Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luvattomien energiakytkösten katkaiseminen  (Luettu 243972 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #75 : 09.03.2012 14:38:54 »

Paasto ja puhdistautuminen katkaisee kaikki haitalliset kytkökset:

Lainaus
Muistakaa, että siitä ajasta lähtien, kun Hän loi taivaat, Herra loi paaston ihmisten hyödyksi niiden kärsimysten ja halujen tähden, jotka taistelevat teitä vastaan, niin, ettei pahuus syttyisi tuleen teissä. "Vaan se on puhdas paasto, jonka Minä olen luonut", sanoi Herra. Se, joka paastoaa säännöllisesti, ei tee syntiä, vaikka kateus ja erimielisyys ovat hänen sisällään. Paastotkoon puhtaat, mutta jos paastoaja ei ole puhdas, hän on suututtanut Herran ja myös enkelit. Ja hän on saattanut sielunsa murheelliseksi keräten itselleen vihaa vihan päivää varten. "Vaan se on puhdas paasto, jonka Minä olen luonut, puhtaalla sydämellä ja puhtailla käsillä. Sillä puhdas paasto vapauttaa synnistä, se parantaa sairaudet, se heitää ulos demonit, sen vaikutus ulottuu Jumalan valtaistuimelle tuoksuna ja synnistä vapautuksena puhtaan rukouksen kautta."

http://www.apokryfikirjat.com/elia.htm
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #76 : 09.03.2012 14:43:19 »

Eipä kyllä meikäläiseltä mikään paasto katkaissut niitä luvattomia energiakytköksiä. Kokeiltu on. Tämän ketjun ensimmäisessä viestissä kerroin miten, se oli se mikä minulla ne katkaisi.

Toisaalta Kurpitsan sitaatti on kristillistä tekstiä, eli ei sitten homma tuolla lailla varmaan meikäläisen kaltaiselle pakanashamaanille toimikaan.  Grin Minun hengellisyyteni kuin ei edes tunne synnin käsitettä, on vain syyn ja seurauksen laki, eli karma. Minun Jumalani ei tuomitse, se vain rakastaa. Minun Jumalani ei vaadi että noudatan jotakin kirjaimellista uskontunnustusta ja uhkaile, että ellen tee niin, seuraa ikuinen kadotus. Ei-kiitos kiristäjä ja uhkailija-jumalalle.

Alisyöminen kyllä pidentää elinajanodotetta, tämä on ihan tieteellisesti todistettu. Harkitsematon paastoaminen kuitenkin myös hävittää lihas- ja luustomassaa, hidastaa aineenvaihduntaa ja antaa keholle nälänhätä/kuolema-signaalia. En viitsi rakkaalle ratsulleni sellaista tehdä.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2012 14:47:28 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #77 : 09.03.2012 19:28:19 »

Apogryfikirjat on jätetty pois kirkon opeista joten eipä tuolla ole mitään tekemistä ns. virallisen kristinuskon kanssa.
Kristittyjen paastot ovat lähinnä jotain internetistä vierottautumisia tai vastaavia. Ei siis mitään tekemistä oikean paaston kanssa.
Eklektikko, montako päivää olet ollut paastolla ja minkä tyyppisellä?
« Viimeksi muokattu: 09.03.2012 20:07:58 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #78 : 12.03.2012 09:21:16 »

Kaikki kristillinen teksti on minulle kristinuskoa, olipa sitten jäljellä tahi poistettu. Peruskäsitteet, kuten vaikkapa synti, ovat minun uskolleni täysin vieraita.

Ja paastokokemuksiani en rupea sinulle raportoimaan. Sinulle on nyt vaan riitettävä se, kun kerron että ei tehoa. Eikä ollut tehoa tähän asiaan myöskään kaverillani, joka 3 viikon vesipaastolla hävitti itseltään 5 kg lihasmassaa. Kaikki siteet edelleen jäljellä. Energiakytkösten katkaiseminen on jotain, mikä täytyy tehdä tietoisesti.

Ennen, kun värähtelyt olivat matalalla, joutuivat ihmiset tekemään kaikenlaista erityistä - paasto, meditaatio, selibaatti yms. - jotta pystyisivät tekemään energeettisiä/henkisiä asioita tehokkaasti. Nyt kun värähtelyt ovat nousseet, tavalliset pulliaisetkin voivat kanssaluomisen kautta tehdä asioita, joita varten ennen piti tosiaan paastota lannevaatteessa vuorenhuipulla selibaatisa meditoiden vuosia.  Wink  Sinun neuvosi sopivat ehkä niille, jotka ovat edelleen kiinni vanhoissa energioissa, eivätkä halua/voi astua uusien energioiden ja korkeampien värähtelyjen tarjoamiin mahdollisuuksiin. Ja sittenkään suosittelemasi paasto ei välttämättä edes katkaise niitä energiakytköksiä. Huono neuvo minun mielestäni siis, sillä on epävarma teholtaan, toisin kuin minun antamani.

Minun tämän ketjun ensimmäisessä viestissä antamani ohjeet katkaisevat ei-toivotut energiakytkökset ihan ilman paastoamista, joten en näe mitään syytä tehdä tätää asiaa hankalamman kautta, varsinkin kun kaikille paasto ei ole terveyssyistä suotavaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #79 : 12.03.2012 10:06:46 »

Joskus vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia Smiley

Lainaus
Toisaalta Kurpitsan sitaatti on kristillistä tekstiä, eli ei sitten homma tuolla lailla varmaan meikäläisen kaltaiselle pakanashamaanille toimikaan.

Miten Helsingin keskustassa asuva voi kutsua itseään shamaaniksi?
Eihän tuolla saasteen keskellä saavuta minkäänlaista luontokontaktia Smiley

Miten siellä pääsee luonnonhenkien kanssa edes yhteistyöhön?
http://www.thuleia.com/mongolialainenshamanismi.html

Minkälaiseksi eläimiksi kaupunkishamaanit muuttuvat? Viemärirotiksi, lokeiksi, kulkukoiriksi ja puluiksi? Muut eläimet eivät oikein kaupungissa pärjäile.

Lainaus
Sinulle on nyt vaan riitettävä se, kun kerron että ei tehoa.

En usko. Minulla on toisenlaisia kokemuksia Smiley

Lainaus
Sinun neuvosi sopivat ehkä niille, jotka ovat edelleen kiinni vanhoissa energioissa, eivätkä halua/voi astua uusien energioiden ja korkeampien värähtelyjen tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Mahdollisuuksiin? kuten?

Lainaus
Nyt kun värähtelyt ovat nousseet, tavalliset pulliaisetkin voivat kanssaluomisen kautta tehdä asioita, joita varten ennen piti tosiaan paastota lannevaatteessa
Minkälaisia asioita sitten teet?

Lainaus
Eikä ollut tehoa tähän asiaan myöskään kaverillani, joka 3 viikon vesipaastolla hävitti itseltään 5 kg lihasmassaa. Kaikki siteet edelleen jäljellä.

Ehkäpä hän puhdisti itsensä ja palasi takaisin epäpuhtaisiin tapoihin -> hyöty = 0.

On shamaaneillakin ollut paastoja, ruokavalion tiukentamisia, selibaatteja jne.
http://www.thuleia.com/huichol.html
« Viimeksi muokattu: 12.03.2012 10:14:38 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #80 : 12.03.2012 10:27:38 »

Shamaanithan tekevät transsimatkoja aliseen noutaakseen sieltä sielunpaloja. Eikö vanhojen shamaanien opitkaan enää päde kun riittää vain visualisointi selkäpuolelle? Jatkuvasti taistelevat pahojen henkien kanssa yms, mutta uusien energioiden aikakaudella mikään shamaanioppi ei enää päde?

http://www.thuleia.com/mongolialainenshamanismi.html

Ainakin toiset shamaanit raportoivat että vegaanisella ruokavaliolla matkat ja energioiden aistiminen sujuu paremmin.

Lainaus
Ruokavalio ja paasto
Rituaaliseen puhdistautumiseen voi liittää paaston, joka edeltää tärkeää rumpumatkaa tai rituaalia. Vanha tapa on siunata ruoka ennen syömistä. Sitä harjoitetaan yhä joka puolella maapalloa sekä arkiaterialla että rituaaleissa, joissa osa ruoasta omistetaan jumaluuksille tai esi-isille. Ravinnon suunnittelun voi liittää monipuolisesti maagisiin harjoituksiin ja puhdistautumiseen. Yrttimehuja ja teetä voi ottaa kuureina, jolloin yrtit on valittu tietyn tarkoituksen mukaan. Ennen häitä voisi nauttia viikon puhdistavia ja lempeä nostattavia yrttejä.
Olin itse jokin aika sitten reilun vuoden täysin vegaanisella ruokavaliolla liittyen shamanistiseen harjoitukseen. Tänä aikana en käyttänyt ollenkaan eläinperäisiä tuotteita. Ajanjaksolla oli huomattava vaikutus energiakehoon, energian havaitsemiseen ja transsimatkojen tekemiseen.

http://www.thuleia.com/suojaus.html
« Viimeksi muokattu: 12.03.2012 10:40:37 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 12.03.2012 10:38:03 »

Kurpitsa:
Pitäisikö sinun aloittaa uusi ketju otsikolla 'Kurpitsa ruotii Eklektikkoa' -tai jotain? Menee meinaan taas sen verran henk.koht. minun elämäni ruotimiseksi tämä sinun puoleltasi. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että ruoditaan, mutta EI TÄSSÄ KETJUSSA! Joten perusta asiasta vaikka ketju tuonne muut jutut -otsikon alle, niin voit sitten ihan vapaasti heittää kysymyksiä, joilla ei ole relevanssia tämän ketjun asioihin. Vastaan niihin sitten sen verran kuin huvittaa, joskaan tuntemattomien netti-ihmisten kanssa en todellakaan puhu hengellisen elämäni yksityiskohdista.

En piittaa pätkääkään siitä, mitä sinä minun shamanismistani ajattelet, sillä kysymyksesi jo osoittavat että et tiedä mistä puhut, kun puhutaan modernin maailman shamaaneista. 

EsimerkkI:
Alisessa käymisellä ja ei-toivottujen energiakytkösten katkaisemisella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, eikä se ole edes sinänsä shamanismia vaan juttuja joita uudet energiat ilolla vastaaottaneet ihmiset nykyisin tekevät hengellisen suuntautumisensa yksityiskohdista riippumatta. Kaikki mitä teen ei ole shamanismia, vaikka shamanismi onkin minun hengellisyyteni peruspilari.

Mutta tosiaan: Jos haluat ruotia minun hengellisyttäni ja  elämäntapojani, tee se jossain muussa ketjussa kuin tässä! Moderaattori laittoi tämän ketjun pysyväksi otsikoksi jotta ihmiset löytäisivät tiedon näiden energiakytkösten katkaisusta, joten erityisen epäsopiva on tämä ketju sen vuoksi henkilökohtaiselle ruotimiselle.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #82 : 12.03.2012 10:52:53 »

Itsehän väitit ettei paastolla mitään energiakytköksiä katkota ja aloit sotkea uskontokäsityksiäsi mukaan ketjuun.

Hyvin katkeilevat energiakytkökset, sairaudet, loiset (energiavarkaat) poistuvat muidenkin mukaan:

http://www.gaianstudies.org/articles4.htm
http://www.rawfoodtalk.com/showthread.php?61990-Does-water-fasting-help-eliminate-parasites
http://curezone.com/forums/fm.asp?i=1474548
http://onmymind.areavoices.com/2011/02/01/fasting-experiment/
« Viimeksi muokattu: 12.03.2012 11:01:33 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #83 : 12.03.2012 11:08:38 »

Minä tarkoitan nyt sitä, että kasa kysymyksiä shamanismin syvimmästä olemuksesta, siitä miten minä henkilökohtaisesti hengellistä elämääni toteutan yms. EIVÄT KUULU TÄHÄN KETJUUN.

Ennen kun värähtelyt olivat matalalla, tarvittiin varmaan tuon tämän ketjun ensimmäisessä viestissä kertomani yksinkertaisen kenen tahansa tehtävissä olevan visualisaation LISÄKSI kaikenlaista värähtelyjä kohottavaa toimintaa, esim. paastoa, selibaattia, meditaatiota. Nyt kun värähtelyt ovat korkealla ja edelleen nousussa, voi samat katkomiset tehdä ilman noita lisähommia.

Jos haluaa, voi edelleen tehdä niitä lisäksi, mutta ne eivät ole tarpeen niille, jotka ovat astuneet kanssaluomisen aikaan. Ellei suostu/halua mukaan kanssaluomiseen - tämähän on vapaan tahdon valinta - niin sitten joutuu varmaan tosiaan tekemään paastoa ja muita värähtelyjä kohottavia asioita, jotta pystyy tekemään ihan samat jutut jotka uudet energiat vastaanottaneet voivat nykyään tehdä vähemmällä vaivalla.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 12.03.2012 12:43:10 »

Eklektikko on oikeassa, että kyseiset asiat eivät tähän ketjuun kuulu, eli Kurpitsa pysytään aiheessa kiitos.  coolsmiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #85 : 01.04.2012 21:10:27 »

Vedenhelmi oon samaa mieltä yepin ja Eklektikon kanssa. Älä hyvä ihminen tuhlaa enää elämääs tommoseen turhien (ehkä?) toiveiden elättelyyn. Eikö se nyt jo kerro jotain jotta 15 vuoteen ei ole tapahtunut mitään...? Ala elämään elämääs, JOS te joskus palaatte yhteen niin se tapahtuu, jos ei tapahdu niin ei tapahdu...Älä tuhlaa enää yhtään sekuntia elämässäs turhaan haihatteluun.

 smitten
Olet oikeassa Smiley
Mutta haluan tarkentaa hieman vielä...Kyllä tuohon 15 vuoteen on paljonkin tapahtumisia mahtunut, tarkoitan, ettei täysin hiljaista ole nuo kaikki vuodet olleet...itse asiassa esim. noin 7 vuotta sitten palasimme joksikin aikaa yhteen......sillä kertaa sitten minä heitin hänet ulos elämästäni... paljon on mahtunut kaikkea näihin vuosiin... Kovin montaakaan viikkoa ei ole siitä, kun hän soitti ja avautui (humalapäissään)...: "Minne lähdetään, pois täältä, ihan kahdestaan...??"
Minulle on jollain tasolla yhdentekevää kaikki ne fyysisen maailman konkreettiset asiat ja valinnat, mitä hän on tehnyt ja kokenut ja mitä hän tulee tekemään, kokemaan ja valitsemaan...
...On kaksi vaihtoehtoa; joko olen täysin hullu ja sairas ja pakkomielteinen, tai sitten aistin voimakkaasti "totuuden", että välillämme on ja tulee aina olemaan jotakin hyvin, hyvin erityistä ja suurta... Olen kantanut osaa hänen sielustaan sydämessäni kaikki nämä vuodet ja niin tulee varmaan aina olemaan... Muistan, kun viimeksi silloin 7 vuotta sitten palasimme yhteen, sen tunteen, kuinka kaikki tuntui niin aidolta, oikealta ja hyvältä, tunteen tasolla täydelliseltä, minä vain tiesin silloinkin, että "näin kuuluu olla", kun hän oli luonani...(vaikka pelkäsinkin, että se kaikki viedään taas pois...)
Järkeen perustuen heitin hänet ulos elämästäni silloin, järjellä ajateltuna ei tälläkään hetkellä yhteen kannattaisi palata, vaikka siihen tulisikin jossain vaiheessa mahdollisuus.
Mutta missä menee raja, kuinka paljon järkeä tulee kuunnella loppujen lopuksi? Olen aina ollut sitä mieltä, että sydäntään pitäisi kuunnella ja seurata... Mutta kuunteleeko sitä kaikilta osin sydäntään, jos ei ajattele esim. omien muutosten ja päätösten vaikutuksia omiin lapsiinsa, jos ajattelee "vain itseään"...? Vaikka okei, jos itse voit hyvin ja olet onnellinen, on se aina tietysti lastenkin etu... Kaikki tämä on tavallaan kamalan ristiriitaista, koen olevani umpikujassa, näin on taas kerran ollut jo pitkään.....Vaikka kaikki on oikeasti todella hyvin elämässäni ja minun pitäisi - ja olenkin - kiitollinen tästä kaikesta, mitä minulle on annettu  smitten
..Silti tämä asia/ihminen ei vaan jätä rauhaan...
Tietyt asiat vuosien varrella puhuvat puolestaan... En ole sinisilmäinen...olen voimakastahtoinen ja elämää ja ihmissuhteita kokenut ja nähnyt..tarkoitan, että harvemmin minua niin vaan "pompotellaan".
Uskon, että kaikella on tarkoituksensa, ja luonnollisesti olen paljon tätä asiaa pohtinutkin, mutta koska se yhä vaivaa mieltäni, yritän selvittää tätä edelleen itselleni (toki on kausia, etten häntä juuri edes ajattele, mutta sitten kas kummaa, näenkin yhtäkkiä unen hänestä, joka osoittautuu paikkansapitäväksi!) ......huh, mitä kasvua..ja mikä vuodatus taas  Undecided
.....Mennyt kyllä nyt ihan totaalisesti alkuperäisen aiheen ohi, kun ketju näyttää täyttyvän tästä ongelmastani, anteeksi siitä  Undecided Sad
Muttamutta..olen saanut paljon hyviä vastauksia, joista varmasti paljon hyötyä ja tukea minulle tässä asiassa, ja olen siitä mielettömän kiitollinen  smitten
ehkäpä enkelit järjestivät teidän näkemyksenne, ajatuksenne, tietonne ja mielipiteenne minulle, kun olen neuvoja heiltä tähän asiaan pyytänyt  smitten
Kiitos siis teille rakkaat ja kiitos enkeleille  smitten

Huh, olipa kummallista lukea tätä vedenhelmen tekstiä, kun tuli heti tunne, että minä tasan tarkkaan tiedän miltä tuo tuntuu, just se että "oonko hullu tai pakkomielteinen", kun vaan TIETÄÄ. Ja aina, vaikkei mitään ajattelisi niin yks kaks tämä ihminen tulee seikkailemaan uniin. Ja tottakai sitä yrittää elää elämää ilman ja pystyykin jonkun aikaa, mutta sitten tapahtuu aina jotain, näkee jonkun unen tai tulee yhteydenotto ja siinä sitä taas sitten ollaan. Niin ja ihan turha yrittää edes kenellekkään sitä selittää, kun ei sitä pysty kukaan ymmärtämään, kukaan joka ei ole vastaavaa kokenut. Tähän ihmiseen on aina ollut ensi hetkestä lähtien kova imu, ihankuin magneetti, ja vaikka ei olisi tekemisissä niin on jollain tapaa yhteydessä, ja sen tuntee vahvasti. Tämän ihmisen kanssa on myös niin että voi melkein lukea ajatukset, tietää mitä toinen ajattelee, ennenkuin sanoo sitä ääneen, siis se yhteys on ihan mieletön. Ja olo, kun on yhdessä, tosiaan täydellistä. Ja vaikka aikaa kuluu, niin tunne on aina ihan sama.
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #86 : 12.04.2012 10:57:06 »

Kaikki kristillinen teksti on minulle kristinuskoa, olipa sitten jäljellä tahi poistettu. Peruskäsitteet, kuten vaikkapa synti, ovat minun uskolleni täysin vieraita.

Ja paastokokemuksiani en rupea sinulle raportoimaan. Sinulle on nyt vaan riitettävä se, kun kerron että ei tehoa. Eikä ollut tehoa tähän asiaan myöskään kaverillani, joka 3 viikon vesipaastolla hävitti itseltään 5 kg lihasmassaa. Kaikki siteet edelleen jäljellä. Energiakytkösten katkaiseminen on jotain, mikä täytyy tehdä tietoisesti.

Ennen, kun värähtelyt olivat matalalla, joutuivat ihmiset tekemään kaikenlaista erityistä - paasto, meditaatio, selibaatti yms. - jotta pystyisivät tekemään energeettisiä/henkisiä asioita tehokkaasti. Nyt kun värähtelyt ovat nousseet, tavalliset pulliaisetkin voivat kanssaluomisen kautta tehdä asioita, joita varten ennen piti tosiaan paastota lannevaatteessa vuorenhuipulla selibaatisa meditoiden vuosia.  Wink  Sinun neuvosi sopivat ehkä niille, jotka ovat edelleen kiinni vanhoissa energioissa, eivätkä halua/voi astua uusien energioiden ja korkeampien värähtelyjen tarjoamiin mahdollisuuksiin. Ja sittenkään suosittelemasi paasto ei välttämättä edes katkaise niitä energiakytköksiä. Huono neuvo minun mielestäni siis, sillä on epävarma teholtaan, toisin kuin minun antamani.

Minun tämän ketjun ensimmäisessä viestissä antamani ohjeet katkaisevat ei-toivotut energiakytkökset ihan ilman paastoamista, joten en näe mitään syytä tehdä tätää asiaa hankalamman kautta, varsinkin kun kaikille paasto ei ole terveyssyistä suotavaa.


Yhdyn tähän. Se, mikä on syntynyt energiatasolla on myös työstettävä energiatasolla. Se mikä on syntynyt fyysisellä tasolla, hoidetaan fyysisellä tasolla, esim lihaskipu, mutta myös energiatasoilla pureudutaan syvemmin, eli alkuperään, perimään, syihin ja seurauksiin : energia syihin.

Tein eilen katkaisu harjoituksen (kiitos ohjeesta! <3) ja heti nousi mieleeni tosi vanha asia/ henkilö ja samaa työstin sitten vielä unitasoilla, tai pikemminkin sain silloin selvityksen. Näin tämä toimii.

Jumalan neljä ensimmäistä arkkityyppiä: Inspiraatio, paljastuminen, ilmaiseminen, kokeminen.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #87 : 25.04.2012 07:42:38 »

Fyysinen tasokin on energiataso jossa energia on vain tiheämpää kuin "eetterissä".
Syy voikin olla ensin eetteritasolla ja vaikutus näkyy fyysisellä tasoilla.

Varmaan luomista ja muista ihomerkeistäkin on jotain kytköksiä jonnekin astraalitasoille.
tallennettu
Karhunsydän
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #88 : 02.05.2012 13:43:31 »


        smitten smitten

Sain hyvältä ystävältäni vanhan koetun konstin päästää irti: ko. henkilön nimi vessapaperiin ja sinne eikä perään saa katsoa. Toimii.

 Grin

Itsellä on tullu myös katkaistua lonkerot (nyt tästä sain tuon selkäpuolen visualisoinnin idean, kitoos!) katanalla ympäriltä. Viimeisimmällä katkaisukerralla pomppaski vastaan kysymys; "Haluatko katkasta siteet lempeästi ja hitaasti vai kivuliaammin ja nopeasti?". En tiiä johtuko tää kyseisestä henkilöstä vai mistä, mutta tällanen vaan tuli ku aloin katkasemaan. Ensiks päätin ottaa rauhallisemman vielä hieman hämmentyneenä tästä ajatuksesta, mutta päädyin lopulta luonteelle sopivasti tuliseen ja nopeaan ratkasuun. En kyllä tiedä miäk se hitaampi ja lempeämpi tapa ois ollu, mutta tulinen oli sitte semmonen ku oli. Tuli fiilis, että ehkä tässä ihmissuhteessa oli niin vahvoja karmallisia juttuja, tai sellasia joita voi/on hyvä katkasta muillaki tasoilla (joita välttämättä ei vielä päivätajunnassa ymmärrä/näe/koe/tajua...), että ehkä siinä oli sitte apureita mukana katkomassa. Jokatappauksessa sviuh, svauh ja siteet meni sievästi katki. Wink
tallennettu

Älä rakastu runoilijaan, saatat jäädä kielestä kiinni.

aurinko & merkurius aspect_con askendentti leijona
keskitaivas kalat kuu vesimies
venus kaksoset mars oinas
r-o-s-e
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #89 : 07.06.2012 17:45:04 »

hei vaan. olipa mielenkiintoinen ketju, en ole tällaisesta jutusta tiennytkään aiemmin  coolsmiley
tuota pitää kyllä kokeilla! tosi mielenkiintoinen homma siis!

MUTTA!!! pystynkö tekemään tuon energiakytkösten katkaisun jollennkkin toiselle/jonkutoisen puolesta?Huh
se joku toinen olisi oma lapsi (joka ei itse osaa siis vielä tällaisia) eli äitinä tekisin tuon omalle lapselle.   siis nyt en tarkoita että katkoisin lapseni kanssa näitä kytköksiä vaan siis lapseni ja hänen erään kaverien kytkökset! tajusikohan kukaan...

ja ihan lapsen parasta ajatellen tässä vaan... se kaveri/kaverit on huonoa seuraa  haluan että lapseni olisi vapaa heistä..  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: