.07.2012 14:02:14 »

Päätin minäkin kysyä erästä asiaa, liittyen rakkauteen. Olen saanut kolhuja valitettavan useasti, joko itse möhlien tai minua on käytetty hyväksi emotionaalisesti. Onko minulla koskaan oikeata rakkautta tiedossa vai tyydynkö sinkkuelämään? Undecided Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #198 : 04.07.2012 18:19:47 »

Ihanaa jos minun ihmissuhdetilanteeseeni nostaisit kortin... On niin monia avoimia juttuja, että oikein ihmetyttää. Onkohan työssä tulossa minulle jotakin mukavaa uutista, vähän sellainen on kutina tällä Wink

Heissan hei!

Nostetaas sulle pari korttia, jotta pystyttäisiin vastaamaan molempii selvästi =)

Ihmissuhde

Maltti

Suotuisa tilanne tai taitava henkilö, joka sovittaa ristiriitoja ja yhdistää kiinnostavia ihmisiä toisiinsa. Aika hakeutua eheyteen ja tasapainoon. Toimi vasta, kun kaikki asian puolet on punnittu.

Onkohan sinulle mahdollisesti tilanne, jossa olet tavannut esim ystäviesi kautta joitakin kiinnostavia ihmisiä ja suurinpaan osaan näistä ihmisistä tuntisit jonkinlaista vetoa? Jotain tuon tyylistä kortti viestittää =)

Työ

Vaunut

Kortti kertoo muutoksista, liikkumisesta ja matkustamisesta, usein työhön liittyen. Muutto mahdollinen. Kulkuvälineet vaikuttavat elämään

Kortti ei hirveämmin aukaise, mitä sinulla on tiedossa työelämässäsi. Mutta kuitenkin jotain on ehdottomasti tulossa, koska nousi tällainen kortti. Vaunut edustavan mm liikkumista ja matkustamista, joten olisikohan sinulla mahdollisesti tiedossa jokin matka jonnekkin työn puolesta ja työnantajasi tietää sinun mahdollisesti tykkäävän tämän tyylisestä yllätyksestä? En ole täysin varma, mutta mikään matkustamiseen liittyvä asia ei ole pois suljettu Vaunut kortin avulla =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #199 : 04.07.2012 18:27:02 »

Hei SSMoonSS,

Olisiko mahdollista että nostaisit minullekin kortin?  Smiley

Olisin kiinnostunut tietämään mitä työelämääni kuuluu?
Olen "jämähtänyt" työpaikkaan jossa voin huonosti enkä koe sitä omakseni.
Onko näköpiirissä työpaikan vaihtoa? Olen hakenut mm. uudelleen työpaikkaan jossa aiemmin olin ja joka tuntuu kovasti omalta vai onko jotain muuta näköpiirissä?

Lisäksi tietysti nuo rakkausasiat kiinnostavat eli onko sillä rintamalla näköpiirissä mitään pidempiaikaisempaa kumppanuutta?  smitten

Sydämellisesti jo etukäteen kiittäen!  smitten  smitten

Sleeper

Heippa Sleepper =)

Työhön yleisesti nousi

Erakko

On aika vetäytyä pohtimaan asioita kaikessa rauhassa. Suo itsellesi aikaa ja keksity olennaiseen.

Kortti ilmiselvästi antaa osviittaa, että nyt on aika miettiä, mitä haluat tehdä työksesi. Jos tämä nykyinen ei tunnu omalta, vaihda sitten sellaiseen paikkaan, joka tuntuu sinulta ja haluat tehdä sitä =) Suosittelisin itse, että katsot, mitä vastaavat sinulle enstisestä paikastasi, koska se on kuitenkin sitä mitä tykkäsit tehdä, joten katso olisiko se sitä vielä =)

Rakkaus

Maltti

Aika hakeutua eheyteen ja tasapainoon.

Kortti ei valitettavasti avaa, onko kuinka pitkäaikaista suhdetta tulossa, mutta kortti kertoo halustasi olla jonkun kanssa. Uskoisin että tuolla jossain on sinulle se pitkäaikainen seurustelukumppani. Kortti sanoo sinulle, että nyt on aika alkaa etsimään, jos ei ole sopivaa vielä näköpiirissä =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #200 : 04.07.2012 18:32:20 »

Hei SSMoonSS,

Uskaltauduimpa minäkin (vaikka eihän tässä mitään pelkäämistä ole) utelemaan sinulta korttineuvoja muutamaa viimeaikaista kysymystä koskien.

Olen ollut omaehtoisesti "telakalla" eli downshiftaamassa työelämän ulkopuolella viimeisen puolitoista vuotta. Nyt mielessä pyörii työelämään paluu, ei niinkään halusta kuin koko ajan pakottavammasta tunteesta että "jottain tarttis tehrä"...

Näetkö korteista, että palaisin työelämään (tai opiskeluelämään) tämän vuoden puolella?

Onko mahdollinen työ- tai opiskeluelämään paluu sidoksissa downshiftaamisen aikana omaksumaani uuteen elämän suuntaan - olen nimittäin opiskellut näinä puolenatoista vuotena reikiä ja karunaa, ja olen muutenkin kiinnostunut "vaihtoehtopuolesta". Kiinnostusta asiaan ainakin on.

Tuleeko mahdollinen työelämään paluuni yhteydenottona ulkoiselta kontaktilta, vai tarvitaanko tässä minun aktiivista toimintaani?

Sydämelliset kiitokset,

McM

No katsotaas mitä tulevaisuus sinulle viestittää korttien kautta =)

Taikuri

On suotuisa hetki astua muutosten tielle, toteuttaa suunnitelma tai uusi elämänvaihe. Uuden oppimista ja tiedon välittämistä

Minusta sinun kannattaisi alkaa katselemaan kiinnostavia työpaikkoja, koska kortti viestittää, että nyt olisi hyvä hetki aloitella uusi työ. Sen enempää, että tuleeko ulkopuolelt pyyntö vai ei, kortti ei kerro, mutta ole aktiivinen ja katsele onko kiinnostavia töitä tarjolla =) Tai jos työ ei nappaa, voit ihan yhtä hyvin lähteä vielä opiskelemaankin, kortti viestittää että sekin on hyvin varteenotettava vaihtoehto =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #201 : 04.07.2012 19:03:06 »

no, utelias kun oon- mitäs näkyy?

No katotaas mitä kortit antaisivat osviittaa tulevasta =)

Hirtetty

Olet ilmeisesti käännekohdassa elämässäsi ja tänä muutos ilmenee erityisesti asenteessasi. Uudet ajatukset kypsyvät seurauksena koetuista vaikeuksista.

No näemmä sinulla on ollut vähän vaikeita aikoja takanapäin, mutta nämä ajat ovat aukaisseet uusia mahdollisuuksia tulevaasi ajatellen. Onkos elämässäsi tapahtunut jotain mullistavaa lähiaikoina, koska olet näemmä käännekohdassa ja tämä on näemmä vaikuttanut sinuun jollain tavalla ja sanoisinko hiukan vahvastikkin.

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #202 : 04.07.2012 19:07:31 »

Heippa SSMoonSS
Pystyisitkö viä kahtoon näkyykö mulle yhteistä tulevaisuutta tämän nykyisin tapailemani miehen kanssa? :3
kiitos etukäteen. Smiley

Heissan!! =)
No katsotaas mitä kortit teille kahdelle lupaavat =)

Rakastavaiset

Vetovoimaa kahden ihmisen välillä. Syvät tunteet, sopusointu ja kauneus olennaisia elämässä. Henkilö, joka tekee asioita täydestä sydämestään

No vetovoimaa teidän välillänne kyllä on ja syviä tunteita =) Olet itse kaiketi henkilö, joka tekee asioita täydestä sydämestäsi =) En näe yhtään syytä, miksi teidän kahden yhteiselo ei voisi onnistua =) Näillä näkymin teillä olisi yhteinen tulevaisuus, mutta kovin tarkasti kortti ei kerro eli kuinka pitkälle aikavälille yms =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #203 : 04.07.2012 19:15:06 »

Päätin minäkin kysyä erästä asiaa, liittyen rakkauteen. Olen saanut kolhuja valitettavan useasti, joko itse möhlien tai minua on käytetty hyväksi emotionaalisesti. Onko minulla koskaan oikeata rakkautta tiedossa vai tyydynkö sinkkuelämään? Undecided Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

Heippa!

No katsotaas mitä viestejä kortit meille välittävät =)

Voima

Symboloi henkisiä voimavaroja ja mielen tyyneyttä. Taitava ja tunneälykäs henkilö, joka luottaa itseensä. Päämäärä saavutetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Omaat sisäistä voimaa, joka kestää koettelemukset ja saattaa loppuun sen, minkä olet jo aloittanut.

Kortti hiukan kuvailee sinua, eli olet henkilö, joka luottaa itseensä asioissa, joissa on hyvä. Nyt sinun täytyy olla itseluottavainen joka hetki =) Sinun ei kannata antaa periksi ja elää sinkkuna, koska kortti viestii, että tulet saavuttamaan sen todellisen rakkauden lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Mikään ei tapahdu hetkessä. =) Ne koettelemukset, joita olet valitettavasti joutunut kokemaan osana elämän kovaa koulua, ovat tehneet sinusta vahvemman ja sisäisen voimasi ansioista olet jaksanut aina luottaa rakkauteen =) Luota siihen siis jatkossakin niin rakkaus löytää sinut kyllä =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #204 : 04.07.2012 19:39:02 »

Mullekkin sais katsella, taloustilanne ja työkuviot erityisesti nyt pinnalla. Asunnonvaihtokin tässä mielessä pyörii, edullisempaa etsimässä, mutta kannattaako? Kiitos jo etukäteen  Smiley
tallennettu
Ilkka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #205 : 04.07.2012 21:18:13 »

Hei vielä SSMoonSS,

Suurkiitos, mie todella tarvitsin tätä! Cheesy

McM

tallennettu
Marju336
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #206 : 04.07.2012 22:06:57 »

Ihanaa jos minun ihmissuhdetilanteeseeni nostaisit kortin... On niin monia avoimia juttuja, että oikein ihmetyttää. Onkohan työssä tulossa minulle jotakin mukavaa uutista, vähän sellainen on kutina tällä Wink

Heissan hei!

Nostetaas sulle pari korttia, jotta pystyttäisiin vastaamaan molempii selvästi =)

Ihmissuhde

Maltti

Suotuisa tilanne tai taitava henkilö, joka sovittaa ristiriitoja ja yhdistää kiinnostavia ihmisiä toisiinsa. Aika hakeutua eheyteen ja tasapainoon. Toimi vasta, kun kaikki asian puolet on punnittu.

Onkohan sinulle mahdollisesti tilanne, jossa olet tavannut esim ystäviesi kautta joitakin kiinnostavia ihmisiä ja suurinpaan osaan näistä ihmisistä tuntisit jonkinlaista vetoa? Jotain tuon tyylistä kortti viestittää =)

Työ

Vaunut

Kortti kertoo muutoksista, liikkumisesta ja matkustamisesta, usein työhön liittyen. Muutto mahdollinen. Kulkuvälineet vaikuttavat elämään

Kortti ei hirveämmin aukaise, mitä sinulla on tiedossa työelämässäsi. Mutta kuitenkin jotain on ehdottomasti tulossa, koska nousi tällainen kortti. Vaunut edustavan mm liikkumista ja matkustamista, joten olisikohan sinulla mahdollisesti tiedossa jokin matka jonnekkin työn puolesta ja työnantajasi tietää sinun mahdollisesti tykkäävän tämän tyylisestä yllätyksestä? En ole täysin varma, mutta mikään matkustamiseen liittyvä asia ei ole pois suljettu Vaunut kortin avulla =)

--SSMoonSS--

KIITOS kaunis  smitten Taidan ymmärtää tämän tilanteeseeni liittyen. Olen tavannut ystvien kautta henkilön ja nyt kannattanee odotella???  Wink Eli katsotaanpas kaikessa rauhassa tilannetta...

Työssäkin tämä kortti voi natsata hyvin , varmaankin lisää kulkemista tulollaan, näin ounastelisin...

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #207 : 05.07.2012 09:38:30 »

no, utelias kun oon- mitäs näkyy?

No katotaas mitä kortit antaisivat osviittaa tulevasta =)

Hirtetty

Olet ilmeisesti käännekohdassa elämässäsi ja tänä muutos ilmenee erityisesti asenteessasi. Uudet ajatukset kypsyvät seurauksena koetuista vaikeuksista.


No näemmä sinulla on ollut vähän vaikeita aikoja takanapäin, mutta nämä ajat ovat aukaisseet uusia mahdollisuuksia tulevaasi ajatellen. Onkos elämässäsi tapahtunut jotain mullistavaa lähiaikoina, koska olet näemmä käännekohdassa ja tämä on näemmä vaikuttanut sinuun jollain tavalla ja sanoisinko hiukan vahvastikkin.

--SSMoonSS--

no ehkä näin vois sanoo, kk sitten ukko ilmotti eroavansa ja lähti lapsettoman  naisen mukaan ja me lasten kanssa muutettiin eilen omaan kotiin, että onhan tässä, muuttoa ja avioeoa...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #208 : 05.07.2012 23:28:58 »

Hei SSMoonSS,

Olisiko mahdollista että nostaisit minullekin kortin?  Smiley

Olisin kiinnostunut tietämään mitä työelämääni kuuluu?
Olen "jämähtänyt" työpaikkaan jossa voin huonosti enkä koe sitä omakseni.
Onko näköpiirissä työpaikan vaihtoa? Olen hakenut mm. uudelleen työpaikkaan jossa aiemmin olin ja joka tuntuu kovasti omalta vai onko jotain muuta näköpiirissä?

Lisäksi tietysti nuo rakkausasiat kiinnostavat eli onko sillä rintamalla näköpiirissä mitään pidempiaikaisempaa kumppanuutta?  smitten

Sydämellisesti jo etukäteen kiittäen!  smitten  smitten

Sleeper

Heippa Sleepper =)

Työhön yleisesti nousi

Erakko

On aika vetäytyä pohtimaan asioita kaikessa rauhassa. Suo itsellesi aikaa ja keksity olennaiseen.

Kortti ilmiselvästi antaa osviittaa, että nyt on aika miettiä, mitä haluat tehdä työksesi. Jos tämä nykyinen ei tunnu omalta, vaihda sitten sellaiseen paikkaan, joka tuntuu sinulta ja haluat tehdä sitä =) Suosittelisin itse, että katsot, mitä vastaavat sinulle enstisestä paikastasi, koska se on kuitenkin sitä mitä tykkäsit tehdä, joten katso olisiko se sitä vielä =)

Rakkaus

Maltti

Aika hakeutua eheyteen ja tasapainoon.

Kortti ei valitettavasti avaa, onko kuinka pitkäaikaista suhdetta tulossa, mutta kortti kertoo halustasi olla jonkun kanssa. Uskoisin että tuolla jossain on sinulle se pitkäaikainen seurustelukumppani. Kortti sanoo sinulle, että nyt on aika alkaa etsimään, jos ei ole sopivaa vielä näköpiirissä =)

--SSMoonSS--

Heips SSMoonSS,

Todella iso kiitos kun kerkesit katsomaan!  Smiley

Tuo paikka ja tehtävä tosiaan jota olen hakenut on minulle niin tärkeä että tekisin sitä jopa ilmaiseksi jos se vain taloudellisesti olisi mahdollista  Wink Sinne kun on vaan kovasti muitakin hakijoita niin ei ole minun käsissä asia. Onko tähän mahdollisesti enempää valaisua että onko minulla mahdollisuuksia sinne päästä?

Mielenkiintoinen tuo rakkaus kortti. Olen pitkään elänyt itsekseni ja minulla tosiaan on herännyt suuri halu olla jonkun kanssa ja varsinkin jonkun tietyn. On vaan varattuna joten tämäkään asia ei täysin omissa käsissä ole. Onko tähän mahdollisesti enemmän valaisua?

Sleeper  Smiley
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
opc2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #209 : 07.07.2012 17:16:29 »

Hei, olisin vielä kysynyt opiskeluun liittyvää. Vuosia sitten olisin vaihtanut alaa ja olisin kouluunkin päässyt, mutta henk.koht. elämä oli silloin kaaoksessa ja jouduin siitä luopumaan. Nyt kuitenkin haluaisin samalle alalle uudestaan. Oliko tällä tarkoitus etten päässyt sinne? vai saavutanko sen uudestaan minkä silloin menetin? Kiitos viimekertaisesta ja tästä toisesta myös smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: