Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luvattomien energiakytkösten katkaiseminen  (Luettu 243974 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #105 : 10.06.2012 10:37:37 »

Lisäisin vielä, että lapsesi on niin iso, että hän osaa hoitaa kaverisuhteensa ja niiden katkaisemisen ihan itse. Tai sitten hän opettelee juuri sitä. Periaatteessa ette ole mitään selittelyjä velkaa tälle lapselle ja hänen perheelleen. Joskus kaveruus päättyy ja sillä siisti. Mitäpä siitä syyllistymään. Monen lapsen kaveripiiri ja ystävät vaihtuvat ilman selittelyjä.

Ilmeisesti joku siinä kaverissa viehättää lastasi, koska hän on valinnut tämän kaverikseen?

Silloin aikoinaan luin jostain kirjasta, että kiusaaja ja uhri ovat rooleja. Molemmat tarvitsevat toisiaan saadakseen tarvittavan kokemuksen. Kun jompikumpi oppii läksynsä, side katkeaa. Se joka ei ole oppinut jatkaa uuden uhrin tai kiusaajan kanssa.

Valitettavasti me emme aina näe, mikä on se läksy, jota tässä opetellaan. Luota, että lapsellasi on Oppaat ja Enkelit, jotka tietävät paremmin, kuin sinä, miksi tiettyä asioita tulee lapsesi elämään. Et voi suojata lastasi elämän kolhuilta, jotka hän on elämäänsä valinnut. Sinulle jää kuitenki tärkeä rooli äitinä. Onhan hän sinut äidikseen valinnut. Sinun tehtäväsi on pysyä rinnalla, rakastaa ja ohjata oikeaan.

Siinä on meille äideille riittävästi hommaa.
tallennettu
r-o-s-e
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #106 : 10.06.2012 11:26:52 »

kiitos kommentoinnista yep! viisaita ja pohtimisen arvosia asioita!  smitten   olen kieltämättä pohtinut puutunko liikaa vai en, mikä toimintatpa on sallittua ja mikä ei, miten minun tässä tilanteessa pitäisi toimia ja miten ei, mikä on oikein ja mikä väärin.

nyt on lapsemme nauttinut ns. vapaudestaan, ja kun saa vain olla, ja tehdä asioita mitä itse haluaa eikä koko ajan joku sanomassa tai määräämässä mitä tehdä tai ei...
jos tää kaverisuhde on nyt tien päässä kai se kaveri etsii uuden "uhrin"...en tiedä.  mutta siis meidänkin lapsi oli ns. uusi uhri, sitä ennen oli yksi toinen tyttö ja siitä(kään) kaveruudesta ei tullut mitään ja sen toisen tytön äiti pisti kaveruuden totaalisesti poikki. ja tää lapsen kaverin äiti ei tykännyt siitä ja sota jalalla ovat vieläkin ne kaksi perhettä.  en haluaisi meille samanlaista...

meidän lapsellakaan ei oikeestaan muita kavereita oo kun se kaveri on kaikki entiset kaverit karkottanut pois, valehtelulla, juonittelulla, ja lapsemme "omistamisella".
ja lapsen itsetunto nakerrettu aika lahjakkaasti...  Cry Sad mutta jospa tää tästä! että löydämme oikean polun mitä kulkea tästä eteenäin, mikä se ikinä onkaan! määkin oon jo ihan sekaisin ja puhki tän asian kans...
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #107 : 10.06.2012 14:36:12 »

Voi r-o-s-e,  smitten (täällä ei ole halihymiötä)

Edellisestä kirjoituksestasi tuli mieleen tyttäreni kaveritilanne muutama vuosi sitten. Luokkaan tuli manipuloija ja patologinen valehtelija. Tämäkin tapaus päättyi onnellisesti ja tytöt pääsivät tämän tytön yläpuolelle. Tosin me äiditkin olimme jossain vaiheessa tukkanuottasilla.
Minulle on ollut järkytys huomata, miten joidenkin kotien arvomaailma voi olla niin vinksallaan. Olin aluksi tosi naivi ja kuvittelin, että kaikki äidit puhaltavat yhteen hiileen, jotta lapsilla olisi hyvä ja turvallinen olla. Kissan viikset! Sekopäästä ei tule täyspäistä, vaikka pyöräyttää maailmaan lapsen tai kaksi.

Poikani kohdalla unohdin kertoa, että suojakuplien ja energiahoitojen yms lisäksi psyykkasimme häntä pitämään puoliaan. Annoin luvan käyttää v-sanaa tarpeen vaatiessa ja kehotimme antamaan vaikka turpaan. Se ei todellakaan kuulunut arvomaailmaani, mutta poikani tarvitsi kaikki keinot puolustaakseen itseään. Lupasin seistä hänen tukenaan, jos koulussa joutuu vaikeuksiin haistattelusta tai nyrkin käytöstä. Kerran tönäsi kiusaajansa ojan pohjalle kotimatkalla. Kummasti kaveri rauhottui. Merkittävintä oli henkinen ylivalta hänestä. Poikani laittoi rajat, että tästä yli et tule ja nyt kettuilu loppuu!

Todella surullista, mitä kaikkea lapsesi on saanut kokea  Cry
Toivon, että pääsette tästä yli vahvistuneina.
tallennettu
r-o-s-e
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #108 : 10.06.2012 15:16:34 »

kiitos  smitten ja niin toivon minäkin  Wink
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #109 : 17.06.2012 23:00:32 »

Erittäin hyviä kommentteja Yepiltä.. samaa mieltä, että lapselle on opetettava tuollaisessa tilanteessa
miten toimitaan koska äiti ei voi aina tietää mitä siellä oikeasti on tapahtunut.
Tuokin hiukan kuulostaa minun korvissani siltä, että voi olla ettei poikasikaan ole ihan kaikkea kertonut.
Liekö niin, että tuo poika on hänelle esikuva ja sen vuoksi suojelellut eli on juurikin pitänyt siitä mitä
ovat muille tehneet kun tilanteesta lähdetään pois jos ei haluta niin toimia.. tuo on mielestäni tuossa
erittäin tärkeä pointti, lähteä pois eikä toimia niin kuin "käsketään" ja sitä äidit voivat aina opettaa.

Ikäviä juttuja mutta joskus äidin on parasta ainoastaan neuvoa ja antaa lapsen opetella itse tilanteista
selviäminen koska sitä nopeammin hän oppii selviytymään muiden lasten kanssa, se on ikävä kyllä
meidän kaikkien opittava itse tuo asia... ei siinä äidit voi auttaa vaikka toki halutaan..

Tsemppiä  smitten

-M-
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #110 : 18.06.2012 14:07:43 »

Minulla on exä joka piti kiinni VUOSIA. Kaikki kokeiltiin, ihan kaikki. ENergiahoitoa, nauhojen katkaisua, terapiaa, keskustelua. Ei vaan ei. Henkilöllä tosin uusi perhe ja ikään kuin pääässyt eteenpäin. Minä jäin jumiin. Sitten kekkasin ottaa yhteyttä ko henkilön äitiin ja jo rupes lyyti kirjoittaan. Kato se ei miehelle sopinut ja niin tuli kaikkeen piste. Siis äitiin olin ystävänä yhteydessä, en katkerana tai vihaisena.

Joskus hiljaisuuskin on terroria ja kiinnipitämistä. Tiedän miehen joka ei halua vastata viesteihin, ei palauta tarvaroita ei millään halua olla tekemisissä suuttumuksissaan. Asumme suht lähekkäin joten jossain vaiheessa törmääminen voi tulla vastaan. No pidemmittä puheitta ongelmatapaus. Mies kuitenkin välillä tyrkyttää energiatasolla huoliaan minulle edelleen. Heräsin kerran hoitamasta hänen ihottumaansa. Kummaa touhua, enkä edes pystynyt ajattelemaan nauhojen katkaisua kun tuumin että jos ei olla puheväleissä niin ei sit mitään. Lähettänyt kavereitaan hiippailemaan pihalleni yms. Niin ja se ihottuma ei todellakaan ollut minulla mielessä!
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #111 : 20.06.2012 23:04:07 »

Niin noh, mä olen ehkä vähän eri tyyppiä, Skorppari kun olen niin jätkä lähtee kun haluan eikä
sen jälkeen olla tekemisissä ellen minä halua.. ei siinä ole miehellä mitään otetta kun en antaisi
miehen pyöritellä itseäni miten haluaapi niin en varmaan sen vuoksi ymmärtänytkään pointtia.  Cheesy

No toivottavasti tuo nyt kuitenkin tarkoitti sitä, että olet löytänyt elämääsi täysin uuden suunnan  Wink

 angel

-M-
tallennettu
Qen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili WWW
« Vastaus #112 : 24.06.2012 01:34:46 »

Kiitos!  Smiley Tämä ketju antoi todella paljon apua. Olen erääseen sukulaiseeni saanut katkaistua energiasyöpöt siteet meditatiivisessa tilassa, jossa korostin sitä että olen valmis antaaan anteeksi, päästämään irti. Kerta riittil, olisiko vastapuoli myös ollut valmis irroittamaan?

Nyt ongelmana on ex jota en vastaavalla harjoituksella ole saanut lopettaaan yhteydenottoja. Ehkä minun on tosin käsiteltävä omaa kaunaanikin, mutta hän jotenkin tuntuu aistivan sen, milloin elämässäni menee hyvin ja pyrkii ikään kuin jarruttamaan sitä. Esimerkiksi nyt kun menin kihloihin, niin eikö viestiä ala pukkaamaan samana iltana. On kuin mustat, öljyiset lonkerot luikertelisivat sieltä puoleeni.

Minä alan katkomaan noita kaapeleita, niitä lienee selkä täynnä kun olo on usein niin hengästynyt. Kunhan nyt päästään tästä isommasta möröstä, niin olo varmasti kohenee suuresti.

Lämmin kiitos  smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #113 : 24.06.2012 12:57:51 »

Venus perääntyy parhaillaan niin exät ottaa yhteyksiä sen vuoksi, se on sitä asioiden käsittelyä loppuun..

Oletko itse valmis käsittelemään tuon asian loppuun joko hänen kanssaan keskustelemalla tai itse
käsittelemällä ja siis hautaamalla sinne menneisiin asioihin jotta voit itsekin olla tässä nykyisessä
suhteessa ilman kaunaa menneistä rakkauksista kun nehän vaikuttaa sitten myös tähän nykyiseen
suhteeseen ellei niitä ole käsitelty huolella loppuun.. kaikki lähtee siis itsestä jos kiukuttaa, ei muista.

Näin astrologian silmin tällä hetkellä katsottuna kun tuo Venus perääntyvänä kiusaa vielä tuonne
elokuulle asti.. ihanaa kesää, ihan hyvää keskustelu ja mietintäaikaa tämä.. Wink

-M-
tallennettu
Qen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili WWW
« Vastaus #114 : 24.06.2012 19:50:57 »

Tuosta omasta exä jutustani sen verran, että vaikka kaikki kai syystä tapahtuu, niin se ei nyt ollut mikään maailman ruusuisin juttu. Jälkeen päin jouduttiin menemään ihan lähestymiskielto-oikeudenkäyntiin saakka.

Kaikki sekopäiset tapahtumat kyllä koen itse antaneeni anteeksi ja kaikki yhteydenotot vain häiritsevät nykyistä suhdettani, lähinnä uuden(mikkään uusi ennää ole  Cheesy ) kumppanini mieltä ja lisää painolastia.

Visualisointi puhtaasta valosta tuntui ainakin itselleni äärimmäisen vapauttavalta, vielä muutama kerta samaa, ehkäpä selkä alkaa suoristumaan kun ei väkisin kasattu painolasti enää hankaile  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #115 : 25.06.2012 00:30:01 »

Tuli mieleen, että jos antaisit viestien vaan olla? En vastaa, et lue - et siis huomioi niitä mitenkään. Sekin on osa irtipäästämistä coolsmiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #116 : 25.06.2012 16:13:19 »

Kaikki sekopäiset tapahtumat kyllä koen itse antaneeni anteeksi ja kaikki yhteydenotot vain häiritsevät nykyistä suhdettani, lähinnä uuden(mikkään uusi ennää ole  Cheesy ) kumppanini mieltä ja lisää painolastia.


Niin kauan kun ANNAT tämän kaverin "häiritä" niin tottakai hän häiritsee parisuhdettanne..

Silloin kun jostain haluaa päästä eroon niin ei silloin vastaa viesteihin, soittoihin jne.
eli sä olet itse siinä mukana siinä vaikket taida huomata kun hän pyörittää sinua silloin
kun vastaat hänelle.. 

Eikun uutta systeemiä kehiin ja nykyinen mies prioriteetti ykköseksi kun hänellehän annat
myös hiukan sitä kuvaa tuolla ettei hän ole se ykkönen vaan juuri tuo yhteydenottaja,
huomaakko jos mietit hänen kannaltaan miltä hänestä voi tuntua kun vastailet exälle..

Joskus meidän on vaikea nähdä näinkin yksinkertaisia asioita kun on annettu toiselle liian
paljon valtaa itsestä kun sehän se ongelman ydin tuossa on..

-M-
tallennettu
Qen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili WWW
« Vastaus #117 : 26.06.2012 21:48:48 »

Kuka on sanonut että mä olen vastannut viesteihin Wink Äh, annetaampa tämän olla. Sanoin vain että itselleni koen olevan tästä hyötyä. Tosiaan exäni nyt on mielenterveyspotilas ja yleensä tällaisten kanssa nyt ei normi "älä soita tänne enää koskaan" jutut nyt ei toimi. Me ollaan salattu osoitteemme, numerot ja muutettu piiloon, mutta stalkkaamalla löytänyt tyyppi uudelleen ja uudelleen. Eli ei tässä nyt kyse ollut mistään viestittelempä nyt exäni kanssa vanhojen aikojen kunniaksi. En halua olla herkkä nahkainen, mutta tosiaan toivon että ei asioita nähdä myöskään niin musta valkoisesti, sillä varmasti useimmat itse aiheuttavat tuollaisten exien mukana pyörimisen, mutta tässä ei ole ollut kysymys siitä. Valitettavasti kun lakikaan ei ole kiusatun puolella vaan pitää tapahtua jotakin todella kamalaa, ennen kuin saa lain suojaakaan.  Cry
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #118 : 27.06.2012 01:40:59 »

Ahaa, hmmm.. Ehkä tässä tapauksessa opetetaan sitten sitä omaa voimaa ja päättäväisyyttä? Oletteko käyneet oikeusavustajan puheilla asiasta? Kyllä jokaisella on oikeus omaan rauhaan. Niin mahdollisimman ignooraustilaan nyt tämä asia kuin se ikinä on mahdollista niin, etteä uhraa sille ajatustakaan (vaikkei se varmana helppoa olekaan). Se mihin keskität ajatuksesi, tulee automaattisesti elämääsi, joten siksi ikävien asioiden kohdalla on parasta uhrata niille niin vähän ajatusta ja tunnetta kuin ikinä pystyy.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #119 : 27.06.2012 11:18:14 »

Niin, siis silloin kun annat kaverin tulla elämääsi siten et hän sitä häitsee vaikka ajatustasolla
niin silloinhan hänellä on yliote sinusta ja se on siis se asia mitä tulisi käsitellä.

:)Minna
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: