Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto oppositio Mars  (Luettu 3189 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« : 10.03.2011 19:16:48 »

Mulla on tarkka  4. h pluto skorpioni aspect_opp 10. h  mars harka syntymäkartalla ja olen pohtinut miten se vaikuttaa.


Mars square or opposition Pluto
Mars square Pluto
You have a tendency to impose your will upon others, which can cause severe problems for yourself when they react in self-defense. You have a hair-trigger temper and may even resort to verbal or physical abuse when upset. Learning to react to unpleasant circumstances with your intellect rather than your emotions comes with maturity.

It is all too easy for you to find something negative about a situation. Avoid issuing ultimatums when you meet an obstacle. Instead, find a way to convince others to work with you of their own free will. Ordinary life often seems drab and uninteresting to you and you must have something that stirs your imagination, some vision or ideal or dream to motivate you. You have a strong urge to act out your fantasies or to live your dream, and you will DO things that others only talk about or dream about. Artistic creation, drama, or other areas in which you can express yourself imaginatively are excellent for you.

You do not easily tolerate a dominating attitude in others. You have a healthy respect for power and authority, but only if it is handled fairly.

This aspect gives you a somewhat Scorpionic attitude toward your lovers, and it can modify the traits associated with the sign of your Mars considerably. In other words, there is a distinct possessive and demanding streak in your sexual nature. Your approach to love and sex can be quite intense at times. Your sexual desire nature is a very strong one, and you may even use sex as a bargaining chip in your relationships in order to achieve your goals. More likely, however, is a very focused and intense sexual nature. This also adds a very magnetic quality to your appeal. When a woman finds you attractive, it can transform into a near obsession! Your aura is strong and somewhat mysterious. You tend to come across as stronger than you intend. In fact, some people are intimidated by you, and you may not understand why this is so. When you want something (or someone!) you are very determined. For you, it can be "all or nothing". When you are finished with something, you leave it behind you and there is no going back. You want a deep, soulful attachment on a sexual level. In your love life you do not take rejection well. You fear betrayal and abandonment, and this can skew your perception of your lover. You have a highly developed sex drive, but you must learn to rein in your aggressiveness in this area. Power struggles and control issues may surface often in your relationships. -- Interpretation from our LoveStyles: About Him Report.

#You perceive the cruel edge in people, and understand its source. As you deal with your own ruthlessness, you learn how to respond to it in others without risking your physical well-being. Self-confidence develops out of self-control in your interaction with others.

Some Famous People with the Mars in Hard Aspect to Pluto: Squares - Oppositions - Kirk Douglas
.

En oikein ymmärtänyt ihan kaikkea tuosta edellä kun ei meinaa osata lontoon kieltä kauhean hyvin ;d Mutta tuon luettuani voisin ehkä sanoa, että usein saatan olla tyytymätön ympäristöön koska haluaisin kokoajan jotain äksöniä mutta ei sitä aina ole, ja silloin turhaudun ja saatan alkaa valittaa ja arvostella kaikkea Cheesy Monesti huomautettu  mulle että aina mulla on jotain negatiivista sanottavaa ruuasta..... Tiedä sitten miten tuo ruoka tähän liittyy astrologisesti, oisko härän merkki?

Kuitenkin, töissä (myyn siellä ruokaa Cheesy ylläri kun MC-härkä) vastaan tulee toisinaan äkäisiä asiakkaita, huono päivä tjn niin tiuskivat... Oi että tekisikin mieli laittaa vastaan joskus Cheesy Cheesy Rakastan siis väitellä ja parasta on kun saan sanottua jotain niin nokkelaa ja toinen ei saa sanaa suustaan Cheesy Cheesy Hah... Onneks osaan töissä hillitä itseni ja huonotuulinen asiakas jaa ihan hyvää palvelua kun peitän ärtymykseni hymyn taakse Cheesy

Pari kertaa on myös käynyt niin, että kun joku ihminen on tunnustanut ihastuksensa mulle enkä itse ole oikee lämmennyt nii oon saattanu sanoilla ja käyttäytymisellä pahoittaa heidän mielensä (siis ei pelkkää pettymystä siitä ettei mua kiinnostanut, vaan suorastaan loukkaantunutkin ovat). Tietenkään en tarkottanut loukata tai mtn mutta kuten äitini joskus (pahalla) sanoi, olen kuulemma hirmuisen suorasanainen ja ilkeäkin jos sille päälle satun.....

Tuoko tuo marsin ja pluton oppositio mulle skorpparin vaikutteita toimimiseen (marsin merkkisijaintihan vissiin kertoo tavasta jolla toimii/käyttäytyy?) koska plutoon kontakti?

Toisaalta taas mietityttää että kun mulla merkurius ravussa eikä mitään kontaktia tuohon marsiin tai plutoon, niin mistä tuo mun suorasanaisuus sitten johtuu? Onko se vain sitä rapumaista 'tiuskimista' johon tulee se sisusta siitä mitä tunnen ( merkurius aspect_tri kuu kalat sekä  merkurius aspect_tri jupiter skorpioni ), ja vaikuttaako tuo Jupiter tähän sitten laajentavasti ja siksi niin esillä tuo jutska (Tosin luulisi Saturnuksen kutistavan tätä koska se on myös osa tuota suurta vesikolmiota kun yhtymässä kuuhun.....).


Huhhuh, kyllä mä joskus varmaan vielä selvitän tän Cheesy Cheesy Mutta olisi kiva jos joku laittaisi vähä kommenttia tähän.... Mitä jos laittaisin vaikka karttani myös esille koska nää mun selitykset on aika huteria Grin


tallennettu
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1 : 13.03.2011 00:11:43 »

 mars aspect_opp pluto kiinnotti huomioni, koska exälläni oli tuo aspekti. Hänellä pluto teki opposition  aurinko mars merkurius yhtymälle! Ja väkivaltaa tämä mies osasi käyttää. Hänellä merkuriuksen ja marsin yhtymä aiheutti sen, että häntä ei voinut voittaa väittelyssä. Tosi skorpionimainen oli.

Mars opp pluto sulla varmaan tuo sulle luonnetta juuri silläkin tavalla mitä kuvasit mutta en osaa sen enempää tulkita kuvion yhteyksiä. Vaikuttaa kuitenkin sille, että se ei ole sulle ylivoimainen kuvio. Kaikella on aina hyvätkin puolensa Wink Olet syntynyt kiinalaisen horoskoopin koiran vuonna, ja koirat tunnetaan teräväkielisyydestä Wink Olen jonkin verran tutkinut kiinalaisen ja länsimaalaisen astrologian yhtenevyyksiä ja jostain kumman syystä sullaki pitää olla toi aspekti tuolla, silläkin jokin tarkoitus Wink

tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2 : 13.03.2011 01:07:08 »

Hmmm... Mielenkiintoista, mielenkiintoista Cheesy Cheesy
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #3 : 15.03.2011 14:36:02 »

Minullakin on tämä aspekti. En ole löytänyt sille vielä sellaista tulkintaa joka kolahtaisi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: