Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luvattomien energiakytkösten katkaiseminen  (Luettu 243975 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 10.11.2011 16:09:21 »

Yllättävistä yhteydenotoista:
Luvattomia energiakytköksiä voi tietenkin katkoa ihan miten monta kertaa tahansa, sen verran kuin tuntuu tarpeelliselta. Ei sen pitäisi vaikuttaa sen enempää kuin sen ensimmäisen katkaisunkaan. Jos joku sitten ottaa yllättäen yhteyttä, se ei ole ollenkaa välttämättä merkki siitä että energiakytkös ei olisi katkennut. Se voi yhtä hyvin merkitä, että kytkös on katkaistu aivan onnistuneesti, minkä ko. henkilö on sitten jotenkin aistinut ja sen vuoksi ottaa yhteyttä. Energiasidettä ei muodostu uudelleen, ellei lähde tunteella mukaan yhteydenottajan meininkiin ja juttuihin. Eli kun pysyttelet neutraalina noiden yhteydenottojen suhteen, etkä esim. palaa sellaisiin käytöskuvioihin mitä on saattanut tiettyjen ihmisten kanssa olla, ei muodostu uusia energiakytköksiäkään.

Kipupisteet selän puolella:
Chakrojen epätasapaino voi myös tuntua selkäkipuina! Kaikki mitä selässä on ei suinkaan ole energiakytköksiä ja ainakaan minulla ne energiakytkökset nimenomaan eivät tuottaneet mitään fyysisiä tuntemuksia mihinkään, myöskään sinne selkään. Energiakytkökset ovat mielestäni aika vaivihkaisia, eivät tuota fyysisiä tuntemuksia. Sen sijaan minulla oli aikoinaan sellainen hyvin tyypillinen ns. pelkovyö. Pelot asuvat kolmoschakrassa (solar plexus) ja jos niitä on hyvin paljon käsittelemättä, voi siellä selän puolella sitten ilmetä melkoisiakin kiputiloja ja kramppeja. Kun ongelmana ovat ne pelot, kipukohta on juurikin siinä heti lapaluiden alapuolella. Noihin kipuihin ei auta mikään energiakytkösten katkominen, vaan kunkin pitää tykönään käsitellä ja saada pois systeemeistä ne pelkonsa. Sitten lakkaavat ne kivutkin, niin ainakin minulle kävi.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2011 16:11:43 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #31 : 10.11.2011 17:25:51 »

Mitenkäs pään alueella olevat "piuhat"? Oikeasta aivolohkosta lähtee.. Ja entä vatsa (etupuoli), kun reagoin kaikkeen pelkoon ja stressiin aina ensiksi vatsalla, niin sieltäkin löytyi joku piuha..

 Smiley Kyllikki
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #32 : 21.11.2011 09:49:14 »

Hei, minulla olisi tarpeen katkaista energiaside erään henkilön kanssa. Miten tämä käytännössä oikein tehdään. Voisiko joku auttaa? Heart
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 21.11.2011 10:08:33 »

Hei, minulla olisi tarpeen katkaista energiaside erään henkilön kanssa. Miten tämä käytännössä oikein tehdään. Voisiko joku auttaa? Heart

Katsopa tämän ketjun ensimmäistä viestiä tuolta sivulta 1. Minä nimenomaan aloitin tämän ketjun antamalla ensimmäisessä viestissä ne ohjeet kytkösten katkaisemiseen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #34 : 21.11.2011 12:43:08 »

Hei, huomasinkin tuon ohjeesi ja koitinkin sitä, mutta en tiedä osaanko oikein visualisointia. Kyseinen henkilö tuli minua vastaan molempina päivinä viikonloppuna. t. Heart
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 21.11.2011 14:12:51 »

Ole huoleti, visualisoinnissa ei ole mitään 'oikeaa' tai 'väärää' tapaa tehdä asiaa.

Visualisointi muodostuu niistä kuvista, joita oma mielesi silmät suljettuna tuottaa kun päätät niitä muodostaa. Sinä muodostat joka tapauksessa niitä itsellesi parhaiten toimivia kuvia, joten ole aivan huoleti.

Ohjeeni ekassa viestissä ovat suuntaa-antavia: Voit esim. nähdä vaikka minkälaisia tai värisiä energianauhoja siellä selkäpuolella. Pääasia on, että vain teet sen katkaisun, tarvittaessa vaikka monta kertaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #36 : 21.11.2011 14:20:12 »

Hei, kiitos, minä koitan! Ihmettelin, miten tämä kyseinen henkilö on tuli viime viikon aikana kolme kertaa vastaani. Onko vain sattumaa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #37 : 21.11.2011 14:21:58 »

Voi olla sitäkin, mutta luultavimmin sun katkokses on vaan toiminu  Smiley
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #38 : 21.11.2011 14:27:43 »

Hei, toivon tosiaankin, se olisi hirveän tärkeää. Mutta yritän vielä uudelleen jokatapauksessa.  angel
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #39 : 29.11.2011 01:02:24 »

Entä jos on ainakin yks piuha, mitä ei haluu katkasta, vaikka se oliskin siellä selkäpuolella ja sen lisäks vielä kiertyis ympäri kroppaa haitaten kaikkea omassa elämässä ja kaikessa jnejne.??
...Taidan tietää, kenen se on...ja jos koittasinkin ihan pokkana sen katkasta, niin sit me vihdoin nähtäis?! ...mitä oonki toivonu..... Huh
sekavaa.... Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #40 : 29.11.2011 01:38:33 »

Entä jos on ainakin yks piuha, mitä ei haluu katkasta, vaikka se oliskin siellä selkäpuolella ja sen lisäks vielä kiertyis ympäri kroppaa haitaten kaikkea omassa elämässä ja kaikessa jnejne.??
...Taidan tietää, kenen se on...ja jos koittasinkin ihan pokkana sen katkasta, niin sit me vihdoin nähtäis?! ...mitä oonki toivonu..... Huh
sekavaa.... Undecided

Voit kysyä miten sinä hyödyt siitä, että sinulla on tällainen kytkös mukana? Mikä pelko estää sinua päästämästä irti? Ei kukaan tieten tahtoen pidä elämässään mitään sellaista, josta on haittaa, jos pelko ei ole siellä taustalla selittämässä, että "entäs jos" ja "mutta kun"  Wink
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 29.11.2011 09:57:42 »

Entä jos on ainakin yks piuha, mitä ei haluu katkasta, vaikka se oliskin siellä selkäpuolella ja sen lisäks vielä kiertyis ympäri kroppaa haitaten kaikkea omassa elämässä ja kaikessa jnejne.??
...Taidan tietää, kenen se on...ja jos koittasinkin ihan pokkana sen katkasta, niin sit me vihdoin nähtäis?! ...mitä oonki toivonu..... Huh
sekavaa.... Undecided

Voit valita kärsiä, jos haluat, sillä sinulla on vapaa tahto. Voit valita olla kiinni toimimattomassa asiassa jos haluat, sillä  vapaa tahto antaa sinulle oikeuden myös haaskata energiaasi. Ja voi myös olla että kyseessä on oppimiskokemus jonka olet itse itsellesi suunnitellut.

Kun luvattoman energiakytköksen katkaisee, saattaa olla että ko. henkilö ottaa yhteyttä. Motivaatiosi ovat kuitenkin ristiriitaiset; haluaisit katkaista kytköksen, jotta henkilö ottaisi yhteyttä...

Minun intuitioni sanoo nyt, että tuo 'luvaton' kytkös on itse aikaansaamasi, ei tämän toisen henkilön aikaansaama. Se on 'luvaton' vain sen vuoksi että se on tahaton ja energiaa syövä, ei sen vuoksi että siinä olisi mitään pahantahtoista, ehkä jopa päinvastoin. Ehkä tämä henkilö itse yrittää parhaillaan katkoa sitä ja sen vuoksi sinä et voi olla ajattelematta häntä ja toivomatta tapaamista?

Voit tehdä mitä haluat, mutta muista että tarvitseminen sulkee pois kaiken rakkauden. Jos tarvitsee toista, häntä on mahdotonta rakastaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #42 : 29.11.2011 21:26:37 »

Kiitos vastauksista kaikille smitten
...Ehkä pelkään jotain...tai sitten en, en tiedä...
...Mutta...eilen sitten aloin miettimään tätä koko "piuhahommaa" ja tuli tällaisia ajatuksia:
Oikealla keskiselän alapuolella käsivarren paksuinen punainen todella vahva piuha, otinpa sitten ison sahan, jossa punainen kädensija ja sahasin, sahasin,sahasin................oli kyllä tosi raskasta, mutta sain katki vihdoin...entäs kun siihen jää sellanen "tynkä"? Jos se kasvaa uudestaan? Huh Leikkasin mä sitä puutarhasaksillakin ja kirveellä huitasin...saapa nähdä, toimiiko.
Kyllä mä loppujen lopuksi eroon haluaisin todellakin, ihan liian monta vuotta menny jo elämästä "pilalle" tän takia. Mut mä en vaan jaksa enää uskoa, että kukaan tai mikään vois auttaa...ja jos merkkeihin tuolta jostain on uskomista, niin hän tulee vielä palaamaan elämääni niiden mukaan...joten onkohan tää katkominen nyt ihan turhaa?? Mutta kun mä en jaksa enää..(ja nyt joku sanoo jostain tuolta ylhäältä, että tietysti jaksat, oothan kohta jaksanut jo 20vuotta, helpostihan vielä toiset 20 menee!"  ..hehhehhee, onpa kivaa.  Undecided

tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #43 : 29.11.2011 23:18:45 »

muista polttaa tynkä valkoisella valolla ja eheyttää oma selkäsi ettei reitti kasva uudelleen.. luulen sinun olevan vahvempi seuraavassa kohtaamisessa koska olet henkisen energiakytköksen löytänyt ja katkaissut.!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #44 : 30.11.2011 02:09:51 »

Miten kanto hävitetään? Se sahataan yleensä mahdollisimman lyhyeksi. Sitten on kolme vaihtoehtoa.

Kannon päälle voi latoa palavaa materiaalia ja polttaa sen pois. Savuaa päivän pari.

Jos kanto ei puutarhassa pönötä keskeisenä  ja haittaa, kannon päälle voi kärrätä multaa ja kukkien siemeniä tai vaikka siemenperunoita, ja siten mädättää kannon pois. Vie muutaman vuoden.

Tai kannon viereen voi istuttaa uuden puun. Jos vanha kanto versoo, sitten sakset. Mutta ajan kuluessa uusi voittaa vanhan.

Tämä siis niile, jotka taistelevat tynkien kanssa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: