Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Shamballa Basic-kurssi  (Luettu 2979 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
harmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 22.09.2010 13:11:29 »

Shamballa Basic Master Healer Kurssi Pe 29-31.10.2010 Jyväskylä klo.17:00

Tervetuloa ainutlaatuiselle kurssille Jänönkuja 13 Jyväskylä.
Kurssin hinta on 250 euroa sisältää;
- majoituksen tarvittaessa,
...-kurssihinnan,
-kurssimateriaalin
-todistuksen.
-aamupalat, iltapalat, ruokakustannuksiin osallistutaan yhdessä kaikkina muina päivinä paitsi ensimmäisenä päivänä talo tarjoaa Smiley

Kurssillle voi osallistua kaikki jotka tuntevat vetoa Shamballa Multidimensional Healing energioihin.
Luvassa on intensiivistä energiatyöskentelyä, rentoutusta, virkistystä, saunomista ja hauskanpitoa yhdessä.

Shamballa MDH kurssin ydinolemus

* Henkilökohtainen yhteys Äiti/Isä Lähteeseen palautetaan. Tämän lähdeyhteys on jokaisen henkilökohtaisessa Minä Olen Läsnäolossa.
* Osallistuja yhdistetään Shamballa MDH -energioihin. Nämä energiat ovat erittäin voimakkaat ja muuntavat. Ne tulevat Lähteestä ja ovat puhdasta Pyyteetöntä Rakkautta ja ovat tietenkin älykkäät.

Työskentely yhdessä Minä Olen Läsnäolon ja Shamballan energioiden kanssa on erittäin tehokas impulssi itsensä voimaannuttamiseen. Kurssit on koostettu niin, että jokainen osallistuja vastaanottaa voimakkaan henkilökohtaisen impulssin omalla henkilökohtaisella paranemisen ja tietoisuuden laajenemisen tiellään.

Kurssilla;
- selvitetään mitä Shamballa MDH on
- opitaan mitä ovat energiakehot ja miten ne toimivat
- energiakehojen puhdistaminen
- 4 aktivaatiota Shamballan energioihin
- meditaatioita mm;
Karmaattisten siteiden katkaisu Arkkienkeli Mikael, Puhdistus meditaatio, Mahatma aktivaatio+meditaatio, Dna-meditaatio, Valokeho aktivaatio meditaatio,implanttien ja entiteettienpoisto-sekä symbolienpoistomeditaatiot, anthakaraana aktivaatio meditaatio, Ylösnousemus meditaattio.
- hoito harjoittelua/kaukohoito
- päivittäinen energiakäsittely/hoito
- rajoittavien ehdollistumien ja tunnelukkojen puhdistaminen
- aivopuoliskojen tasapainottaminen
- yhdistyminen korkeampiin chakroihin

Kurssin jälkeen osallistuja on laillistettu Shamballa Basic Master Healer, ja voi tehdä itselleen sekä muille hoitoja.

Shamballa MDH kurssien sisältö on Shamballa Esoteerisen tieteen koulun (The School of Esoteric Sciences) laatima. Shamballa MDH on rekisteröity tavaramerkki. Kursseja voivat pitää vain laillistetut/reksiteröidyt opettajat. Shamballa MDH on BCMA:n (British Complementary Medicine Association) laillistama ja hyväksymä sekä kurssien, että tämän hoitomuodon harjoittajien osalta. Se täyttää myös tämän alan Euroopan lait.

Varmistaaksesi osallistumesi kurssille sinun tulee maksaa ennakkomaksu 50 euroa lokakuun 15 päivään mennessä.
(ei palauteta)
Tiedustelut ja Ilmoittautumiset;

Armi : salonen.armi(Ät)gmail.com 045-6759035
Kurssilla on kanssani vetämässä myös toinen opettaja Jaakko Poikkimäki
_________________
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: