Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä Ravuissa keittää?  (Luettu 16078 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15 : 03.06.2011 15:42:31 »

Avella oli tosi hyvä pointti tuo ero muuttuvan ja johtavan merkin välillä. Kalat ei useimmiten huutele, jos joku asia ärsyttää ne vaan liukenee paikalta, mutta taas Rapu osaa todella olla agressiivinen ja vaativa.

Tunnen opiskeluajoilta yhden  aurinko kaksoset jolla  kuu neitsyt ja  askendentti rapu
Ei varmasti niin tunneihminen kuin minä, mutta molemmat saatiin iltaisin ihme siivous- ja järjestelypuuskia. Meitä oli neljä kämppistä, tämä nousurapu oli ainoa, jonka nousumerkin tiesin, mutta yksi oli aurinko rapu ja neljäs itsekseen viihtyvä kauris. Ei kai ihme, että näiden kämppisten kanssa viihdyin tosi hyvin. Meille rapu vaikutteisille keittiö oli yleinen kokoontumistila ja siellä höpistiin ja naurettiin ja laitettiin ruokaa ja leivottiin porukalla.

Kuun merkkisijainnilla on paljon vaikutusta rapu nousuiseen, koska Kuu on silloin koko kartan hallitsija.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #16 : 03.06.2011 16:20:45 »


 Minulla on ollut työkaverina parikin rapua,--ja olemme tulleet tosi hyvin toimeen,

 he olivat auttavaisia,ystävällisiä, kohteliaita,--sekä huumorintajuisia naisia.

 Tuntemani mies ravut,-ovat olleet, miehekkäitä, helposti lähestyttäviä, ystävällisiä, ahkeria,

 ns. " pehmo pomoja".  Tulin hyvin toimeen heidän kanssaan,--no minulla on  kuu ravussa.
tallennettu
Peto81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #17 : 05.06.2011 19:22:33 »

Mikähän mussa sitten on vikana kun järjestään "parhaat" ystävät sekä niin entiset poikaystävät että nykyinen aviomies on olleet kaikki  aurinko skorpioniCheesy Aviomies on itseasiassa viisinkertainen skorppari, sillä on auringon lisäksi siellä  kuu  mars  uranus ja  kuunsolmu. Itse olen  aurinko kalat.  Tää olikin muuten aika hauska hokasu kun rupesin miettimään..

 aurinko rapu en tunne kuin yhden ja hän on äitini.. ah ja voih, kaikkien marttyyriäitien kruunaamaton kuningatar. Saattaa mennä parikin viikkoa ja sitten kun ihmettelen että miksei hän soita tai käy niin saan tietää että hän on koko tämän ajan ollut jostakin loukkaantunut ja odottanut minulta anteeksipyyntöä. Loukkaantumiset eivät todellakaan siis ole mitään riitoja tms. vaan aina joku aivan käsittämätön juttu mistä kukaan muu ei edes osaisi loukkaantua. Sitä draaman määrää!
tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #18 : 11.06.2011 23:44:22 »

Rapu on se merkki jonka kanssa yhteiselo on aina ollut vaikeaa. Siksi onkin ironista, että lähes kaikilla läheisilläni on kartallaan rapua, kiitos ykköshuoneeni "kaurismajakan" joka vetää rapulaisia puoleensa kuin kärpäspaperi. Äiti nouseva rapu, isä kuurapu, sisko aurinko ja kuurapu, veli nouseva rapu, mummolla ja vaarillakin rapua jossain ja nyt.. vielä poikaystäväkin aurinkorapu. Armoa.

Mikä niissä sitten ärsyttää? Ensinnäkin se pitkävihaisuus. Ravut sanovat antavansa anteeksi, mutta harvoin antavat oikeasti. Keräävät sitä vihaa sisälleen vuosikausia (isä ja sisko). Itsepäisiä ja hankalia. Nousuravut ovat kuitenkin jostain syystä lämpimämpiä ja herttaisempia tapauksia (veli ja äiti). Niissäkin on kuitenkin jotain ärsyttävää, sillä kommunikaatio ei toimi. Ravut pitävät tunteita sisällään ja lakaisevat ongelmia maton alle. Itse haluaisin vain puhua kaikesta suoraan ja selvittää ongelmat heti.
Toiset ravut ovat myöskin laiskoja ja liikaa perheeseensä tarrautuvia. Poikaystäväkin on kahdenkympin paremmalla puolella ja napanuoraa kotiin on edelleen vaikea katkaista. Puhumattakaan siitä, että tekisi kotitöitä ja siivoaisi. Tiskaakin vain silloin kun on oma ruoka tiedossa.

Vannoin aina, että rapumiestä en huoli, mutta jostain syystä taas kävi rapumaisesti ja yksi saksiniekka lisää elämänpiirissä  :Smiley.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #19 : 18.06.2011 15:24:55 »

Minulle on tielle tupsahtanut rapuja, jotka ovat melkoisen taitavia manipuloimaan ihmisiä. Kaikki asiat pitäisi mennä juuri niinkuin he haluavat ja heillä on oikeus haukkua toisia ja puhua p...aa selän takana muista. Mutta annas olla kuin sanot ravulle päin naama yhdenkään negatiivisen asia hänestä, niin hän loukkaantuu verisesti ja huutelee taas kaiken maailman valheita ympäri kyliä....

Tuntuu, että heiltä puuttuu jonkin sortin rehellinen kuva itsestään. Aina on helpompi syyttää muita, työpaikkaa, naapuria yms ongelmista, kuin kohdata ne rehellisesti. Sellaisten ihmisten kanssa on vaikea olla edes ystävä, saati jos suvussa on sellainen tapaus.

Ja sellaisen asian olen kans huomannut, että hehän ovat yleensä kovia siivoamaan ja koti onkin puhdas. Ja heillä tuntuu sitten olevan asiat täydellisesti, kun se lattia on imuroitu ja pyykit viikattu kaappiin. Mutta sitten se keskustelu ja asioiden analysointi ja esim ajankohtaiset asia eivät heitä  kiinnosta. He eivät osaa keskustella ja pohtia asioita, juoruaminen kyllä onnistuu. Argh.....
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #20 : 19.06.2011 18:56:42 »

...nuo rakkaat,ah niin raivostuttavat kuoreensa sulkeutuvat kiukuttelija..ex-mies  aurinko  rapu, masennusta ja alkoholismia, nykyisin absolutisti mutta edelleen depressiivinen, nuorin lapsi-äiti elämän tärkein ihminen. Setä  aurinko  rapu, täyspäiväinen holisti,itsetunto-ongelmia, masennusta. Äiti kuollut, sitä ennen viha-rakkaus riitelysuhde. Nykyinen mies  aurinko  rapu, hoitaa kotitilaa, pitää äitiään pyhimyksenä vaikka harvahan meistä oikeasti sellainen on  Wink Ei kylläkään alkoholisti tämä nykyinen aviomies,itseasiassa sitä harvinaista lajia joka voi ottaa sen yhden oluen.Ailahtelevia ovat kaikki tuntemani ravut, miehet enemmän kuin naiset.Niille vaan tulee näitä huonoja päiviä,itse olen opetellut ohittamaan kiukuttelut aika hyvin.. Grin
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #21 : 19.06.2011 19:09:09 »

Niin ja jos vielä summaan että mikä keittää ravuissa:
-Miehissä äidin varaukseton palvonta, ikävä kyllä usein rapupoika näyttää olevan se jolle vastuu sysätään, jotenkin ne jäävät nurkkiin pyörimään ja ympäristö olettaa että kyllähän se rapuliini hoitaa!eli kynnysmatoksi suostuminen erityisesti sukulaisille..
-Mielialat,jos ravulla on huono päivä kaikilla muillakin on oltava.
-Jonkinlainen ainainen päällepäsmäröinti, nuorempana sitä ei osannut varoa- nykyään tajuaa hakea omaa tilaa ja aikaa.Rapu tukahduttaa jos ei pidä puoliaan
-Tunteellisuus.  aurinko neitsyt ei ymmärrä moista tunnehöttöä ja lääppimistä. Grin
-Perinteet, suku, koti ja tavarat..hohhoijaa jos ravun tarttis jostakin luopua- vanhan huonekalun hävittäminen on kuin kättä leikattais pois..ja sukulaiset oman perheen luonnollinen jatke.
-Ruoka, anna olla jos jääkaappi tai vatsa on tyhjä tai ruokailun ajankohta ei ole selvillä.
-Alkoholismi on rapujen vitsaus.
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #22 : 20.06.2011 11:34:17 »

-Alkoholismi on rapujen vitsaus.

Tämä on niin totta sekä aurinko rapujen että nousevien rapujen kanssa. Alkoholia kuluu suuria määriä tai sitten säännöllisesti tissutellen. Alkoholin käytön suhteen rapu tarvitsee lapsenvahtia. Luulen myös, että humalaisena rapu uskaltaa tulla ulos kuorestaan ja paljastaa oman herkkyytensä tai sitten päinvastoin yrittää olla jotain muuta kuin onkaan, se kova jätkä joka osaa ja pystyy kaikkeen, vaikka sisin itkee salaa.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lizzy
Vieras
« Vastaus #23 : 20.06.2011 12:14:20 »

Tuo alkoholi juttu ei pidä kyllä omalla kohdallani paikkaansa sitten yhtään. Pidän huolen omista juomisistani kuten myös muut tekevät omasta puolestaan. Kenenkään lapsenvahdiksi en ala tuossakaan asiassa.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #24 : 20.06.2011 16:14:20 »

Vähän sama juttu, osan noista jutuista tunnistan ja osaa en. Alkoholin kanssa ei tosiaan ole mulla mitään ongelmia. Mutta mullakin vaikuttavat aika paljon  kuu ja  venus  kaksoset sekä  askendentti kauris, joka tosiaankin tasapainottaa kaikkia Rapu-merkkejäni.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #25 : 20.06.2011 23:02:32 »

Mä luulen, että tuo alkoholiasia koskee enempi miespuolisia rapuja kuin naisia. Tosin tunnen kaksi nousevaa rapua, naista, jotka ovat persoja viinaksille. Tai toinen ei enää ole, kun tapasi absolutistimiehensä. Näiden naisten aurinkomerkit ovat  kaksoset ja  oinas .
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #26 : 21.06.2011 10:26:16 »

Minä en onneksi ole huomannut meidän Rapujen tai nousevien Rapujen olevan viinan perään.  Mutta kyllähän vesielementti noihin viinaksiin monesti yhdistetään.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lizzy
Vieras
« Vastaus #27 : 21.06.2011 11:40:03 »

Juu minulla vielä  kuu kalat aspect_squ neptunus, että jos sen sortin taipumusta olisi niin varmasti se olisi jo tullut ilmi. Tai ehkä olen tiedostanut niin hyvin tuon vaaran ja huomannut myös hyvin varhaisessa vaiheessa, että siitä ei ole koskaan ehtinyt tulla mitään ongelmaa.

Tiedän muuten myös yhden  aurinko kaksoset ja nousu ravun, jolta baarimikot välillä kyseli että selviääkö se kotiin... Toisaalta oltiin silloin parikymppisiä, että kai sellainen touhu on siinä iässä "hyväksyttävämpää".
tallennettu
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #28 : 28.06.2011 21:36:09 »

Olipa aika negatiivista tekstiä suurin osa... Kysymyshän oli mikä Ravuissa keittää, joten
ehkä siksi ymmärrän teidän vastaukset!  Grin
 askendentti rapu olen huomannut sitä riippuvaisuutta ja takertuvaisuutta.
 kuu rapu on hyvin vähän kokemusta. Joskus lukiossa mulla oli tosi hyvä ystävä, joka oli  kuu rapu ja hän kerran loukkaantui minulle ja ei halunnut olla enää ystäväni...olin tosi kummastunut miten joku voi niin käyttäytyä... Shocked Siihen loppui se ystävyys.
 aurinko rapu on äitini ja ai niin hän on  askendentti rapu kans. Aikamoinen kotona olija ja omissa oloissa viihtyvä. Aivan kuin ei muita kaipaisikaan! Joskus möksähtää jostain ja sitten on niin loukkaantunut.
Itse olen  aurinko rapu ja voisin sanoa, että ailahtelen mielialoiltani.
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: