Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huhuu, onko täällä vielä v. 2006 ja sitä ennen liittyneitä jäseniä?  (Luettu 80913 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #45 : 13.02.2012 11:24:45 »

Ahaa, täytyypä tulla kurkistamaan noita blogeja. Muistan kyllä, että Esmis puhuit usein miehestäsi ja hän onkin sitten jo erkaantuntut tästä maailmasta. Tuntuu se kummalta tämä elämän kulku, vaikka kaikille se aika joskus tulee ja vaikka kuinka henkisesti asiaa ajatteelee, niin silti. Kun omalla kohdalla asioita tapahtuu, niin sitten kai sen vasta oppii oikeasti. Mukavaa kevättalvea kaikille "vanhoille" ja toki uusillekin ja raikkaita kevättuulia uusine mukavine yllätyksineen  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #46 : 13.02.2012 13:37:11 »

Moikka mussukat ja olipas kiva bongata monta vanhaa tuttua nimeä tästä ketjusta!

Sattumalta eksyin tänne lueskelemaan ja olipa kiva bongata tämä ..ja että Tiigris oli minua kysellytkin   smitten
Mäkin taidan olla Astro-vanhuksia..muistaakseni liityin joskus 2005 tienoilla. En oikeastaan tiedä miksi tämä foorumi on nykyään jäänyt taka-alalle. Ennen tuli luurattua täällä päivittäin mutta nykyään hyvä jos joka kuukausi käyn vähän lueskelemassa. En tiedä..itsekin koen että foorumi jossain vaiheessa jotenkin muuttui..vai olenko se sitten vaan minä itse..? No kuiteskin..vaihtoehtohoidot ja muu "hörhökama" on mulla edelleen läsnä elämässä. Tällä hetkellä katse on ehkä enemmän kääntynyt oman itseen joogan ja meditaation avustuksella, ja ehkä on vähemmän energiaa niistä jutustelulle. Ja ajankäyttökin on mennyt aika uusiksi lapsen ja kaiken myötä.

Halauksia kaikille vanhoille (ja uusillekkin) astrolaisille!
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #47 : 13.02.2012 16:40:49 »

Ihana bongata vanhoja tyyppejä! Minähän olen myös vuoden 2005 ajan ihmisiä. Nimimerkit on muuttuneet, tilit deletoitu, mutta aina olen tänne palannut. En tiedä, mikä nimimerkeistäni on teille tutuin, ehkä eniten kirjoittelin Saturnalian nimellä.  Smiley

Juu, Pikkusiskona olen kirjoitellut vuonna 2005. Sitä ennenhän oli jo joku foorumi, taisin olla sieläkin.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2012 17:58:07 kirjoittanut St. PoP » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #48 : 13.02.2012 17:51:17 »

Olipas hauskaa bongata tällainen ketju ja kiva nähdä, että muutamia vanhojakin vielä täällä pyörii. Smiley Minä taidan olla niin vanha muinaisjäänne, etten lähde täältä kulumallakaan, vaikka viime vuosina onkin ollut melkoisen pitkiä taukoja kirjoittelussa. Aina välillä silti pitää käydä kurkkaamassa, mitä täällä tapahtuu, vaikken mm. tulkintoja tällä hetkellä ehdikään tehdä.

Olen tehnyt kartat ainakin kolmen ensimmäisen foorumiversion profiililleni, joten karttapankista oli helppo tarkistaa...ekan profiilin päivämäärä on 15.10.2003, niin että yhdeksättä vuotta tässä jo mennään. Huh! :Smiley Ja nousu-Kaurishan ei tietenkään tunnareitaan vaihda, joten nikki ja kuvakin taitavat olla edelleen samat kuin alussa. Grin Olin täällä piiiitkään moderaattorina, mutta sitten tuli mm. tr Uranus auringolle & Jupiterille ja toi vähän elämään uusia tuulia, samoin tr Saturnuksen oppositio auringolle laittoi karsimaan velvoitteita. Nykyään opiskelen yhteiskuntatieteitä ja edessä on kohta myös töihin paluu pitkän opintovapaan jälkeen - toivottavasti jossain vaiheessa myös työpaikan vaihto ja uusi ura. Opiskelu on siis viime vuosina vienyt liki kaiken ajan ja energian, mutta astrologia sinnittelee rinnalla sen verran, että vähintään S.A.S:in kesäpäiville on aina päästävä. Oman kartan transiitteja, progressioita ja paluita seuraan myös edelleen.

Kiva kuulla teistä vanhoista foorumilaisista, kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia, jotka paikalle osuvat! Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 13.02.2012 18:00:25 »

Oli ihan pakko käydä katsomassa, olenkin liittynyt jo 2005. Mutta minä en pyöri astrologiapuolella juurikaan, kun astrologian suhteen olen vaan kuluttaja, eli luen mielelläni mutta en väsää itse karttoja tai pähkäile yksityiskohtia. Enemmän kiinnostavat muuta henkimaailman/rajatiedon jutut.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #50 : 13.02.2012 20:23:17 »

Olen liittynyt lokakuussa 2005. Ennen keskustelinkin jonkin verran, nykyään käyn katsomassa aspektikarttaa silloin tällöin ja kommentoin vain mielenkiintoisimpiin topiceihin. Välillä menee monta kuukautta että en käy. Lähinnä ajan puute on se miksi en täällä kauheasti aikaa vietä.
Monet teistä "vanhoista" kyllä muistan.  Smiley

Asboo alias Asbolos
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
naranja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #51 : 13.02.2012 20:45:31 »

Just törmäsin ketjuun ja kävin tarkistamassa oman foorumi-ikäni, ja huhuh vuoden 2005 talvesta asti täällä tullut roikuttua!

Kirjoittelen todella satunnaisesti, luin omia kirjoituksiani just läpi ja niissähän on vuosiakin välissä.. Lueskelen kyllä foorumia välillä, mutta harvemmin keskustelut kolahtaa niin että tekis mieli kommentoida.
Ilahduttavan moni tämän ketjun nikeistä kuulostaa tutuilta, jee, lepposia pakkasia toivottelen kaikille!

Aheiviel - otetaaks tähän ketjuun pieni spekulaatio, minkälaisia aiheita/keskustelunavauksia vanhat kaipailee??
tallennettu

"enlarging your world -mad world"
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 15.02.2012 19:46:58 »

Moikka mussukat ja olipas kiva bongata monta vanhaa tuttua nimeä tästä ketjusta!

Sattumalta eksyin tänne lueskelemaan ja olipa kiva bongata tämä ..ja että Tiigris oli minua kysellytkin   smitten
Mäkin taidan olla Astro-vanhuksia..muistaakseni liityin joskus 2005 tienoilla. En oikeastaan tiedä miksi tämä foorumi on nykyään jäänyt taka-alalle. Ennen tuli luurattua täällä päivittäin mutta nykyään hyvä jos joka kuukausi käyn vähän lueskelemassa. En tiedä..itsekin koen että foorumi jossain vaiheessa jotenkin muuttui..vai olenko se sitten vaan minä itse..? No kuiteskin..vaihtoehtohoidot ja muu "hörhökama" on mulla edelleen läsnä elämässä. Tällä hetkellä katse on ehkä enemmän kääntynyt oman itseen joogan ja meditaation avustuksella, ja ehkä on vähemmän energiaa niistä jutustelulle. Ja ajankäyttökin on mennyt aika uusiksi lapsen ja kaiken myötä.

Halauksia kaikille vanhoille (ja uusillekkin) astrolaisille!



Tervepä terve!!
Kyllä olet oikeassa siinä, että maailma muuttuu, ja onneksi mekin muutumme. Varmaan ammennettiin niin paljon itseämme keskusteluissa eri aloilla, että sitä kuin 'tyhjeni'. Aikansa kutakin...ja katsotaan uudenlaista polkua.
Mutta olen tosi kiitollinen sinulle, kuten kaikille muillekin, joiden kanssa on syntynyt rikasta vuorovaikutusta!  smitten ja monta pysyvääkin ystävää löytynyt.

Näytät käyttävän ajan hyvin! Ja nauti lapsestasi. Mikään hetki yhdessä ei ole turhaa!

Esmis
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #53 : 15.02.2012 19:55:19 »

Voi teitä ihania astro-vanhuksia!!! Grin
Saturnalia tapaan facebooksissa, silloin tällöin pilkahdat, eikö`?
Ajatusta olen tavannut jopa viime kesänä astropäivillä, joissa viihdyin todella hyvin. Kaurismaisen velvollisuudella aherrat myös opinnoissasi ja varmasti pärjäät! Kunhan et jätä astrologiaa!

Hyvä kysymys sinulla naranja!

Minä tietenkin itsekeskeisenä napana muistelen niitä juttuja, joissa sain sanella hurjaa vauhtiani aivan mielikuvajuttuja, kuten 'Mitä korusi sinusta kertovat' ja Kuunkammarissa. Muistan myös intuitio-topikin, jossa oli hyvin rikas keskustelu ja tottakai kaikki seksitopikit, jossa 'sylki' roiskui ja kulmakarvat kohosivat tuon tuostakin.  Cheesy Grin 2funny  Kaikki ne ihanat naurut! Ja syvämietteiset ihmettelyt!
Missähän Asterix muuten on?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #54 : 18.02.2012 01:17:36 »

Asterix jätti palstan tossa varmaan vuosi sitten, tuumasi että hänellä ei enää riitä aika Smiley

Oon muuten itsessäni huomannut piirteitä, jotka on tosi samankaltaisia Asterixin kanssa, nimenomaan heräilevinä luonteenpiirteinä. Mehän oltiin Asterixin kanssa melkein karttakaksoset Smiley vain ikäeroa oli. Eli täältä tulee kohta Asterix-junior Wink

*A*

Pysy kuitenkin ihan omana itsenäsi.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #55 : 28.04.2012 23:36:32 »

Töttöröö, täällähän minä(kin).

Piti näemmä ihan kurkkaamaan tulla mitä tänne kuuluu.





tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #56 : 29.04.2012 00:07:35 »

Minä myös, en muista laitoinko jo viestiä Cheesy
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #57 : 29.04.2012 00:28:58 »

Kyllä täytyy todeta että täällä itsekin olen niin kauan jo pyörinyt eli v. 2006 ja ties kuinka kauan sitä ennenkin jo. Olin silloin vain toisella nimimerkillä (Keho) ja poistuin kokonaan kerran - vain palatakseni takaisin. Mutta kovin vähän täällä enää mitään kerron, koska sain silloin niin pahoja takaiskuja siipeeni.  2funny
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #58 : 29.04.2012 10:48:17 »

Muistaakseni 2006 tuli liityttyä.

Tämä on tällainen vakiojuttu. Joskus olen ollut yli vuoden tauolla, kunnes taas palannut pohtimaan syntyjä syviä.
Miuta taasen kiinnostaa nimenomaan astrologia. Sen symboliikka ja jumaltarustot. Kaikenlainen hörhöily ja häröily toki aika-ajoin, mutta pääsääntöisesti minut tänne tuo kerta toisensa jälkeen astrologian kiehtova kieli.

Itsestäni en juurikaan ole jaellut, joten olen jäänyt ehkä monelle jotenkin vieraaksi.
Ja hyvä niin.
Miusta tämä foorumi on mainio paikka vaihtaa käsityksiä ja saada uusia näkökulmia.
Psykologinen astrologia on vienyt mennessään ja avannut aivan uudenlaisia näkökulmia asioihin tässä vuosien mittaan.

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #59 : 29.04.2012 12:06:59 »

Olin itse ensimmäisen kerran foorumilla silloin vanhan foorumin aikaan. En muista millä nimimerkillä silloin pyörin. Olen varmaan aina jäänyt ihmisille vähän etäiseksi täällä kun välissä on ollut vaikka kuinka pitkiä taukoja. Nytkään en muista milloin viimeksi olen täällä kirjoitellut. Varmaan noin vuosi sitten.

Aina silloin tällöin tänne tulee palattua ja on hauska seurailla mistä täällä puhutaan. Astrologia ja henkiset jutut eivät sinänsä missään vaiheessa oikeasta elämästä täysin jää pois, eivät vaan ole niin näkyvästi arjessa mukana.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: