Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unettomat unet ?  (Luettu 16264 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #15 : 24.01.2006 18:59:46 »

Kannattaa kokeilla tuota mäntysuopapesua kun tuossa laitoin aiemmin kun näyttää sinulla nuo energiat tekevän töitä oikein urakalla  Grin

Kyllä, tiedän, että jotain hyvin fyysistä olisi hyvä tehdä. Tänään ei ainkaan onnistu. Tuntuu, että menee kokoajan vaan 'kamalammaksi olotila', eikä ole todellakaan voimia ja energiaa tehdä mitään fyysistä.. Embarrassed
Lihassärky, voimattomuus, pahoinvointi, keuhkot polttaa, kurkku kipeänä ...tässä kaiken lisäksi tänään voimistuneena...
Taidan mennä taas hetkeksi koittamaan, jos edes hetkeksi nukahtaisin...
Jos sitten vaikka huomenna yrittäisi jotain fyysistä... Sad


Hmm.. eipä tainnut tuo mäntysuopa piristää  Tongue

Itse kutsun tuota tilaa ns "välitilaksi" ja itse koen sen sellaisena, että olen astumassa uuden rajan ylitse ja vanha raja on ylitetty, vähän kuin puun ja kuoren välissä.

Itselleni tepsi lämpimät suihkut ja kiedon useasti valkoisen fleecehuovan ympärilleni, lepään ja olen vain, kun tuo tila ei anna oikein mahdollisuutta tarttua mihinkään.

Minulle tilanne vain pahensin kun yritin liikaa tehdä jotain.

Minulle tulee kohdallasi mieleen valkoinen lilja, en ole mikään hortonomi mutta katso puhutteleeko tuo kaunis kukka sinua, ehkä siinä piilee viesti  Wink

Kyllä se siitä  smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #16 : 24.01.2006 19:29:41 »

Minulle tulee kohdallasi mieleen valkoinen lilja, en ole mikään hortonomi mutta katso puhutteleeko tuo kaunis kukka sinua, ehkä siinä piilee viesti  Wink
Kyllä se siitä  smitten


Kiitos Hopeatähti!

Aivan saman olen huomannut, että liika yrittäminen vain pahentaa oloa ja saattaa jopa pitkittää tätä vaihetta ja olotilaa.

Liljasta valkeasta löysin kauniita sanoja, Kiitos!

Valkoinen lilja on Kristuksen kukka. Valkoinen lilja kuvaa uskoa ja puhtautta.
Valkoinen lilja on usein symbolisoinut viattomuutta. Se on Neitsyt Marian symboli. Enkeli Gabriel on usein kuvattu valkoisen liljan kanssa sillä hetkellä, kun hän kertoo Marialle, että tämä on raskaana.  Shocked  Puhtauden symbolina liljasta on tullut myös hautajaiskukka: kuolema nähdään paluuna viattomuuden tilaan.


(http://www.sunds.nu/prod_img/a110f.jpg)

Pitäisiköhän ostaa uurna valmiiksi... Undecided
Varmaan jotain 'tukkoa aivoissa' on kun tuntuu, kuin olisi sellaisessa puoli hysteeris-humalaisessa tilassa...(ilman alkoholia)
Ei oo helppoo ei... Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #17 : 24.01.2006 19:58:59 »

Mi-Olea smitten
Itselläni tuo vaihe oli päällä melkein koko viime kesän ja välillä tuntui tosi raskaalta.Päivisin oli kovin zombimainen olo,valvottujen öitten vuoksi. uglystupid2
Kesäaika oli jotenkin armollisempi.Vietin aikaa paljon mökillä ja kuljin sitten vain ulkona,istuin kalliolla ja hikoilukausina uin öisinkin.
Onneksi ystävät ympärillä olivat samanhenkisiä ja ymmärsivät missä menen.Tosin monet naurut kustannuksellani naurettiin,kun keskittymiskyky oli mitä oli ja tein vallan hassuja asioita ajatuksissani.
Olo oli leijuva,poissaoleva.Kaikki nuo vilun väreet,kuumeinen olo ja monenkirjavat fyysiset oireet ovat tuttuja.
Yöunet maksimissaan 5t ja sekin kahdessa jaksossa.Saatoin olla parikin tuntia valveilla yöllä.
Koin myös kahden viikon välein vasemman ohimon puolella niin rajun,useita tunteja kestävän migreenityyppisen päänsäryn,että luulin pahimman laatuisen aivokasvaimen jylläävän jossain.Migreeniä en ikinä ollut sairastanut.
Melko pian sen jälkeen tapahtui aika mullistava juttu,joka avautui täysin sponttaanisti.
Terveyskeskukseen ei ihan tehnyt mieli mennä,koska jo oireitten kuvailuun olisi mennyt puoli päivää. 2funny

Tuosta käärmeestä symbolina,jos tästä jotain selitystä saisit,,
Vertauskuva kundaliinivoimasta ja luovasta energiasta.Eli ehkä juuri tuo kundaliinienergian herääminen,kuten tuossa edellä joku jo mainitsikin.Viestittävät heräämisestä tai hengellisen kasvun jatkumisesta.
Kuvaa myös uudelleensyntymää.Jotain sellaista varmaan teetkin,kun menneitä vaiheita katselet ja taaksesi jätät.

Jaksamista ja kärsivällisyyttä sinulle toivotan! smitten smitten smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #18 : 24.01.2006 20:04:41 »

Jos nyt et sitä uurnaa kuiteskaan,, 2funny

Joka viikko ostan yhden pitkävartisen valkoisen liljan tuon Buddhani viereen.
Kaunis ja puhdas,eikä herätä minussa ajatustakaan kuolemasta.
Tosin pidän kyllä kallankukastakin. angel
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #19 : 24.01.2006 20:21:16 »

Jos nyt et sitä uurnaa kuiteskaan,, 2funny
Grin
Kiitos Chandra! smitten
'Lohduttavaa' kuulla, että muutkin on vastaavia kokeneet. Tosin itsellänikin on näitä ennenkin ollut, muttei koskaan näin rajuna. Tulee mieleen myös, että n.3 vuotta sitten, olin samassa olotilassani, mutta jotenkin tuntuu, että en silloin päässyt 'pohjalle' asti, vaikka todella 'pohjalla' kävin ja yritin/halusin jopa kuolla pois...
Tosin se ei ollut minun persoonalleni sopiva juttu, joten se lähinnä oli naurettava fiasko, mutta ilmaisi kyllä sen hetkistä tuskaani hyvin.
Kuitenkaan ympärilläni ei silloin ollut ketään, jolta olisin tukea saanut, ja jäi tunne, että kokemus jäi jotenkin 'vajaaksi'.
Noh, ehkä nyt sitten menee monta päällekkäin kerralla.. idiot2

Ja nyt onneksi minulla on muutamia ystäviä, jotka tukevat tässä. Tosin suurin osa, jotka todella syvästi ymmärtävät, ovat vain 'virtuaali todellisuuden' kautta yhteydessä enimmäkseen pitkien fyysisten välimatkojen takia, mutta hyvä niinkin.
Ja onneksi minulla on todella ihana ihminen, joka ei kyllä ymmärrä minun kummallisuutani aina, mutta pitää sitä sen verran 'eksoottisena kummallisuutena', että haluaa jakaa elmäänsä kanssani. Grin
Ilman fyysistä kontaktia, sitä kai menisi aivan palasiksi.
 Undecided
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #20 : 24.01.2006 20:26:29 »

Minulle tulee kohdallasi mieleen valkoinen lilja, en ole mikään hortonomi mutta katso puhutteleeko tuo kaunis kukka sinua, ehkä siinä piilee viesti  Wink
Kyllä se siitä  smitten


Kiitos Hopeatähti!

Aivan saman olen huomannut, että liika yrittäminen vain pahentaa oloa ja saattaa jopa pitkittää tätä vaihetta ja olotilaa.

Liljasta valkeasta löysin kauniita sanoja, Kiitos!

Valkoinen lilja on Kristuksen kukka. Valkoinen lilja kuvaa uskoa ja puhtautta.
Valkoinen lilja on usein symbolisoinut viattomuutta. Se on Neitsyt Marian symboli. Enkeli Gabriel on usein kuvattu valkoisen liljan kanssa sillä hetkellä, kun hän kertoo Marialle, että tämä on raskaana.  Shocked  Puhtauden symbolina liljasta on tullut myös hautajaiskukka: kuolema nähdään paluuna viattomuuden tilaan.


(http://www.sunds.nu/prod_img/a110f.jpg)

Pitäisiköhän ostaa uurna valmiiksi... Undecided
Varmaan jotain 'tukkoa aivoissa' on kun tuntuu, kuin olisi sellaisessa puoli hysteeris-humalaisessa tilassa...(ilman alkoholia)
Ei oo helppoo ei... Cheesy


No sitten asiat on enemmän kuin hyvin  angel

Tuon uurnan voit ostaa niille vanhoille asioille, suotta tässä kukaan mihinkään lähde, kun hommatkin on vasta alkamassa  Grin smitten

Niinkuin elokuvassa Linnunradan käsikirja liftareille sanotaan:

No Panic ja muista ottaa pyyhe mukaan   Grin
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #21 : 01.02.2006 15:35:21 »

No sitten asiat on enemmän kuin hyvin  angel
Tuon uurnan voit ostaa niille vanhoille asioille, suotta tässä kukaan mihinkään lähde, kun hommatkin on vasta alkamassa  Grin smitten
Niinkuin elokuvassa Linnunradan käsikirja liftareille sanotaan:
No Panic ja muista ottaa pyyhe mukaan   Grin


Kiitänpä tässä nyt vielä Teitä kaikkia tähän ketjuun osallistuneita !  Sain teiltäkin tukea tuossa tilanteessani! Kiitos! smitten

Tuon jälkeen on nyt monta hyvin nukuttua yötä takana. Uurna täytetty vanhoilla tarpeettomilla tunteilla ja ajatuksilla ja tuhkat heitetty tuuleen ja mereen. (ja uurna poltettu)
 Wink
Eilen tapasin eräänlaisen 'näkijän' ja olo 'huojentui' entisestään. Kaikki se mitä sisälläni hiljaa olen todeksi tuntenut, sai vahvistuksen.
Nyt on niin vapaa olo, kuin olisi siivet kasvaneet selkään.  angel
Kaikki karmisuudet (syyn ja seurauksen laki on aina voimassa kyllä)takana ja kaikki suunnat vapaat ja avoimet, vain tätä hetkeä eläen.... smitten :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 01.02.2006 16:00:31 »

Kovin tutuilta tuntuvat kokemuksenne.  :Smiley Voimia kaikille tämän "henkisen kehittymisen" myllerryksessä!  smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: