Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Southpaw esittäytyy  (Luettu 2586 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Southpaw
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 18.11.2011 16:35:13 »

Olen siis 1991 syntynyt nainen ja opiskelen tällä hetkellä Oulussa.
Spirituaalisuus ja kaiken maailman henkimaailman asiat on kuuluneet elämään aika lailla pennusta lähtien sillä todistajien mukaan olen parantanut useammanki päänsäryn ja mm. 6-vuotiaana tiennyt syyn äidin saamaan keskenmenoon vaikka asiasta ei ollut minulle puhuttu mitään. Mummoni on ollut monessa mukana myös ja jos häntä on uskominen niin minulla on edelleen parantajan ja näkijän kykyjä, ne vain on tukossa murrosiän ja muun elämän jäljiltä kun niitä ei sitten pentuvuosien ole käyttänyt.

Muusta elämästä sen verran, että kirjoitan ja luen paljon ja vastapainona istumista vaativille harrastuksille, kamppailulajit kiinnostaa. Hiljattain tehnyt myös elämäntapamuutoksen, tarkoituksena tiputtaa ylimääräistä rasvaa pois.

Kysyä saa jos on kysyttävää ja uusia kavereita on aina kiva saada, joten jos joku haluaa messengerin/sähköpostin kautta jutella niin mielelläni annan osoitteen siihen Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 18.11.2011 17:35:21 »

Oi, minut saa kyllä lisätä messengeriin, koska uudet - varsinkin henkisen puolen - juttukaverit ovat aina tervetulleita. Smiley Osoitteeni on tuossa allekirjoituksessa, sillä minut saa kiinni.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: