Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hello everyone! Moi kaikille! Ola Amigos <3  (Luettu 2999 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
VeronicaJupiter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 07.12.2010 22:48:14 »

 Smiley Oon 21v syntynyt 11.11.1989  skorpioni Skorpioni kiinalaisessa lumoava Käärme. Mulla on tähtikartta jossa kaikki menestykseen olevat edellytykset on olemassa. Harjoitan Nichiren Shosin Budhismia. The Secret Law of Lotus Sutra on se oppi jota seuraan. Olen sen myötä löytänyt elämän ihmeellisiä totuuksia ja nyt kun olen laajentunut henkimaailmaan olen saanut viestejä ihmisiltä ympäri maailmaa! Teen harjoitusta johon kuuluu mantra Nam-Myo-Ho-Renge-Kyo ja luen lisäksi Sutraa joka on ikivanha ja japaninkielinen. Mantra ja Sutra yhdessä ovat erittäin voimakkaita ja erittäin hyödyllisiä itselleni ja kaikille läheisilleni. Suosittelen lämpimästi kaikille maailman ihmisille! Sen avulla olen onnistunut viemään elämääni oikeaan suuntaan ja löytänyt täysin uuden maailman!

Kivien voimat avautuivat tämän vuoden puolella ja nyt työskentelen kivien kanssa, teen rannekoruja, kaulakoruja ja korvakoruja luonnonkivistä ja rikki menneistä koruista teen uusia. Olen tällä hetkellä työtön ja haluaisin perustaa omaa pikku yritystäni. Minulla on pukuompelijan peruskoulutus ja olisi hienoa kuulla jotain ideoita missä taitojani voisi hyödyntää.  smitten
Olisin myös kiinnostunut luonnonkivien jälleenmyyjistä/tukkumyyjistä. Haluaisin tehdä "voimakoruja" erilaisiin tarpeisiin/tilaisuuksiin.

Kaikki ideat ja kysymykset ovat tervettuleita! ^_^

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 08.12.2010 14:28:47 »

Olisiko sinulla antaa tuota japaninkielistä sutraa? Tai mantraa? Jotenkin intialaiset mantrat eivät tunnu omille, vaikka Gayatria tarvittaessa käytänkin...
tallennettu
VeronicaJupiter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 08.12.2010 15:36:56 »

Olisiko sinulla antaa tuota japaninkielistä sutraa? Tai mantraa? Jotenkin intialaiset mantrat eivät tunnu omille, vaikka Gayatria tarvittaessa käytänkin...

Ei mulla oo kun ittelleni oma sutra. Enkä tiedä mistä niitä sais lisää paitsi Japanista varmasti sais Smiley Jos haluat sellaisen niin käy Japanissa Nichiren Shosin Päätemppelissä tutustumassa! Itse haluaisin käydä siellä joku päivä ja hakea alttarini Smiley.

Ja se mistä voit aloittaa on NAM-MYOHO-RENGE-KYO! Lausu sitä meditoidessasi itään päin kääntyneenä auringon noustessa ja auringon laskiessa n.15min. Sutraan törmäät silloin kun on sen aika, kaikki tapahtuu silloin kun on sen aika. Smiley <3
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 09.12.2010 00:46:46 »

Hienoa, kiitos! Kävin vuosi sitten seikkailemassa Japanissa kuukauden (olen rakastanut sitä maata ja kulttuuuria kohta 15 vuotta), mutta Nichire Shosin temppelialue ei ole minulle tuttu. Missähän päin Japania se mahtaa olla?

Kertoisitko vielä onko nam-myoho-renge-kyo mantra yleinen puhdistautumis- ja meditointimantra kuten luulen?
Mantrasta tulee mieleen eri jujutsu-suuntauksien mantrat, joiden avulla kamppailija valjastaa tietyn chakran ominaisuudet liikkeeseensä Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: