Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kun  (Luettu 28167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
durazella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
kun
« : 03.05.2016 14:28:09 »

kun aloin tutkia näitä asioita,löysin ehkä itseni ja taipumukset,löysin työn joka on luova
ja yritys mielessä.teemme monia tilauksia ja olen tykännyt valtavasti.yksinäinen olen edelleen..... crazy2
tallennettu

olen hiljainen ja ujo kaveri
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 164


Profiili
« Vastaus #1 : 23.08.2016 21:19:10 »

Jepu. Aina kaikki mielenkiintoiset asiat jotain hyvää saa aikaan. Itsekin joskus törmäsin näihin asioihin aika yllättäen kun kaikki eriskummallinen on kumminkin aina kiinnostanut ja henkiasioiden tiimoilta löytyy niin valtavasti kaikkea mieltä kutkuttavaa. Rupesin itsekin jotain sitten näiden asioiden tiimoilta vain kirjoittelemaan, ja kirjoittaminen itsessään tai siis ajatuksia jäsentelemällä avasi ajan kanssa kanavan rauhalliseen olemukseen ja sitä kautta vähän aihepiirin aiheisiin. Lihastreeniä. Suurin osa mun teksteistä on täyttä Sheissea täälläkin, mutta eipä sillä ole niinkään merkitystä. Meditointi on tylsää, kirjoittaminen on hauskaa. Ei tuon sisäisen olennon löytäminen kuitenkaan tuonut (taaskaan) täydellisen vapauden tunnetta, vaikka pitkään siltä suunnalta sen kuvittelinkin löytyvät. Ei tätä kaikkea pystynytkään kontrolloimaan ja kivuliaita takapakkeja jotka ei olankohautuksella ohi menekään, tuntuu riittävän. Iski pieni epätoivo, mutta löydettyäni Robert Shwartzin tuotantoa ja haastatteluja netistä loksahti mulla monttu totaalisen auki. Siis miten aivan peruspulliaisen elämä kaikessa traagisuudessaan voi olla aivan jumalattoman kauniin suunnitelmallisesti rakennettu. J minä tämmöinen kummallinen kakara. Motivaatio löytyy aina mulla niin ihmeellisistä asioista ja suurimmaksi osaksi itseni ulkopuolelta... Tää oma elämä menee kyl täysin vasurilla, mut menköön. Alanpa ihastelemaan teitä vaan. En kyl kerro suoraan, ja vittuilenkin todennäköisesti. Mutta oikeasti ihastelen. Pitäähän sitä jotain työstettävää olla, jottei olisi (tai ainakaan yrittäisi) liian täydellinen. Muuten tästä paskasta menee maku kokonaan. Jotenkin paskasta maistuvampaa?!  Hehe!
« Viimeksi muokattu: 23.08.2016 21:39:38 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: