Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voimakoruista  (Luettu 4098 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 04.05.2011 10:26:37 »

Mitä mieltä olette itsetehdyistä voimakoruista? Ovatko kaikkein "tehokkaimpia"? Onko joku täällä itse tehnyt? Mitä tulisi ottaa huomioon, jos itse tekee jne? Ajatuksia!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 04.05.2011 20:36:35 »

Kyllä itsetehty voimakoru toimii varmasti, jos siihen uskoo Smiley En ole itse askartelija millään muotoa, mutta olen varma, että kun voimakorun tekee rakkaudella ja pitää mielessään sen tehtävän, jota varten korua valmistaa, se saa mukaansa hyvää energiaa.

Jos teet korua lahjaksi ota selvää mistä korun saaja pitää (värit, muodot, tyyli jne). Mieleinen koru sytyttää rakkautta saajassaan ja rakkaus heijastuu takaisin korusta Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2 : 04.05.2011 23:24:11 »

Tein erään kurssin päätteeksi kaikille osallistujille omat riimu-korut. Kaiversin katajan palaan kullekin persoonaan sopivan riimun ja korostin sitä vielä mustalla maalilla. Sitten laitoin ne mustiin nahkanauhoihin. Korut jaettiin kurssitodistusten saamisen yhteydessä.

Itselleni tein marjakuusta symboloivan riimun: taipuu, vaan ei katkea.

Itselläni ei niinkään ole voimakoruja. Rippisristiäni voisi sellaiseksi kutsua, samoin kuin vuorikidettäni. Luulenpa, että minun "voimakoruni" ovat kuvina ihossani.

Mitä tahansa korua voi pitää ns. voimakorunaan, jos vaan itse niin ajattelee. Lähinnä se on ajatusten energia, mitä mihinkin kapistukseen kohdistaa. Amuletin kun lataa tiettyjen ajatusten energialla, niin se sitten säteilee sitä energiaa ympäristöönsä. Ja omat ajatukset vahvistavat tuota energiaa lisää.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 29.06.2011 11:05:46 »

Mietin tuota katoamista. Mitä, jos et tarvitsekaan enää tuota korua ja koru on tehnyt tehtävänsä? Minulla oli vihkisormuksessani valkokultaupotuksessa myös tiikerinsilmä, enkä enää tarvitse tuota sormusta.

Minulla kävi erään korun kanssa myös niin, että se katosi tai meni rikki ja tuntui, että korun antama tasapaino katosi kokonaan. Nyt kyseinen kuvio on mukanani aina ihossa. Mutta olen vähän sitä mieltä, että pystyt voimistamaan mielikuvaa korusta mielessäsi ja siihen liittyneitä ominaisuuksia. Samalla ne ominaisuudet itsessäsi voimistuvat.

Jos sinun onnenkorusi on toisen asunnossa, ei se kuitenkaan hänelle onnea tuota, sillä amuletit ovat henkilökohtaisia. Tälle toiselle se olisi vain pelkkä koru. Ja jos se siellä pölyisessä nurkassa on se sormus, niin pyydäpä tätä toista ihmistä etsimään ja palauttamaan omaisuutesi. Eikö se olisi vähintä mitä hän voisi tehdä?  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #4 : 30.06.2011 10:40:30 »

En tarkoittanutkaan, että sinun tarvitsisi nahkaasi mitään ottaa, vaan kerroin tuon tatuointini sen takia, että minua se auttaa nyt tällä tavalla.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: