Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisen vaikutelman teet?  (Luettu 49173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #30 : 16.11.2011 13:55:39 »



Pahin imago-ongelma minulla kuitenkin liittyy 10.  kalat  merkurius yhdistelmään. Minun luullaan kaiken aikaa punovan juonia ihmisten pään menoksi vaikka juuri minä olen ehkä se paikan tai porukan ainoa joka ei tule edes ajatelleeksi että niin voisi tehdä. Olen  täysin rehellinen periaatteen vuoksi ja koska en muistaisi kuitenkaan mitä valheita on minnekin mennyt.


Tämäpä mielenkiintoista. Minulla on Venus 1. huoneessa yhtymässä askendenttiin ja minun on kuviteltu olevan jatkuvasti vamppaassa ukkomiehiä, vaikka minulla on ollut tapana kunnioittaa muiden parisuhteita, mikäli vain jostain parisuhteesta olen tietoinen (on näihinkin miehiin törmätty, jotka "unohtavat" moisesta kertoa). Olen kyllä saanut osani kolmiodraamoista, mutta naimisissa olevat miehet olen onnistunut välttämään tyystin. Huvittavaa kyllä, minulla on paljonkin tuttuja naisia, jotka tekevät juuri sitä, mistä minua epäillään ja heitä pidetään varsinaisina herran enkeleinä, kun ovat niin viattoman ja herttaisen oloisia.  uglystupid2

Täsmälleen osuu tänne ^
Siis eivät taivaankappaleet, mutta muuten!
Olen mielestäni viimeinen henkilö joka vamppaisi ystävänsä puolisoa, tai yleensäkään varattua miestä, mutta minua on moisesta avoimesti syytetty ja haukuttukin vaikka miksikä munahaukaksi...sen sijaan he, jotka sitä oikeasti tekevät, välttyvät jotenkin päivänvaloon tulemiselta...
Kumma juttu.
Ehkä se on joku avoimuus mikä sen tekee...kun itse tietää, ettei omissa ajatuskissa ole mitään mitä ei siellä olla sopisi, niin tulee olleeksi avoin eikä suotta peittele sitä että viihtyy jonkun seurassa, olkoon se nyt sitten vaikka varattu miehenpuoli...ja tämä herättää epäilyksiä...tai jotain.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #31 : 16.11.2011 19:02:25 »

Oon kuuhildan kanssa samoilla linjoilla, että varmaan se on se avoimmuus. Kaikki ystäväni tolkuttavat minulle, että olen kauhea flirtti ja itse en edes omasta mielestäni osaa flirttaila. Suomessa ei ehkä ole totuttu vähän rempseämpiin tyyppeihin Cheesy Mulla on venus 1 huoneessa kanssa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #32 : 16.11.2011 19:41:18 »

En tiedä, olisko se mulla nousujouskari, vai mitä siitä pitäis syyttää.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #33 : 16.11.2011 19:57:07 »

Mä oon kauheen avoin vieraille ihmisille ja sit humalassa myös...  Tongue
Monesti oon jälkeen päin katunut omaa avoimuuttani, esim. oon pitäny työkaveria luotettavana tai mukavana ihmisenä,
kertonu paljon itsestäni, ja sit se paljastuukin ihan mulqvistiksi ja vaivaan päätäni et käyttääköhän se kertomiani tietoja mua vastaan,
tai juoruileeko....

Mä joskus töissä kahvitauolla aloin puolustaan kun yks vähä vanhempi kauhisteli jotain homoja,
niin sanoin että mä en ainakaan tunne olevani täysin hetero, et voisin ihan hyvin seurustella naisen kanssa yms.
no hyvä etten sanonut että olen kokeillut teininä omaa naispuolista serkkuani  Grin, mut tota huomas vaan et ei ois ehkä pitänyt sanoa mitään omakohtasta?!
Jotenkin on vaan taipumus joskus sanoo vaan ääneen asioita, joita monet pitää tabuina tai liian henkilökohtaisena...
Itse miellän et tää mulla liittyy vahvaan  uranus kartalla, kun se 1. huoneessa on ja paaaaljon oppositioita henk koht planeetoihin...
mut myös toi nousujouskari...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #34 : 16.11.2011 20:07:56 »

Hahhaaa  Grin Grin mulla ihan sama, siis tahdon vähän ravistella toisinaan Cheesy

Ascille yhtyy urkki ja juppi, ne on tosin 12 huoneen puolella.
ja sitten arska veskari ja nousujouskari.
Ja  kuu oinas ei ainakaan vähennä kaikenlaisia hulluja päähänpistoja.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #35 : 17.11.2011 21:53:54 »

^ minä olen juuri samanlainen minäminä.... Grin Mutta itse ajattelen kanssa, että en tässä elämässä oikeen voi puhua kenenkään muun kuin itseni puolesta - ja sen takia minä-muodon käyttö ei ole itsekeskeisyyttä.
Se on vain tavallaan kuin allekirjoitus, että seison sanojeni takana.
Mulla on muuten myös  saturnus skorpioni aspect_con askendentti ja mulle on yks selvänäkijä kerran sanonu että sussa on mustaa charmia, mutta se on vain hyvä, olet hyvällä tavalla rajun oloinen.
Kait tää selittää mm. mun mieltymyksen sellaseen rockahtavaan tyyliin pukeutumisessa.
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #36 : 18.11.2011 12:42:15 »

Lainaus
Ihmiset  pitää sitä  kehuskeluna tai röyhistelynä vaikka se on vain selventävän esimerkin kautta kertomista asioista joista minulla on suurin mahdollinen oikeus kertoa kun ne on itsekoettua eivätkä koske muita henkilöitä.
Näytän siis totaaliselta tyhjäpäältä ja avuttomalta hömpältä kertomalla asioita vain omasta näkökulmasta.

No minä ainakin henk.koht. arvostan enemmän juuri sellaista puhetta/kirjoitusta, mikä perustuu omiin kokemuksiin ja tuntemuksiin. Rehentelyn kyllä tunnistaa ja itsensä korottamisen halu paistaa aina rivien välistä jos niikseen on. Mua puhuttelee enemmän teksti, jossa kirjoittaja on itse läsnä kuin kirjasta opeteltu, valmis pätkä. Ainakin jos kokemuksia haetaan.  Smiley Tiedottavalla kirjoittamisellakin on toki paikkansa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #37 : 18.11.2011 12:46:39 »

Haluaisin olla kuumerkkini  kalat mukaisesti edes siro ja eteerinen, mutta onnistun olemaan usein ihan jotain muuta. Lähinnä homssuinen.

Luulenpa että useinmiten tuo kalat vaikuttaa niinkin (ainakin oma ascini), että vaikutelma on enemmänkin sekava ja omituinen kuin siro ja eteerinen.  Grin


Muistelen lukeneeni jostain viisaasta kirjasta että ulkonäölle edullisin pukeutumistyyli näkyy 6.lohkosta. Itsellä se on   jousimies ja vielä jupiter omassa merkissään joten vaaleahkot iloiset värit, väljyys, urheilullisuus ja huolettomuus tyylinä on parasta mitä voin laittaa ylleni ja näyttää uskottavalta. Myös  kuu kauris on siinä lohkossa joten musta muodollinen pukeutuminen iloisenvärisin asustein sopii hyvin.
En olekaan koskaan kuullut tuollaista. Mihin se perustuisi?
6. huoneen kärki itsellä olisi ravussa ja vailla planeettoja. Hmm..
Mutta se on varmaa että venusmerkki näkyy mulla pukeutumistyylissä kyllä mukana. Vaikkein kokoharmaakauris olekaan, niin sellainen "virallinen" tyyli aina osittain puskee mukaan.  Grin
Mihin merkkiin muuten liittyisivät printtikankaat? Marimekon kankaita aina ihastelen, mutta liian kalliita omalle kukkarolle.  Cry
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #38 : 18.11.2011 13:22:01 »

Mun kohdalla varmaan tilannetta sekoittaa se että puhun  (tai kirjoitan ) asioista joita olen itse kokenut
ja puhun usein minä-muodossa, aurinko oinas  ja  mars leijona mites muutenkaan  Cheesy.

Ihmiset  pitää sitä  kehuskeluna tai röyhistelynä vaikka se on vain selventävän esimerkin kautta kertomista asioista joista minulla on suurin mahdollinen oikeus kertoa kun ne on itsekoettua eivätkä koske muita henkilöitä.
Näytän siis totaaliselta tyhjäpäältä ja avuttomalta hömpältä kertomalla asioita vain omasta näkökulmasta.



MINÄ käytän hirveästi MINÄ sanaa ja jos se ei jotain miellytä niin samapa se  Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #39 : 18.11.2011 13:32:36 »

No eikös se ihminen osaa juuri omasta näkökulmastaan asioihin suhtautua ja kokemuskia kertoa`?

Minua ärsyttää ennenmminkin jos joku selittää omia tekemisiään että " Sit sä meet sinne ja sit ne antaa sulle tommosen jutun, jonka sä laitat paikkaan a että sä voit sitten myöhemmin viedä sen paikkaan B...."
Eihän siinä ole mitään järkeä?
Tai no...ehkä se kuulija voi paremmin samistua kertojan juttuun? Niin siis jollei se ole jo niin ärsyyntynyt hänen puhetavastaan ettei enää kuule mitä se  sanoo Tongue  buck2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #40 : 18.11.2011 14:27:15 »

Voisiko se liittyä askendentti kauris merkkiin? Olen itse asc Kauris ja pidän paljon graafisista elementeistä esimerkiksi kankaissa. Kaikki pussilakanani ovat enemmän tai vähemmän (musta-valko)graafisia Grin Kaurishan tuo persoonaan tietynlaista suoruutta ja klassisuutta (johon graafinen muotoilu minusta kuuluu). Esimerkiksi itse kun olen se askendentti kauris sekä aurinko oinas rakastan yli kaiken armeijan univormuja ja takkeja, jotka jäljittelevät aitoja univormuja. Siinähän yhdistyy kauriin graafisuus (suoraa, ryhdikästä linjaa) sekä oinaan "sotilaallisuus".

Tietysti kuu rapu sotkee mukaansa kaikki söpöt jutut, joten en oikein itsekään tiedä miltä näytän - muuta kuin ehkä taideopiskelijahörheliiniltä armeijahenkisessä takissa, mustassa kynähameessa ja söpöissä pörrökissantassulapasissa ja karvasäärystimissä Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #41 : 18.11.2011 14:33:39 »

Mun tyylitajustani kertoo kyllä kaiken  aurinko vesimies ja  askendentti jousimies Smiley
Rento, mukava, huoleton, boheemi ja erikoinen, joskus hätkähdyttäväkin.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #42 : 18.11.2011 16:25:20 »

Haluaisin olla kuumerkkini  kalat mukaisesti edes siro ja eteerinen, mutta onnistun olemaan usein ihan jotain muuta. Lähinnä homssuinen.

Luulenpa että useinmiten tuo kalat vaikuttaa niinkin (ainakin oma ascini), että vaikutelma on enemmänkin sekava ja omituinen kuin siro ja eteerinen.  Grin

No tuohan selittää jo paljon.  Grin

Hmm, Marimekon kuosi voisi liittyä myös Rapuun, koska sehän on sellainen "suomalaisuuden symboli"?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #43 : 18.11.2011 16:37:22 »

Olen itse asc Kauris ja pidän paljon graafisista elementeistä esimerkiksi kankaissa. Kaikki pussilakanani ovat enemmän tai vähemmän (musta-valko)graafisia Grin Kaurishan tuo persoonaan tietynlaista suoruutta ja klassisuutta (johon graafinen muotoilu minusta kuuluu). Esimerkiksi itse kun olen se askendentti kauris sekä aurinko oinas rakastan yli kaiken armeijan univormuja ja takkeja, jotka jäljittelevät aitoja univormuja. Siinähän yhdistyy kauriin graafisuus (suoraa, ryhdikästä linjaa) sekä oinaan "sotilaallisuus".

Tämä on myös minun kohdallani, tosin  merkurius mars aurinko kauriskeskitaivas oinas  ja   venus jousimies  pukeudun enimmäkseen urheilullisesti farkkuihin ja reisitaskuhousuihin.  kuu vaaka saa kyllä hairahtamaan ajoittain naisellisiinkin vaatteisiin ja asusteisiin.

Olen kameleontti. Tykkään vaihdella ulkonäköäni tilanteiden mukaan.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #44 : 20.11.2011 13:05:25 »

Tietysti kuu rapu sotkee mukaansa kaikki söpöt jutut, joten en oikein itsekään tiedä miltä näytän - muuta kuin ehkä taideopiskelijahörheliiniltä armeijahenkisessä takissa, mustassa kynähameessa ja söpöissä pörrökissantassulapasissa ja karvasäärystimissä Grin
karvasäärystimet  smitten smitten Grin
Jos se on rapua, niin siinä se oma 6.huoneen rapu näkyy.  Grin
Ja ehkä siinäkin että tykkään neuloa sun muuta, ja käydä kirppareilla.


Printtikankaat tosiaan voisivat olla kaurista selkeytensä takia. Hillityissä väreissä.. mutta ehkä sitten kun mennään niihin räväkän värisiin, niin ei enää ole kauriin mieleen?
Marimekkoonkin voi suhtautua monella tavalla, jos sitä pitää arvokkaana merkkinä, silloin se olisi kaurismaista, tai jos juuri suomalaisuuden symbolina, voisi se olla tärkeä ravulle.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: