Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko näitä opiskella?  (Luettu 3379 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« : 01.08.2010 13:00:08 »

Hei kaikki olen uusi hyypiö täällä...
Olen AINA ollut kiinnostunut niin sanotusti "oudoista" ilmiöistä ja asioista..
Pienenä lapsena toivon että näkisin enkelin...
Mutta koskaan niin ei ole käynyt... vaikka olen rukoillut ja pyytänytkin, elämässäni on ollut todella vaikeita jaksoja ja silloin varsinkin olen kaivannut jonkinlaista turvaa ja opastusta.

Anteeksi jos menee vähän sekavaksi tämä kirjoitus, koitan kovasti pysyä aiheessa...
Siis... voiko näitä asioita jotenkin "opiskella" aurojen näkemistä? enkeliin yhteyden saamista?
ja muita asioita joista olen täällä lueskellut...
Riittäkö kova tahto? vai tarvitseeko olla jotakin "synnynnäisiä" kykyjä?

Olen aika "pihalla" näistä asioista, mutta Haluan niin kovasti yrittää ja oppia...
korteista katsomisen kirjaa olen lukenut ja sen avulla korteista katsonut, ja liekö ollut "sattumaa" vai mitä, kun aina ne on tilanteeni oikein tienneet...  Shocked

Kiitollinen olen teidän enemmän asioista tietävien vastauksista  smitten
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2010 14:16:06 »

Hei AnniA,

kuten annaelen tuossa edellä sanoo, kaikki eivät näe.

Oletko miettinyt, mikä on sinun vahvin aistisi? Näkö, kuulo, haju, maku vai tunto? Enkelit viestivät eri tavoin eri ihmisten kanssa. On olemassa esim. selvänäköisyyttä, selväkuuloisuutta, selvätuntoisuutta jne. Joku vain saa vastauksen aivan "tyhjästä" esimerkiksi jonkin ongelman ratkaisuun. Enkelit tuntuvat useimmin kommunikoivan kanssamme vahvimman aistimme kautta...

Kyllä enkelit auttavat, kun heiltä pyytää apua. Itse käytän apuna erilaisia enkelikortteja silloin kun en huomaa, että mikä on vastaus  Smiley Itse koen enkelien läsnäolon lähinnä kosketuksena tai valon välähdyksinä, joskus tuoksuina. Harvemmin kuitenkaan näen mitään - varsinkaan silmät auki Grin

tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2010 17:01:22 »

Kyllä voi opiskella, tärkeintä ihmiselle on puhdistaa itsensä negatiivisuudesta, tunnelukoista, oppia tuntemaan itsensä, rakastamaan elämäänsä ja itseään, päästää irti menneestä. Silloin on valmis henkisyydelle, jos tätä työtä ei tee on hyvin vaikeaa avautua näkemään universaalisia asioita.

Toki reikikurssit, henkiset harjoitukset ja muut ovat hyväksi ja aktivoinnit, hoidot tekevät tätä työtä. Itse teen ihmisille hoitoja, aktivointeja, meditaatioharjoituksia, jotka auttavat henkisyyden avautumisessa elämään ja paljon voi oppia kirjoista, erilaisista yhdistyksistä, tapahtumista, toisista ihmisistä. Rohkeasti edetä, ottaa yhteyttä ja antaa henkisyydelle luvan tulla elämään.

Sinun tapauksessasi suurin este lienee vaikea menneisyytesi, joka on jättänyt varjoja sisällesi, jonkinasteinen puhdistus voisi olla hyväksi sinulle, voit tehdä sen hyvin monella tavalla, kirjoissa on itseopastuskeinoja, ne ovat hyviä, mutta ole hieman varovainen, kysy itseltäsi uskallatko kohdata pelkosi, voit pyytää ystävää tai parantajaa avuksesi. Osallistua henkisille kursseille jne. Tapoja on monia, muista kuitenkin kuunnella sydämesi ääntä!



tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.2010 17:26:54 »

Kiitos paljon vastauksista...  Smiley

Tässä tarvitsee siis lähteä googlettelemaan ohjausta tuohon puhdistukseen.
Täällä kymenlaaksossa en ole koskaan kuullut pidettävän minkäänmoisia kursseja joihin voisi osallistua.. ikävä kyllä, olisi varmasti PALJON helpompi lähteä "tälle tielle" jonkun avustamana kuin yksin ihan ummikkona...

Mutta joka tapauksessa haluan kuitenkin yrittää... vaikka sitten omin avuinkin...  Smiley
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: