Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kokemuksia skorpionimiehestä?  (Luettu 29684 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #45 : 23.12.2006 17:26:42 »

Ihanaa The Planet  Cheesy Ottaisin kyllä skorpparin jos sellaisen kesyttäisin  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 24.12.2006 14:55:38 »

ugh-  Angry Grin hyvää joulua.. GS keskittyy bisneksiin 2007 nousuleijonan aikana..  Undecided kuluneen vuoden lukemat kyllä selittää tuo nousukaksonen..  smiley6600
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #47 : 07.01.2007 16:57:27 »

Mielenkiintoisia juttuja skorpparimiehistä  Smiley Itse olen katsellut sillä silmässä erästä nouseva-skorpiooni aurinko-vaaka miestä muutaman viikon, mutta hänestä ei oikein ota selvää. Välillä vaikuttaa kiinnostuneelta, välillä ei. Hän pyysi treffeille kerran yllätten, mutta en osannut siinä tilanteessa reagoida "sopivalla" tavalla eikä tarjous ole sittemmin toistunut vaikka myöhemmin sanoin hänelle suoraan että voisin treffeille lähteä. Toisaalta hän kuitenkin välillä hakeutuu seuraani ja pitää yhteyttäkin. Yleensä kyllä tietää onko mies kiinnostunut vai ei, mutta tässä tapauksessa ei ole aavistustakaan. Tuskin kuitenkaan kovin kiinnostunut? Olisiko teillä tulkinta-apua?  ;)Mielelläni tutustuisin mieheen lähemminkin, mutta en nyt lähde itseäni tyrkyttämäänkään jos vastapuoli ei ole kiinnostunut :/
Itselläni on aurinko ja kuu vaa'assa, nouseva merkki kauris.
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #48 : 06.11.2010 12:17:38 »

Treffimahdollisuus kauriin, jouskarin tai....skorpparin kanssa. Apua. Mulla on näitä suvussa ja vaikka ihania ovatkin niin jollain tavalla vaativia, omistautuvia...ja aina ne salaa läheisiltään jotain. En tiedä viitsinkö edes ryhtyä tähän kun en halua mitään draamaa, mustasukkaisuutta tms. Jouskarit ja kauriit on tuttua kauraa, vähän kuin kotiin palaisi- Wink ja ravut myös. Mutta että skorpionimies... Shocked
Tanhuan mukaan skorpparimies etsii aina jollakin äidin symboliikalla varustettua naista (isorintainen jne.) Myös omien havaintojen perusteella on näin. Eli naista joka tulee toimeen täysin omillaan tarvittaessa, jota ei tarvitse hoitaa vaan toisinpäin.. Yksillä sivuilla oli että skorppari(mies) haluaa naiselta kolmea asiaa: seksiä, rakkautta ja rahaa. Näistä tärkein on tietenkin seksi. coolsmiley
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #49 : 22.08.2011 00:46:50 »

Mielenkiintoisia juttuja skorpparimiehistä  Smiley Itse olen katsellut sillä silmässä erästä nouseva-skorpiooni aurinko-vaaka miestä muutaman viikon, mutta hänestä ei oikein ota selvää. Välillä vaikuttaa kiinnostuneelta, välillä ei. Hän pyysi treffeille kerran yllätten, mutta en osannut siinä tilanteessa reagoida "sopivalla" tavalla eikä tarjous ole sittemmin toistunut vaikka myöhemmin sanoin hänelle suoraan että voisin treffeille lähteä. Toisaalta hän kuitenkin välillä hakeutuu seuraani ja pitää yhteyttäkin. Yleensä kyllä tietää onko mies kiinnostunut vai ei, mutta tässä tapauksessa ei ole aavistustakaan. Tuskin kuitenkaan kovin kiinnostunut? Olisiko teillä tulkinta-apua?  ;)Mielelläni tutustuisin mieheen lähemminkin, mutta en nyt lähde itseäni tyrkyttämäänkään jos vastapuoli ei ole kiinnostunut :/
Itselläni on aurinko ja kuu vaa'assa, nouseva merkki kauris.
No nyt nappas! Mulla täsmälleen samanlainen tilanne erään venus merkurius skorpioni aurinko vaaka kuu oinas -miehen kanssa! Tosiaan, ei kunnolla tunnettu ja yllättäen eräänä iltana kun just oon kotiin päässyt ja käymässä nukkumaan, niin tää hakee jostaa numeropalvelusta mun numeron ja soittaa että lähenkö ulos tän kanssa.

En sitte lähtenyt kun just nukkumaan käymäs ja nyt oonkin sitte yli puoli vuotta melkee 'kuolannu' tän perään  idiot2 Ja koko ajan vaan alkanut kiinnostua lisää ja lisää tästä. Välillä hänestä ei ole kuulunut pitkiin aikoihin mitään, mutta heti kun ajattelen, että eipä siitäkään mitään ole kuulunnut niin saattaa vaikka hetkeä myöhemmin facebookissa alkaa juttelemaan.

Viime viikonloppuna meidän piti nähdä (itse kyselin, että nähtäiskö jossain), mutta väliin jäi se sitten :p
Onko tuo Vaaka aurinkomerkkinä semmonen tekijä, minkä takia näistä ei meinaa selvää ottaa vai mikä kumma siinä on Cheesy

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: