Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tästä  (Luettu 124965 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #180 : 18.01.2012 21:53:40 »

Minä ihmettelen miksi kaikki "muistavat" aina olleensa samurai sotureita, faaraon rakastajia, mahtavia sotapäälliköitä, intiaaneja, kreivejä, linnanneitoja, roviolla poltettuja parantajanoitia ja Atlantiksen suuria tietäjiä? Oikeasti olen varma että valtaosa meistä on ollut aivan tavallisia rivisotilaita, kalastajan vaimoja, talonpoikia ja keuhkotautiin kuolleita kerjäläisiä. Minulla alkaa heti hälytyskellot soida kun joku näkijä kertoo minun eläneen Turun linnassa. En sano etteikö täälläkin voisi olla niitä suuria poppamiehiä ja lemurialaisia, mutta pieni kriittisyys pitää muistaa varsinkin jos kyseessä on vain oma aavistus tai toisen kanavointi. Onko niin ettei kukaan halua muistaa olleensa sadistinen ss-upseeri tai juoppo, että vain ne loistokkaat elämät muinaisena ninjana muistuvat mieleen? Voiko kyseessä olla psyyken puolustusmekanismi joka antaa vaan ne parhaat palat esiin?
Olen itse lähes varma että olen elänyt ankaraa elämää saaristossa ja hukkunut lopulta venematkalla hyiseen mereen, samoin köyhyys ja slummielämää tuntuu tutulta. Linnat ovat mielestäni upeita mutta en usko olleeni kuningas.
Uskon toki että meillä kaikilla on ollut myös niitä loistokkaita elämiä, eikä pelkkää kurjuutta ja keskinkertaisuutta. Eikös monipuolisuus juuri edistä sitä kehittymistä.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2012 22:07:30 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #181 : 18.01.2012 23:28:33 »

minä taas...

on tullut paljon tekstejä,ohjelmia ym.jälleensyntymisestä kuinka ihmiset muistavat niitä.mutta en muista kuulleeni koskaan joukkosurmissa tai samankaltaisissamukana olleista,kerran pari ehkä joku on muistanut olleensa ristiinnaulittuna ja jollain on ollut muistikuva natseista.sodissa olleita on kyllä ollut.

mutta en muista kuulleeni juutalaisten joukkosurmasta ,heitä kuoli kuitenkin 6miljoonaa,gladiaattorit,areenalla poltetut juutalaiset,diktaattorien käskyistä totetutetut teloitukset,missä ovat uhrien muistikuvat?

vai ovatko ne niin kaameita,että mieli ei ole ehkä koskaan valmis muistamaan niitä?


Minä olen kyllä nähnyt runsain mitoin keskitysleirikuvauksia ja jotkut ovat jopa tunnustaneet olevansa natseja. Past Life -foorumilta näitä löytyy, kuten myös kuvauksia ihan tavallisista elämistä. Mutta ehkä perustylsät elämät jäävät unholaan ja ne, joissa on ollut erityistä dramatiikkaa, jäävät kummittelemaan nykyisyyteen. Vastikään televisiossa tehtiin pientä yhteenvetoa Ian Stevensonin keräämästä materiaalista, joka pitää sisällään suuren määrän lasten reinkarnaatiokertomuksia. Yhteistä entisiä elämiä muistavista lapsista on, että 70%:lla edellisen elämän kuolema oli traumaattinen, suurimmalla osalla oli joitakin fobioita ja syntymämerkkejä, jotka näyttivät sopivan edellisen elämän kuolintapaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #182 : 19.01.2012 20:56:01 »

Minä ihmettelen miksi kaikki "muistavat" aina olleensa samurai sotureita, faaraon rakastajia, mahtavia sotapäälliköitä, intiaaneja, kreivejä, linnanneitoja, roviolla poltettuja parantajanoitia ja Atlantiksen suuria tietäjiä? Oikeasti olen varma että valtaosa meistä on ollut aivan tavallisia rivisotilaita, kalastajan vaimoja, talonpoikia ja keuhkotautiin kuolleita kerjäläisiä. Minulla alkaa heti hälytyskellot soida kun joku näkijä kertoo minun eläneen Turun linnassa. En sano etteikö täälläkin voisi olla niitä suuria poppamiehiä ja lemurialaisia, mutta pieni kriittisyys pitää muistaa varsinkin jos kyseessä on vain oma aavistus tai toisen kanavointi. Onko niin ettei kukaan halua muistaa olleensa sadistinen ss-upseeri tai juoppo, että vain ne loistokkaat elämät muinaisena ninjana muistuvat mieleen? Voiko kyseessä olla psyyken puolustusmekanismi joka antaa vaan ne parhaat palat esiin?
Olen itse lähes varma että olen elänyt ankaraa elämää saaristossa ja hukkunut lopulta venematkalla hyiseen mereen, samoin köyhyys ja slummielämää tuntuu tutulta. Linnat ovat mielestäni upeita mutta en usko olleeni kuningas.
Uskon toki että meillä kaikilla on ollut myös niitä loistokkaita elämiä, eikä pelkkää kurjuutta ja keskinkertaisuutta. Eikös monipuolisuus juuri edistä sitä kehittymistä.
Minä olen muistanut aivan tavallisia elämiä. Yhden Saksassa nykyisen mieheni vaimona ja saman anopin kera. Tämä siksi, että karmaa on jäljellä...  :Smiley
Toinen elämä suomalaisessa saaressa kalastajan vaimona. Tämä siksi, että tapasin tämän entisen kalastajamieheni. Olen myös muistanut elämän halvaantuneena vaimona, siksi että silloinen mieheni on naispuolinen tuutuni tässä elämässä. Onhan niitä hienojakin elämiä ja helvetillisen vaikeita. Siksi, että saisimme erilaisia kokemuksia (=oppeja). Lisäksi saamme mahdollisuuden oppia antamaan anteeksi ja vapautumaan karmasta.

Nykyinen elämäni on hyvin tavallinen, joskus ehkä muistan tämänkin...  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #183 : 20.01.2012 14:32:15 »


Nykyinen elämäni on hyvin tavallinen, joskus ehkä muistan tämänkin...  Grin

Omani ei kovin tavallinen ole, joskus toivon, että olisi. Entisiä elämiä ei tarvitse tutkia ainakaan egon pönkittämisen takia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #184 : 24.01.2012 01:26:52 »

Minä ihmettelen miksi kaikki "muistavat" aina olleensa samurai sotureita, faaraon rakastajia, mahtavia sotapäälliköitä, intiaaneja, kreivejä, linnanneitoja, roviolla poltettuja parantajanoitia ja Atlantiksen suuria tietäjiä? Oikeasti olen varma että valtaosa meistä on ollut aivan tavallisia rivisotilaita, kalastajan vaimoja, talonpoikia ja keuhkotautiin kuolleita kerjäläisiä. Minulla alkaa heti hälytyskellot soida kun joku näkijä kertoo minun eläneen Turun linnassa. En sano etteikö täälläkin voisi olla niitä suuria poppamiehiä ja lemurialaisia, mutta pieni kriittisyys pitää muistaa varsinkin jos kyseessä on vain oma aavistus tai toisen kanavointi. Onko niin ettei kukaan halua muistaa olleensa sadistinen ss-upseeri tai juoppo, että vain ne loistokkaat elämät muinaisena ninjana muistuvat mieleen? Voiko kyseessä olla psyyken puolustusmekanismi joka antaa vaan ne parhaat palat esiin?
Olen itse lähes varma että olen elänyt ankaraa elämää saaristossa ja hukkunut lopulta venematkalla hyiseen mereen, samoin köyhyys ja slummielämää tuntuu tutulta. Linnat ovat mielestäni upeita mutta en usko olleeni kuningas.
Uskon toki että meillä kaikilla on ollut myös niitä loistokkaita elämiä, eikä pelkkää kurjuutta ja keskinkertaisuutta. Eikös monipuolisuus juuri edistä sitä kehittymistä.

Hehe turhis mut, mä oonkin kalastajan vaimo tässä elämässä... Wink
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #185 : 24.01.2012 12:54:43 »

Mä erään tekniikan myötä tuossa taannoin tutkailin noita aiempia naamoja joita on tullut käytettyä, ja suurin osa niistä on melkos tavallisia, mutta kyllä siellä välissä tuli joitain nykyiseen pisteeseen johtaneitakin naamoja. Usein vain ihmisten omakehu on olennaisinta "Minäpä olenkin ollut xyz", eikä uskalleta myöntää sitä, että jokainen meistä on raiskannut, murhannut, käyttänyt huumeita, orjuuttanut ja tehnyt kaikkia mahdollisia "syntejä" aiemmissa elämissämme lisäten karmaamme, johon tässä elämässä annetaan sitten mahdollisuus sen pois polttamiseen. Kaikki eivät tähän neuvoon tartu, ja siksi kärsivätkin vielä useita elämiä, mutta jotkut uskaltavat ottaa kiinni tästä mahdollisuudesta.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Saxpi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #186 : 24.01.2012 13:54:17 »

"Joillakin teillä palstankäyttäjillä on paljon kokemuksia entisistä elämistä...
- miten olette varmoja että ne eivät vain ole unia ja toiveita että haluatte niitä nähdä?
-miksi niin monet näkevät itsensä,myös regressioterapiassa,kleopatrana tai jonain ylhäisenä?
ei niitä kleopatroja niin montaa ollut?
-etteivät mielikuvanne ole jotain mitä olette lukeneet,nähneet tai kuulleet?
-regressioterapiassa mm. ihmiset ovat ilmoittaneet osoitteita mitä ei ole ollut olemassakaan?
-miksi emme muista niitä entisiä elämiämme?miksi vain tämä hetki ja elämä on todellista?
-miksi emme tunnista tai meitä tunnisteta tässä elämässä?
-missä ovat kuolleet isovanhempani,ystäväni,kummisetäni,serkkuni...?
-kuinka kauan kestää tulla takaisin?
-oletteko te 100%tunnistaneet jonkun vanhan sukulaisen tai muun läheisen nyt tässä elämässä?
-oletteko kertoneet siitä hänelle?"

Kerron oman mielikuvani asiasta (vähän mutuahan se on..):
Minulla ei ole muistikuvaa edellisistä elämistä mutta epäilyksiä ollut että elänyt ennenkin.
Jotta voisi muistaa edelliset elämät niin jonkun pitäisi se data siirtää aivoihin. Siihen on varmaan syy miksi ei muista edellisiä elämiä.
Ei varmaan olisi mukavaa muistella entistä rakastettua ja miettiä missä se on nyt?
Takaisin voi kuulemma tulla jo parissa viikossa jos kuollut normaalisti mutta en usko että kaikki pääsevät takaisin tai edes haluavat.
Jotain mainittiin taannoin että olisin ollut Telluksella 8 tai 10 kertaa, murhattu ei ole kertaakaan. Muuta en oikeastaan välitä tietää, saahan ne tiedot varmaan jostain luettavaksi kuoleman jälkeen sitten.
Hiukan on huijattu olo. En usko että ihan tälläiseen kuitenkaan mielellään ryhtynyt.
Espanjasta pidän ja siellä on jopa jokin Sax niminen paikka että voihan olla että joskus elänyt siellä. Kävin siellä 13 kertaa ja paluu Suomeen oli yleensä tuskallinen. Sain voimakkaita fyysisiä oireita, pahoinvointia, henkistä huonoa oloa ja paluu oli erittäin vastenmielinen.
Suurimpana ongelmana koen sen että jos ryhdyn tiiviiseen parisuhteeseen tässä elämässä niin Tellukselle palatessa joutuu odottelemaan ennen kuin sattumalta kohtaisi taas eikä sitä edes välttämättä ymmärtäisi että tuon kanssa tarkoitus olla.
En ole aikaisemmin tässä enkä aikaisemmissakaan elämissä sitoutunut voimakkaasti keneenkään mieheen ja mun taustajoukot on kuulemma kyllästyneet siihen mun ronklaamiseen. Niin, mutta ei se ole mun vika jos niin monella miehellä on hyviä ominaisuuksia. Tässä elämässä on miesvaikeudet johtunut kyllä muustakin kuin minusta. Eräästäkään tyypistä ollut mitään mielenkiintoa päästä eroon (niin kuin ei eräästä toisestakaan) mutta olosuhteet veti erilleen.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #187 : 24.01.2012 14:27:05 »

Lainaus
miten olette varmoja että ne eivät vain ole unia ja toiveita että haluatte niitä nähdä?

Sen vuoksi että aika monet muistamani inkarnaatiot sisältävät niin paljon erilaista kärsimystä, että koska en ole masokisti ne eivät voi ainakaan olla toiveita. Joistakin aiemmista inkarnaatioistani olen nähnyt unia, mutta useammasta on kyllä palautunut muistikuvia valvetilassa.

Lainaus
-miksi niin monet näkevät itsensä,myös regressioterapiassa,kleopatrana tai jonain ylhäisenä? ei niitä kleopatroja niin montaa ollut?

Mistä tiedät, että he puhuvat totta, kun he väittävät olleensa Kleopatra? (Itse en ole kyllä kohdannut yhtään tällaista.) Mistä tiedät, että he eivät vain muistaneet jotain Egypti-elämää ja tulkinneet sen Kleopatraksi vain sen vuoksi, että Kleopatra on suunnilleen ainoa asia, josta he Egyptin osalta tietävät yhtään mitään? Kyseessä voi siis olla valheellinen itsetehostus, tai viaton väärintulkinta ihan rehellisestä muistikuvasta.

Itselläni on kyllä muistikuvia enemmän ihan tavallisen pulliaisen elämästä, vielä on muistamatta yhtäkään ökyrikasta tai arvostettua henkilöä.

Lainaus
-etteivät mielikuvanne ole jotain mitä olette lukeneet,nähneet tai kuulleet?

Tottakai ne voivat olla sitä. Ei ole mitään keinoa todistaa että ne eivät olleet sitä, koska nykyihminen altistuu niin valtavan suurelle määrälle tietoa. Toisaalta tiedän ihan muista syistä että omat muistamani ovat olleet ihan tosia ja minua ei kiinnosta vakuuttaa skeptikoita, joten  jätän tämän argumentaation niille, jotka tykkäävät ei-uskoa reinkarnaatioon.

Lainaus
-regressioterapiassa mm. ihmiset ovat ilmoittaneet osoitteita mitä ei ole ollut olemassakaan?

Hypnoosi on usein hankala väline, eikä suinkaan sovi kaikille. Kaikki eivät edes ole hypnotisoitavissa. Usein hypnotisoitava pyrkii alitajuisesti miellyttämään hypnotisoijaa, mikä voi sitten johtaa siihen että hän antaa vastauksia joiden vilpittömästi luulee olevan oikeita, mutta jotka ovat keksittyjä.

Toisaalta sitten oli se 4D dokkarisarja jossa oli juurikin näitä regressioterapiajuttuja. Ihan paras oli, kun yksi nainen jolla oli ollut tosi tosi tavanomainen elämä keski-euroopassa majatalon tarjoilijana, piirsi kuvan sen inkarnaation kotikaupungin kirkontornista. Sitten lähdettiin  matkalle ko. kaupunkiin ja ihmeteltiin että miksi se kirkontorni näyttää ihan erilaiselta kuin kuvassa. Kaupunginarkistosta selvisi sekin asia: Kirkontorni oli korjattu parisataa vuotta aikaisemmin. Sitä ENNEN se kyllä näytti ihan siltä kuin siinä kuvassa ja se majatalon tarjoilijan inkarnaatio olikin ollut aikana ennen tuota kirkontornin korjausta.

Eli voisi toisaalta kysyä, että jos regressioterapiassa ilmoitetaan osoite joka ei ole ollut olemassa, niin ovatko ne aiemmat osoitteet varmasti jääneet kaikki historiankirjoihin, vai voisiko olla niin että sellainen osoite on joskus ollut, mutta se on unohdettu eikä sitä ole kirjattu edes mihinkään paikallishistoriaan tms.

Lainaus
-miksi emme muista niitä entisiä elämiämme?miksi vain tämä hetki ja elämä on todellista?

Jos nyt inkarnaatiokierto kestää sielusta riippuen vaikka 700-1500 inkarnaatiota, niin jo aika aikaisessa vaiheessa kiertoa rupeaisi olemaan sellainen tilanne, että päästä palaisi käämit jos muistaisi aina synnyttyään kaikki aiemmat inkarnaationsa. Oma käsitykseni onkin, että muistamme vain niitä inkarnaatioita, jotka ovat jollain tavoin relevantteja tämän inkarnaation kannalta: Esimerkiksi niitä joissa aloitettuja mutta kesken jääneitä oppiläksyjä viimeistelemme tässä inkarnaatiossa, tai niitä joissa kavereina tai perheenjäseninä olevia sieluja on lähipiirissä tässäkin inkarnaatiossa.

Lainaus
-miksi emme tunnista tai meitä tunnisteta tässä elämässä?

No mutta tunnistammehan me ja meitä tunnistetaan myös. Sielut joilla on sopimus vaikkapa nyt parisuhteessa, sopivat ennen inkarnoitumista ihan varta vasten kasan tunnistusmerkkejä - usein fyysisiä - että varmasti tunnistaisivat toisensa ja päätyisivät yhteen. Minulle on käynyt tässä inkarnaatiossa sillä tavoin ainakin 2 kertaa. (Joskus voi olla vaikea arvioida oliko joku tilanne tunnistaminen vai ei)

Lainaus
-missä ovat kuolleet isovanhempani,ystäväni,kummisetäni,serkkuni...?

Joko tekemässä ihan muita hommia inkarnaatioiden välillä, tai sitten jo uudelleen inkarnoituneina. Tai itse asiassa jälkimäisessä tapauksessa sekä-että: Sielunenergia ei 'mahdu' kokonaan ihmiskehoon, osa sielusta voi siis toimitella ihan muita hommia samalla kuin osa siitä on ihmiseksi inkarnoituneena.

Lainaus
-kuinka kauan kestää tulla takaisin?

Ihan juuri sen verran kuin itse haluat. Sekunnin murto-osa tai ikuisuus. Ajan lineaarisuus on illuusio, todellisuudessa aika on ulottuvuus.

Lainaus
-oletteko te 100%tunnistaneet jonkun vanhan sukulaisen tai muun läheisen nyt tässä elämässä?

Kyllä.

Lainaus
-oletteko kertoneet siitä hänelle?"

Kyllä ja tunnistus oli molemminpuolinen.

Lainaus
Suurimpana ongelmana koen sen että jos ryhdyn tiiviiseen parisuhteeseen tässä elämässä niin Tellukselle palatessa joutuu odottelemaan ennen kuin sattumalta kohtaisi taas eikä sitä edes välttämättä ymmärtäisi että tuon kanssa tarkoitus olla.

Nyt en oikein ymmärtänyt. Mutta sellainen käsitys että puoliso olisi aina sama sielu joka inkarnaatiossa on aivan järjetön: Silloinhan ei oppisi ikinä kuin yhden ainoan tavan olla ihmissuhteessa. Ei meillä ole mitään yhtä ja ainoaa parisielua. On suuri joukko läheisiä sieluja joiden kanssa sitten vaihdellaan rooleja: Yhdessä inkarnaatiossa joku voi olla äitisi, seuraavassa aviomiehesi, seuraavassa lapsesi jne. Yhden elämän ajalle tehdään usein moniakin sopimuksia parisuhteista ja niiden ei suinkaan ole edes tarkoitus kestää koko elämää.

Lainaus
En ole aikaisemmin tässä enkä aikaisemmissakaan elämissä sitoutunut voimakkaasti keneenkään mieheen ja mun taustajoukot on kuulemma kyllästyneet siihen mun ronklaamiseen

Jos tarkoitat taustajoukoilla oppaitasi/opassoppaasi, havaintosi on väärä: DNAmme magneettisiin säikeisiin koodattu opassoppamme on täydellisen rakastava ja hyväksyvä ihan kaiken suhteen mitä teemme. He eivät koskaan arvostele eivätkä tuomitse, heidän ainoa tavoitteensa on olla meille rakkaudellisena tukena ja apuna. Voi siis olla, että se mitä luulet taustajoukkojen ääneksi, onkin oman persoonallisuutesi ääni. Oppaat eivät koskaan kyllästy yhtään mihinkään, niille riittää se että ne ovat meidän kanssamme. Ne eivät ole sidottuja lineaariseen aikaan kuten me, joten jo pelkkä sana 'kyllästyminen' on niille täysin merkityksetön.
« Viimeksi muokattu: 24.01.2012 14:32:15 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Saxpi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #188 : 24.01.2012 15:27:43 »

"Jos tarkoitat taustajoukoilla oppaitasi/opassoppaasi, havaintosi on väärä: DNAmme magneettisiin säikeisiin koodattu opassoppamme on täydellisen rakastava ja hyväksyvä ihan kaiken suhteen mitä teemme. He eivät koskaan arvostele eivätkä tuomitse, heidän ainoa tavoitteensa on olla meille rakkaudellisena tukena ja apuna."
Kysehän on loppujen lopuksi uskomuksista. Vaikka minusta tuntuisi että jokin asia on faktaa mitä ajattelen tuonpuoleisesta, humanoideista ja alieneista niin varma ei voi olla. Sen vuoksi vierastan mielipiteitä joissa väitetään minun olevan väärässä kun mistä kukaan muukaan voi niitä asioita varmasti tietää. Esitän omia mielipiteitäni mutta se on jokaisen oma asia uskooko niitä. Meedioista sanoin ettei kuolleet voi viestiä sanoin suoraan elävien mieleen puheen muodossa. Jos joku kuitenkin haluaa uskoa että se on mahdollista niin uskokoon sitten.
Jumalaan en ole koskaan uskonut eikä kaikkien näiden vuosien jälkeen ole tullut syytä muuttaa mielipidettä. Jeesus tosin on mielestäni elänyt.
"On suuri joukko läheisiä sieluja joiden kanssa sitten vaihdellaan rooleja: Yhdessä inkarnaatiossa joku voi olla äitisi, seuraavassa aviomiehesi, seuraavassa lapsesi jne. Yhden elämän ajalle tehdään usein moniakin sopimuksia parisuhteista ja niiden ei suinkaan ole edes tarkoitus kestää koko elämää."
Ei sukurutsaa kiitos.  Grin

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #189 : 24.01.2012 15:59:51 »

Juu, anteeksi, unohtui se disclaimer siitä että kyseessä on vain Kryonilta kanavoitu tieto johon satun uskomaan. Oli tarkoitus laittaa mukaan.

Mutta jos koet positiiviseksi asiaksi elämässäsi sen, että oppaasi 'kyllästyvät' yhtään mihinkään tekemisiisi, niin ole hyvä vaan sitten.
Minulle sellainen ajatus on yhtä vastenmielinen kuin ajatus jumalasta joka on tuomitseva. Lisäksi koen paradoksina sen, että olento joka kokee ajan ulottuvuutena eikä lineaarisena, edes voisi kyllästyä. Mutta kukin taplaa tyylillään.

MInä en myöskään ajattele sukurutsana muuta kuin sitä, että KEHOT ovat sukulaisia. Jos se sielu on eri geeneillä varustetussa kropassa silloin kun se on puolisoni, kuin silloin kun se oli joskus vaikka äitini, niin missä se sukurutsa silloin piilee?  Shocked

Ja tiesithän, että kaikki suomalaiset ovat sukua toisilleen, koska kansa on niin pieni?
Kaikilla eurooppalaisillakin on vain 7 kantaäitiä, eli sukulaisuussuhteita löytyy sieltäkin.
Ja kaikillla homo sapiens -lajin edustajilla on vain yksi ainoa kantaäiti. Apua, KAIKKI on sukurutsaa!  Cheesy Grin Shocked

Eiköhän elämänikäinen selibaatti ole nämä huomioon ottaen ainoa vaihtoehto.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Saxpi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #190 : 24.01.2012 17:28:26 »

"MInä en myöskään ajattele sukurutsana muuta kuin sitä, että KEHOT ovat sukulaisia. Jos se sielu on eri geeneillä varustetussa kropassa silloin kun se on puolisoni, kuin silloin kun se oli joskus vaikka äitini, niin missä se sukurutsa silloin piilee?"
Mä ajattelen olevani aina oma itseni eli aina sama sukupuoli. Jos sukupuoli ei täsmäisi niin ehkä tulisi ongelmia.
On tosin yksi tapaus jolloin mies on kasvanut naisena ja kuullut aikuisena olevansa fyysisesti mies. Sanoi tunteneensa itsensä aina naiseksi. Kyseessä tapaus jossa keho ei reagoi mieshormoniin eli koska kaikki sikiöt on naispuolisia syntyessään ja kehon jäädessä ilman mieshormonin vaikutusta ulkonäkö oli naisen mutta kohtu puuttui. Ehkäpä se oli syntynyt väärään kehoon ja joku korjasi tilanteen blokkaamalla mieshormonin vaikutuksen..
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #191 : 24.01.2012 17:37:18 »

Minä olin juuri tätä edeltävässä inkarnaatiossa mies, nyt olen nainen. Molempina olen ollut niin lukemattomia kertoja, että molemmanlainen tapa olla ja elää on ihan tuttua, olinpa kummassa kropassa tahansa. Lisäbonus tästä on se, että ymmärtää yhtä hyvin miehiä kuin naisiakin, olipa kummassa kropassa tahansa.

Tosin tulee kyllä mieleen fiiliksistäsi, että kuulemma sielu saattaa ottaa joskus pitkänkin putken inkarnaatioita vain yhtenä sukupuolena ja sitten jossain vaiheessa pitkän putken inkarnaatioita peräkkäin toisena sukupuolena. Voisin kuvitella, että sellaisesssa inkarnaatiossa joka sijaitsee tuollaisessa 'putkessa' voi hyvinkin tuntua siltä, että vain se sukupuoli jossa juuri silloin on, tuntuu luonnollisimmalta, kun se on ollut kokemus niin kovin monen inkarnaation ajan.

Itse uskon, että sielu kokeilee kaikkea mahdollista, sillä se haluaa kerätä kaikki mahdolliset kokemukset ja oppimiskokemukset. Niinpä se sitten inkarnoituu miehiksi, naisiksi, hermafrodiiteiksi, neutreiksi, epämääräisen epämuodostunein genitaalein varustetuksi, aseksuaaliksi, transseksuaaliksi... ylipäätään ihan kaikeksi mikä on vain mahdollista. Niin ja sitten tietenkin myös heteroksi, biksi, homoksi. Kaikki kokemukset kiinnostavat sielua, eikä se arvota niitä hyvä/paha tai oikein/väärin akselilla, kuten ihmiseksi inkarnoituneena usein teemme.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #192 : 25.01.2012 14:47:45 »

Voikohan nykyään (kuulemma) lisääntyvä Bi-seksuaalisuus johtua siitä kun ihmiset ovat olleet entisissä inkanaatioissa jo niin monesti miehiä ja naisia, että lopulta enään sukupuolella ei ole väliä ja siihen rakastutaan henkilönä, sukupuolesta huolimatta??  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #193 : 25.01.2012 15:07:30 »

Hei, olipas hyvä ajatus Jaana.a  :Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #194 : 26.01.2012 17:16:03 »

ihania ja hyviä ajatuksia.tälläisia keskusteluja lisäääääää
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: