Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua alko-ongelmaan ja hyvän ajoituksen löytämiseen.  (Luettu 21098 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #30 : 29.12.2010 22:41:58 »

Terra 3, kiitos kirjoituksestasi.

Tosiaan olen nyt käynyt jo toistamiseen täman reiki-hoitajan luona. Ihmeellinen asia on tapahtunut - alan rakastaa ja ymmärtämään itseäni käsitellessäni kipeitä lapsuuden muistoja.

Se, miten tapasin tämän reikihoitajan on mystistä. On aivan käsittämätöntä, että tällaisia ihmisiä on olemassa. Jotenkin se, että hän tekee työtä pyyteettä saa minut oivaltamaan sen, mikä minun vastuuni on: Ottamaan tämän tosissaan ja todella yrittää parhaani mukaan.

Olen kyllä onnekas. Toisaalta mietin tänään lenkkeillessä, että tämä hoitaja lähetettiin polulleni luultavasti siksi, että olen yrittänyt niin pitkään hakea apua väsymättä. Olen myös yrittänyt itse, yksin, mutta Lilli on oikeassa. Suomessa se on erittäin haastavaa. Suomi on mielestäni haastava (lue inhottava) maa asua.

Olen nyt tällä erää ollut viikon juomatta. Vaikeampaa on olla ilman tupakkaa. Olen aikeissa viettää uutta vuotta selvinpäin ja siitä eteenpäin katsotaan sitten taas hetki kerralla.

Minulle ainoa todellinen tapa muutta elämääni on omistautua henkiselle tielle ja opinnoille, jotka jo aloitin. Riittää, että hoidan itseni kuntoon. Enempää en aio itseltäni tällä hetkellä vaatia.

Jeps,

Palaan asiaan kun seuraavan kerran tulee taas mieleen. Smiley

Kiitoksia tsempeistä!

Ekeleitä;
Isda

tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #31 : 30.12.2010 13:38:25 »

OT mutta ihana kirjoitus terra3 itsensä rakastamisesta! smitten
Itse yritäin tässä kovasti opetella, sitä ehdotonta rakkautta itseäni kohtaan.. Vaatii ymmärrystä, onneksi minulle on sitä suotu kun olen uskaltanut alkaa kohdata omia mörköjäni...
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
epona
Vieras
« Vastaus #32 : 30.12.2010 23:01:14 »

Ja tänään tekeekin sitten ihan pirun tiukkaa...

/I
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 01.01.2011 16:25:04 »

Ja tänään tekeekin sitten ihan pirun tiukkaa...

/I

Voimia!  smitten angel
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #34 : 14.01.2011 00:58:58 »

Minua jotenkin nyt hymyilyttää tämän ketjun aihe. Paras aika on tosiaan aina NYT - eikä sitten.

Päihteetön elämä alkaa pikkuhiljaa maistua ihan mukavalta. Olen reikihoitojen ohella hakenut apua vertaistukiryhmistä sekä yrittänyt keskittyä mielekkääseen tekemiseen. Ei ole helppoa - en todellakaan väitä, että olisi.
Mutta kyllä täällä olo on edesauttaa. En siis ole enää Suomessa, vaan ulkomailla, enkä todellakaan suunnittele palaavani.

Kuittaan jossain vaiheessa, miten mulla menee.

/I

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #35 : 04.02.2011 00:07:06 »

Nyt alkaa olla kutakuinkin kuukausi sitten kun päätin muuttaa elämäni suuntaa.

Matkalla on ollut kuoppia, mutta eteenpäin jatkan kuitenkin. Alkaa jo tuntua siltä, että minulla on toivoa ja mahdollisuus tehdä tässä elämässä muutakin kuin dokata se hukkaan.

Luojan kiitos. Apu ja tuki ei tullut tippaakaan liian myöhään.

Nyt alan seuraavaksi työstää 12 askeleen ohjelmaa. Uteliaana.

 smitten

/Isda
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #36 : 04.02.2011 00:15:10 »

Onnittelen Isda!

Kaikki menee hyvin kun pysyt kiinni 'ohjelmassa'   smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
epona
Vieras
« Vastaus #37 : 21.02.2011 00:29:04 »

Apuva...

Olen aika selkeästi vaihtanut addiktiota - nyt sokeriin. Menee n. 100-200 eniten grammaa tummaa suklaata päivittäin.

Hirvittää. Olen olosuhteiden pakosta asunnoton hetkellisesti. Aloittanut aika traumaattisten asioiden käsittelyn. Minulla ei ole montaa ystävää, sitä vastoin loukkaantumisen ja katkeruuden tunteita entisiä kohtaan kyllä.
Mitä enemmän katson itseäni peiliin sitä enemmän tajuan kuinka vaativa persoonallisuus minulla oikeastaan on...

HUH! Toivon, että tämäkin vaihe on ohimenevää.

Miten sitä pakottaa itsensä esim. kuntosalille?...

/Isda

http://www.youtube.com/watch?v=Iu3gkJNbOMw&feature=related
 
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #38 : 21.02.2011 21:28:07 »

Kore: Onko tuo syntymäpaikkakuntasi osana jotain isompaa kuntaa/kaupunkia vai onko se ulkomailla (tällöin tarvitaan koordinaatit)? Paikkakuntaa Nacka ei löytynyt Astro.fi:n listalta... Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
epona
Vieras
« Vastaus #39 : 21.02.2011 23:04:09 »

Kommentoin tähän väliin, että huomenna helpottaa minulla kuin vihdoin pääsen takaisin omaan kotiin. Toipuminen jatkuu - eikä sen ehkä edes tarvite olla niin raskasta kuin mitä nyt kuvittelen..

Kore, tsemppiä ja  angel angel angel Kartta saattaa auttaa itsetutkiskelussa, antaa ahaa-elämyksiä, muttä ei ehkä kannata jumittua siihen liian pitkäksi aikaa.

/Isda
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #40 : 22.02.2011 22:39:48 »

Hö - vitsi. Ajattelin itse nimittäin, että olisi mukava laajentaa keskustelua eikä rajoittaa sitä pelkästään minuun.
Mutta toki jos sinusta tuntuu siltä, niin hyvä juttu.

/Isda
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: