Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härdelia astuu ujostellen Foorumille  (Luettu 3109 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härdelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Punainen Rytminen Taivaanvaeltaja


Profiili
« : 24.01.2011 12:16:07 »

 kauris

Hei, olen Härdelia, 25-vuotias henkisten asioiden amatööri. Olen aina tuntenut olevani jotenkin "joukkoon kuulumaton", kokenut aistivani voimakkaasti muiden ihmisten tuntemukset tai aikomukset ja jopa kokenut fyysistä pahoinvointia joidenkin ihmisten lähettyvillä. Minua vaivaa myös usein tunne siitä, etten ole yksin, vaan lähettyvilläni liikkuu paljon "ylimääräistä".  Kokemuksia on monenlaisia, rajattomasti. Olen aikaisemmin liittänyt nämä ilmiöt lääkäreiden "sairauksilleni" keksimille nimityksille (joita ovat mm. masennus, yleinen ahdistuneisuus, paniikkihäiriö, persoonan kehittymättömyys, eristäytyneisyys...), mutta viime aikoina on tuntunut, että uutta tietoa ja selittämätöntä inspiraatiota on vyörynyt sisälleni ovista ja ikkunoista. Olen löytänyt kirjoja, jotka käsittelevät meditaatiota, auroja, astrologiaa, luonnonhenkiä... ja vaikka aiemmin olen pitänyt näitä asioita jonkinsortin hölynpölynä, joka ikinen sana näissä kirjoissa käy järkeen. Pääni tulvii uusista ideoista, inspiraatiosta ja ilosta, joka tuntuu kumpuavan ei-mistään. Olen tehnyt havainnon, etten olekaan kummallisuutta pursuva, epäsosiaalinen friikki, vaan kaltaisiani "energioiden aistijoita" on muitakin. En tiedä, onko energioiden aistiminen oppikirjanmukainen nimitys kokemuksilleni, mutta se tuntuu oikealta.
 Pidän reiluna, että kerron näitä asioita itsestäni, sillä tulen vakoilemaan kirjoituksianne hyvinkin läheltä. Auttakaa te minua, amatööriä. Tiedonjanoni on kyltymätön!
tallennettu

Minussa on tämä erehtyvyys, joka jumalia miellyttää. - Eeva Kilpi
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #1 : 24.01.2011 16:50:16 »



  Tervetuloa joukkoon.    Smiley
tallennettu
härdelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Punainen Rytminen Taivaanvaeltaja


Profiili
« Vastaus #2 : 25.01.2011 19:15:19 »

Kiitos, kiitos  smitten
tallennettu

Minussa on tämä erehtyvyys, joka jumalia miellyttää. - Eeva Kilpi
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 25.01.2011 22:19:06 »


Tervetuloa  smitten

ja sitten vaan osallistumaan keskusteluihin....
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 26.01.2011 20:17:33 »

Tervetuloa!  smitten angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: