Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: stelliumin merkitys  (Luettu 25752 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #45 : 03.04.2007 11:46:59 »

Ykköshuoneen stelliumista - joku kysyi että miten koette sen, heikkous vaiko voimavara. Tjaa, minusta se on enemminkin työsarka.

Tuon stelliumin piikkiin laittaisin mm. sen, että kiinnostun asioista aivan valtavasti, olen kova aloittamaan ja kokeilemaan uusia juttuja ja omaksun helposti asioita. Ja toisaalta taas kyllästyn myös äärimmäisen nopeasti kun olen kokeillut jonkun jutun "läpi". Tuon alussa jonkun ykkös-stelliumin yhteydessä mainitun tyrannipuolen tunnen itsessäni, vaikkei se kai kovin usein nykyään vallalle pääsekään angel

Mutta lyhyesti, minusta stellium on sellainen "halolla-päähän"-mallinen läksy.


Kiitos kitetyksestä!
Mulla löytyy myös  askendentti  skorpioni 1 huone (osittain kyllä 12 huone) stellium.. Ja kuulostaa tutulta.

Tuo asioiden nopea omaksuminen aiheuttaa kyllä valtavasti pään vaivaa muille. Ihmiset eivät voi aina ymmärtää kuinka vikkelä ajatuksen juoksu ja asioiden yhdistämiskyky ja sitä kautta toimintamallin muuntamis kyky ihmisellä voi olla.

Ja tuo Tyrannius on loistava kuvaus... Kyllä se välillä yrittää aina puskea läpi.. Oinasmaisuutta kenties?  Ja mulla kenties korostuu tämä persoonallinen valmius kun 1 huoneessa on osittain 2 stelliumia... Toinen alkupuolella ja toinen loppupuolella. Toinen  skorpioni toinen  jousimies. Ja kun mitettii että oinasta korostava stellium on osittain siis 2 huoneen puolella (henkiset voimavarat) niin voisi kuvitella että tuo tyrannimaisuus korostuu tässä tyypissä aikalailla.... Ilmankos!

Kiitos tästä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #46 : 03.04.2007 12:32:19 »

Hehhee! No pitikö äitin teoria paikkansa?

Valitettavasti... Embarrassed
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #47 : 26.02.2012 17:50:26 »

No nih, hyvä ketju tämä, nostelen vähän.
Rupesin ihmettelemään tuota omaa stelliumiani, ja siksi tänne eksyin.
Se kun on mulle niin epäselvä pahkura.
Huoneet 2/3, merkit  kalat ja  oinas
 venus 21  mars 23 ja  :vesta:29 astetta kaloja,  kuu 1 aste oinasta.
 Tää kun on vielä kahdessa huoneessa ja kahdessa merkissä, niin ÄH.
Pääsen aina monenmoisiin päätelmiin, mutta miten mun niinkun pitäs koettaa rakentaa näistä jotain järkevää?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: