Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko oikeasti Leijona tätä?  (Luettu 4716 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jannanne
Vieras
« : 01.08.2011 10:24:08 »

http://www.uniluoto.com/horoskoopit/leijona

Vaiko onko jollaki ollut vaan huonoja kokemuksia leijonasta, vai tosi huono päivä?? :O
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2011 11:59:16 »

kannattaa varmaan lukea ne muutkin horoskoopit läpi, sama sävy tuntui olevan niissäkin.. Wink

Terv. kitsas, tunne-elämältään lässähtänyt neitsyt (..toisaalta- ei savua ilman tulta  Grin)
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2 : 02.08.2011 14:24:10 »

on varmaankin sille ihmiselle joka tuon on kirjoittanut. jokaisella on vapaus tehdä omansalaista astrologiaa ja jokainen tulkinta on kuva tulkitsijasta siinä missä tulkittavastakin, minun mielestäni.
vai kuka on se astrologi joka tulkitsee kaikkea puhtaasti?

Samaa mieltä kuin ikiviuhko. Täytyy myös miettiä, kuka tulkinnan on kirjoittanut. Löysin jotain itseeni sopivia piirteitä tulkinnasta, mutta osa meni jo liioitteluksi tai vähän yli, aivan kuin teksti olisi kirjoitettu sopimaan "yleiseen" mielikuvaan, mikä Leijonasta tulee ensimmäisenä mieleen.

terveisin kunnianhimoinen ja tulinen leijona.
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #3 : 02.08.2011 19:23:36 »

http://www.uniluoto.com/horoskoopit/leijona

Vaiko onko jollaki ollut vaan huonoja kokemuksia leijonasta, vai tosi huono päivä?? :O


Mulla on kartallani aika paljonkin leijonaa. Eikä toi pidä kyl lähellekkään paikkaansa. Olen todella ujo ja mukautuvainen ihminen. osaan kyllä pitää periaatteistani kiinni,enkä lähde muiden tyhmyyksiin mukaan jos yllytetään. Itsekkin olen ihmetellyt Leijonien jatkuvaa mollaamista knuppel2 Kateuttako  Wink
tallennettu
elyce
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #4 : 02.08.2011 19:46:04 »

Kuulostaa siltä kuin olisi ollut huonoja kokemuksia, lipsahtaa mielestäni tuo leijonan kuvaus hiukan sellaisen sarkastisen "haukkuma-horoskoopin" puolelle. Lukaisin mitä muutamista muista merkeistä sanotaan, ja kaksosista kirjoittaja taas kirjoitti suorastaan ylistävään sävyyn, paljon parempaan kuin mitä kaksosista saa yleensä lukea Grin Vaikuttivat aika subjektiivisilta nuo kuvaukset.

Ihmettelen myös mihin se perustuu, että leijonat muka tuntevat itsensä eläinradan merkeistä parhaiten? Olen lukenut että neljä viimeisintä merkkiä jouskarista kaloihin olisivat ne karmallisesti kehittyneimmät eli heillä voisi olla paras itsetuntemus? Ja toisaalta vesimerkit tunteellisimpia ja ehkä eniten tunteitaan mielessään pyöritteleviä? Lisäksi on mielestäni ristiriitaista sanoa, että leijonat ovat itsekeskeisiä ja itseriittoisia, ylpeitä ja turhamaisia, mutta kuitenkin tuntevat itsensä hyvin (jolloin varmaan pyrkisivät kehittämään itseään?) ja pysyvät maan tasalla (turhamaisuus ja ylpeys eivät kuulosta maan tasalla pysyttelemiseltä)?

Olen lukenut kymmeniä ja kymmeniä leijonan luonnekuvauksia, mutta missään ei ole tuota ennen lukenut, että olisi leijonille erityisen tyypillistä menettää mielenkiintonsa nopeasti ja jättää jokin asia kesken. Muutenkin tuossa leijonan kuvauksessa tuntuu olevan vain niitä leijonan huonoja piirteitä, joihin leijonilla on muita suurempi herkkyys sortua, mutta ei niitä hyveitä, jotka ovat leijonille tyypillisimpiä saavuttaa Smiley Ehkä kirjoittajalla ei ole ollut paljon kokemuksia leijonista ja hän on siksi valinnut hiukan vinoutuneesti mitä tuohon leijonista kirjoittaa.
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #5 : 02.08.2011 22:36:04 »

Joo, olihan tuo melkosta tekstiä, ja itsekkin kyllä joistakin kohtaa itseni tunnistin, mutta niinkun tuossa jo aiemmin sanottiin, niin osittain alkoi kyllä kuulostaa niiltä huumori mielessä tehtyiltä parjaus horoskoopeilta.

Ainut mikä alkoi huolettaa, oli se että ei kai oikeasti ihmiset ajattele, että leijonat on tuollaisia. Smiley
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #6 : 07.08.2011 13:48:05 »

Mulle leijonan luonnemääritelmät on ollu aina vähän mysteeri. Kas kun sekä äitini, että eräs hyvä ystäväni ovat kummatkin leijonia, mutta kummastakaan ei leijonamaisia piirteitä juuri löydy. Siltikin ovat keskenään melko samanluontoisia :S
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: