Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mestarinumero 11 - "periytyykö"?  (Luettu 15441 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 21.02.2006 12:23:59 »

Numerologian mukaan mun elämäntehtävänumero on 11. Laskin myös, että jos mun muksu syntyy tasan laskettuna aikana, niin myös hän saisi mestarinumeron "riesakseen". Myös äidilläni on nimen perusteella mestarinumero. Onko muilla tällaista "jatkumoa" numeron 11 kanssa? Mietin, että tämä "osa" on sen verran kova, että voisi hyvinkin vaatia toisen samanlaisen "oppaaksi" siitä selvitäkseen... Huh
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2006 13:32:27 »

Usein noita samoja numeroita esiintyy perheenjäsenissä. Mutta aina se ei mene ihan niin, että kaikilla olisi elämänsä oppiläksynä sama, vaan voi olla että tuo numero esiintyykin toisilla muissa numeroissaan.

Eli kun oppiläksynä opetellaan elämässä sen numeron kertomia asioita, niin esim. minuusnumerona vastaava numero kertoo niiden ominaisuuksien jo olevan opittu. Siispä joskus on niin, että esim. äidillä on minuus 11 ja lapsella 11 elämänpolussaan. Tuolloin äiti taitaa toimia jonkinlaisena oppaana. Jos molemmat opettelevat 11-asioita (11 molemmilla elämänpolussa), niin kai se menee silloin tyylillä toinen toistaan tukien. Jne.  Smiley
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 21.02.2006 14:26:32 »

Jop, siis tarkemmin katsottuna, 11 on sekä minun että äidin minuuden numero, lapsellani se olisi kohtalon numero. Esikoisella ei ole mestarinumeroa.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 21.02.2006 14:52:46 »

Tulipas katsottua kans, että mun ja miehen syntymäajoista laskettu numero on 7 =)
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2006 15:18:33 »

Niin eli elämänpolkunumero lasketaan syntymäajasta, minuus lasketaan kastenimen kaikista kirjaimista - ja tuo kohtalonnumero on elämänpolku+minuus. Muita tärkeitä numeroita ovat pyrkimyksen numero (kastenimen vokaalit yhteenlaskettuna) ja vaikutelman numero (kastenimen konsonantit yhteenlaskettuna). Y muuten lasketaan konsonantiksi.  Smiley
tallennettu

boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #5 : 21.02.2006 16:24:15 »

Minun ja miehen yhteen laskettu numero on sama kuin esikoisen oma numero. en tiedä mikä sen varsinainen nimi on. Tarkoitan  sitä mihin ynnätään syntymäpäivä, kuukausi ja vuosi yhteen. Minä olen 6 ja mieheni on 3 ja esikoinen on 9

Kun oma laskettuaikani läheni sukulaiset laski synnytyspäivän tarkalleen noiden numeroiden avulla, ja niihän siinä kävi että lapsi syntyi sinä päivänä. Se kuulema toimii vain esikoisen kohdalla, mene ja tiedä. meidän kohdalla piti paikkaansa kuitenkin.  Cool
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #6 : 21.02.2006 17:51:46 »

Minun ja miehen yhteen laskettu numero on sama kuin esikoisen oma numero. en tiedä mikä sen varsinainen nimi on. Tarkoitan  sitä mihin ynnätään syntymäpäivä, kuukausi ja vuosi yhteen. Minä olen 6 ja mieheni on 3 ja esikoinen on 9

Kun oma laskettuaikani läheni sukulaiset laski synnytyspäivän tarkalleen noiden numeroiden avulla, ja niihän siinä kävi että lapsi syntyi sinä päivänä. Se kuulema toimii vain esikoisen kohdalla, mene ja tiedä. meidän kohdalla piti paikkaansa kuitenkin.  Cool

Eli kertaapa, miten se laskettiin? Miehen ja oma minuuden numero? Vai elämänpolkunumerot?
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #7 : 21.02.2006 18:16:14 »

mä en tiedä niiden varsinaisia nimiä mutta näin,
kun olen itse syntynyt 8.2.1985 niin kun nuo lasketaan yhteen tulee 33 = 6
ja mieheltä lasketaan samalla tavalla ja hänelle tulee luku 3 ja kun nuo lasketaan yhteen eli 6+3 saadaan 9.
Poikani on syntynyt 26.3.2005 jolloin noin laskettaessa hänelle saadaan 18 ja se kun vielä ynnätään tulee 9

Kaikki päivämäärät joista tulee 9 oli mahdollisia syntymäpäiviä mutta tuo oli kaikkein lähinnä laskettua aikaa.

Ymmärrätkö?  smitten
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #8 : 21.02.2006 18:37:33 »

Sivukommenttina boboolle: sinähän olet varsinaisesti 33 - siis jos haluat niin. 33 on mestarinumero, jota ei enää supisteta. Sen voi kuitenkin kaataa kuutoseksi, jolloin sen voima menee tavallaan hukkaan. Taitaa aika harva olla saanut tuota voimaenergiaa täysin käyttöönsä, mutta eiköhän sekin aika tule. Meinaan, kun nämä energia-ajat tästä kehittyvät.  Smiley Ole 33!  smitten smitten smitten

Laskentatulos tuolla 33:lla on 33+3=36=3+6=9. Eli sama siitäkin tulee kuitenkin - siis se ysi.  Smiley Smiley Smiley

 smitten smitten smitten
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #9 : 21.02.2006 18:42:51 »

mä en tiedä niiden varsinaisia nimiä mutta näin,
kun olen itse syntynyt 8.2.1985 niin kun nuo lasketaan yhteen tulee 33 = 6
ja mieheltä lasketaan samalla tavalla ja hänelle tulee luku 3 ja kun nuo lasketaan yhteen eli 6+3 saadaan 9.
Poikani on syntynyt 26.3.2005 jolloin noin laskettaessa hänelle saadaan 18 ja se kun vielä ynnätään tulee 9

Kaikki päivämäärät joista tulee 9 oli mahdollisia syntymäpäiviä mutta tuo oli kaikkein lähinnä laskettua aikaa.

Ymmärrätkö?  smitten

Jepjep, eli meillä mahdollisia päiviä sitten sellaiset, joista tulee 14, jos tuo kakkosen kohdalla onnistuisi  smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #10 : 21.02.2006 18:43:47 »

Son huomenna  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #11 : 21.02.2006 19:00:36 »

Itselläni elämänpolku 33 ja minuus 11.

Nuorimmalla tyttärellä elämänpolku 11,vaan pitääkin kaivaa nuo kirjaimia vastaavat luvut,ja laskea hänen minuutensa.

Aika jänskiä nuo.Hän syntyi kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. smitten
tallennettu

boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #12 : 21.02.2006 21:25:26 »

Sivukommenttina boboolle: sinähän olet varsinaisesti 33 - siis jos haluat niin. 33 on mestarinumero, jota ei enää supisteta. Sen voi kuitenkin kaataa kuutoseksi, jolloin sen voima menee tavallaan hukkaan. Taitaa aika harva olla saanut tuota voimaenergiaa täysin käyttöönsä, mutta eiköhän sekin aika tule. Meinaan, kun nämä energia-ajat tästä kehittyvät.  Smiley Ole 33!  smitten smitten smitten

Laskentatulos tuolla 33:lla on 33+3=36=3+6=9. Eli sama siitäkin tulee kuitenkin - siis se ysi.  Smiley Smiley Smiley

 smitten smitten smitten

Ahaa  smitten mitähän sekin taas tietää  Cheesy
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #13 : 21.02.2006 21:36:24 »

Joo kuules, boboo!  smitten Se tietää sitä, että sinussa on potentiaalia paljon enemmän kuin mitä sillä pelkällä kuutosella. Tosin kuutosenkin voi kohottaa tuoksi 33:ksi, mutta se vaatii kovaa työtä. Sinulla se on vain ( Grin ) käyttöösi otettavissa. Elämänpolussa tuo energia on tosin joskus hankala ottaa käyttöön eli oppia ne asiat, joita se numero edellyttää. Mutta palkintokin taitaa sitten olla sitä suurempi. 33 opettelee parantajaksi ja opettajaksi. 33 on "kristusenergiaa". 33 rakastaa ihmisiä laajasti ja pyyteettömästi ja poistaa maailmasta vääryydet. Tai siis pitäisi... kuten sanottu niin moni on jättänyt potentiaalinsa käyttämättä.  Sad

P. S. Eikä muuten kuutosessakaan ole mitään vikaa. Se on ihan hyvä numero sinällään. Mutta 33:lle se on vähän potentiaaliensa haaskausta.
tallennettu

boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #14 : 21.02.2006 21:46:14 »

Joo kuules, boboo!  smitten Se tietää sitä, että sinussa on potentiaalia paljon enemmän kuin mitä sillä pelkällä kuutosella. Tosin kuutosenkin voi kohottaa tuoksi 33:ksi, mutta se vaatii kovaa työtä. Sinulla se on vain ( Grin ) käyttöösi otettavissa. Elämänpolussa tuo energia on tosin joskus hankala ottaa käyttöön eli oppia ne asiat, joita se numero edellyttää. Mutta palkintokin taitaa sitten olla sitä suurempi. 33 opettelee parantajaksi ja opettajaksi. 33 on "kristusenergiaa". 33 rakastaa ihmisiä laajasti ja pyyteettömästi ja poistaa maailmasta vääryydet. Tai siis pitäisi... kuten sanottu niin moni on jättänyt potentiaalinsa käyttämättä.  Sad

P. S. Eikä muuten kuutosessakaan ole mitään vikaa. Se on ihan hyvä numero sinällään. Mutta 33:lle se on vähän potentiaaliensa haaskausta.

no siinä tapauksessa minut tunnetaan tästä lähtien NAISENA NUMERO 33!  2funny

Ai hitsiläinen nyt puras numerokärpänen, mentävä ahmimaan lisää tietoa  Cool
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: