Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on mielestäsi IHME, kuinka määrittelet sen?  (Luettu 5204 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« : 21.01.2011 20:28:53 »

Mikä on teidän mielestänne IHME? Kysymys on tarkoituksellisesti suppea, että saadaan paljon eri mielipiteitä. Onko mahdollisesti esimerkkejä, omakohtaisisa kokemuksia tai kaverin? Minua vaan kiinnostaa sanan määrittely. Itse ajattelen että ihmeiden tapahtuminen on normaalia, jotain on vialla jos ihmeitä ei tapahdu.

samis
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 21.01.2011 20:51:13 »



            Minusta on ainakin yks..sellainen ihme..kun joku paranee..
            yön aikana..pahasta ihottumasta..johon ei lääkkeetkään juuri tehonneet.
            Kaukoenergialla. angel smitten.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2 : 21.01.2011 22:43:10 »

Ihmeitä tapahtuu.Olen niitä ollut näkemässä,ja kokemassa.Ainahan ne ovat liittyneet paranemisiin sairauksista ,joissa ei ole ns.toivoa lääketieteen keinoilla.

Se ,miksi sitä ihmettä ei tapahdu kaikkien kohdalla on se ikuinen kysymys.

On myös vaikeita parantumattomia sairauksia,jotka röntgen kuvissa ja verikokeissa näkyy,mutta ihminen on tullut täysin oireettomaksi ja elää normaalia elämää ilman lääkkeitä.

Käsittämättömistä ihmeistä ei kovin paljon puhuta,silloin kun ne sitä ovat,niitä harva ymmärtäisi,jos kuulisi.
Lääkärikunta kyllä tietää ihmeitä tapahtuvan.Heille ne eivät ole niin kummallinen asia,kuin voisi ajatella.
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #3 : 22.01.2011 19:20:47 »

Onpa muutes vaikea määritellä ihme. Päässä se on selkeänä, mutta kirjoitettuna…

Minä pidän ihmettä aina hyvänä, äärettömän positiivisena asiana. Se on juttu, jota ei voi loogisesti ja järkeillen selittää. Se on asia, jota ei voi odottaa tapahtuvaksi. Se on vähän kuin ”onnekas sattuma”, mutta jotain paljon suurempaa ja selittämättömämpää.

Aiemmin ihmeet olivat minulle todellakin kummastuksen aiheita. Nykyisin minua hymyilyttää erilaiset pienemmät ja isommat ihmeet; esimerkiksi kehon todella voimakas reagointi energian välitykseen, vaikken tiedä olevani ”hoidettavana”.

Viimeaikoina ihmeet on otettu kiitollisena vastaan, ja todettu ”No niinpä tietenkin. Näinhän sen oli tarkoituskin mennä.”
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #4 : 22.01.2011 19:54:33 »

Onpa muutes vaikea määritellä ihme. Päässä se on selkeänä, mutta kirjoitettuna…

Minä pidän ihmettä aina hyvänä, äärettömän positiivisena asiana. Se on juttu, jota ei voi loogisesti ja järkeillen selittää. Se on asia, jota ei voi odottaa tapahtuvaksi. Se on vähän kuin ”onnekas sattuma”, mutta jotain paljon suurempaa ja selittämättömämpää.

Aiemmin ihmeet olivat minulle todellakin kummastuksen aiheita. Nykyisin minua hymyilyttää erilaiset pienemmät ja isommat ihmeet; esimerkiksi kehon todella voimakas reagointi energian välitykseen, vaikken tiedä olevani ”hoidettavana”.

Viimeaikoina ihmeet on otettu kiitollisena vastaan, ja todettu ”No niinpä tietenkin. Näinhän sen oli tarkoituskin mennä.”

Mietin minäkin,miten ihmeitä koen.Niitähän on monessakin asiassa,ja tulee sanottua,että oli suorastaan ihme,jollaisia ovatkin.Ovat monesti,kuin onnekkaita yhteensattumia,josta seuraa hyvä loppuräjähdys.  Grin
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #5 : 22.01.2011 23:22:23 »

Hmm, minulle ihme on usein myös vain vastaus ja se vastaus voi olla kielteinenkin. En ehkä koe sitä kielteiseksi, mutta sillä suljetaan joku asia pois ja se vuorostaan ohjaa oikeaan suuntaan. Mutta on jokakerta ihme huomata, kun maailmankaikkeus vastaa, pikkuruiselle ihmiselle  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #6 : 22.01.2011 23:33:24 »

Ihme:
valon saapuminen itseen, rakkauden tunteen kokeminen, kinkkisten asioiden lähettäminen Universaaliin jotka lutviintuu parain päin -> on myös toteutunut, Universaalin parannusvoima, lämpö, läheisyys sekä kosketus.

Nuo kaikki kun itse sisäistää ja voi kanssaolioille tuottaa samaa tyytyväisyyden ja onnellisuuden tunnetta eteen päin. Olla lähimmäinen ja Rakastaa...
 angel
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #7 : 24.01.2011 23:57:03 »

Olenpa oikein juuttunut miettimään tuota ihmettä.

Selkälokki on aivan oikeassa. Ihmeeseen voi sisältyä myös juttuja, jotka eivät välttämättä ole hyviä ja positiivisia. Ihmeen lopputulos, jos näin voi sanoa, on kokonaisuuden kannalta positiivinen. Matkalla voi kuitenkin olla asioita, jotka tuntuvat sillä hetkellä ”huonoilta”, mutta jotka ovat välttämättömiä siihen hyvään lopputulokseen. Ei tuotakaan voisi varmaan monimutkaisemmin sanoa, vaikka oikein yrittäisi. Sanallinen lahjakkuus huipussaan  :Smiley
Tänään vasta tajusin, että minä elän parasta aikaa yhden sortin ihmettä  smitten Jos joku olisi 3kk sitten sanonut, että voin tuntea itseni, elämäni ja jopa elämäntilanteeni näin täydeksi ja eheäksi, en olisi kuunaan uskonut. Jotta kiitos vaan Minulle ja maailmalle, joka heitti oikean ihmisen oikeaan paikkaan oikeana hetkenä.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #8 : 27.01.2011 15:31:37 »

Minä pidän jokaista elämääni positiivisesti rikastuttavaa ihmistä jonkinlaisena ihmeenä, siis sitä että olen ollut niin onnekas että olen heidät tavannut ja saanut heihin tutustua. Pienempiä elämän ihmeitä on sitten enemmänkin, selittämättömiä tapauksia tai tapahtumaketjuja, jälkimmäisiä pidän kuitenkin enemmän johdatuksena kuin ihmeenä.

Tätsän tavoin minäkin koen eläväni tällä hetkellä jonkinlaista ihmettä. Joudun sairauden takia elämään hyvin pientä elämää, mutta silti ympärilläni on enemmän rakkautta kuin koskaan ennen, vaikka en voi mitään "tehdä" tai "suorittaa" sellaista ansaitakseni. On vaikea kuvitelle suurempaa siunausta kuin että on rakastettu juuri sellaisena kuin on, ja että osaa ottaa sellaista rakkautta vastaan.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 27.01.2011 15:49:50 »

Minä pidän jokaista elämääni positiivisesti rikastuttavaa ihmistä jonkinlaisena ihmeenä, siis sitä että olen ollut niin onnekas että olen heidät tavannut ja saanut heihin tutustua. Pienempiä elämän ihmeitä on sitten enemmänkin, selittämättömiä tapauksia tai tapahtumaketjuja, jälkimmäisiä pidän kuitenkin enemmän johdatuksena kuin ihmeenä.

Tätsän tavoin minäkin koen eläväni tällä hetkellä jonkinlaista ihmettä. Joudun sairauden takia elämään hyvin pientä elämää, mutta silti ympärilläni on enemmän rakkautta kuin koskaan ennen, vaikka en voi mitään "tehdä" tai "suorittaa" sellaista ansaitakseni. On vaikea kuvitelle suurempaa siunausta kuin että on rakastettu juuri sellaisena kuin on, ja että osaa ottaa sellaista rakkautta vastaan.
             Tosi..hienosti  sanottu..Chervil.. angel smitten
                   

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: