Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousu skorppioni  (Luettu 17423 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« : 02.04.2011 21:31:43 »

Olen perusmerkiltäni Vaaka 22.10.77 ja nousu skorppari.
Tunnistan kuitenkin itsessäni nämä piirteet ( halvatkin )..otin toisesta Topikista, jossa kuvailtiin Skorpparia.

- täydellisyyden tavoittelija
- arvostan hyviä elämäntapoja kaikin puolin
- siisti mutten järjestelmällinen
- annan itsestäni niille, jotka sen ansaitsee
- arvostelen ja olen konservatiivinen
- en innostu jaskanjauhannasta tai pikkuasioista
- vaativa
- saamaton ei-tärkeitä asioita kohtaan
- epäluotettava jos mun muroihin kustaan  knuppel2
- suorasanainen  tickedoff
- kiltti  :Smiley
- empaattinen heikkoja kohtaan
- omissani viihtyvä, en tarvitse aina seuraa
- saan helposti uusia tuttavuuksia jos tahdon
- intohimoinen kaikkeen, mihin tartun tunteella
- rationaalinen: hyvin pitkälti järki menee tunteen edelle
-aivan mielettömän hyvä mielikuvitus
-hellä, auttavainen, intuitiivinen
-äärimmäisen empaattinen  smitten
-hyvin luotettava
-luottaa myös itseensä
-vastustaa auktoriteetteja
-salaperäinen
-omissa oloissaan viihtyviä
-Seksiäseksiäseksiäseksiäseksiä  uglystupid2

Erityisesti olen auktoriteettivastainen ja valmis paljain käsin listimään sen, joka lastani tai rakastettuani kaltoin kohtelee. Koston mahdollisuus pitää tarvittaessa jopa hengissä...  Cool
mitäs muuta - no, olen mukava, rehellinen, väärinymmärrettynä jauhan loputtomiin sitä, miten asioiden pitäisi olla oikeasti tai jos se ei tepsi, olen vain raivohullu.

Ja kysymys kuuluu, nyt kun ikää on tullut enemmän, tuntuu että syöksyn suoraan asioihin.
Pelotan välillä itse itseänikin, kuinka intensiivisesti hoidan asioita. Epävarmuus ja jossittelu on taakse jäänyttä. Olen lopettanut kyselyn itseltäni saanko edes olla olemassa ( vaikea lapsuus )
Vaikuttaako nousumerkki kuinka paljon? Synnyin keskosena, jos olisin syntynyt "oikeassa ajassa" Olisin marraskuun lapsi.

Ammatilaiset  Cool Kertokaa Mikä otus minä oikein olen  Cheesy


tallennettu

Indico
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #1 : 02.04.2011 21:45:19 »

Niin ja vielä lisäkysymys, tunnistaako skorpparit tuosta itseään?  Smiley
tallennettu

Indico
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #2 : 04.04.2011 07:07:03 »

Nosto
tallennettu

Indico
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #3 : 04.04.2011 07:41:46 »

Olen aurinko kalat ja nousu skorppari. Tunnistin kuvauksestasi täysin itseni  Cheesy

Kaikki on kuin suoraan minua, paitsi suorasanaisuus ja omissa oloissaaan viihtyvä.. Kyllästyn melko nopeasti omissa oloissani pörräilyyn ja tarvitsenkin paljon sosiaalista äksöniä Smiley
Suorasanainen olen vain tiettyjen ihmisten seurassa, muuten hyvinkin mietin mitä toiselle voi sanoa.

- Siisti muttei kovin järjestelmällinen kuvaa mahtavasti
- saamaton ei-tärkeitä asioita kohtaan. Juuri näin.
- epäluotettava jos mun muroihin kustaan. Kyllä tässä vaiheessa sota on syttynyt ja ei enää helpolla ole muutettavissa.

- empaattinen heikkoja kohtaan. Kyllä näin on.
- saan helposti uusia tuttavuuksia jos tahdon. Ihan milloin vain Smiley
- intohimoinen kaikkeen, mihin tartun tunteella. Jos tunne pelissä niin täysillä mennään Cheesy
- rationaalinen: hyvin pitkälti järki menee tunteen edelle. Yritys hyvä järkeillä kaikkea.
-aivan mielettömän hyvä mielikuvitus. Laukkaa kuin villivarsa.
-hellä, auttavainen, intuitiivinen. Juup.

-hyvin luotettava. kyllä
-luottaa myös itseensä. Tottakai
-vastustaa auktoriteetteja. Hmm..tätä vaikea arvioida.
-salaperäinen .. Ehdottomasti
-Seksiäseksiäseksiäseksiäseksiä . Ehdoton elämän suola  smitten

Minä myös valmis paljain käsin listimään sen, joka lastani tai rakastettuani kaltoin kohtelee. Aina täytyy viimeinen sana päästä tällaisessa sanomaan ja jopa kostamaan. Ei kuitenkaan mitään arkipäiväisiä asioita.

tallennettu
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #4 : 16.04.2011 18:55:12 »

 uglystupid2 Kiva kuulla muitakin tasapainoisia nousu skorppareita.
tallennettu

Indico
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #5 : 16.04.2011 20:48:23 »

Täälläkin aurinko vaaka & nousu skorppari, joka tunnistaa itsensä useimmista kohdista ks. kuvauksessa Smiley Koen muistuttavani hyvikin paljon sekä vaakaa, että skorpparia.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2011 19:31:35 »

Tunnistin tuolta joitain piirteitä, mutta en kerro mitä ne ovat. Pitäähän skopunousuisellakin joitain salaisuuksia olla  :Smiley

Summaisin skopu-nousuisen elämää siten, että se on erittäin vaihtelevaa. On kuin meille olisi annettu elämäntehtäväksi selviytyä haastavista kuvioista, ihmissuhteista, elämästä ylipäätään.

Välillä on suvantoa, mutta olen jo tottunut siihen, että ei se kauaa kestä. Taas jokin kriisi tulee ja sitten mennään dramaattisiin tilanteisiin oppimaan niistä lisää. Mutta kunto kasvaa treenatessa, mikäs sen palkitsempaa  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 25.04.2011 10:10:57 »

Oma äitini on myös  aurinko vaaka askendentti skorpioni , mutta  kuu neitsyt , joten kaikki piirteet eivät häneen osuneet.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #8 : 01.05.2011 16:07:18 »

Sanct, millainen äitisi on? minulla nimittäin samat asemat
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #9 : 01.05.2011 23:36:41 »

En osaa antaa objektiivista vastausta, koska hän on äitini. Kirjoittelen joku toinen kerta lisää, nyt väsyttää.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Anniinacanfly
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #10 : 09.05.2011 19:10:35 »

Itse siis olen noususkorppari myös. Tuolla alhaalla ovat myös loput.
Tunnistin kuitenkin:

- täydellisyyden tavoittelija
- arvostan hyviä elämäntapoja kaikin puolin neitsyttäkin löytyy eli toki Smiley
- siisti mutten järjestelmällinen !!!
- arvostelen ja olen konservatiivinen
- saamaton ei-tärkeitä asioita kohtaan 
- suorasanainen 
- omissani viihtyvä, en tarvitse aina seuraa !!!!!true
- intuitiivinen
- luottaa myös itseensä
tallennettu

Aurinko neitsyessä
Kuu ravussa
Nousu skorpioni
Merkurius vaa'assa
Venus leijonassa
Mars ravussa
*Maya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #11 : 14.06.2011 20:33:41 »

Olen perusmerkiltäni skorppioni ja nousevalta merkiltä myöskin skorppari. Kyllä noista joistain piirteistä itseni kyllä tunnistan  Grin
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #12 : 13.07.2011 09:57:22 »

En kaikkia allekirjoittaisi omiksi ominaisuuksikseni.
tallennettu
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #13 : 22.07.2011 07:45:32 »

Välillä inhoan itse itseäni, kun kriittisyys päivä iskee. Jousimiesten tapa noudattaa sääntöjä yli lyöntien kanssa saa myös vereni kiehumaan..Valehtelu ja laiskuus on myös, kun kulmahampaat tulevat esiin. Rakastan asioiden tonkimista ja sen punaisen langan löytymistä..
tallennettu

Indico
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #14 : 30.07.2011 13:07:30 »

Välillä inhoan itse itseäni, kun kriittisyys päivä iskee. Jousimiesten tapa noudattaa sääntöjä yli lyöntien kanssa saa myös vereni kiehumaan..Valehtelu ja laiskuus on myös, kun kulmahampaat tulevat esiin. Rakastan asioiden tonkimista ja sen punaisen langan löytymistä..

Valehtelu saa myös minun vereni kiehumaan. Asioiden tonkiminen on myös tuttua ja niiden käsittely, pohdiskelu ja selvittely vielä senkin jälkeen kun muut ovat jo siirtyneet uusiin aiheisiin. Ammatinvalinta testeissäkin tuli esille että olisin persoonaltani varmistamisen varmistaja. Se on muille ikävää ja puuduttavaa, minulle viihdyttävää. Seuraan tietoisesti tuttujen kehonviestintää ja saatan joskus jopa sanoa että jokin tietty liikesarja viestii muuta kuin mitä suu puhuu. Tutut eivät oikein ilahdu siitäkään piirteestäni. Olen myös hyvin itsekriittinen, mutta en syytä siitä noususkorppariani, sehän voi olla jopa edustamassa jotain keveämpää muuten raskaaseen kauriin tosikkopersoonaani.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: