Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kukaan tätä käyttäny.  (Luettu 6766 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 10.06.2011 19:34:48 »




     Smiley  http://deski.fi/page.php?page_id=9&tiedote_id=738
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 10.06.2011 22:20:23 »




                                                                   Grin 
 Eihän se oo mittään kauheen hyvän makusta, mut varmaan ihan terveellistä ja aitoa. buck2

  Ja imeytyyki hyvin elimistöön, kun on nestemäinen aine.  coolsmiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.2011 07:48:06 »

Minä olen juonut Molkosaania varmasti,niin kauan,kun sitä on ollut myynnissä.Ja kauan on ollut.Lorautan sitä pikkuisen veteen joka päivä.Nyt helteellä sitä on mennyt aika paljon,estää sitä turvotusta ja laittaa munuaisiin vauhtia,puhdistaa.Minun makunystyröille se on hyvää.
Voi sitä käyttää laktoosi-intoleranssi ihminenkin,jos vain maistuu,siinä ei ole laktoosia,vaikka on maidosta valmistettu.On mahalle hyväksi.Se on sitä heraa vain.Teen usein rahkaa,jossa syntyy sitä heraa sivutuotteena.
Molkosaanilla pysyy alapään hiiva vaivat kurissa,jos ei ole paha.Sinne voi sutasta pumpulitupolla molkosaania huoletta.Muuttuu PH paremmaksi.

Ei se maku kaikille sovi.Jussi yökkäsi,kun maistoi vähän.   Undecided     Tarkoitan,että maistoi molkosaania.....ei siis ...   Huh
« Viimeksi muokattu: 11.06.2011 07:52:11 kirjoittanut sansai » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 11.06.2011 08:26:04 »

Minä olen juonut Molkosaania varmasti,niin kauan,kun sitä on ollut myynnissä.Ja kauan on ollut.Lorautan sitä pikkuisen veteen joka päivä.Nyt helteellä sitä on mennyt aika paljon,estää sitä turvotusta ja laittaa munuaisiin vauhtia,puhdistaa.Minun makunystyröille se on hyvää.
Voi sitä käyttää laktoosi-intoleranssi ihminenkin,jos vain maistuu,siinä ei ole laktoosia,vaikka on maidosta valmistettu.On mahalle hyväksi.Se on sitä heraa vain.Teen usein rahkaa,jossa syntyy sitä heraa sivutuotteena.
Molkosaanilla pysyy alapään hiiva vaivat kurissa,jos ei ole paha.Sinne voi sutasta pumpulitupolla molkosaania huoletta.Muuttuu PH paremmaksi.

Ei se maku kaikille sovi.Jussi yökkäsi,kun maistoi vähän.   Undecided     Tarkoitan,että maistoi molkosaania.....ei siis ...   Huh

     

         Oon ihan samaa mieltä Sansai sinun kanssa  Smiley Kyllä se Jussikin alkaa varmaan tykkäämään,
         kun tottuu siihen makkuun  coolsmiley   buck2
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #4 : 11.06.2011 09:02:30 »

Mie muistelisin, että tuossa pussukassa lukis, että sisältää laktoosia.. mutta ei siinä näköjään lue. Mulla on nyrkkisääntönä ollu aina se, että jos tuoteselosteessa lukee jotain maitoon viittaavaa, eikä pakkauksessa lue että laktoositon, ni saa jäähä syömättä/juomatta. Tulee ihan infernaalisen huono olo viikon ajaksi, ihan vaikka pienestä suklaapalasta. Mahakivun kyllä kestäsin, jos mulle tulis, muttaku oksettaa vaan. Undecided

Molkosania myydään näköjään laktoosittomana, mutta täällä lukkee, että siinä olis 3,9% laktoosia. Huh

Täytyy varmaan käydä Lifestä kysäsemässä tuosta, ehkä sitä uskaltais taas ostaa pullollisen jos kerta se on niin terveellistä. :Smiley



Kiitos sansai vinkistä!


Jauheena en ole käyttänyt,enkä nähnyt niitä pusseja,siinä voi olla mukana hyvinkin laktoosia,kun käyttävät sitä moneenkin,kuten lääkkeisiin jne.
Siinä nestemäisessä ei ole.    Smiley
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5 : 11.06.2011 09:44:51 »

Mulla on toinen pullo menossa.
Joskus vuosia sitten hörpin tuota kans, ja miten musta tuntuu, ettei tuo enää maistu pahalle.

Mulla on tuossa pöydällä 1,5 l kannu, lorautan sinne pikkasen pohjalle ja vettä päälle. Vesi ei pelkästään oikein mene alas, mutta Molkosan antaa siihen pienen maun. Oikein loistavaa janojuomaa!
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 11.06.2011 12:01:27 »

Nyt on pullo ostettu, vielä ku uskaltais maistaa. Wink




               Rohkeesti vaan   Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 11.06.2011 15:31:48 »





                Non niin, siitä se lähtee  Grin
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #8 : 11.06.2011 19:26:03 »

Molkosan vie tehokkaasti hampaiden kiilteen.
Olen nähnyt leräällä ihmisellä pilalle menneet hampaat, kun oli käyttänyt molkosania noin puoli vuotta.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 12.06.2011 01:06:05 »





   Ei minulla ainakaan oo lähteny kiille hampaista, vaikka käyttäny Molkosania.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #10 : 12.06.2011 03:34:44 »

Ehkä samoja vaikutuksia,kuin hedelmillä,sitruksilla.Itsellä ei ole tullut parissakymmenessä vuodessa.Kaksi reikää on jouduttu paikkaamaan.Hammaskiveä poistettu,viimeksi ei sitten sitäkään.Otan kyllä koivunmahla ryyppyt syönnin jälkeen,korvaa tsylitoli purkan,jota harvoin jaksan pureskella.    Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: