^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #105 : 28.09.2010 10:42:36 » |
|
se että saa koko ajan kaikkia ilmaisbonuksia + rahaa.. heh.. esim viime päivinä 4 risteilytarjousta ilmaiseksi ja varasin lennot hyvään hintaan vuoden lopulle.
tietynlainen varmuus että kaikki sujuu toiveiden mukaan, more or less. ajatuksen voiman, aarrekartan kanssa ehkä ainoa konkreettinen osoitus siitä, että todella saamme jotain aikaan, olemme osa korkeampaa voimaa eikä ajopuita jonkin ulkopuolisen armoilla.
tietysti 2011 pitäisi muutaman asian toteutua, mutta olennaista on aina toiminnan vapaus, että voi vaihtaa suuntaakin, firmoja, ihmisiä, matkakohteita, tunteita.
se on vähän kuin olemassaolonsa muokkausta.. monella tapaa. joskus tuo rakkausmagiakin tuotti tuloksia, ainakin flirttiä, mutta en määritellyt ketään tiettyä kuvaan silloin. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.09.2010 10:45:27 kirjoittanut ~Cerridwen~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Eileithyia
|
 |
« Vastaus #106 : 28.09.2010 12:41:28 » |
|
Paras pointti noituudessa omasta mielestänne?
Mulla on ihan selkeä ykkössuosikki: wiccalaisilla ei ole synnin käsitettä. Tabuja on itsen ja toisen loukkaaminen, koska olemme kaikki osa pyhää, mutta muita sääntöjä ei oikeastaan taida edes olla.
*A*
HMM.. Nyt pistit pahan. Kai se on se, että tapahtumiin voi vaikuttaa itse. Että elämäsi on omissa käsissäsi. Vaikka uskonkin kohtaloon ja sielunsuunnitelmiin, niin kai jotain voi pientä voi sentään tehdä itsekkin. Niin, minun piti kysyä teiltä, että kuinka monoteistisia olette? Uskotteko Jumalattareen ja Jumalaan erikseen vai siihen että on vain yksi jossa on molemmat puolet? Vai siihen että on monia Jumalattaria ja Jumalia niinkuin ihmiset ennen uskoivat? Vai siihen että on nuo kaksi kulkevat monessa kulttuurissa vain erinimillä, mutta ovat kuitenkin pohjimmiltaan sama? Rakkausloitsuista vielä. Onko kellään kokemusta siitä että loitsu onkin osunut omaan itseen? Meinaan, minä tein kokeeksi yhden rakkaus, tai paremminkin himo, loitsun. En suunnannut sitä kehenkään tiettyyn henkilöön. Lähdin sitten kaverin luo Jyväskylään ja päätettiinkin sitten lautapelien sijasta lähteä vähän ulkosalle. Sinä iltana kukaan ei ollut turvassa miulta, olin yhtenään flirttaamassa, tai tarkemmin sanottuna menossa päälle ilman että edes tunsin mitään koko tyyppiä kohtaan. Nainen tai mies, jokainen vastaantulija kelpasi. Ihmettelin moneen kertaan siinä pääni sisällä että mitä ihmettä minä touhuan, mutta sanat vaan pulpahtelivat suusta ja jalat ja kädet vei. Kaveriakin lääpin monta kertaa. Alkoholilla saattoi kyllä olla osuutta asiaan, mutta hassua, etten ole koskaan aikaisemmin tuollaista tehnyt vaikka kännissä olen ollut tuolla tavalla ulkona ennenkin. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
 |
« Vastaus #107 : 28.09.2010 14:52:55 » |
|
Shamanismin ellei paras, niin ainakin hilpein pointti: Kvanttifyysikot sanovat nykyään näin: - kaikki on energiaa - kaikki on yhtä - tarkkailija vaikuttaa tarkkailtavaan, eli energia menee sinne minne huomio menee Noh, se hilpeä pointti on, että nämä ovat aina olleet shamanismin tärkeimmät perusperiaatteet. On vain kestänyt kauan, ennen kuin tiedepuolelta on ruvettu pääsemään samoihin tuloksiin.  Rakkausloitsuista: En ilkeäisi tehdä yhteenkään yksilöön kohdistuvaa sellaista, sillä kokisin sen puuttumisena toisen vapaaseen tahtoon, mistä seuraa karmaa. Toisaalta en usko sellaisen edes toimivan, ellei kohde usko että häneen voidaan näin vaikuttaa. Toiseksi: Miksi haluaisin sellaista ihmistä, joka ei ilman loitsuja halua minua? Olen tehnyt kerran rituaalin, jonka tarkoitus oli kutsua soveliasta kumppaniehdokasta. Valitettavasti se vain osui ja upposi hyvään tuttuun, joka on onnellisessa parisuhteessa. Siinä sitten ihmettelimme, että perkules ja harmittaa kun ei asialle voi tehdä mitään. Onneksi taika ei kestänyt yhtä viikkonloppua pidempään. Olen tosiaan sillä kannalla, etten suurin surminkaan haluaisi ketään, joka ei halua minua ihan sellaisena kuin olen, loitsimatta.
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #108 : 28.09.2010 15:54:19 » |
|
muuten, tuli tässä mieleen kun joidenkin mielestä ihmisellä ei edes ole vapaata tahtoa. se riippuu miten absoluuttisesti asiaa katsotaan. jotkut uskovat karmaan, toiset ei. mikä on siis totta? (jos olet kanssaluoja, pitäisi kaikki tehdä korkeimman parhaan mukaan, eikö, jolloin suhteellista vapaata tahtoa ei käytetä pahaan)
PS en minäkään suosittele rakkausloitsua tiettyyn henkilöön, vaan tietynlaista voi pyytää tms..
PPS tänään ainakin ihmiset pullikoivat vastaan, niin että on heillä joku vapaa tahto---
myös Joseph Murphylla ja Roman-Packerilla on neuvoja esim siihen, millaisia partnereita töihin voisi pyytää; kun vielä toimisi. kuuntelen tosin vieläkin Rob S:n juttuja, jonka mukaan kaikki mahdollinen visualisointi ym ei toimi, jos ei ole linjassa yksilön korkeamman tehtävän kanssa. ja se on-- 
niin, energiaa ohjailemalla luodaan, mutta ei saisi puuttua asioihin?
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.09.2010 15:59:02 kirjoittanut ~Cerridwen~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Eileithyia
|
 |
« Vastaus #109 : 28.09.2010 17:18:45 » |
|
Himoloitsu on hyvä kuvaus tuossa  voihan se olla että pilkka osui omaan nilkkaan, mutta eikö jokainen loitsu vähän itsesuggessiivistä? Itsekin tein tuossa viime marraskuussa semmoiset loitsut rakkauden kutsunnasta että innokkaita riitti jonoksi asti, mutta syytän siitä enemmänkin pönkittynyttä itsetuntoani enemmän kuin itse loitsua. Tai no, ehkä molempia  *A* Niin voi olla, että se palasi takaisin lähettäjälleen kun ei löytänyt sopivaa Matchia, joka oli hakusessa. Tai sitten ei vain ollut sen aika. Mutta jonnekkinhan sen loitsun on aina joka tapauksessa mentävä, niinpä se kai palasi? Tässä tullaan taas siihen, että kaikki se mitä teet palaa takaisin enemmin tai myöhemmin. eihän se loitsu mihinkään katoa, se pyrkii päämääräänsä, tai ainakin johonkin toissijaiseen kohteeseen, jos päämäärään ei syystä tai toisesta pääse.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #110 : 28.09.2010 17:36:16 » |
|
mutta onko vapaata tahtoa olemassa? elämme maailmassa, jossa koko ajan mainostetaan jotain. onko se tahtoon puuttumista?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tamerlan
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #111 : 29.09.2010 02:02:49 » |
|
Kerta puhutte täällä magialla vaikuttamisesta muihin ihmisiin,niin onko mahdollista tavallisen ihmisen vaikuttaa muihin ihmisiin ja heidän elämäänsä? En ole koskaan uskaltanut puhua aiheesta,koska tämä on pelottavaa.Lyhyesti sanottuna,olen ajatellut pahaa tai riidellyt jonkun kanssa,jonka jälkeen heti samana päivänä tai seuraavana sille ihmiselle tapahtuu jotakin pahaa...Siis ei mitään pikkujuttuja,vaan ihan kunnon.Ja tätä on sattunut jo miljoonat kerrat. Yleensä olen pahaa jatellut,vihamiehistäni tai ihmisistä joidne kanssa olen riidellyt. Ja jos toivon esim.menispä sullakin päivä huonosti jollekin,niin se varmasti menee sillä.. En ole mikään noita,enkä harrasta magiaa.Mutta tämä on pelottavaa ja alan jo pelkäämään itse itseäni,että mistä tämä johtuu ja miksi minun ajatukseni vaikuttavat niin hyvällä kuin pahallakin muihin ihmisiin...
Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #112 : 29.09.2010 06:48:38 » |
|
Ihan sama vastaus kuin ennenkin; ei kannata. Oli minullakin negafiiliksiä eilen, mutta en ajatellut ollenkaan kostoa, vaan että miten asiasta selvitään rakentavasti. Jos jonkun kanssa ikävää, ratkaisu siihen selitetty täälläkin monta kertaa; mieti miksi ärsyttää, mitä peilaa sinussa, voitko vaihtaa seuraa jne. On hassua että minullakin on eri töissä ollut ihan erilainen meininki; siksi olisi ideaalia jos aina positiivinen seura, kaikkea ei aina saa, mutta sitten voi ottaa etäisyyttä.
Toisaalta tuosta vapaasta tahdosta; siinäpä se. Jos sitä ei oikeastaan absoluuttisesti ole, niin missä menee raja? Tavallinen pikkukauppiaskin mainostaa, että saisi asiakkaita. Mainonta on itse asiassa suuri bisneksen ala, joten sitä pidetään sopivana (on tietysti lakeja). Eli käytännössä, manipulointihan on varsin moderni ilmiö, ei mitään vuosisatojen takaista loitsintaa.
Parasta olisi jos kaiken saisi suoraan, ilman ihmisiä välikätenä, rahan ja muun. Mutta yleensä raha/työ liittyy yhteiskunnassa olemiseen. Ja suhde on vielä vaikeampi ilman ihmisiä , vaikka rakastaisi Itseään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2010 06:52:25 kirjoittanut ~Cerridwen~ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
 |
« Vastaus #113 : 29.09.2010 08:19:34 » |
|
Kerta puhutte täällä magialla vaikuttamisesta muihin ihmisiin,niin onko mahdollista tavallisen ihmisen vaikuttaa muihin ihmisiin ja heidän elämäänsä? En ole koskaan uskaltanut puhua aiheesta,koska tämä on pelottavaa.Lyhyesti sanottuna,olen ajatellut pahaa tai riidellyt jonkun kanssa,jonka jälkeen heti samana päivänä tai seuraavana sille ihmiselle tapahtuu jotakin pahaa...Siis ei mitään pikkujuttuja,vaan ihan kunnon.Ja tätä on sattunut jo miljoonat kerrat. Yleensä olen pahaa jatellut,vihamiehistäni tai ihmisistä joidne kanssa olen riidellyt. Ja jos toivon esim.menispä sullakin päivä huonosti jollekin,niin se varmasti menee sillä.. En ole mikään noita,enkä harrasta magiaa.Mutta tämä on pelottavaa ja alan jo pelkäämään itse itseäni,että mistä tämä johtuu ja miksi minun ajatukseni vaikuttavat niin hyvällä kuin pahallakin muihin ihmisiin...
Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?
No tuolla meidän KV:lla taitaa olla, se on tuolla edellä jo kirjoitellutkin moneen kertaan. Joillakin harvoilla ihmisillä energia tuntuu olevan melko "löysässä". Ajatusten hallintaa suosittelen, elikkäs ei kostonhimoisia ajatuksia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #114 : 29.09.2010 12:23:41 » |
|
Toisaalta jos itse haluaa kostoa toiselle sen takia, että toinen on vaikka tehnyt itseä vasaan väärin, niin voiko olla varma, että itse on sen aiheuttanut? Voisiko tämä vastoinkäyminen olla yksinkertaisesti sitä, että toisen huonoista teoista on seurannut huonoa karmaa? Toki siis suosittelen, että hillitsee itsessään niitä kostonhimoisia taipumuksia. =)
Ajatuksena vain. Olen vain miettinyt, että eikö itselle seuraa siitä karmaa aika roppakaupalla, jos toisten niskaan toivoo pahoja asioita. Toisaalta voi miettiä, että ei sitä toista välttämättä niin helposti ajatuksilla tapeta. Miettikääpä vaikka julkisuudenhenkilöitä, joille monet varmasti toivovat pahaa ja jopa kuolemaa. Silti he eivät siitä kupsahda. Ennemminkin uskon, että sellaisia "loitsuja" lähettäneille kapsahtaa kassikaupalla karmaa niskaan ja saavat itsessään tuntea kaiken mitä muille ovat toivoneet. Viha myrkyttää solut ja siinähän tämä vihassa ja kostossa rypevä vain sairastuttaa oman kehonsa jopa hyvinkin vakavasti.
Sitäpaitsi suutuspäissään ihmiset usein miettivät asioita, joita eivät todellisuudessa haluaisi tapahtuvan ja kun tämä asia saattaa tapahtua, he kauhistuvat. Uskon kuitenkin, että pelkkä ohimenevä ajatus on vähän eri asia kuin se, että oikeasti vahvasti haluaa sellaisten asioiden tapahtuvan. Jos kaikki mitä mieleemme pälkähtää toteutuisi sellaisenaan, ei maailma olisi todellakaan sellainen kuin se nyt on. Vaikka väsynyt äiti toivoisi joskus salaa mielessään, että ei olisi lapsia hankkinut, niin se ei tarkoita oikeaa toivetta, sillä hän rakastaa lapsiaan aidosti, eivätkä lapset mihinkään häviä tai kuole sen takia.
Voit esimerkiksi miettiä sitä, että jos itse haluat omana huonona päivänäsi, että menisipä toisillakin huonosti, niin luultavasti itse olet silloin niin happaman ja ärsyyntyneen näköinen ja oloinen, että se saa muidenkin päivän pilalle ilman sen kummempaa loitsimista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jannanne
Vieras
|
 |
« Vastaus #115 : 29.09.2010 13:21:37 » |
|
Ah, kiitos Ratkaisu , kirjoituksestasi. Joskus tosi væsyneenæ ja hermona, kun tuntuu ettæ kaikki hommat leviææ kæsiin, ja lapsi kiukuttelee, niin mielessæni læppææn hæntæ poskelle. En oikeasti tekisi sitæ  Myøhemmin sitten poden huonoa omatuntoa pelkæstææn siitæ ajatuksesta joka vælæhtææ pææssæni sekunnin sadasosan... Ja pelkææn, ettæ lapsi rievulle tulee oikeasti jotain semmosesta satuttamis ajatuksesta. Varmaan vaan itse lyøn varpaani ovenkulmaan sen takia 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tamerlan
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #116 : 29.09.2010 18:51:33 » |
|
Haha  Kiitos neuvosta,täytyypä kokeilla.. Tuota juuri tarkoitinkin,että en sisimmissään koskaan haluaisi kellekään mitään "käsien murtumis ja kolari " tapahtumia,vaikka sinä päivänä ajattelenkin henkilöstä vain negatiivistä.Mutta tuo negatiivinen ajatus,vaikka sillä on syynsä jostain syystä alkaa ihmiselle jolle negatiivinen ajatus kohdistui todella tapahtua pahoja asioita ja heti..Ja ne pahat asiat ovat juuri näitä kolareita,pahoja kaatumisia että raajat menee rikki...yms,yms. Mutta joo,ehkä tästä edes harjoittelen tuota katumista,heti neg. ajatuksen jälkeen. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #117 : 29.09.2010 19:16:01 » |
|
kappas, tapasin just yhden sielukumppanin jota pitää auttaa asuntoasiassa. niinpä, kertokaas näistä saatavista asunnoista et-suomi!
ajattelin tuota toive pentagrammin sisään-juttua (voin olla välikätenä) tai Psalmi 91 (toimi muuten aika isossa asiassa tänä vuonna, tosin teen monenlaisia energiajuttuja). on niitä muitakin.
(päivän numero on muuten 23; 2 9 9 2 0 1 0 , häneen liittyy aina 23 joka on muutenkin kohtalon lukuni..)
Here's a very simple "spell" that works amazingly well in the right circumstances: Take a clean piece of paper and a pen. Get your Bible. Read Psalm 91 aloud, and write out your petition on the paper. Be honest to the exact thing you want to happen, or this won't work! Make the sign of the cross on the face of the paper in Holy Oil, or Frankincense Oil. Fold it neatly. Read Psalm 91 again, and place the paper in that page of your Bible. Then let go, and let God. You should see an answer to your petition when the time is right for you to have it. Remember: This is not only a place to post workable spells, this is also a place for those that may need a little "something" to move energy to help a situation.
I think that you need to get a square of green paper and inscribe > with red ink the following words. Bring to me with all haste the > things that I desire, so mote it be. Then list the main needs that > you require. Now fold the paper in half from left to right. Now > fold the paper a second time from top to bottom. Now tie a red > thread around the paper and keep it under the waxing moon from new > to full. The on the night of the full moon take the paper and place > it in a cauldron or heatproof container and set fire to it. Take > the ashes out into the garden or a wooded place and bury them while > saying the following words. "I now commit thee to the earth that my > desires shall be fulfilled, so mote it be" > > Your needs will be hastily fulfilled by using this spell.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2010 21:11:12 kirjoittanut ~Cerridwen~ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #118 : 29.09.2010 21:12:36 » |
|
kelaa miten nopeaa.. sain HETI tiedon yhdestä asunnosta! yogayhteisö etsii asukkaita.. lets see. kysele tuttavilta, laita toive paperiin jne.. vaik se Psalmi 91.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
 |
« Vastaus #119 : 12.10.2010 11:17:02 » |
|
Minulla on tässä pieni kysymys energian nostattamisesta. Meinaan, nykyään kun nostatan energiaa käteni alkavat nousta sivuilla, ilman että minä niitä nostan, vaan enemmänkin energian toimesta mitä pakkautuu käsieni "alle". Miksi se pakkautuu sinne, teenkö jotakin väärin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|