Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tarkottaa semmoset unet  (Luettu 2625 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« : 05.09.2011 23:32:50 »

Joissa minä ja se toinen henkilö ( aina valvemaailman tuttu ) olemme puuhanneet jossain paikassa jotain ( maatila,koti, linnake yms.) ja näen unta siitä että me molemmat jätämme sen paikan ja lähdemme tahoillemme?
Tämä teema toistuu unissani tasaiseen eri henkilöiden kanssa, ja kustakin henkilöstä olen uneksinut tämän "eroamisen" vain kerran.
He ovat ihmisiä, joihin minulla on ollut läheinen suhde, mutta jotka ovat tavalla tai toisella pettäneet minut, kohdelleet väärin.
Onko tässä kyseessä emotionaaliset jäähyväiset ja irti päästäminen?
Onko kellään muulla ollut samanlaisia "häivy elämästäni!"- unia?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 05.09.2011 23:43:58 »

Luulen, että olet aivan oikeilla jäljillä tuntemuksissasi unen merkityksestä. Unihan on aina henkilökohtainen viesti ja sen tulkitsee parhaiten unennäkijä itse Smiley

Aika selkeästihän tuossa tulee tuo "lähdemme omille teillemme"-teema. Minä tekisin parhaani päästääkseni tällaisista ihmisistä irti valve-elämässäni.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.2011 08:35:09 »

Olen ilmeisestikin päässyt kaikista näistä henkilöistä eroon ensin valvemaailmassa, mutta tunnesiteet ovat kestäneet sitten kauemmin, ja vasta jonkin ajan kuluttua olen kyennyt katkomaan nekin, ja tämä uni on ilmestynyt.
Joskus avioeron jälkeen näin unta, jossa seurasin tuskissani exääni ja tämän uutta naista läpi meidän yhteisten muistojemme, mutta minun paikallani oli tämä toinen nainen...sitten unen lopuksi minulle sanottiin ihan selvästi että " Hei haloo? Mitä sä siinä roikut ittees kiusaamassa, päästä irti!" Ja tästä alkoi paraneminen Smiley
Muilla samanlaisia?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: