Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Niin monta tuntia olen foorumilla oleskellut, että on aika esittäytyä...  (Luettu 3236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 13.02.2006 01:17:30 »

Päätinpä ottaa taas itseä niskasta kiinni ja esittäydyn uudestaan, kerran tein esittelyn siellä vanhalla foorumilla (kiitän edelleen Ajatusta siitä kun tutkit karttaani silloin Smiley )..mutta en ehtinyt joukkoon mukaan sen kummemmin.
Täälläkin foorumilla olen kulutellut aikaani lähes 20 tuntia, joten jonkinmoista riippuvuutta tuntuu olevan ilmassa. Olen lähentymässä sitä 30 kympin kriisiä...kahden pienen tytön sekä yhden enkeli tyttösen äiti täältä ruudun takaa. Jotkut kamalat planeetat on nyt heittäneet varjonsa minun päälleni ja olen niiiiin väsynyt kaikkeen..yhtään mieltä ei paranna se, että parhaimmillaan tässä se muutama vuosi täytyy kait kituutella mikäli olen mitään ymmärtänyt. Tunnit on totaalisesti loppuun kuluneet minun vuorokaudesta ja unille ei jää aikaa, on se vaan ihmeellistä! Samalla pitäisi alkaa opiskelemaankin, tämän kuun lopulla se suuri päivä koittaa milloin vihdoin saisin itselleni sen unelma ammatti uran aloitettua...mut toivon totisesti että selviän tästä kaikesta loppun saakka! Mies ei voi käsittää minun olotilaani, mutta hämpä onkin rapu ja viettää nyt helppoa aikaa... hänen mielestään jos heittäytyisin vaan illalla ajoissa nukkumaan niiin kaikki olisi kunnossa..(sitäpaitsi hänellä on jonkinlaista kaoottisen epäilevää pelkoa ja kieltoreaktioita koko astrologiaa kohtaan, että sitäkin ihmettelen...se ei voi hyväksyä sitä että täsä voi olla jotain perääkin...tosin ihmetteli kovasti kuinka hyvin lapsi horoskoopit pitivät paikkaansa molempien lasten kohdalla ja seuraavassa hetkessä sai kohtauksen siitä kuinka minä voin uskoa tällaiseen humpuukiin  :Smiley )
Tässä olen pähkäillyt sellaista asiaa nyt jonkun päivän, että minun aurinkomerkkini on leijona ja nousumerkkini jousimies..niin kumpiko minä sitten olen? Luenko aina molemmat horoskoopit vaiko toisen vain? En ole oikein selvillä siitä kuinka se menee...tosin en tietenkään ole malttanut olla tilaamatta joka kuukausi 1 pisteellä astroaikaa...mutta eipä se siitä ole minulle selvinnyt kumpainen olen?
Tämän kuluneen vuoden aikana, vaikkei paljon päiviä ole kulunut niin elämäni on jo ratkaisevasti mennyt aivan erilaiseksi mitä oli ennen...olen heti vuoden alusta koittanut muutttaa omia ja perheeni elintapojani terveellisempään suuntaan ja uskonkin ainakin tähän saakka siinä onnistuneeni, moni muukin asia on muuttunut vaikka niitä aikalailla edelleen ihmettelen..osaisiko joku ihana ihminen kurkistaa karttaani ja kertoa, onko mitään helpotusta missään vaiheessa tulossa elämäni vai onko tämä tätä kituuttamista koko ajan, siis on elämäni muutoin aika ihanaa..mutta tämä aijan puute ja väsymys ja jonkinlaisia pelkoja takaraivossa...mutta pääasiassa on ihan ok  Cheesy   (15.8.1977 klo:19.05 oulu-ks )? Täällä tulen jatkossaKIN kuluttamaan aikaani ainakin silloin kun pitäisi nukkua...mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät..monesti olen ajatellut, että olisi mukavaa enemmänkin kirjoitella palstalle..mutta jotenkin sitä tuntee itsensä niin vihreäksi kaikkien osaavien ihmisten varjossa, ettei sitten kehtaa mitään kirjoittaakaan...mutta ehkä jonain päivänä  Wink En viitsi enempää kirjoitella, kun ei tätä kukaan jaksa enää lukea... Mutta hei vaan kaikille  smitten
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2006 15:57:16 »

Tervehdys MTM,

ja kiitos kiitoksista! Smiley Muistan kyllä nikkisi sieltä vanhalta foorumilta, mukavaa että olet täälläkin mukana. Kirjoittele ihmeessä lisää ja muutkin te kaikki jotka ette vielä ole "uskaltautuneet" - ei tietonsa määrää tarvitse hävetä, koska aina löytyy sekä sellaisia jotka tietävät enemmän että sellaisia jotka tietävät vähemmän. Oma yleispätevä lempiteoriani onkin se, että jokainen meistä tietää ihan yhtä paljon, mutta vain eri asioista. Wink

Olet kohdannut rankkoja juttuja, mutta kiva kuulla, että olet saanut myös uusia ja hyviä asioita elämääsi! En tosin tiedä mitä tarkkaan ottaen elämääsi nyt kuuluu, mutta muistathan että itselleenkin täytyy joskus olla armollinen ja pistää itse omalle jaksamiselleen rajat ennen kuin ne tulevat väkisin vastaan.

Saturnus (kurin ja rajoitusten planeetta) on parhaillaan Leijonassa, joten sinullakin se on tulossa yhtymään auringon kanssa - ei kuitenkaan vielä, koska aurinkosi sijaitsee vajaat 23 asteessa Leijonaa ja Saturnus on vielä siitä kaukana. Viime syksynä kohdallesi osui niin kutsuttu Saturnuksen paluu eli Saturnus on nyt syntymästäsi lähtien ehtinyt kiertää koko zodiakin ja palannut jälleen Leijonan merkkiin. Saturnus oli siis hetken tuossa marraskuun tienoilla samoissa asteissa kuin syntymäkarttasi Saturnus. Siitä se kuitenkin lähti peruuttamaan (planeetat liikkuvat joskus astrologisesti tarkasteltuna myös taaksepäin - tosin oikeastihan ne eivät sitä tee), joten sinun kohdallasi sen paluu tulee vielä uudestaan ajankohtaiseksi tämän vuoden syksyllä. Sen jälkeen "käsittelyvuorossa" on aurinkosi. Tämä aika on sellaista jossa jaksamisen rajat punnitaan, joten terveyteen ja ruokavalioon, sekä ennen kaikkea rentoutumiseen ja lepoon panostaminen olisi tärkeää. Varsinkin, kun samaan aikaan askendentillasi on tuo toinen "pahalainen" eli Pluto, joka symboloi aina sellaista aikaa jolloin monet asiat menevät perustavanlaatuisesti uusiksi ja vanhasta syntyy uutta.

Vaikka nimitinkin noita planeettoja "pahalaisiksi", täytyy saman tien myös korostaa sitä, että eiväthän ne planeetat kuitenkaan elämääsi sanele, vaan sinä itse. Planeetat vain kuvaavat aikaa, jolloin täytyy kiinnittää tavallista enemmän huomiota noihin rajoihin ja jaksamiseen. On tietysti totta tuo mitä sanoit, että miehesi aurinko-Rapuna on jo päässyt tuosta Saturnuksesta eroon, eikä ehkä osaa eläytyä tilanteeseesi. Mutta sitä suuremmalla syyllä sinun itsesi kannattaa kiinnittää asiaan huomiota ja karsia kaikki turhat menot ja velvoitteet, ettet vetäisi itseäsi ihan piippuun.

Tuosta aurinko- ja nousumerkistä vielä...en oikeastaan itse osaa ajatella että vain jompi kumpi olisi oikea, vaan pikemminkin että molemmat. Smiley Ja sinulla tuo syntymäkartan Saturnus tuo vielä tavallaan Kauris-ripauksenkin persoonaasi. Itse luen aina vain aurinkomerkkini horoskoopit, mutta en laita niille kovin paljoa painoa, suuremmalla mielenkiinnolla luen syntymäajan perusteella tehtyjä tulkintoja, koska ne ottavat huomioon koko kartan eikä pelkästään yhtä tekijää siitä. Jotkut astrologit painottavat enemmän aurinkomerkkiä ja jotkut nousumerkkiä, mutta sanoisin että molemmat ovat sillä tavalla yhtä tärkeitä, että ne ovat kuitenkin vain osia kokonaisuudesta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #2 : 16.02.2006 00:27:44 »

Moi MTM ja teretulemas joukkoon tummaan!  Smiley

Et sie ainoa vihreä täällä ole, mutta monet meistä vaan kuulostaa "viisailta" heitellessään aspekteja valmiista tulkinnoista kuin vanhat tekijät kuunaan, luulen mie  Grin Kummasti ne asiat alkaa avautua, kunhan jonkun aikaa täällä pyörit ja oikeesti täällä on paljon asiaan enempikin perehtyneitä.

Miekin olen suht' pienten lasten äitee, tosin just tänään ilmoitin lapset ekaluokalle kouluun. Tarinastasi tuli niin omat yövalvomiset etc. mieleen, samoin ukon kyljen kääntäminen, kun jompikumpi/molemmat muksut herättivät yöllä. Aika aikaansa kutakin: lapsetkin kasvavat, mutta valvomisen syy vaan muuttuu...

Toivottavasti viihdyt meidän kanssa, ei täältä ainakaan mielenkiintoiset aiheet lopu kesken Wink

Haliterkuin

Satusko70
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2006 10:39:05 »

Et sie ainoa vihreä täällä ole, mutta monet meistä vaan kuulostaa "viisailta" heitellessään aspekteja valmiista tulkinnoista kuin vanhat tekijät kuunaan, luulen mie  Grin Kummasti ne asiat alkaa avautua, kunhan jonkun aikaa täällä pyörit ja oikeesti täällä on paljon asiaan enempikin perehtyneitä.

Ihan totta, kyllä sitä monesti joutuu tarkistelemaan asioita esim. netistä ja kirjoista ja onhan se niinkin, että etsivä löytää! Jos on kiinnostunut asiasta, niin tietoa kyllä löytyy ja toisille jo se omasta mielestä vähäinenkin tieto saattaa näyttää "asiantuntemukselta". Cheesy
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2006 05:39:51 »

Hei Ajatus ja Satusko70  smitten

Kiva kun kirjoititte, olen kyllä lukenut vastauksenne jo aikaisemmin...mutta kun aikaa ei ole liiemmin irronnut kirjoittamista varten. Nytkin olen jo melkein nukkumassa  buck2 .

Joo, suurin kynnys vastata mihinkään täällä palstala on se kun kaikki kuulostaa niin asiantuntevilta, mut tästä viisastuneena nyt siis tiedän, että se vaan siis on pelkkää silmänlumetta  Grin Eli kaikki muut eivät ole ammattiastrologeja täällä  Wink

Voi Ajatus kuinka oikeassa oletkaan siinä, että levätä pitäisi...mutta mutta, kuinka tässä ehtii kun niin paljon kaikkea uutta ja hauskaa on tullut elämääni...hykerrellen nytkin suunnittelen tulevaa..mutta väsymys on hirmuinen, eli tunnit on totaalisesti loppu vuorokaudesta.
mutta...minä menen nyt nukkumaan ja en kirjoita enempää :Smiley jatkan taas kun ehdin
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: