Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Klöver-vaseliini  (Luettu 3816 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 23.06.2011 09:16:25 »


Klöver-vaseliini taitaa olla mitä mainioin salva esim. monenmoisiin tulehduksiin.
Minulla oli kielen kärjessä pieni muuta kieltä punertavampi arka pläntti. Muutaman
kerran hieroin siihen hintsusti tuota ihme ainetta. Senjälkeen ei ole ollut tulehtuneesta
pläntistä tietoakaan.

Juuri tänä aamuna sain idean kokeilla Klöver'iä ientulehdukseen: hieroo vain
sitä hieman hammaslankaan, ja ei kun rassaamaan!

Jos miehelläsi/poikaystävälläsi on ongelmia hepin päässä, kehota häntä
testaamaan josko Klöveri auttaisi siihen. Olen huomannut, että se parantaa
myös verenkiertoa (väri muuttuu kauniin tumman punaiseksi) sekä tuntoherkkyyttä!

 Cool
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.06.2011 09:34:44 »

Jos haluaa maaöljypohjaista tököttiä itseensä sivellä, niin klöver on ihan erinomainen valinta.

Toinen  juttu sitten on, kannattaako maaöljyä sinne iholle laittaa. Kaikesta mitä sivelee iholle, joutuu pikkuruinen osa verenkiertoon. Itse käytän tämän vuoksi vain kylmäpuristettuja luonnonrasvoja; karitevoi, manteliöljy jne. Lampaan villarasvaa, eli lanoliinia, saa myös kysymällä apteekista, varastossa sitä ei pidetä mutta tilaavat pyydettäessä. Pienin purkki tosin 500 g, omani tulee kestämään varmaan pari vuotta...

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: