Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KALAbaliikki  (Luettu 26136 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #30 : 02.12.2010 18:40:47 »

Nostelen fisuketjun.. Smiley

Mitä Kaloille kuuluu? angel


Kalojen teemaanhaan liittyy molemmat sekä auttaja että autettu. Onko se siis kalan omasta valinnasta kiinni että toteuttaako tätä energiaa suuntaamalla sen muihin vai jäämällä odottamaan sitä jotakuta joka vie tämän kaiken tuskan pois? Jotenkin tuntuu mahdottomalta, että molemmat voisivat olla samaan aikaan, vaatiihan toisten tosiasiallinen auttaminen paljon voimaa ja itseluottamusta, jolloin tuohon toiseen vaihtoehtoon ei enää jää kiinni. Taas jos on taipuvainen jämähtämään omiin murheisiinsa odottamaan pelastusta, eihän silloin osaa katsoa missä muut tarvitsisivat apua kun kaikki energia menee itseensä tuijotteluun. Vai voisivatko ne sittenkin olla jollain tavalla samaan aikaan kalassa?

Jäin miettimään tätä.. Smiley Itte kuu vaakana haen aina balanssia joka asiaan. Tämänkin ratkaisin itselleni siten, että kun itsetunto on (mulla) kohdillaan, en odottele pelastusta. Ainoastaan silloin kun masentaa, tulen marttyyriksi. Mutta yleisesti, luonteeni rakastaa aidosti auttaa lähimmäisiäni. Silloin kun voin hyvin, autan mielelläni. Jos voin huonosti, minun on keskityttävä itseeni ja sanon suoraan etten voi nyt auttaa ja päinvastoin pyydän itse apua. Vastavuoroista siis.. Miten tarve on, kenelläkin.

Harva minulta pyytää mihinkään apua, taidan olla sen verran erakko ja ystävätön.
No, sukulaiset pyytää joskus. Ja heillehän voin olla suht täysin suora, he tuntevat minut, että sanon silloin kun en jaksa. Sekin on pitänyt opetella, ennen en tiennyt milloin voimani ovat lopussa, tai vaikka aavistelinkin, niin en arvostanut kai tarpeeksi itseäni Avatakseni suuni ja sanoakseni etten jaksa. Kai se on sitä kaikkien kaveruutta ja mukailevuutta ja konfliktien välttämistä ollut. Mutta huonosti on käynyt, mä kun en voi esittää oikein mitään. Kaikki näkevät kilometrien päähän kyllä minusta, että miten voin henkisesti. Siis jos voin tarpeeksi huonosti... tai hyvin.. Smiley

Mutta tiivistelmänä, kyllä se on mahdollista olla nuo kaksi samaan aikaan, auttaa ja olla autettavana.
Tässä elävä esimerkki. :Smiley

Kun mietin asiaa vielä, niin tottakai on ihanempaa saada auttaa. Kuin "joutua" vastaanottamaan apua, todeta ettei aina pärjää yksin ja että jokainen olemme vajavaisia tarpeinemme ja virheinemme. Ja että se on okei, mun ei tarvii jaksaa yksin kaikessa, minäkin saan saada apua ja tulla rakastetuksi. Ja se on Täsmälleen yhtä tärkeä asia, kuin saada auttaa ja rakastaa muita. Ilman sitähän en osaa edes auttaa ja rakastaa muita, jollen rakasta itseäni.. Jollen suo itselleni Kaikkea mitä soisin lähimmilleni. smitten
Menihän diipiksi, mulla usein menee........ Cheesy angel :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #31 : 28.09.2011 21:27:44 »

Mä haluun kertoa tänne, ei nyt siis mikään suuri jymy-yllätys, mut tämän kertoi mun ei-astrologiaan pahemmin tutustunu ystävä, joka tekee töitä lasten ja nuorten mielenterveysosastolla ... Hän on kuulemma nyt alkanut huomata, että prosentuaalisesti potilaisssa on eniten kaloja! Erityisesti monet anorektikko-itsensäviiltelijä-tytöt ovat usein kaloja.  Shocked

Olin tosi yllättynyt että se ystäväni on kysellyt potilailta niiden horoskooppimerkkejä.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #32 : 29.09.2011 12:55:03 »

En ihmettele. Se on varmasti ihan totta. Kalat uivat joskus syvällä, mutta kyllä me pärjätään.  smitten

t. kuu kala

p.s. ystäväsi ei muuten välttämättä ole kysellyt keneltäkään mitään vaan tuollaisessa paikassa näkee ihmisten syntymäpäivät henkilötiedoista luulisin...   Wink
« Viimeksi muokattu: 29.09.2011 12:57:38 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #33 : 29.09.2011 13:17:24 »

Mä haluun kertoa tänne, ei nyt siis mikään suuri jymy-yllätys, mut tämän kertoi mun ei-astrologiaan pahemmin tutustunu ystävä, joka tekee töitä lasten ja nuorten mielenterveysosastolla ... Hän on kuulemma nyt alkanut huomata, että prosentuaalisesti potilaisssa on eniten kaloja! Erityisesti monet anorektikko-itsensäviiltelijä-tytöt ovat usein kaloja.  Shocked

Olin tosi yllättynyt että se ystäväni on kysellyt potilailta niiden horoskooppimerkkejä.  Smiley
             





              Ei mun kohalla pijä paikkaansa tuommoset jutut,ees murkkuiässä. Vaikka muuten ainainen haaveilija  ja herkkis. Huh :Smiley
              Systeri on kans kalat  ja hänellä oli kyllä murkkuiässä ongelmia  Sad Ja muutenkin  on aivan erilainen ku minä. Shocked
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #34 : 29.09.2011 13:58:14 »

^ no enhän minä nyt tarkoittanut että se koskisi kaikkia kaloja ja pelkästään kaloja!

Itse olen ollut syömishäiriöinen nuori ja viiltelin itseäni (tosin en ollenkaan pahasti viillelly, kunhan tuli näkyviä naarmuja ku se oli joku trensdi sillon yläasteella, eli ehkä sitä ei lasketa  Wink ) mutta mulla ei ole kalaa kartalla ollenkaan. Muuta kuin että neptunus on 1. huoneessa ja vahvasti aspektoitunut. Mut olen kyl ymmärtänyt et syömishäiriöt on kanssa liitettävissä cerekseen joka mulla on mm. auringon kanssa yhtymässä ja tekee oppositiota neptunukseen, jos oikein muistan. Ja  kaksoset on kans syömishäiriöisten merkki.

tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #35 : 29.09.2011 17:36:06 »

Tämä kala yhtyy teini-viiltelijä -stereotypiaan. Mutta ei aivan "trendin" takia, rikkinäinen lapsuus  vain yhdistettynä herkkyyteeni.. Sad
Vielä parikymppisenä halusin elämän itseltäni riistää, se tapahtuma herätti, pelästytti, koska mulla oli jo lapsi silloin.
Neptunus on myös 1. huoneessa ym.. en nyt edes oikein muista, en oo karttaani enää hetkeen tutkinut/muista... uranus on ascilla..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #36 : 29.09.2011 18:02:21 »

Ihanaa kalaketju on taas nostettu  Smiley Cheesy Grin

Kuinka monella on Neptunuksen transiitteja jo kolkuttelemassa ovelle?
Itsellä kuu 5 astetta kalaa, että hipaisuetäisyydellä se jo on..
Nousu 18 astetta, että ei tästä sitten ainakaan kovin pian päästä eroon..  Wink

Neptunus tällä hetkellä siis 28 astetta vesimiestä ja perääntyvä yhä näköjään.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #37 : 29.09.2011 18:34:45 »

Ei näkynyt nepparille mulla vielä aikoihin.. olihan se tossa jo jotenkin... muttei kuulle/auringolle vaan jotain yhtymää merkuriukseen vaan.

Mutta meninpäs katsoon, ja mulla menossa  uranus aspect_opp kuu - tarkkana 2.11 - ja siltä on tosiaan tuntunut.. mutta mudasta kasvaa se kaunis lootuksenkukkakin.. eikös.. uranus uurtaa kyllä suuria asioita, tapahtuu elämässä.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: