Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heipä hei kaikille !!!  (Luettu 2952 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mirakk
Vieras
« : 13.04.2007 14:02:48 »

Smileyhei kaikille! Tulin esittäytymään Grin Olen 29 vuotias nainen & todella kiinnostunut astrologiasta, mutta en vielä tiedä siitä paljoakaan Wink mutta toivottavasti täältä saa paljon uutta tietoa. Miten muuten toisilla käyttäjillä näkyy alakulmassa aurinko,kuu,nouseva ym. merkit ja taas toisilla ei? Minä olen aurinko leijona, kuu skorppari,nousu oinas  Smiley Onko vaikea tapaus?  Cheesy  Olen ainakin jostain lukenut että tulen merkit olisi sopivia leijonalle,mutta itse kyllä viehätyn aina skorppareista,kaloista ja häristä...No mutta ei muuta kun hyvää & aurinkoista kevättä kaikille ! T: mirakk
« Viimeksi muokattu: 13.04.2007 23:05:08 kirjoittanut mirakk » tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #1 : 13.04.2007 19:29:31 »

Tervetuloa mukaan!  smitten
En minäkään paljoa astrologiasta tiedä, mutta täältä tarttuu aina jotain mukaan.
Nuo tekstit tuossa alla saa laitettua omissa asetuksissa... profiilissa, jos haluaa.
Minä tyydyn tekstiin, kun en noista symboleista oikein ymmärrä. Laiskuus ei ole laittanut perehtymään.


 angel
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2007 17:02:45 »

tervetulemas joukkoon somaan sillä suurinhan osa onkin naisia  smitten smitten ja mukaan vaan rohkeasti kyselee terv oopiumi
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 14.04.2007 22:30:16 »

Olen 29 vuotias nainen & todella kiinnostunut astrologiasta, mutta en vielä tiedä siitä paljoakaan Wink mutta toivottavasti täältä saa paljon uutta tietoa.
Miten muuten toisilla käyttäjillä näkyy alakulmassa aurinko,kuu,nouseva ym. merkit ja taas toisilla ei?
Minä olen aurinko aurinko leijona  leijona , kuu kuu skorppari  skorpioni ,nousu askendentti oinas  oinas 


Hei "mirakk"


Tervetuloa mukaan

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=3767.msg36204#msg36204
Sivujen eri tekniikoiden opettelua ja kokeilua

Mene Profiili - Profiilin ulkoasu - Allekirjoitus
- kopioi kirjoituspuolelta esim. tämä tummenna alue ja Crl+C
aurinko leijona, kuu skorpioni, askendentti oinas
ja siirrä Allerkirjoituksesi kohdalle Ctr+V - paina lopuksi Muuta profiilia
- merkkien välissä täytyy olla yksi välimerkki,
jotta ne näkyvät oikein



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: