Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Feminiinisyys ja maskuliinisuus  (Luettu 14345 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tina
Vieras
« Vastaus #15 : 28.10.2005 15:42:44 »

Skorpparin vihaisuus ja synkeys on enemmän sellaista noidankattilamaista, if you know what I mean.
Kyllvaan. Oivallinen tehokeino, käytän sitä usein. Kiitos, Lilli ja muut solistit.

Ulkoisesti olen siis feminiini crazy2, tippaleipäni maskuliini. police
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 28.10.2005 15:51:44 »

Skorppari on mielestäni
enemmän maskuliininen merkki.
Tunnen yhden aurinko skorppari tytön ja eikä hänen
ulkoinen olemus ole mikään kauhean "hei daa!? mitkä korkkarit, pliis!"
tyylin neitimäisyyttä.
Eräänlaista perimmäistä alkeamillista
voimaa hänestä huokuu, vaikkakin tiedostamatta.
Olen myös huomannut kun skorppareilla alkaa menemään suunta
vähän sekaisin elämästä ja televisio ei enään ota kaikkia kanavia
vastaan, niin helposti he alkavat piinaamaan ja manipuloimaan
muita ihmisiä omillaan tyranni-oikuillaan tai sitten haukkumalla
toisia. Mikä tietenki saa
heidän vaelluksen menemään enemmän aavikkoa päin joka on aika
yksinäistä. Tietääkseni skorpioni on ainoa eläin joka pystyy
pistämään myös itseään, mikä tietenki on heillä vaarana
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
hellen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


vaakanainen


Profiili
« Vastaus #17 : 30.10.2005 20:10:23 »

No minä olen kyllä aika feminiinen vaakanainen, kovin naiselliseksi minua kyllä monet sanovatkin. smiley6600
tallennettu

aurinko vaa`assa
kuu skorpionissa
merkurius neitsyessä
veenus skorpionissa
mars vaa`assa
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #18 : 02.11.2005 17:14:38 »

No persoonassani on varmaan paljon ns.maskuliinisia piirteitä. Olen ollut aina vähän "kova naama", rohkea tekemään ja sanomaan. Luontaista auktoriteettia löytyy myös.

En nyt kuitenkaan koe itseäni mitenkään "mieheksi", tosin kundien kanssa minun on helppo tulla toimeen, olen yksi jätkistä. Jotkut naiset ehkä kokevat minut liian päällekäyvänä? Huh en tiedä sitten... Naiseuteni tule ehkä enemmän esiin rakkausasioissa ja sellaisissa. En käytä mitään pitsiröyhelövaatteita, mutta sanotaanko nyt vaikka niin, että en pukeutumisellani naiseuttani mitenkään peittele. Se ei vaan tule esiin perinaiselliseen tapaan.

Niin ja olen siis  aurinko kauris,  askendentti oinas,  kuu vesimies,  merkurius jousimies,  venus skorpioni &  mars kauris.
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #19 : 08.03.2009 14:19:26 »

Nostanpa tätäkin aihetta ylös  Smiley

- Voin myöntää olevan maskuliininen. Ihan jopa transiittikarttaa katsoen on  mars ylivoimainen. Luonteessani myönnän olevan maksuliinimaista aggressiivisuutta, itsekeskeisyyttä, lujaa tahdonvoimaa, periksiantamattomuutta sekä lyhytjännitteisyyttä.

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #20 : 12.03.2009 10:33:19 »

Koen itseni enempi maskuliiniseksi -  aurinko kuu maskuliinisissa merkeissä, samoin moni muu planeetta, kuten allekirjoituksesta näkee. Olen sellainen "äijänainen", joka pärjää paljon paremmin ronskien äijien kuin naisellisten prinsessojen kanssa. Herkemmät ihmiset pahastuvat helposti mun jutuista ja pitävät mua aika ylitsejyräävänä, vaikka en tarkoita käytökselläni mitään pahaa.

Parisuhteessa olen enempi naisellinen, tykkään hoivailla ja halia Smiley  Tätä tyttöä on tosin ihan turha edes yrittää pompotella, muuten painekattila alkaa kiehumaan ja sitten tulee pahaa jälkeä..!!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #21 : 12.03.2009 12:53:58 »

 Mullakin on päällimmäisinä voimina usein maskuliiniset oinasenergiat ja olen aina viihtynyt poikaporukoissa heittämässä kaikenlaista läppää, ronskia käytöstä harrastelen kun sille päälle satun.  aurinko oinas  askendentti neitsyt  kuu neitsyt, tunnemaailmaltani ja sisältä olen aika herkkis ja pehmoinen Smiley.

 Kautta aikain olen kuitenkin pitänyt itseäni sukupuolineutraalina, jossa on se 50/50 kumpaakin tai ei kumpaakaan ja oikeastaan en kykene täysin ymmärtämään vahvasti miehisiä tai naisellisia tyyppejä, varsinkaan jos ne lähenevät stereotypioita. En ole mies enkä ole nainen, olen minä.
Jostain syystä olen vuosien kuluessa paljolti naisellistunut varsinkin ulkoisten seikkojen suhteen, tahtoo sanoa vaatteiden.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #22 : 02.09.2011 00:19:41 »

Tyylikeskustelun innoittamana nostan tätä vanhaa, laajempaa maskuliinisuus-feminiinisyys -keskustelua. Heh, hassu lukea omaa tekstiään vuosien takaa  :Smiley Noh, samanlainen tuuliviiri olen edelleen venus kaksosena niin tyyliin, käytöksen kuin kaiken muunkiin suhteen  Grin
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: