Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunnelukko, pelko, henkinen ongelma?  (Luettu 7354 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kalat81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« : 31.10.2011 21:01:43 »

Hei,

minulla on jokin ongelma mitä en saa millään itse selvitettyä. Se liittyy jonkinlaiseen pelkoon tai tukkeumaan mikä estää itseäni olemaan kokonainen minä ja antamaan itsestäni kaiken toiselle osapuolelle. Pelkään että menetän toisen tärkeän ihmisen sen takia ja myös oma henkinen hyvinvointini kärsii hyvin paljon. Olen käynyt läpi aika monta solmua ja aukoillut niitä itsessäni mutta tämä on todella vaikea ja tarvitsisin apua.

Kysyisinkin että olisiko jollain näkijän lahjoja nähdä mikä minua vaivaa tai antaa linkkiä mistä voisin kysyä apua ongelmaani?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2011 22:48:53 »

En osaa valitettavasti auttaa, mutta vastaanpa kuitenkin edes jotain.
Hienoa kun tunnistat että sinussa on tuollainen "möykky".
Kyllä se siitä vielä lutviutuu smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #2 : 02.11.2011 09:29:32 »

Pysokinesiologisilla menetelmillä pystyy selkiyttämään ongelman ja avaamaan tunnelukot.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.11.2011 16:13:33 »

Istu rauhallisessa tilassa.

Laita silmat kiinni.

Kutsu valo sydameesi ja tunne, kuinka sydamesi laajenee ja kuinka loistat todellista sielusi rakkautta.

Tunne mika kohda kehossasi tuntuu "moykylta".

Mene sinne moykkyyn ja kysy, etta mita asiaa.

Yllaty. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
kalat81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #4 : 02.11.2011 22:57:10 »

Mukava että tänne on tullut tekstiä ja apuja, se auttaa kiitos siitä! Smiley Tosiaan asian kanssa painiskellaan ja eteen päin koitetaan mennä!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.11.2011 23:09:35 »

Mukava että tänne on tullut tekstiä ja apuja, se auttaa kiitos siitä! Smiley Tosiaan asian kanssa painiskellaan ja eteen päin koitetaan mennä!

Muista, etta tama "lukko" on ihan SUUNNATON lahja. Se etta olet tietoinen siita, on ihan mieleton lahjapaketti, joka vain odottaa avautumistaan. Jokaikinen kerta kun loydat lukon itsestasi, niin huuda HALLELUJAH, koska olet seuraavalla etapilla! "JES, tasta se taas lahtee! IHANAA! KIITOS! Katsotaanpas mista tassa on kyse!" Jokaikinen kerta kun tammoinen lukko loytyy, niin olet todistanut, etta olet pystyvainen parantamaan yha enemman ja menemaan yha syvemmalle siina suunnattomassa rakkaudessa mita meille KAIKILLE on tarjolla. Smiley Siis toisin sanoen, ONNEKSI OLKOON. Tama lukko on ystavasi ja kun menet sinne "lukon sisaan", kuuntelet, juttelet, annat ajatusten ja visioiden tulla, saatat saada muistoja, ja sinulla on mahdollisuus enkeleiden ja omien ymmarrystesi ja omalla rakkaudellasi itseasi kohtaan parantaa taman lukon aivan salamana. Smiley Pyyda enkelit, erityisesti Arkkienkeli Mikael ja Arkkienkeli Rafael apuun ja kylla uudet sfraarit taas odottavat sinua. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 06.11.2011 23:07:46 »

Olipas hieno teksti Ebenialta  smitten
tallennettu
kalat81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #7 : 07.11.2011 23:39:10 »

Hienosti oli kyllä kirjoitettu! Ja muutenkin kiitos viesteistä edelleen kaikille. Vielä en ole päässyt ongelmaan mitenkään kiinni ja lukon avain tuntuu karkaavaan vaan syvemmälle ja syvemmälle. Mutta eteen päin yritetään mennä
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #8 : 08.11.2011 11:48:54 »

Mukava että tänne on tullut tekstiä ja apuja, se auttaa kiitos siitä! Smiley Tosiaan asian kanssa painiskellaan ja eteen päin koitetaan mennä!

Muista, etta tama "lukko" on ihan SUUNNATON lahja. Se etta olet tietoinen siita, on ihan mieleton lahjapaketti, joka vain odottaa avautumistaan. Jokaikinen kerta kun loydat lukon itsestasi, niin huuda HALLELUJAH, koska olet seuraavalla etapilla! "JES, tasta se taas lahtee! IHANAA! KIITOS! Katsotaanpas mista tassa on kyse!" Jokaikinen kerta kun tammoinen lukko loytyy, niin olet todistanut, etta olet pystyvainen parantamaan yha enemman ja menemaan yha syvemmalle siina suunnattomassa rakkaudessa mita meille KAIKILLE on tarjolla. Smiley Siis toisin sanoen, ONNEKSI OLKOON. Tama lukko on ystavasi ja kun menet sinne "lukon sisaan", kuuntelet, juttelet, annat ajatusten ja visioiden tulla, saatat saada muistoja, ja sinulla on mahdollisuus enkeleiden ja omien ymmarrystesi ja omalla rakkaudellasi itseasi kohtaan parantaa taman lukon aivan salamana. Smiley Pyyda enkelit, erityisesti Arkkienkeli Mikael ja Arkkienkeli Rafael apuun ja kylla uudet sfraarit taas odottavat sinua. Smiley


No iik? mulla on sit noita 'lahjoja'riittänyt? buck2..kun noita lukkoja ja mykkyröitä olen käsitellyt ja putsannut jo kauan, ja loppua ei näyp. laugh..voimat on välillä lopussa ja apua oon pyytänyt enkuleilta satoja kertoja.. crazy2 smitten
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 09.11.2011 17:30:15 »

Jos tunnelukkojen käsitteleminen ei itsenäisesti onnistu niin kannattaa pyytää apua joltain joka hallitsee lukkojen poistot. Smiley
Yleensä erilaiset tunnelukot aiheuttavat pidemmalla juoksulla kaikenlaista henkistä ja fyysistä ongelmaa...
Aina kun on lukkoja niin keho ei pysty toimimaan normaalisti. Tälläinen käsitys minulle on ainakin syntynyt. Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: