Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Omituinen tapaaminen  (Luettu 4505 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« : 25.05.2010 21:10:00 »

Olin tässä työn puolesta matkalla hollannissa. Yhtenä iltana sitten sattumalta kadunkulmassa eräs mies sanoi minulle jotain hollanniksi, mihin minä vain kohautin hartioitani ja hymyilin, kun en mitään ymmärtänyt. Ja jatkoin matkaani. Mies hämmästyneenä kysyi sitten englanniksi, että enkö muka ole hollantilainen. Totesin, että en todellakaan ja että olen väsynyt ja haluan hotellille. Kiitos hei. Tämä tyyppi katsoi silmiini ja totesi, että ei halua säikäyttää, mutta hänellä on yksi pieni taito...hän lukee ihmisiä.  Huh?  Tämä mies kysyi, että saako katsoa silmäni. Aiemmin tietysti oli katse vaihdettu kun keskustelu alkoi. Naureskelin mielessäni, että katsotaans nyt sitten, mitä soopaa sieltä tulee...
Viidessä minuutissa olin kuullut perhesuhteeni, kasvuni lapsesta aikuiseksi, treveydentilani ja työ, sekä koulutukuviot aivan pilkuntarkkaan oikein.  Pelottavaa.
Seuraavaksi mies pyysi luvan saada katsoa kättäni...
Jälleen tuli iso liuta totuudenmukaisia asioita. Hassuinta oli välissä tulevat kommentit "sulla on ongelmia ton hampaan kanssa. mee lekuriin" (tökkää samalla poskeen, alaleuan kohtaan.) ja "sulle tapahtu jotain, tossa on iso arpi" (tökkää toiseen polveen.)  Ja molemmat nekin nappiin. Hampaan kanssa on ollu ongelmaa, pelkään hammaslääkäriä....ja ko.polvessa on onnettomuuden jäljiltä ikävä arpi. (ja koko reissun olin muuten pitkät housut jalassa!)
Melkein tunti siinä tuli istuskeltua jonkun talon portailla turisemassa. Sitten mies totesi, että oli ihana törmätä, koska olen tärkeä ihminen, mutta nyt hänen täytyy lähteä. Halauksen pyysi ja oli sitten tiessään. Enkä enää nähnyt ko tyyppiä.

Omituinen, ehkä jopa vähän pelottava tapaaminen. Sain paljon mietittävää tulevaisuuttani ajatellen.

Onko kenellekään muulle käynyt näin?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1 : 25.05.2010 21:47:54 »

Olipa aivan mahtava kohtaaminen! Muistathan, että elämässä ja maailmankaikkeudessa MIKÄÄN ei ole sattumaa, eli mieskin töpsäytettiin eteesi ihan tarkoituksella. Olet ilmeisesti ollut elämän suunnan näyttäjän tarpeessa, tietoisesti tai tiedottomasti Smiley

Minä itse luen ihmisiä aurojen perusteella, mutta en noin syvääluotaavasti kuin tapaamasi mies. Enkä haluaisikaan. Olen viihdyttänyt mm. luokkalaisiamme opintomatkoilla tekemällä heille auraluentoja ja sillä tavoin avaamalla heitä tällä näkymättömälle maailmalle. Moni onkin sanonut, että "en ikinä ole uskonut näihin, mutta kun sinä sanot ja luet minua kuin avointa kirjaa, uskon". Smiley



tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2010 21:55:41 »

Hassua tuosta tapaamisesta puuttuu jotakin, jotakin jota et ehkä muistanut kertoa meille tai et itse oivaltanut, se punainen lanka. Miksi mies puhui sinulle, mikä hänen todellinen viestinsä oli. Olen aivan varma, että hän sanoi jotakin sinusta, jonka sivuutit ja siinä oli koko tapaamisen avain. Tuskin hänen tarkoituksensa oli vain todistaa taitojaan vaan hän tosiaan sanoi sinulle jotakin tulevaisuuttasi varten.

Näitä ihmisiä varmasti on ja ehkä hän oli sielunperheesi jäsen ja halusi herättää sinut näkemään myös toisenlaisen tavan kohdata ihminen.

Mielenkiintoista tosiaan. Kiitoksia että kerroit tämän meille. Juu kyllä minäkin ihmisiä ymmärrän ja luen pelottavan hyvinkin joskus, mutta tuo olisi kyllä aika hienoa sanoa sanan tarkkaan... Onnistuisikohan se jossakin vaiheessa?
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #3 : 26.05.2010 18:06:30 »

Ihana tapaaminen!  smitten

Mä olisin tommoisessa tilanteessa kyllä pissinyt pöksyyni ja juossut kovaa karkuun.  2funny
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #4 : 26.05.2010 20:25:50 »

Se punainen lanka...
Oli sekin siinä keskustelussa.  Tongue
Minussa on kuulemma kaksi ihmistä. Olen todella vahva, mutta myös hyvin herkkä. Enkä kuulemma saisi näyttää herkkyyttäni niin paljoa rakkaalleni.
Toinen pointti oli se, että minun pitäisi rauhoittua. En saa painostaa rakastamaani miestä, koska hän ei ole vielä valmis. Mutta kuulemma on elämäni toinen rakkaus, josta tulee aviomieheni ja lasteni isä. (rakastun kuulemma vain kahdesti elämässäni ja molemmat rakastumiset on jo tapahtuneet.)
Toinen mitä jäin pohtimaan, oli se, että hän mainitsi useasti, että taide, laulu ja johtotehtävät ovat minun tulevaisuuteni.    2funny
Taiteesta en tajua hölkästäkään ja nuottikorvaa on tasan saman verran kuin tatilla.

Pitää vaan olla kärsivällinen ja katsoa mitä tapahtuu. Lokakuussa on kuulemma muutoksia luvassa...
 :Smiley
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.05.2010 22:45:00 »

Taisit kohdata jonkinlaisen opettajan, mestarin.  Wink angel  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #6 : 19.07.2010 10:46:42 »

Tapaamisesta on kulunut nyt 2,5kk...
Viime viikolla sitten avautui tuosta tapaamisesta taas pari asiaa. Tapaamishetkellä pidin niitä merkityksettöminä huomautuksina, jotka tuntuivat olevan irrallaan muusta asiasta.
Kehoitus: Älä mieti mikä se toinen tyttö on, tai mitä he tekevät, äläkä ala ainakaan kyselemään asiasta." Tämä tuntui toooosi hassulta toukokuussa, koska ei kuvioissa ollut mitään "toista" naista. Nooh...  Tongue  ei silloin niin. Onneksi muistin samantien toukokuun keskustelun ja osasin pitää suuni kiinni. Ehkä tämäkin oppii kärsivällsyyttä jossain vaiheessa.   Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: