Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkonäkö ja astrologia  (Luettu 64079 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #60 : 02.12.2011 09:26:30 »

^ en ole varma mut veikkaan et voisko vesielementillä, eritoten ravulla (tai kaloilla) olla vaikutus sellaisiin sensuelleihin huuliin..

No piti käydä katsomassa tuo Jolien kartta, niin sillähän on  askendentti ja  venus ravussa.. (ja aurinko+merkurius kaksonen, kuu ja mars oinas)

edit.

Ja Penelope Cruz:  aurinko harka (huomaa muuten äänestä  :Smiley ) askendentti oinas kuu mars rapu venus kalat ...

Eli näköjään näin KAHDELLA otannalla ainakin rapua ja oinasta on!
Pitääpä tutkia lisää.


Kappas, Angelina Joliella ja minulla on paljon yhteistä  Grin Molemmilla  askendentti  rapukuu ja  mars oinas

Angelinalla on muuten myös aurinko 11 huoneessa kuten itselläni
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #61 : 02.12.2011 09:49:46 »

Ihannevartalo on kaunis.
Se voi siis olla jäntevä, pyöreä, hontelo, lihaksikas, mitä vain. Mutta kaunis Smiley
Minusta sellaisessa uhkeassa naisellisessa vartalossa on jotain äärettömän kaunista..siis sellaisessa äiti maa tyylisessä smitten
Ja sitten taas solakka ja jäntevä miesvartalo on todella ilo silmälle  smitten
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #62 : 02.12.2011 11:34:22 »

Liika bodaus ei ole mielestäni kaunista naisilla tai miehillä. Kyllähän se kiva jos miehellä lihaksia vähän on, mutta luonnollisesti. Ihannevartaloita on niin monia, riippuu miten ihminen kehoaan kantaa et saako se mussa wautsi reaktion aikaan. Esimerkiksi mulle on useasti sanottu et oon kovin siro, vaikka todellisuudessa ihan normaalikokoinen olen. Veikkaan et se sirous tulee liikkeistä ja tyylistä.

Noihin huuliin vielä, mulle on sanottu et mulla on jolien huulet, mutta eipä ole kyllä mitään ravussa. Oinaassa on venus. Ja ei kyllä ole isällä tai äidillä'kään erityisen paksuja huulia. On varmaan vauva vaihtunu sit synnytysosatolla Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #63 : 02.12.2011 11:50:11 »

Minun mielestä hyvin erityyppiset vartalot voi olla hyvin kauniita. Se et kantaa itsensä arvokkaasti, on terveen näköinen, jonkin verran treenattu ja hyväihoinen, kauniit hiukset... Tekee mulle naisen kauniiksi. Mä en naisessa niin katso rintoja, ne voi olla pienet tai isot ja kauniit molempina, mutta takapuoli on kiva jos se on vähän sellainen ghettobooty.  Grin Sikspäkki saa vatsassa näkyä vähän muttei liikaa. Kädet voi olla lihaksikkaat tai sirot, mut kunhan ei mitään ihan hirvittäviä alleja roiku.  Wink

Pidän keskipituisista miehistä, joilla on vankka ruumiinrakenne, pieni pömppis ei ole haitaksi, hartiat mielellään leveät ja lihaksia saa olla paljon tais keskiverrosti. Tykkään et miehen reidet ja pohkeet on lihaksikkaat.

Naisessa ja miehessä tosiaan pidän melko paljon lihaksista, koska se tuo olemukseen uljautta ja siitä huomaa et ihminen pitää itsestään hyvää huolta ja on energinen kun jaksaa treenata.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #64 : 03.12.2011 16:24:17 »

Mulla taas vaikka olen  aurinko jousimies ja  askendentti kalat , olen aina ollut mittauksissa niiden painoasteikoiden mukaan alipainoinen, vaikka syön ja liikun normaalisti, enkä näytäkään mitenkään anorektiselta. Johtuu varmaankin siitä että pituutta löytyy ja rakenne on siro. On molemmat vanhemmatkin hoikkia riukuja, että kyllä se geeniperimässä on, vaikka kouluaikoina terveydenhoitajat yrittikin multa ties mitä vaivaa löytää.

Mutta kai niitä kiloja sitten vanhemmiten alkaa tulla, kun rrrrakastan hyvää ruokaa.  Wink smitten Grin

Oho, ei ole totta... Minkähän takia minulla on ollut sinusta sellainen mielikuva, että olet sellainen vähän tukevahko oooikein kurvikas nainen?
Ihme kun sitä nimimerkeistä näköjään rakentaa tuollaisia mielikuvia... Grin Eikä tämä siis tarkoita, että olisi parempi olla kurvikas tai parempi olla siro.. Vaan siitä et mun mielikuva oli ihan täysin väärässä.  Grin

 Grin Grin Jännä tosiaan nää mielikuvat. Onko se sitten niin että kirjoitustyyli muistuttaa sen luonteista ihmistä jonka myös kuuluu näyttää tietynlaiselta tai muuten siinä on ristiriita. Joskus tapaakin ihmisiä jotka olisi kuin eri kropassa kuin luonne, mutta kai siinä on kyse vain omista mielikuvista, millasia ihmisiä ympärillä on ollut, mihin on tottunut.

Jollain toisilla perintötekijöillä voisinkin olla kurvikas..  Grin

Pieni pulleus yleensä onkin terveemmän näköistä kuin hoikkuus, riippuen toki ihmisestä. Pyöreähköt kasvot ovat myös lempeämmän ja ystävällisemmän näköiset, niin että laihduttaessa kannattaa miettiä sitäkin millaisen vaikutelman haluaa itsestään antaa. Sillä kauneuskin on katsojan silmässä.  Wink
Rohkea väite, mutta onko ulkoisella kauneudella lopulta merkitystä onnellisuuden kannalta? Jotkut asiat voivat olla helpompia, mutta jotkut toiset taas vaikeampia verrattuna tavallisen näköiseen. Kateuskin on hankala juttu..
tallennettu
Silmanilo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #65 : 03.12.2011 18:37:16 »

Mulla on  aurinko leijona ja  askendentti sekä  kuu jousimies. Lantiolle ja reisiin kertyy helposti tavaraa, vyötärökään ei ole liian selkeä, enemmänkin tasapaksu. Syömisiä saa jonkin verran tarkkailla. Varsinkin iän myötä liikunta on tullut tosi tärkeäksi (  mars kaksoset?) ja auttaa asiaa; jouskarimaiseen tapaan (?) olen mielestäni aika jäntevä ja lihaksiakin on. Aiemmin joku oli maininnut sen tontun ja keijun risteytyksen; jotakin sellaista tunnistan itsessänikin.  Smiley

Voisko  venus leijona:ssa vaikuttaa myös ( askendentti jousimies:n lisäksi) siihen et tavaraa helposti kasaantuu ns. vääriin kohtiin?  Shocked Entäs miten vaikuttaa ulkonäköön  jupiter ja  merkurius leijonassa?  Huh Hei ja näkyykö sekin ulospäin, että 8.huoneessa on aika paljon kaikkea,  aurinkovenusmerkuriusjupiter.

Neppari on jouskarissa ja ekahuoneessa; tekeekö se sitten sen, että silimistä oon saanut mukavaa "palautetta"?   smitten

Jos on mahdollista olla jäntevän hoikka ja naisellisen lihaksikas, niin sepäs se olisi mukavaa, siinä ihannetta!  Grin
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #66 : 03.12.2011 18:52:17 »

Jos on mahdollista olla jäntevän hoikka ja naisellisen lihaksikas, niin sepäs se olisi mukavaa, siinä ihannetta!  Grin

On. Googlaa Kukka Laakso.  smitten
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #67 : 03.12.2011 19:59:53 »

Minusta sellainen urheilullinen, terveen hoikka ja jäntevä, lihaksikas mutta ei himobodattu vartalo on kaunein, niin miehillä kuin naisillakin. Ryhti pitää myös olla hyvä. Sit pitkät kädet ja sormet on ihanat, ainakin miehillä  smitten ja naisilla pyöreä peppu on tärkeämpi kuin isot rinnat. Sekä selvästi erottuva vyötärö. Ja jos ihonväristä puhutaan, olen aina pitänyt kalpeita ihmisiä kauniimpina kuin ruskettuneita, mutta pieni luonnollinen päivetys on ihan ok. Mulla on vissiin aika  kaksoset ja  kauris-painotteiset kauneusihanteet?
« Viimeksi muokattu: 03.12.2011 20:01:27 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #68 : 03.12.2011 21:11:31 »

Musta kanssa pyöreä peppu on kaunis, itselläni sellaista ei kuitenkaan ole niin pitää yrittää pitäytyä tissi-ihmisenä Cheesy Mä oon aina pitänyt älyttömän kauniina pisamanaamaisia/punertavahiuksisia ihmisiä. Itselläni tulee vain kesällä pisamia, mutta niistä kyllä nautinkin oikein olan takaa Cheesy

Vaakatyöt on usein myös erittäin kauniita, tai kasvoista erityisesti. Vaaka taitaa olla ainoa merkki missä mulla ei ole mitään, ehkäpä siksi myös ne aina jotenkin viehättää. On niin erilaisia.

Mulla on paljon planeettoja kauriissa, mutta en kyllä ole harteikas enkä laiha tai pienikokoinen muuten. Toisaalta, en liho mitenkään hirveän helpolla, että ehkäpä se sieltä sitten.
tallennettu
Silmanilo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #69 : 03.12.2011 23:44:00 »

Hmmm...tuo Kukka on kumminkin turhan bodari mun makuun.  Smiley Siroutta...mutta kuten joku totesikin, siroushan voi tulla liikkeistä ja olemuksesta muuten.

Ja jep jep, peppunaisia minäkin!  Cheesy Vaikka totta, että kaikki on loppujen lopuksi suuresti kiinni siitä, kuinka itsensä kantaa.

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #70 : 04.12.2011 00:34:47 »

Ihanaa kun joku pitää kalpeista pisamanaamoista.. 2funny Tuntuu että saan kesäisin aika paljon naurua mun "rusketukselle", kun muut on ihan oikeesti ruskeita. Jos pitää jotain julkkiksia sanoo kenen ulkonäkö vetoaa muhun, niin Adriana Lima, Tyra Banks, Alessandra Ambrosio... Noilla kaikilla (vaikka ovatkin malleja) jotenkin erityyppiset vartalot ja kasvot, Adriana on tavallaan tasapaksu vyötärön kohdalta, Tyra on tosi uhkea ja Alessanda aika kaponen... Pidän enemmän viettelevyydestä ja sellasesta vaaran tunnusta ilmeissä, kun siitä että näyttää puhtoisen kauniilta. Noilla kaikilla kolmella mallilla on tosi paljon karismaa. Loppujen lopuksi kauneus ja seksikkyys on tosi paljon silmissä ja suussa, niiden ilmeissä. Mun mielestä ihmisen silmässä pitää olla pilkettä ja säpinää!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #71 : 04.12.2011 00:47:29 »

Mikä on kaunista, ja mikä on seksikästä,onkin sitten jo kokonaan ihan eri juttu. Tai no ei kokonaan, mutta kuitenkin.
Minun täytyy ainakin mennä pintaa syvemmälle kun mietin sitä miksi joku on seksikäs minun mielestäni. Siihen tarvitaan paljon enemmän kuin komeat raamit.
 Jos sillä on tyhjä pää, niin ei tule mitään. Tai jos ihminen on oikein jäyhäjököttäjä.
Hmmm. Ainakin älykkyys, keskustelutaito, iloisuus ja luovuus ovat niitä juttuja joita tarvitaan, jotta minusta joku olisi seksikäs.

Muoks*
Ai että miten niin   aurinko vesimies
Cheesy

« Viimeksi muokattu: 04.12.2011 11:09:10 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #72 : 06.12.2011 01:25:33 »

Minulle on tullut tässä alle kolmikymppisenä hirveä tissikriisi, se on ollut todella yllättävää kun olen aina ollut ihan suht ok pienien rintojeni kanssa. Jos jotenkin pitäisi ulkonäköäni kuvailla niin urheilullinen jouskari voisi olla lähempänä. Tai in my dreams, painoa on kyllä tullut lisää ja on minussa sellaista nousu rapumaista pyöreyttä ehdottomasti teinistä lähtien ollut tosi paljon (paitsi rinnoissa, pöh) ja minut varmaan kaikki heti veikkaisivat ravuksi ensinäkemältä. Lieneekö tuo tissikompleksikin liittyy sitten rapuun... kuka tietää, mutta takapuoltani on kyllä kehuttu (jopa naisetkin), että sillä mennään sitten... perse edellä niin sanotusti... Grin

Minä olen aina ihaillut kalamaisia naisia, sellaisia joissa tuntuu lukevan särkyvää... Miehissä taas arvostan ehkä mars merkkini mukaisesti kaurismaisia piirteitä jotenkin alitajuisesti, mutta jotain vettä pitää olla myös, jotta yhteys syntyy. Eikä onneksi se yhteys ole koskaan minulla ollut kiinni ulkonäöstä vaan enemmän nimenomaan se tunne mikä tulee toisen seurassa on tärkein.



tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #73 : 06.12.2011 12:30:18 »

Tuli mieleen vielä se, että kaikista ihaninta on se kun toinen ei liikaa tiedosta omaa ulkonäköään. En tarkoita etteikö pitäisi huolta itsestään, mutta ei ajattele sitä, että onko hyvännäköinen. Ja varsinkin jos on ja ei ole itsetietoinen siitä niin sit kyllä mua viedään. En kestä peiliin tuijottelijoita Cheesy
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #74 : 06.12.2011 17:27:06 »

Minusta homma on balanssissa kun ajattelee enemmän, että miltä minusta tuntuu sisimmässäni ja tässä kropassa (=hyvältä) kuin että miltä minä näytän.

Mikä muu voi vaikuttaa pituutta lisäävästi kuin se aiemmin mainittu  jupiter? Lukuvinkit on tervetulleita. angel
Jos sisarukset on kaikki pitkiä, niin mihin kartoilla kannattaa kiinnittää huomiota? (kyselee vasta-alkaja)
« Viimeksi muokattu: 15.04.2013 20:13:29 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: