Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 49
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "arvaillaanko?"  (Luettu 314760 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #465 : 01.10.2012 21:31:58 »

Hehei pieni poikkeamus näkisikö kukaaan mihin olen kadottanut minulle tärkeän korun jonka sain lahjaksi. Siinä oli erityisen hyvä energia ja mukava pitää yllä. Nyt se on ilmeisesti pudonnut minun kaulastani. Eilisestä asti olen yrittänyt saaha päähän sitä paikkaa missä se voisi olla.  Huh

Ethän sä missään torilla oo käyny viime päivinä ? Jos olet, niin kysy joltain torikauppiaalta.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #466 : 01.10.2012 21:35:48 »

Violetiksi, vähän niinkun luumu?

Miks mulla b.e paukahti tuohon heti ne punatöyhtöset Sotilaiden kypärät Cheesy Cheesy

Ajattelin tytärtäni...eräänlainen kissimirri sekin tietysti Cheesy

Ajatus, kuva, mikä lie, joka on päässäni?





Nappiin meni toi hiusväri  Cheesy  Violettia väriä ajattelin tilata saksalaisesta nettikaupasta, jonka laittaisin niinku korostuksena hyvin tumman päälle, toisena vaihtoehtona tekis mieli värjätä hehkuvan sähkönsinisiks, mutta siihen mul nyt ei oo varaa.

En tiedä noista sotilaiden kypäristä...paitsi Firenzessä joka on renessanssin kehto, niillä taitaa p-kele vieköön olla jotain sellasia näytösluontosia siellä....mutta en tie mitä aikakautta ne edustaa.

Mä en nyt saa tosta sun kuvasta esiin muuta ku jotain usvasta niittyä, liljoja (avatar ehkä vaikuttaa), jotain raikasta, tuoksuvaa, ns. ihanaa. Tulee sellanen vaniljantuoksu nenään......Et kai vaan ajatellu jotain pullaa ?
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #467 : 02.10.2012 09:08:08 »

 :Smiley
Mulla on vaniljan ja kanelintuoksuisia ilmeisesti suojelusenkeleitä hyöriny tässä nytten...usein kun lähden autolla, jompi kumpi tuoksu tulvahtaa ilmoille. Hyvinkin pullantuoksu Cheesy

Mä ajattelin harmajaa ristilukin seittiä nurkassa  :Smiley

Nuo punatöyhdöt, joita mä ajattelin, niin oli ainakin käytössä Rooman sotilailla seessarin aikaan, ja varmaan ovat myöhemmäksikin säilyneet, voi luulla.

Jei, hiusväri kohdalleen  smitten Mikähän mun onnistumisprosentti oikein on? 1/40? Cheesy

Mikä kohta mulla kolottaa väliste niinkun vanhalla muorilla? Siitä varmaan tulee pahempi jahka vuosia tulee lisää.. buck2

tallennettu
har.za
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #468 : 02.10.2012 09:43:34 »



"Ethän sä missään torilla oo käyny viime päivinä ? Jos olet, niin kysy joltain torikauppiaalta."

Minä kävin isolla kirpputorilla olisikohan se sielä tosin matkaa sinne olisi 64 km olisi se matka kyllä vaivan arvoista
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #469 : 02.10.2012 16:04:25 »

tuli mieleen joku koivun näköinen kaluste....   ( siis koivupuun värinen   coolsmiley )
sen alla, tai laatikossa?     Shocked



Mikä kivi on rannekorussani  smitten  ?
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #470 : 02.10.2012 21:13:11 »

Kuuhilda : Kolottaako sulla säärtä, reittä tai lonkkaa ? Saattaa myös johtua tästä matalapaineesta mitä nyt on suurimmassa osassa Suomea.

AnniA : Onko kivi turkoosi, vaaleansininen tai läpikuultava harmaa ?


tallennettu

.
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #471 : 04.10.2012 11:40:10 »

Tiikerinsilmä  ja ametisti korut olivat ranteissa.....  Cheesy



Mikä on AMMATTINI?
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #472 : 04.10.2012 13:14:29 »

Lähihoitaja tai kirjanpitäjä.
tallennettu

.
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #473 : 04.10.2012 15:38:45 »

ei sinnepäinkään..... noi vois olla ne ammatit, missä en ainakaan ole...   Undecided
uusi yritys?  Cheesy
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
tinttariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #474 : 04.10.2012 17:45:25 »

hih, kokeilen minäkin Smiley
mulla rupes oikeaa reittä/lonkkaa kolottamaan kun tuosta kolotuksesta oli kyse..
AnniA voisiko olla tarjoilija?

mikä mahtanee roikkua ikkunassani verhojen seassa? Wink
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #475 : 04.10.2012 20:58:05 »

Oikea ammattini on suurtalouskokki,  mutta sitä en oo tehny työkseni kuin 2kk koulutuksne jälkeen....
nyt koen " ammatikseni" jälleenmyynnin, olen kahden yrityksen jälleenmyyjänä kotiäitiyden lomassa....


No  tinntariina sun verhojen seassa roikkuu unisieppari!

Horoskooppi merkkini on.....?
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
tinttariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #476 : 04.10.2012 21:18:22 »

näinköhän viittausta molemmista, sillä ensin tuli myyjästä kuva mutta sitten ravintolasta... Smiley
avautumassa on kanava joten nää on vielä aika epäselviä Smiley

ei ollut unisieppari.. Smiley
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #477 : 04.10.2012 21:45:30 »

AnniA: Näin toisena vaihtoehtona sulle kirjanpitäjän - mutta eikos tollaseen jälleenmyyntityöhön liity aina henkilökohtasta kirjanpitoa ?

Mulle tuli mieleen että verhojen lomassa roikkuu joku samettiapina, tai papukaija tai jotain mikä kilisee ?

Horoskooppimerkki vois olla Härkä.


Mitä 3 väriä on Elloksesta just tilaamissani vaatteissa: 2 puseroa ja saappaat ?
tallennettu

.
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #478 : 06.10.2012 20:27:34 »

ei en ole härkä  Grin Cheesy

Väreinä oli punaruskea, ja ehkä jotain oranssia/kellertävää?

Millaiset ovat kynteni?   
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Ave^^
Vieras
« Vastaus #479 : 07.10.2012 14:07:40 »

Punaiset ja pitkät. Näin perinteinen mielikuva tuli.  Grin


Mitä tuon käyttämättömän (paitsi olen käyttänyt sitä nyt tämän läppärin näytön sijaisena kun tämä räpsäyttelee välillä ja mies nyt käyttää välillä tuota ihan pöytäkonetta) tietokoneen näytön päällä on (ollut jo pitkäänkin odottamassa)?
Olipas paljon turhaa infoa.  Grin No jos auttais jota kuta intuitiossa..  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 49
  Tulostusversio  
 
Siirry: