Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 100312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #90 : 18.02.2011 00:22:32 »

No tässä tämä uni, alleviivaan kohdat joihin pyydän lisäajatuksia, mutta laitan koko unen kokonaisuuden takia.

Huomio unistani on, että tuntemani ihmiset/tutut, sellaiset vähän etäisemmät tai vanhat kaverit, tulevat uniini vinkkinä persoonallisuudenpiirteistä/tapahtumista. Viime yönä uneen tulivat vanhat ystäväni lapsuudesta, jotka nimesin Lady Ylpeydeksi ja Neiti Välinpitämättömyydeksi. :Smiley Sitä he nykyään "merkitsevät" minulle, ja siinä ovat ne vinkit minulle (itsestäni)..

Viime yönä.. Smiley
Olin ostoskeskuksessa Lady Ylpeyden kanssa. Etsin kaupasta jotakin. En oikein muista mitä teimme siellä, koko ajan liikkeessä kyllä oltiin. (Pankkiautomaatti?-)jonossa olimme, ja vanha, mukava koulukaverini huomasi meidät. Hän oli menossa ensin kuin halaamaan Ylpeyttä, mutta kun huomasi että se tosiaan on se inhottava Ylpeys, hän sanoi ettei halua häntä halata, vaan tuli halaamaan minua. Muistan elävästi lämmön tunteen halauksessa, oli mukava tavata (yli 10 vuotta vanha kaveri).
Ostoskeskuksen yläkerrassa oli luokka ja menimme oppitunnille. Siellä istui joku pieni poika, hyljeksitty ja syrjitty, jolle minä ainoana olin ystävällinen.

Seuraavaksi olinkin Neiti Välinpitämättömyyden kanssa. Hän oli joskus paras ystäväni, mutta edustaa tosiaan välinpitämättömyyttä minulle nyt kun ajattelen. Oli kuuma kesäpäivä, kuljimme mystisissä maisemissa/kuin toinen maa, mutta kuitenkin suomi. Menimme johonkin kahvilaan, johon vei kierreportaat alas. Se oli mystinen tunnelmaltaan, ja siellä oli ukko joka oli shamanistisen oloinen. Ystäväni Välinpitämättömyys tunsi hänet, ja he juttelivat, tulivat hyvin toimeen. Siinä kohti ajattelin hänen olevan ystävällinen ja "normaali". Minä taas en tullut toimeen tähän ukon kanssa, hän oli ilkeä minulle. Ostimme jotakin häneltä, ehkä jokin teejuoma, tai en muista, mutta se oli jotakin erityistä ja salamyhkäistä, jotenkin henkistäkin.
Viereiseen pyöreään pöytään tuli kaksi tyttöä. He olivat ulkomaanmatkalla, turisteja. Sama tunne heistä kuin itsestänikin "vähän vieraassa maassa" ja he myönsivätkin olevansa turisteja, vaikka puhuivat loistavaa suomea. Toinen tytöistä osti ukolta lävistyksen. Katsoimme vierestä, kuinka ukko lävisti todella väkivaltaisesti ja raa'asti ja kivulla Undecided tytön korvan (toisessa väläyksessä se näytti nenältä), jollakin koukulla. Ajattelin miten paljon se mahtoi sattua, ja että onpa tyttö rohkea. Ja kuinka ukko oli jotenkin tarpeetoman julma ja tunteeton. Lähdimme sieltä.

Sitten olimmekin takaisin ostoskeskuksessa. Minulla oli lyhyt, musta tukka. Minulle oudot vaatteet, ehkä lyhyt mekko tms. Näytin ehkä vähän tyypilliseltä lesbolta (ei todellakaan pahalla ketään lesboja kohtaan coolsmiley ). Siellä oli joku muotinäytös tms. esitys, jossa Lady Ylpeys oli jotenkin pääosassa. Mutta hänelle kävi huonosti, häntä kohdeltiin jotenkin huonosti. Lähdin pois sieltä, ja vastaan tuli Ylpeyden äiti. Hän oli kiihkeänä menossa huolehtimaan ja pitämään loukatun tyttärensä puolta, niinkuin äidit tekevät, eivätkä näe itse tyttäressään mitään "väärää".

Ja taas vaihtuu kuva. Cheesy
Menin äitini työpaikalle, joka oli eduskuntatalon tapainen. Sellainen status sillä oli unessa. Menin odottamaan häntä, että hän pääsisi töistä, ja menisimme yhdessä jonnekkin. Hänen työhuoneensa oli laivan hytin tapainen, ja siellä oli kaksi vessaa, joissa olimme samaa aikaa. Kun tulimme ulos vessoista, näimme toisemme (hän näki minun saapuneen ja minä äitini unessa eka kerran) ja olimme iloisia.
Aloimme laittaa itseämme. Hänellä kestäisi vielä työjutut vähän, minun pitäisi odotella. Minulla oli se musta, lyhyt, ja Todella tuuhea, paksu tukka. Kysyin äidiltä neuvoa, miten laittaa se. Hän antoi mulle lakkaa, se ei ollut hyvä. Sitten otin muotovaahtoa, ja rupesin taiteilemaan makeaa kampausta, jopa vähän erikoista/abstraktia.
Yht'äkki'ä näen unessa kuvan, että ensin tukka on kuin "puolikalju", ja viimeisessä kuvassa se on kai täysin kalju. Shocked
Ja ihan siten että minä olen sen ite leikannut sellaiseksi, ei mikään vahinko tms. hiusten tippuminen. Minä olen siinä kuvassa kalpeana, meikattuna tyyliin sopivaksi. Hyvin erikoisen näköinen ja kaukana normaalista ulkonäöstäni. Huh Kaunis kylläkin, sellaiseksi tyyliksi. Vähän goottityylinomainen.


Mitähän hiukset/kaljuus merkitsee? Hiuksethan on kuin "naisen kruunu", koriste, jos itse ajattelen.
Entäpä tuo mulle ihan vieras tyyli..? Huh "uutta ulkomuotoa henkisesti"? joku outous on just tuossa tyylissä.. kun se on niin vieras mulle eikä ollenkaan mua..

Kiitos.. Smiley

Ostoskeskus on sinä, jossa oot tutustumassa omiin puoliisi. Oikeastaan koko tyyni kertoo vain siitä, että teet tuttavuutta itsesi kanssa ja etsit, mitä mahdollisuuksia susta lyötyy ja miten näet ja kohtaat itsesi. Haluat kehittyä henkisen lisäksi myös ulkoisesti. Epävarmuus ulkoisesta verrattuna toisiin? Hiukset ja kaljuus, pohdintoja naiseuden kanssa? Äitisi on auktoriteetti elämässäsi? Äiti täydellinen nainen, esikuvakin?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #91 : 18.02.2011 00:31:39 »

Metsäkeiju, palaan aiheeseen vielä. Nyt on Unissa Kävelijän aika tehdä sitä itseään, eli mennä unten maille kuleksimaan.
tallennettu
ihinwih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #92 : 18.02.2011 10:45:59 »

Mieleeni tulee:
Pankki - Sinun tekemäsi talletukset tässä tai edellisissä elämissä
Kolme askelmaa: kolme asiaa, kolme oivallusta
jonotusnumero: - ei ihan vielä
Numero yksi - olet ensimmäisenä jonossa, nyt vain on odotettava, että virkailija kutsuu Sinut ja ohjaa tallelokerollesi.

Pankki liittyy rahaan ja suhde rahaan on kuin suhde rakkauteen. Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #93 : 18.02.2011 11:52:08 »

Ostoskeskus on sinä, jossa oot tutustumassa omiin puoliisi. Oikeastaan koko tyyni kertoo vain siitä, että teet tuttavuutta itsesi kanssa ja etsit, mitä mahdollisuuksia susta lyötyy ja miten näet ja kohtaat itsesi. Haluat kehittyä henkisen lisäksi myös ulkoisesti. Epävarmuus ulkoisesta verrattuna toisiin? Hiukset ja kaljuus, pohdintoja naiseuden kanssa? Äitisi on auktoriteetti elämässäsi? Äiti täydellinen nainen, esikuvakin?

No sitähän se ostoskeskus on!  Smiley

No nyt kun mietin paremmin, äiti ja eduskuntatalo osuu hyvin yksiin, koska kumpaakaan en kovin kunnioita Sydämestäni. Miettimällä omaa suhtautumistani hallintoon ja päättäjiin, löydän tunteitani äitiäni kohtaan.. Kuten en voi ymmärtää moniakaan asioita, ja meillä on eri ihanteet elämässä, eri arvoja, systeemi sekä äiti on kontrollifriikkejä. Wink Minä otan neuvoja vastaan, mutta menen omia teitäni. Hän haluaisi oikeati minun näyttävän erilaiselta ulkoisesti, antoi sen lakan unessa, ja minä otin muotovaahdon ja tein omani näköisen.. Smiley

Eniten mietin tota tosi outoo tyyliä. Mutta kai se on vaan sitä, että kun muutos on käynnissä, en vielä oikein "uusissa nahoissani" ole sopeutunut.

Kaljuus - totta, naiseus on ollut tapetilla. Ulkomuodostani oon ennemminkin alkanut hyvällä tapaa huolehtia, kun sisinkin voi paremmin, sitä jaksaa keskittyä semmoisiin, se sisäinen muutos heijastuu uloskin. Ehkä tuo puolikalju -> kalju meinaa sitä prosessia justiin siinä naiseudessa, tai sisäisessä kauneudessa "ilman koristeita"..

Tuli mieleen että se shamanistinen kohta.. olen kuin vieraalla maalla (ovathan nämä henkimaailma-jutut vielä sitä minulle) , mutta että, oliko siinä joku vinkki, miten kohdata se.. tuo välinpitämätön ystäväni oli siinä kohti ystävällinen sille inhottavalle ukolle. Nehän olivat jo kavereita entuudestaan.. hmm..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #94 : 18.02.2011 14:52:07 »


     smitten smitten

Heräsin tänä aamuna uneen, jossa seisoin pankin ulkopuolella odottamassa oven avaamista. Kun sitten ovi aukeni, nousin nopeasti kolme rappusta ja kiiruhdin jonotusnumeroihin. Sain numero ykkösen. Virkailijaa nauratti.

En ole ollut nyt missään tekemisissä pankkien kanssa. Tosin ystävättäreni puhui eilen puhelimessa pankkiin menosta, mutta ihan eri merkityksessä.

Mihin on voisi olla vuoronumeroni yksi? Unissa Kävelijää ja muita kutsutaan apuun!  smitten

Tuollaisia unia mäkin haluan nähdä! Oisko sulle tulossa perintöä, rahanpalautusta, lottovoittoa tai muuta odottamatonta hyvää, jota olet odottanut tai toivonut ja nyt sun vuoro olis olla sillä ykkösnumerolla saamassa?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #95 : 18.02.2011 15:06:03 »

Ostoskeskus on sinä, jossa oot tutustumassa omiin puoliisi. Oikeastaan koko tyyni kertoo vain siitä, että teet tuttavuutta itsesi kanssa ja etsit, mitä mahdollisuuksia susta lyötyy ja miten näet ja kohtaat itsesi. Haluat kehittyä henkisen lisäksi myös ulkoisesti. Epävarmuus ulkoisesta verrattuna toisiin? Hiukset ja kaljuus, pohdintoja naiseuden kanssa? Äitisi on auktoriteetti elämässäsi? Äiti täydellinen nainen, esikuvakin?

No sitähän se ostoskeskus on!  Smiley

No nyt kun mietin paremmin, äiti ja eduskuntatalo osuu hyvin yksiin, koska kumpaakaan en kovin kunnioita Sydämestäni. Miettimällä omaa suhtautumistani hallintoon ja päättäjiin, löydän tunteitani äitiäni kohtaan.. Kuten en voi ymmärtää moniakaan asioita, ja meillä on eri ihanteet elämässä, eri arvoja, systeemi sekä äiti on kontrollifriikkejä. Wink Minä otan neuvoja vastaan, mutta menen omia teitäni. Hän haluaisi oikeati minun näyttävän erilaiselta ulkoisesti, antoi sen lakan unessa, ja minä otin muotovaahdon ja tein omani näköisen.. Smiley

Eniten mietin tota tosi outoo tyyliä. Mutta kai se on vaan sitä, että kun muutos on käynnissä, en vielä oikein "uusissa nahoissani" ole sopeutunut.

Kaljuus - totta, naiseus on ollut tapetilla. Ulkomuodostani oon ennemminkin alkanut hyvällä tapaa huolehtia, kun sisinkin voi paremmin, sitä jaksaa keskittyä semmoisiin, se sisäinen muutos heijastuu uloskin. Ehkä tuo puolikalju -> kalju meinaa sitä prosessia justiin siinä naiseudessa, tai sisäisessä kauneudessa "ilman koristeita"..

Tuli mieleen että se shamanistinen kohta.. olen kuin vieraalla maalla (ovathan nämä henkimaailma-jutut vielä sitä minulle) , mutta että, oliko siinä joku vinkki, miten kohdata se.. tuo välinpitämätön ystäväni oli siinä kohti ystävällinen sille inhottavalle ukolle. Nehän olivat jo kavereita entuudestaan.. hmm..


Sulla on loistavaa itsetutkintaa. Unia on hyvä verrata omaan fyysiseen ja henkiseen tilaan. Unet antaa hyviä vinkkejä kasvun paikoista ja käyttämättömistä kyvyistä ja mahdollisuuksista.

Lupasin palata vielä uneesi, kun eilen alko silmät vaipuun keskenkaiken kiinni.

No tässä tämä uni, alleviivaan kohdat joihin pyydän lisäajatuksia, mutta laitan koko unen kokonaisuuden takia.

Huomio unistani on, että tuntemani ihmiset/tutut, sellaiset vähän etäisemmät tai vanhat kaverit, tulevat uniini vinkkinä persoonallisuudenpiirteistä/tapahtumista. Viime yönä uneen tulivat vanhat ystäväni lapsuudesta, jotka nimesin Lady Ylpeydeksi ja Neiti Välinpitämättömyydeksi. :Smiley Sitä he nykyään "merkitsevät" minulle, ja siinä ovat ne vinkit minulle (itsestäni)..

Viime yönä.. Smiley
Olin ostoskeskuksessa Lady Ylpeyden kanssa. Etsin kaupasta jotakin. En oikein muista mitä teimme siellä, koko ajan liikkeessä kyllä oltiin. (Pankkiautomaatti?-)jonossa olimme, ja vanha, mukava koulukaverini huomasi meidät. Hän oli menossa ensin kuin halaamaan Ylpeyttä, mutta kun huomasi että se tosiaan on se inhottava Ylpeys, hän sanoi ettei halua häntä halata, vaan tuli halaamaan minua. Muistan elävästi lämmön tunteen halauksessa, oli mukava tavata (yli 10 vuotta vanha kaveri).
Ostoskeskuksen yläkerrassa oli luokka ja menimme oppitunnille. Siellä istui joku pieni poika, hyljeksitty ja syrjitty, jolle minä ainoana olin ystävällinen.

Seuraavaksi olinkin Neiti Välinpitämättömyyden kanssa. Hän oli joskus paras ystäväni, mutta edustaa tosiaan välinpitämättömyyttä minulle nyt kun ajattelen. Oli kuuma kesäpäivä, kuljimme mystisissä maisemissa/kuin toinen maa, mutta kuitenkin suomi. Menimme johonkin kahvilaan, johon vei kierreportaat alas. Se oli mystinen tunnelmaltaan, ja siellä oli ukko joka oli shamanistisen oloinen. Ystäväni Välinpitämättömyys tunsi hänet, ja he juttelivat, tulivat hyvin toimeen. Siinä kohti ajattelin hänen olevan ystävällinen ja "normaali". Minä taas en tullut toimeen tähän ukon kanssa, hän oli ilkeä minulle. Ostimme jotakin häneltä, ehkä jokin teejuoma, tai en muista, mutta se oli jotakin erityistä ja salamyhkäistä, jotenkin henkistäkin.
Viereiseen pyöreään pöytään tuli kaksi tyttöä. He olivat ulkomaanmatkalla, turisteja. Sama tunne heistä kuin itsestänikin "vähän vieraassa maassa" ja he myönsivätkin olevansa turisteja, vaikka puhuivat loistavaa suomea. Toinen tytöistä osti ukolta lävistyksen. Katsoimme vierestä, kuinka ukko lävisti todella väkivaltaisesti ja raa'asti ja kivulla Undecided tytön korvan (toisessa väläyksessä se näytti nenältä), jollakin koukulla. Ajattelin miten paljon se mahtoi sattua, ja että onpa tyttö rohkea. Ja kuinka ukko oli jotenkin tarpeetoman julma ja tunteeton. Lähdimme sieltä.

Sitten olimmekin takaisin ostoskeskuksessa. Minulla oli lyhyt, musta tukka. Minulle oudot vaatteet, ehkä lyhyt mekko tms. Näytin ehkä vähän tyypilliseltä lesbolta (ei todellakaan pahalla ketään lesboja kohtaan coolsmiley ). Siellä oli joku muotinäytös tms. esitys, jossa Lady Ylpeys oli jotenkin pääosassa. Mutta hänelle kävi huonosti, häntä kohdeltiin jotenkin huonosti. Lähdin pois sieltä, ja vastaan tuli Ylpeyden äiti. Hän oli kiihkeänä menossa huolehtimaan ja pitämään loukatun tyttärensä puolta, niinkuin äidit tekevät, eivätkä näe itse tyttäressään mitään "väärää".

Ja taas vaihtuu kuva. Cheesy
Menin äitini työpaikalle, joka oli eduskuntatalon tapainen. Sellainen status sillä oli unessa. Menin odottamaan häntä, että hän pääsisi töistä, ja menisimme yhdessä jonnekkin. Hänen työhuoneensa oli laivan hytin tapainen, ja siellä oli kaksi vessaa, joissa olimme samaa aikaa. Kun tulimme ulos vessoista, näimme toisemme (hän näki minun saapuneen ja minä äitini unessa eka kerran) ja olimme iloisia.
Aloimme laittaa itseämme. Hänellä kestäisi vielä työjutut vähän, minun pitäisi odotella. Minulla oli se musta, lyhyt, ja Todella tuuhea, paksu tukka. Kysyin äidiltä neuvoa, miten laittaa se. Hän antoi mulle lakkaa, se ei ollut hyvä. Sitten otin muotovaahtoa, ja rupesin taiteilemaan makeaa kampausta, jopa vähän erikoista/abstraktia.
Yht'äkki'ä näen unessa kuvan, että ensin tukka on kuin "puolikalju", ja viimeisessä kuvassa se on kai täysin kalju. Shocked
Ja ihan siten että minä olen sen ite leikannut sellaiseksi, ei mikään vahinko tms. hiusten tippuminen. Minä olen siinä kuvassa kalpeana, meikattuna tyyliin sopivaksi. Hyvin erikoisen näköinen ja kaukana normaalista ulkonäöstäni. Huh Kaunis kylläkin, sellaiseksi tyyliksi. Vähän goottityylinomainen.


Mitähän hiukset/kaljuus merkitsee? Hiuksethan on kuin "naisen kruunu", koriste, jos itse ajattelen.
Entäpä tuo mulle ihan vieras tyyli..? Huh "uutta ulkomuotoa henkisesti"? joku outous on just tuossa tyylissä.. kun se on niin vieras mulle eikä ollenkaan mua..

Kiitos.. Smiley
t

Nuo kaks turisrityttöä vois olla sun kaksi puolta, joita et tunne vielä tai et enään (ovat menneitä persoonallisuuksiasi tässä elämässä) ja siksi kattot niitä kuin turisteja, vaikka koet yhteyttä. Shamanistimies vois edustaa kipeitä kokemuksia, mitä sulla on ja joita katsot etäisyydeltä, aivan kuin ne tapahtuivat jollekin toiselle. Ihmisellä on monta elämää jo tässä yhdessäkin elämässä. Kukaan ei ole sama ihminen, joka oli 5 tai 10 vuotta sitten.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #96 : 18.02.2011 15:09:42 »

Mihis se *A*:n uni täältä hävis? Oli just silmissä ja olin aikeissa vastata.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #97 : 18.02.2011 20:00:45 »


    smitten smitten

Kiitos rakkaat ystävät tulkinnasta. KKK  smitten

Rahaa, siis perintöä yms. ei tiedossa. Oisko nyt sen OIKEAN RAKKAUDEN aika?

"Ensimmäinen"

No jos se sitten ois? Ainaki jotain mitä odotat malttamattomasti (pankin ovien takana), juokset portaat ja ot sitten niiku ekana. Vaatii siis jotain muutakin kuin kotona kyyhöttelemistä ja odottelemista. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6596


Profiili WWW
« Vastaus #98 : 19.02.2011 11:41:26 »

Evea
Oiskohan päivämäärällä 3.3.2011 jotakin merktystä? Lopputuloksena 10 eli 1.
Tämä tulee myös niistä 24:stä tiikerinpennusta lisättynä päivämäärään 7.2.
Muuten kolmosesta tulee mieleen  jupiter:n transiitti. Se kun on vielä ensimmäisessä merkissä Oinaassa.
Pankkihan ei tarvitse tarkoittaa rahamaailmaa vaan vaikka "talletettua pää-omaa",
 jupiter:n oppeja Oinaan pää-kopassa.
 venus on 1  vesimies 3.3. ja Karma 3  kalat  Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #99 : 19.02.2011 16:06:43 »


    smitten smitten

Mummoni uni 1970-luvun alkupuolelta ja kuinka siinä sitten kävi....

Mummoni näki kolmen rappusen päässä jonkinlaisella tasanteella/maaperällä mammansa ja sisarensa Kaisan. Kaisa sanoi mummolleni, että "alahan jo tulla sieltä". Unennäköhetkellä molemmat sisarukset olivat elossa. Kaisa kuoli 1976 ja siitä kolmen vuoden kuluttua 1979 oma mummoni.

Mummoni mietti unen merkitystä. Äidilleni ja minulle se oli päivänselvää, mutta emme uskaltaneet sanoa mummolleni sen merkitystä. Mummo näki monia toteutuneita unia ja olen perinyt tuon taipumuksen.

Oman vastanähdyn uneni kolme rappusta: oisko kolme kuukautta tapahtuvaan? Menin reippaasti raput ylös.

Mä oon pitänyt periaatteena, että kuolemanpovaajaksi en ala, vaikka unet olisivat enneunia, vaan pidättäydyn enemmän elävien ihmisten matkassa. Enneunissa näkijällä itellään on jokatapaukses avaimet avata se uni.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #100 : 19.02.2011 16:15:03 »

Tänä aamuna näin unta, miten kuljin Skotlantilaisen linnani mailla raikkaan viileässä tuulessa meren siintäes silmissä, palasin linnaani, sain illalliseksi grillattua kanaa lisukkeineen ja kunnon viiniä ihanaises naisseurassa ja tuo täydellinen unelma siirtyi syliini tarjoamaan jälkiruokaani, kunnes mut julmasti herätettiin puhelinsoitolla, johon en viittiny vastata, kun otti niin päähän tulla herätetyksi. Angry
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #101 : 19.02.2011 18:12:50 »

Kaivelin arkistosta unen, joka kuvaa tilannetta, jossa unennäkijältä odotetaan jokun asian suhteen tuloksia tai on muutoin tarkemman seurannan kohteena tai kokee, että häneltä odotetaan onnistumista.

"Heräsin unessani vanhalla kapealla kivikadulla sängystäni. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Naapurit olivat avaamassa asuntojensa puuluukkuisia ikkunoita ja katseliat minua. Nousin sängystä ja ajattelin mennä kotiini suihkuun ja vaihtamaan pyjamani pois. Kävelin pyjama päällä pitkin katua kotiini ja näin naapurustoa aamuaskareissaan. Kotia saapuessani olin valtavalla ulkoilma-areenalla, joka oli täynnä ihmisiä. Alhaalla oli areena, jossa minun piti suorittaa akropatiaesitys yhdessä parin muun kanssa, joka huipentuisi osaltani korkeaan monikierteiseen ja vaikeaan volttiin. Kävin mielessäni volttia läpi ollen yhtäaikaa areenan yläkatsomossa katsellen itseäni alhaalla areenalla. En saisi epäonnistua ja voltin pitäisi olla täydellinen"
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #102 : 20.02.2011 21:00:26 »



  Näin unen, että mieheni otti tallista moottoripyörää ulos, ja siinä tapahtui jokin haaveri,--

 en tiedä mikä?-- mutta samalla naapurin mies (vanhempi) veti itseään käsillään pitkin

 nurmikkoa, oli halvaantunut, tuli meidän puolelle,---yritin apua hänelle,--miehen vaimo oli

 välinpitämätön ja sanoi,-että mies on juonut kahvia,  mitä hän ei saisi juoda ollenkaan, siinä syy.

 Outo uni, mutta niin selkeä,--voisiko tälläistä selittää,---KIITOS.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #103 : 22.02.2011 18:40:51 »



  Näin unen, että mieheni otti tallista moottoripyörää ulos, ja siinä tapahtui jokin haaveri,--

 en tiedä mikä?-- mutta samalla naapurin mies (vanhempi) veti itseään käsillään pitkin

 nurmikkoa, oli halvaantunut, tuli meidän puolelle,---yritin apua hänelle,--miehen vaimo oli

 välinpitämätön ja sanoi,-että mies on juonut kahvia,  mitä hän ei saisi juoda ollenkaan, siinä syy.

 Outo uni, mutta niin selkeä,--voisiko tälläistä selittää,---KIITOS.

Voi olla kysymys kohtaamastasi välinpitämättömyydestä tai sitten ehkä pelkäät onnettomuutta tapahtuvaksi?
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #104 : 23.02.2011 10:41:11 »



  Näin unen, että mieheni otti tallista moottoripyörää ulos, ja siinä tapahtui jokin haaveri,--

 en tiedä mikä?-- mutta samalla naapurin mies (vanhempi) veti itseään käsillään pitkin

 nurmikkoa, oli halvaantunut, tuli meidän puolelle,---yritin apua hänelle,--miehen vaimo oli

 välinpitämätön ja sanoi,-että mies on juonut kahvia,  mitä hän ei saisi juoda ollenkaan, siinä syy.

 Outo uni, mutta niin selkeä,--voisiko tälläistä selittää,---KIITOS.

Voi olla kysymys kohtaamastasi välinpitämättömyydestä tai sitten ehkä pelkäät onnettomuutta tapahtuvaksi? 
  Kiitos vastauksesta,--pitää oikein miettiä.   Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: