Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarvitsen apua.  (Luettu 3691 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« : 02.11.2011 17:59:20 »

Eli tää sekava naapurien välinen riitatilanne, jossa lapsia mukana, ja yksi lapsi ainakin kärsii tästä. Kaksi naista, reilu ikäero.
Saisiko tähän jotain vinkkiä..että mistä tässä on kyse ja mitä tässä pitäisi tehdä?
Saisiko jollain konstin jotain neuvoa tähän ongelmaan?

Kiitos jos joku viitsii katsoa smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2011 17:36:14 »

Help?
Minusta tuntuu että paras tapa toimia on yrittää saada yhteys poikki ja hänet jättämään minut rauhaan, mutten ole varma onko tämä tieto "ylempää", vai kenties minun omista kipupisteistäni lähtöisin...yritänkö vain vältellä asioita, jos eristäydyn? Ja mikä on toinen vaihtoehto?
Tämä on tosi raskas juttu jonka tahtoisin pois päiväjärjestyksestä, mutten tiedä mikä on viisainta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2011 17:48:31 »

"Kuuhilda   smitten
Kylläpä pakka oli viileä ja hiljainen...  idiot2
Mutta sain sieltä kuitenkin nostettua yhden oikean tuntuisin ja se oli smargdi, näkijöiden kivi.
Tämä upea vihreä jalokivi on venuksen ja sydämen kivi, jonka suurin ominaisuus kohdistuu hermoston kautta silmiin ja varsinkin kolmanteen silmään. Näin ollen se varjelee kantajaansa, koska kantaja huomaa asioita herkemmin.
Tarottina tämä edustaa keisarinnaa, eli se nostaa tarpeen oppia huomaamaan rakkauden voima jokaisessa toimessa ja elävässä olennossa. Se kutsuu tutkimaan elämän ihmettä... äidillinen voima on tämän kaiken takaan. Onko se sinussa vai sinun ulkopuolella, sen saat itse huomata... Mutta jos kiinnität huomiota enemmän asioiden taustatekijöihin ja pohdit hieman niitä, saatat löytää vaikka mitä. Kiinnostuksen puute jotakin asiaa kohtaa on nyt vain merkki siitä, että se ei kuulu sinulle. Kaaos voi olla lähelläsi ja vaarallinen sellainen, jos pyrit kaiken hoitamaan ja vailla mielenkiintoa. Askel kauemmas ja peli poikki... asenne kuin keisarinnalla ja silloin respekt  Wink
 angel"

Tuon Kide nosti minulle jokin aika sitten...se vaikuttaisi sopivan tähän tilanteeseen. Silloin en oikein tajunnut sitä....mutta jos tähän saisi jotain vahvistusta?


tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #3 : 03.11.2011 19:04:03 »

Onko sulla lemmikkieläimiä, kissaa, koiraa, löytyiskö jyyrisyy sitä kautta?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2011 19:09:59 »

Anteeksi, jyyrisyy? Huh
Juurisyy?

Kyllä minulla lemmikkejä on..
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5 : 03.11.2011 19:25:28 »

Joo, kammottava sanahirviö  Grin
Naputtelen koht pian sulle viestin...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2011 20:06:16 »

Oki smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: