Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus perääntyy lokakuusta marraskuulle 2010  (Luettu 26408 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #45 : 15.11.2010 18:46:16 »


 Minulla operaatio käteen peruuntui/ siirtui myöhemmäksi viime metreillä, pakittava

  venus on 3h:ssa, aika tarkasti IC:llä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 15.11.2010 23:15:11 »

Operaatio lie  chiron.n kirurgisia toimenpiteitä?
 chiron rx  vesimies aspect_tri venus rx  vaaka.
Molemmat retrona.
Ja jos peruuntuminen oli vasta äsken niin äkkikäänne toiminnassa voipi olla myös
Pholus 13  jousimies aspect_con  mars 13  jousimies
jolle  saturnus 13  vaaka (ajankohta,sovitut asiat ja tapaamiset hra Ajan kanssa)
tekee sekstiiliä.
Että ei yksi ja ainua retro  venus.. eihän..
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #47 : 16.11.2010 13:39:00 »

Mä olen väsynyt tähän venukseen just nyt. No hammasta purren eteenpäin vain. Tässä on tullut käytyä kaikki ystävyyssuhteet läpi, ja vihdoin vuosien hiljaisuuden ja hymyilyn jälkeen on ollut kunnon puhdistuoperaatio. Rankkaa, mutta kannattavaa. Näkeepähän, kuka on "oikea" ystävä. Ne on saanut lähteä lätkimään. Eksiä ei ole kyllä näillä nurkilla pyörinyt, mut onhan tässä vielä aikaa joulukuulle.. Sekin vielä puuttuisi, saisiko sitä samat sanat jälleen vääntää ratakiskosta, jos ei vieläkään ole mennyt perille??


Bah, voisi minullakin vaikuttaa noin. Mietin, että jos tämä jotenkin seksiin vaikuttaa niin siten, että omassa päässä kuivahkoin kausi vuosikausiin tai varmaan koskaan sen jälkeen kun murrosikään kypsyin. =/ Tai siis normaalisti olen erittäin seksuaalinen ihminen ja se on tärkeää tässä omassa arjessa. Nyt olen sinänsä ollut vähän huolestunut kun tuntuu, että se on vähän ihan sama.

Tää vois olla mun kirjottama. Yleensä vähintäänki huolehdin itse omasta tyytyväisyydestä, jos ei ole miestä paikalla, mutta nyt on kyllä kuiva kausi menossa. Tuntuu vähän masentavalta, tuntuu et oon ihan tylsä Huh

Ette te tylsiä ole, ettekä ainoita. Tälläkin ent.seks.aktiivisella on ollut Kobin autiomaa kylässä kesäkuusta lähtien. Ja loppua ei näy. Mutta se on vain hyvä, koska ei ole mikään syömässä energioita, kun pitää selvittää omia suhteita elämään ja sen ihmisiin.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #48 : 16.11.2010 16:06:01 »


 Kiitos Nikki hienosti selvitit,-- liittyyhän siihen peruutukseen todella muitakin kuvioita,  smitten

tallennettu
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #49 : 16.11.2010 19:57:13 »

...tää tapas yllättäen yhden eksän. Jota olikin oikein tosi kiva nähdä. Välit ollu aina hyvät. Ja oli mahtava huomata että hänellä "ympyrä sulkeutui", oli oppinut yhden läksynsä jonka takia aikanaan erottiin, ja pystynyt suoriutumaan siitä kompastuksesta nyk. suhteessaan  Smiley
toinen eksä otti sitten muutenvaan yhteyttä...siitä asiasta puhuin tuolla toisaalla.
Ja omassa parisuhteessa ollut myös hieman "tuuletettavaa"... :Smiley
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #50 : 17.11.2010 11:21:33 »

tjaa. en kyä osaa kattoo kuka peruuttaa misä. mutta suhderintamalla tökkii. mun puolelta. ei tunnu mikään miltään ja edäs eksä kummittelee mielessä. ollu toki jo siellä kohta 9v. .mielessä siis.
nyt 2 yönä peräkkäin oon nähny untakin.

olisko tässä venuksessa sitten syy..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: