Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hämmästystä ja tietoakin  (Luettu 4904 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tähtisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili WWW
« : 25.10.2010 12:48:47 »

Cheesy
Kirjoitan tänne,kun en oikein tiennyt miten viestittäisin asiasta.
Minua on selvänäkijänä hämmästyttänyt ja ollut myös aivain äimänkäkenä,kun monilla asiakkaillani on vaihtuneet oppaat 10.10.2010 paikkeilla,lähinnä jälkeen.

Kun on monia pitkäaikaisia asiakkaita,niin oppii tuntemaan ns.heidän oppaansa ja puhuu aina samalla tyylillä ja sit yhtäkkiä,sieltä tuleekin joku toinen opas ja kuulen itseni puhuvan ihan eri tavalla.  Shocked

Oletteko itse huomanneet oppaan vaihtumisia?
 Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.10.2010 15:32:16 »

No en ainakaan ihan viime aikoina ole moista havainnut, mutta kymmenisen vuotta sitten minulle selkeästi kävi näin. Olin jonkin aikaa melkoisen hämmentynyt, kun olin tottunut aiempien oppaiden toimintatapaan ja olo oli vähän hylättykin, vaikka kyse oli tosiaan vain oppaiden vaihtumisesta, uudesta toimintatavasta ja sopeutumisesta tähän.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 25.10.2010 17:41:12 »

Minulla ei yleensä oppaan vaihtuminen näy radikaalisti ulospäin, vaan minulle tulee olo, että energiakausi, jonka kanssa työskentelen, on vaihtunut. Silloin opaskin vaihtuu ja yritän käydä moikkailemassa häntä. Minulla menee niin päin, että minä menen oppaiden luo, oppaat eivät tule minun luokseni. Poikkeuksena on opas, joka auttaa minua tulkintatyössäni. Smiley

Vanhoihin oppaihin käsittääkseni voi olla yhteyksissä. Itsekin pidän yhteyttä ihan ensimmäiseen oppaaseeni, sillä olemmehan tehneet yhteistyötä pitkään ja tunnemme toisemme.

tallennettu
Tähtisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.10.2010 10:15:39 »

 Cheesy Hym.... mielenkiintoista,minulla yleensä heidän oma oppaansa jonka kanssa kommunikoin.
Saatko sitten aina samantyylisen vastauksen Huh?? Minulla puhe tulee jotenkin heidän oppaidensa tavalla Cheesy
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #4 : 27.10.2010 11:30:33 »

Tällä hetkellä en edes tiedä kuka oppaani on, sillä pidän enemmän yhteyttä enkeleihin. Pitäisi varmaan vähän kysellä kuka ympärilläni häärää.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5 : 27.10.2010 15:43:49 »

vähän samaa. tuntuu että opas on kyllä sama ollut jo tovin, näyttää tranformen tyypiltä.  idiot2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #6 : 28.10.2010 23:36:25 »

Löysin vanhan muistilappuseni vuodelta 2001(?), jolloin kävin regressiokurssilla. Silloin sain oppaaseeni yhteyden ja hän oli isoäitini, rapunainen, josta olin aiemmin painajaisiakin nähnyt. Hän halusi tulla hyvittämään vääryydet, joita olin saanut hänen taholtaan tuntea.

Myös isoisäni, rapunaisen puoliso, on ollut lähelläni silloin, kun muutin täysin omilleni ensimmäisen kerran. Sekin oli 2000-luvun alussa.

Voisin oikeastaan tällä viikolla ottaa asiakseni tarkistaa, ihan uteliaisuudesta, vieläkö mummoni on halukas auttamaan, vai onko joku muu vaihtunut hänen tilalleen.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7 : 28.10.2010 23:42:19 »

Hmm, enpä ole omaan oppaaseeni paljon yhteyksissä ollut, kun ei se hirveän konkreettisesti ole ollut auttamassa. Ainakaan tietääkseni siis. Lähinnä hän tuo sellaista hauskuutta ja positiivisuutta elämään. Hänestä yleensä olen aistinut sen hymyn ja virneen. Tiedä sitten onko muille maille hävinnyt, vaiko vielä mukana pyörii.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: