Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartan "kauheuskisa"!  (Luettu 9770 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 23.07.2011 10:44:36 »


Täällä mm. Aurinko ja Nousu Skorpparissa sekä Pluto MC:llä!

Ei taida "kauheampaa" karttaa moneltakaan löytyä...

 crazy2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.07.2011 13:04:48 »

Minun mielestäni miehelläni ja hänen kahdella sisaruksellan on melko ikävän näköinen kartta.

Mies + hänen 15 minuuttia vanhempi kaksoissiskonsa

 aurinko  askendentti neitsyt aspect_con pluto aspect_con uranuskuu kauris

Vanhempi veli:  aurinko kalat aspect_con saturnus aspect_opp kuu neitsyt aspect_con pluto aspect_con uranusaskendentti  skorpioni

Ns. paremman perheen lapsia, joilla etenkin 80-luvun alkupuolella ollut paljon menetyksiä. Nämä ovat sitten jättäneet jälkensä kuhunkin omalla tavallaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 24.07.2011 22:58:46 »

Auts, kieltämättä tuon Lillin miehen vanhemman veljen kartalla on aika ikävästi aspektoitunut aurinko ja kuu.

Omalla kartallani harmaita hiuksia aiheuttaa hirveä sumppu jouskarissa ja vielä 6.huoneessa, jotka ei kyllä ollenkaan natsaa ja kuka muutenkaan haluaisi 6.huone tai jouskari painottunutta karttaa? Voin sanoa, että ei kukaan. Puhumattakaan nousu ravusta, jota vastapäätä on mars ja lilith ja juno...

En pidä tuosta siksikään, koska mulla osuu aina säännöllisin väliajoin joku hidas planeetta neliöimään tota mun  jousimies sumppua ja siinä ei paljon selittelyt auta.

Niin ja sideerisesti olen tietysti moninkertainen  skorpioni = täysin sietämätön ja omituinen  crazy2
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #3 : 25.07.2011 14:30:22 »


Omalla kartallani harmaita hiuksia aiheuttaa hirveä sumppu jouskarissa ja vielä 6.huoneessa, jotka ei kyllä ollenkaan natsaa ja kuka muutenkaan haluaisi 6.huone tai jouskari painottunutta karttaa? Voin sanoa, että ei kukaan. Puhumattakaan nousu ravusta, jota vastapäätä on mars ja lilith ja juno...



Hei,

valaise vähän pimeyttä. Miksi kutoshuoneen painotus sävähdyttää? Liittyykö se jotenkin neitsyeen merkkiin vai mihin? Ja mitä jouskaripainotus tarkoittaa? Kiinnostaisi tietää...
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #4 : 25.07.2011 18:40:34 »

Minulla on 6. huone-painotteinen kartta ja siellä majaansa pitää  kauris . Työelämä hyvin päälimmäisenä elämässä. Kukin tavallaan. Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5 : 25.07.2011 19:10:07 »

sinima, 6.huone liittyy tosiaan työelämään kuten SanctAstra tuossa mainitsikin. Minulla on 6.huoneessa myös Jupiter eli työ on oikeasti ilon lähde. Mutta sitten toisaalta 6.huone liitetään neitsyen merkkiin ja terveyteen/sairauksiin. Olen joutunut elämässäni aika paljon sairaaloiden ja lääkäreiden kanssa tekemisiin. Ja muutenkin 6.huone noin painottuneena tekee elämästä aika, no, työlästä. Ainoa valopilkku on siellä se jupiter.

Jousimiespainotus tarkoittaa itselläni sitä, että minulla on  aurinko merkurius venus uranus neptunus jousimies Se tekee ihmisestä jotenkin levottoman ja sellaisen ikuisen (itsensä) etsijän. Minulla siihen yhdistyy vielä nousu-rapu, joka on oikea kotikissa jousimiehen vastapainoksi ja tämä tekee luonteeseeni tietyn ristiriidan. Eli varmasti jos olisi joku esim. ilmavampi nousumerkki niin tuo tulisuus kartallani olisi ulospäinsuuntautuneempaa. Niin ja nuo kaikki planeetat jousimiehessä ovat ns. komerossa minulla. Eli toisin sanoen minulla on 6.huoneen kärki skorpionissa ja 7.huoneen kärki kauriissa. Kun huoneen kärki ei osu johonkin merkkiin niin siellä olevat planeetat ovat ikään kuin komerossa huoneen keskellä ja niiden energia ei pääse niin hyvin esille. Huoneen avain on se planeetta, joka on huoneen kärjen merkissä eli minulla skorpionissa ja siellä on jupiter.
Tämä menee hieman ohi aiheen, mutta ehkä hieman valaisi miksi koen karttani aika työläänä.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #6 : 25.07.2011 19:25:15 »

Mulla löytyy perääntyvä merkurius 12. huoneesta yhtymässä nousumerkkiin, nousumerkkiä ja merkuriusta neliöi neptunus ja uranus, neptunuksen neliöt olen kokenut aika kusisina sen takia, että 1. huoneessani on  aurinko aspect_con venus ja mc:ni on leijonassa.Tuntuu, että tuon neptunuspaketin takia en saa ilmennettyä aurinko-venusyhtymää täysillä.Olen harrastanut teatteria niin kauan kuin muistan, mutta aina kun alan saada varmuutta esiintymiseen, aina jokin onnistuu syömään itsevarmuuden.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #7 : 25.07.2011 19:32:25 »

Parilla tutullani, jotka ovat syntyneet samana päivänä, löytyy:
 aurinko aspect_opp saturnus
 kuu aspect_opp saturnus
 merkurius aspect_opp saturnus
 venus aspect_opp saturnus
 saturnus aspect_squ pluto
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #8 : 25.07.2011 19:40:21 »

Kisan voittaja saapui.  askendentti leijona

kuu 6. huoneessa yhdistettynä voimakkaaseen kauris-painotukseen, tältä kontrollifriikiltä ei huolet ja kriisit lopu kesken, kun niitähän voi ihan omilla ajatuksillaan luoda koko ajan lisää.

pluto ja  mars aspect_opp keskitaivas ja saturnus vielä 4. huoneessa. Paineita voi aina sopivan epäsopivilla hetkillä päästellä ulos mars aspect_squ kuu aspektin avustuksella.

Mä olen pelottava.  uglystupid2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #9 : 26.07.2011 09:56:17 »

Ei tää nyt niin kauheeta ole vaikka näyttää ikävältä nuo oppositiot. Uskokaa tai älkää, en ole saturnusmaisesti pessimisti vaan äärimmäisen innostuvainen ja suurimmaksi osaksi optimistinen persoona  Wink En minä helppo persoona ole, mutta en nyt mikään saatanakaan. Ehkä voisi sanoa, että mussa on luonnetta  Cool mutta olen myös äärimmäisen herkkä (joka taas johtuu varmaan nousuravusta ja neptunuksen kolmioista persoonallisille planeetoille..)

 saturnus  aspect_opp  aurinko
 saturnus  aspect_opp  mars
 saturnus  aspect_opp  venus
 pluto  aspect_opp  aurinko
 pluto  aspect_opp  kuu
 pluto  aspect_opp  mars
 pluto  aspect_opp  venus
 pluto  aspect_squ  askendentti
 aurinko  aspect_squ  askendentti
 kuu  aspect_squ  askendentti
 mars  aspect_squ  askendentti
 venus  aspect_squ  askendentti
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #10 : 26.07.2011 15:23:24 »

sinima, 6.huone liittyy tosiaan työelämään kuten SanctAstra tuossa mainitsikin. Minulla on 6.huoneessa myös Jupiter eli työ on oikeasti ilon lähde. Mutta sitten toisaalta 6.huone liitetään neitsyen merkkiin ja terveyteen/sairauksiin. Olen joutunut elämässäni aika paljon sairaaloiden ja lääkäreiden kanssa tekemisiin. Ja muutenkin 6.huone noin painottuneena tekee elämästä aika, no, työlästä. Ainoa valopilkku on siellä se jupiter.

Jousimiespainotus tarkoittaa itselläni sitä, että minulla on  aurinko merkurius venus uranus neptunus jousimies Se tekee ihmisestä jotenkin levottoman ja sellaisen ikuisen (itsensä) etsijän. Minulla siihen yhdistyy vielä nousu-rapu, joka on oikea kotikissa jousimiehen vastapainoksi ja tämä tekee luonteeseeni tietyn ristiriidan. Eli varmasti jos olisi joku esim. ilmavampi nousumerkki niin tuo tulisuus kartallani olisi ulospäinsuuntautuneempaa. Niin ja nuo kaikki planeetat jousimiehessä ovat ns. komerossa minulla. Eli toisin sanoen minulla on 6.huoneen kärki skorpionissa ja 7.huoneen kärki kauriissa. Kun huoneen kärki ei osu johonkin merkkiin niin siellä olevat planeetat ovat ikään kuin komerossa huoneen keskellä ja niiden energia ei pääse niin hyvin esille. Huoneen avain on se planeetta, joka on huoneen kärjen merkissä eli minulla skorpionissa ja siellä on jupiter.
Tämä menee hieman ohi aiheen, mutta ehkä hieman valaisi miksi koen karttani aika työläänä.

Kiitos tiedosta, Lizzy. Mielenkiintoista myös tuo huoneiden kärki ilman merkkiä -kuvio...
tallennettu
sparklytaurus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #11 : 08.10.2011 00:07:21 »

Osallistun yhdistelmällä  aurinko mars merkurius venus 12. huoneessa.  Embarrassed
tallennettu

aurinko harka
askendentti kaksoset
kuu jousimies
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #12 : 20.10.2011 22:58:06 »

Täältä löytyy  kuu aspect_con saturnus 7.h. kalat aspect_opp chiron neitsyt 1.h.

Eli tosi herkkä oon mutta luulen että mulla on joku tunnelukko just etten vaan pysty näyttämään ainakaan negatiivisia tunteita kauhean helposti. Tiedä sitten että liittyykö tää Khiron tähän sillä tapaa kun kotoa on opittu tää kovakuorisuus. Äiti koko tän ajan minkä täällä asunut, joutunut kärsimään anoppinsa haukkuja ja koittanut olla huolimatta niistä ja ite oon sitte varmaan ottanu mallia koska haavojahan ei näytetä 'vihollisille' ettei ne saa sitä nautintoa että pääsisivät uudelleen ne viiltää auki.
  Nykyään osaan kyllä jo avautua läheisimmille ystäville jotenkin, mutta kotona tai muualla en sitten millään kelleen.

Sitten:  pluto 4.h. skorpioni aspect_opp mars 10.h. harka
Tulenarkaa Cheesy Cheesy Ärsyynnyn todella helposti, mutta tuo ylempänä oleva aspekti saa mut yleensä sulkemaan ne myrskypilvet sisälleni ja sitten kun niitä tarpeeksi kertyy sisälle niin minust tulee kauheen angstisen oloin ja saatan alkaa ärähdellä ihmisille kauheen vihaisena vaikkei se juuri heidän syytänsä olisikaan.
  Tylsistyn myös todella nopeasti ja turhaudun jos en pääse tekemään juuri sitä, juuri sillä hetkellä kun haluan. Näissä huonesijainneissa taas taitaa heijastua juuri nuo 'kotiolosuhteet' eli ihme riitelyä saanut koko lapsuuden ajan kuunnella että nykyään kun kuulen joidenkin tappelevan - yleensä aivan turhasta, saatan ärähtää ja sitten huomaan lopulta olevani itse mukana siitä taistossa Cheesy

Ja olisiko sitten vielä tuo tarkka Lilith  aspect_con MC harka ... Eli oon aika laiska tekee töitä mutta jos hyödyn siitä itse niin sitten kyllä lähtee sujuu työnteko. Ja oon aika ahnekin toisinaan Cheesy Ja itsepäinen kuin mikäkin! Ja tää itsepäisyys tullu työmaailmassa välillä turhankin hyvin esille kun haluan tehä asiat omalla tavalla enkä välillä voi sietää mitään auktoriteettihahmoja... Eli mennyt kyllä joskus sukset vähän ristiin työnantajan kanssakin Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #13 : 21.10.2011 16:28:11 »

Tjaa.
Mulla on  uranus  aspect_con jupiter 12.huoneessa yhtymässä nousumerkkiin...se on varmaankin jollain tapaa kauheeta? Cheesy
Samaten  pluto aspect_con saturnus 10. huoneessa?
Ja onhan noita aspekteja tuossa, mutta mitä sieltä pitäisi etsiä, jos etsii kauheuksia? Huh
Jos joku viitsii valaista untuvikkoa? Smiley

Mulla ei ole ollenkaan  aspect_opp
Onkohan se hyvä vai huono juttu? Hyvä?

Joo ja tämä  uranus  aspect_con jupiter 12.huoneessa yhtymässä nousumerkkiin
on  aspect_squ lilithiin  Huh


« Viimeksi muokattu: 22.10.2011 11:50:27 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #14 : 23.10.2011 03:15:24 »

 pluto aspect_con venus merkissä: skorpioni

Voiko hirveempää olla?  Tongue

Miten aspekti vaikuttakaa siis käytänössä, mikään EI riitä!

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: