Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HELSINKI PIKKUJOULUT 2010!  (Luettu 75664 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #105 : 12.12.2010 12:43:33 »

Lämpimät kiitokset mukavasta illasta kaikille osallistujille. Ruoka ja juomat maistui mainiolta. Pienehkössä porukassa oli hyvä, jopa intiimi tunnelma, vaikka oli uusiakin tuttavuuksia. Nyt täytyy taas aktivoitua kirjoittamaan enemmän täällä. Tekee kutaa tavata muita livenä ja todeta, miten upeita naisia täällä kirjoittelee.

Kävi muuten ihme säkä kotimatkalla (vaikka merkkari pakittaa ja oli pikkujouluyö), juna ja asemalta jatkobussi lähtivät heti sopivasti! Olin kotona jo ennen yhtä, eikä siis tarvinnut kököttää taxitolpalla ollenkaan.

Tavataan taas  Cool

 smitten

Kiitos minunkin puolestani  smitten  Oli ihanaa nähdä teitä kaikkia!!

Nyt täytyy taas aktivoitua kirjoittamaan enemmän täällä. Tekee kutaa tavata muita livenä ja todeta, miten upeita naisia täällä kirjoittelee.

Niinpä! Mäkin olen suunnitellut pitäväni vähän opiskelutaukoa keväällä, joten josko sitä taas ehtisi paremmin tännekin *koputtaa puuta*  Smiley

Näkemisiin taas!

Ps. Helsinki Baria mäkin olisin veikannut...?

 smitten

Oli tiivistunnelmainen ilta mahtavien astroilijoiden kanssa.  smitten Vapautunutta keskustelua syvällisistä aiheista. Eikä mitään turhia tulppia, vaikka vieraita ihmisiä oli. Näinhän sen pitikin mennä, kun itselläni se  merkurius aspect_con merkurius kauris, eli sai olla siinä mielessä kuin kotonaan.

AP-kartan  askendentti neitsyt sai mut tuntemaan itseni kuitenkin pieneksi ja kiltiksi hermoraunioksi. Ja ikävuosiakin siinä samalla karissut jokunen, kuten neitsyen olemukseen kuuluu. Ei sitten jälkeäkään siitä nousuleijonasta, vaikka onnistuin kyllä tapani mukaisesti "tynnyrissä kasvaneena" puhumaan jatkuvasti toisten päälle. Itsekriittinen neitsytmieli pahoittelee.  uglystupid2

 smitten Höpsis ja ihan suotta pahoittelet.  smitten

« Viimeksi muokattu: 12.12.2010 12:45:52 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #106 : 12.12.2010 12:51:38 »

Thx Dissolve linkistä, pistän talteen jos menisi toistekin.

... vaikka onnistuin kyllä tapani mukaisesti "tynnyrissä kasvaneena" puhumaan jatkuvasti toisten päälle. Itsekriittinen neitsytmieli pahoittelee.  uglystupid2

Mitä pienistä Casperiina, positiivista vaan, että juttua tuli niin paljon, että välillä puhuttiin yhteen ääneen  Grin
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #107 : 12.12.2010 12:57:02 »

Enemmän armollisuutta itseään kohtaan ja rakkautta muita kohtaan, siihen pitäisi pyrkiä  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #108 : 12.12.2010 13:02:43 »

Tässä vielä vitsiä meille kaikille meille hörhöille, "omituisille höpöttäjille".  2funny  2funny  2funny

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA

Mikähän tämä höpöttäjä mahtaisi olla horoskoopiltaan?  :Smiley Vai onko se mun  kuu  kaksoset?  2funny
« Viimeksi muokattu: 12.12.2010 13:04:53 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #109 : 12.12.2010 13:12:38 »

Tässä vielä vitsiä meille kaikille meille hörhöille, "omituisille höpöttäjille".  2funny  2funny  2funny

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA

Mikähän tämä höpöttäjä mahtaisi olla horoskoopiltaan?  :Smiley Vai onko se mun  kuu  kaksoset?  2funny


 2funny Ilmavan oloinen tapaus, papupata  kaksoset, jahkaileva  vaaka ja hörhöilevä  vesimies samanaikaisesti.  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #110 : 12.12.2010 13:17:33 »

Kiitokset kaikille mukana olleille! smitten

Mielenkiintoista keskustelua syvällisistä aiheista. Minä kun olen tässä Ravun tossun alla niin jäi ilta hieman kesken, mutta pääasia että tavattiin taas.

Keväällä uusiksi...  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #111 : 12.12.2010 13:20:38 »

Tässä vielä vitsiä meille kaikille meille hörhöille, "omituisille höpöttäjille".  2funny  2funny  2funny

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA

Mikähän tämä höpöttäjä mahtaisi olla horoskoopiltaan?  :Smiley Vai onko se mun  kuu  kaksoset?  2funny


 2funny Ilmavan oloinen tapaus, papupata  kaksoset, jahkaileva  vaaka ja hörhöilevä  vesimies samanaikaisesti.  Grin

 2funny
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #112 : 12.12.2010 14:05:44 »

Kiitokset myös täältä kaikille Omituisille Höpöttäjille! Grin Sivuhuomautuksena muuten, että Pirkka-Pekkahan on itse aurinkomerkiltään kaksoset. Wink Ja Aake Kalliala on vaaka - toimiva pari.

Oli oikein mukavaa ja viihtyisää taas kerran. Kiva, että mukaan oli uskaltautunut uusiakin kasvoja ja dissolvekin pitkästä aikaa. Tämä ainakin tykkää, että juttua riittää - päälle puhumisia en yleensä edes noteeraa, pääasia että kukin saa äänensä kuuluville. Smiley Harmi kylläkin, etteivät kaikki ilmoittautuneet päässeet paikalle - tilaa olisi ollut vielä vaikka kuinka monelle.

Erityiskiitokset KNR-J:lle, joka jaksoi taas kaurismaisesti organiseerata meidät yhteen. Toivottavasti nähdään taas kevään puolella uudelleen! Ainakin Minä Olen -messujen yhteydessä ja toivottavasti myös kevätmiitin. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #113 : 12.12.2010 14:09:37 »

Kävi muuten ihme säkä kotimatkalla (vaikka merkkari pakittaa ja oli pikkujouluyö), juna ja asemalta jatkobussi lähtivät heti sopivasti! Olin kotona jo ennen yhtä, eikä siis tarvinnut kököttää taxitolpalla ollenkaan.

Hyvä juttu, mietinkin että pääsitköhän hyvin kotiin. Minulla kun ei ollut vaihtoyhteyksiä, niin pääsin sujuvasti perille - kelikin oli mukavasti kirkastunut siitä alkuillan lumipyrystä. Toivottavasti muillakin sujui kotimatka ilman R merkurius-ongelmia.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #114 : 12.12.2010 14:13:20 »

Omituinen Höpöttäjä  aurinko vesimiesaskendentti kuu kaksoset + hallitseva merkki  vaaka kiittää myös  Grin ... Ilmankos tuossa sketsissä olikin jotain valtavan tuttua......

Enemmän armollisuutta itseään kohtaan ja rakkautta muita kohtaan, siihen pitäisi pyrkiä  smitten
Nimenomaan  smitten  Sitä paitsi olet valtavan symppis ihminen just tuollaisena!!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
0408
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #115 : 12.12.2010 14:25:56 »

Kiitokset myös täältä kaikille mukavasta illasta  coolsmiley



Tässä vielä vitsiä meille kaikille meille hörhöille, "omituisille höpöttäjille".  2funny  2funny  2funny

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA

Mikähän tämä höpöttäjä mahtaisi olla horoskoopiltaan?  :Smiley Vai onko se mun  kuu  kaksoset2funny


 2funny Ilmavan oloinen tapaus, papupata  kaksoset, jahkaileva  vaaka ja hörhöilevä  vesimies samanaikaisesti.  Grin


 laugh
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #116 : 12.12.2010 16:34:01 »

Nimenomaan  smitten  Sitä paitsi olet valtavan symppis ihminen just tuollaisena!!

Minerwa  Kiss

Mulla oli niin  tickedoff tickedoff knuppel2 tickedoff tickedoff -mainen päivä eilen helsingissä että valitettavasti viime tipalla päätin olla tulematta.  Tongue Ehkä joskus myöhemmin taas..  Embarrassed


No oli harmi. Mitä omasta  tickedoff viikostani voin sanoa, niin kun on ladannut liikaa odotuksia yhdelle illalle, sitä alkaa suorastaan vetää puoleensa kaikkea mahdollista mikä vaan voi pilata kaiken. Oli aika hullu päivä itsellänikin eilen ennen miittiä. Ja koko viikko unettomien öiden kanssa...  Lips Sealed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #117 : 12.12.2010 18:23:18 »

Moi kaikki, ja kiitos kivasta seurasta!
Ruoka ja juoma oli hyvää, ja tykkäsin molemmista baareistakin  angel
Toivottavasti nähdään uudestaan  coolsmiley
Mukavaa joulunodotusta!
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #118 : 12.12.2010 22:22:15 »

Kiitos mukavasta illasta.  Smiley

En kehdannut tulla aikaisemmin tänne. Huomasin taas kerran eilen, kuinka olisi pitänyt olla ihan vaan vesi tai mehu linjalla.  merkurius kauris itsekritiikkineen omaa käytöstään kohtaan. Huomasin olevani hyvin hyvin epä-sellainen (<- eihän tuo ole edes mikään sana!), kuin oikeasti olen, siis tahdikas ja etiketin mukaan käyttäytyvä jäykkis (IC  vaakakuu vaaka ).  Grin


Juna oli aikataulussa ja kotimatka meni ihan kivasti.

Ja tänään aikaisin aamulla minulle tuli erittäin mieluisa yllätys.... sen takia mennyt vähän koko päivä plörinäksi ja nukkumiseksi.

KAunis kiitos teille kaikille, seuraavan kerran olen niin, että saan kosketuksen toiselle tasolle. Alkoholi muuttaa värähtelyjä sen verran negatiiviseen suuntaan, että yhteydestä tulee kuin "rikkinäinen puhelin" . Käväisin minä silti Linnunradalla RV:n rentoutuksen aikana. Sinne jäin siis kököttämään. Kunnes palasin.  Cheesy

PS. Synapsi ja Ajatus, näytitte kovin tutuilta. Missäköhän olen teihin aikaisemmin törmännyt... Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #119 : 13.12.2010 22:49:22 »

PS. Synapsi ja Ajatus, näytitte kovin tutuilta. Missäköhän olen teihin aikaisemmin törmännyt... Huh

Hmm? Oletkohan ollut S.A.S:in kesäpäivillä joskus? Tai kk-luennolla nyt marraskuussa? Smiley Minustakin tuntui, että muistutit jotain henkilöä - tai sitten olemme tosiaan jossain törmänneet. Olen tosin itse huono muistamaan kasvoja, minun täytyy yleensä tavata pari kertaa uusi ihminen ennen kuin tunnistan, jos vaikka jossain ex tempore nähdään. Mutta hauskaa, jos tuli tuttuuden tunne. Smiley Ja turha itsekritiikki pois, minulle ainakin jäi teistä "uusista" hyvä kuva.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: