Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ¤ OnkO aurassasi menestyksen merkit ¤  (Luettu 69518 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« : 13.05.2010 19:32:12 »

 angel smitten :angel:Aloitan, jos Luoja suo näkemän aurat = energiakentät, TULKKAUKSEN,
NÄIN kaukokatsantona tulkaten # KUKA # olet ja minkä luonteinen, mahdollisesti tarkempaakin tulkintaa::Urkkijoina toimivat # nettiopas@kaukokiito.exe ::numper ¤77kiki77¤>>>>>>>><<<
KOODI::D3 = PYHÄHENKI #
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #1 : 15.05.2010 11:53:24 »

angel smitten :angel:Aloitan, jos Luoja suo näkemän aurat = energiakentät, TULKKAUKSEN,
NÄIN kaukokatsantona tulkaten # KUKA # olet ja minkä luonteinen, mahdollisesti tarkempaakin tulkintaa::Urkkijoina toimivat # nettiopas@kaukokiito.exe ::numper ¤77kiki77¤>>>>>>>><<<
KOODI::D3 = PYHÄHENKI #

Ihana Timohan se täällä hauskan oppaansa kanssa  Wink. Kerroppa mitä minun aurasta saatte selville? Ulkonäköni kerroitkin jo aika nappiin. :Smiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2010 16:04:05 »

Tännekkin saa viestiä Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.05.2010 16:49:44 »

smiley6600 smitten
Olithan "sunna" nikiltäsi käsin katsottuna, vasemmalta puolelta, edestäpäin katsottuna E-kenttäsi=
Aura = energiakenttä = sähöä ja antaa ulospäin, etenkin päännympärille kehän, joka paljastaa
E-kentän energia tason ja tasaisuuden = yhtenäinen, ei aukkoja, ei suihkuja, ei pyörteitä #
siis "E" = jatkossa SE AURA = E, ilman heittomerkkejä, onko ymmärretty?
E = sunna Sinulla hieman toispuoleinen, siis niin kuin alussa kerroin näkemäni Sinusta, SE kertoo, että olet hieman fyysisesti toispuoleinen, siis voimataso on oikealla puolella suurempi >
Muutoin olet HYVIN tasapainoinen luonteeltasi, et räyhääny kovinkaan helposti, äänesi pysyy melkein aina tasaisen miellytävä ulkopuolisenkin kuunnella ja usein moni jää ääntäsi/puhettasi
oikein kuuntelemaan, SE ON rauhoittavaa ja kanssakulkijat onkivat oikein onkimalla > SE ei ole hyvä asia.
Väriltään = pääväritykseltää E = vaalean sinininen, punaista oranssia ei juuri ole olemassakaan
Sulla sunna rakas (älä vaan luule että kosiskelen) = lähimmäisen Rakkautta = minä olen jo Rakkaus elämäni/tehtäväni tehnyt, paitsi nyt tämä KAIKKIVALTIAAN antama DUUNI = AUTTAJA,
pyyteettömästi toimien >>>>>>>
Sulla, sunna pyyhkii keskinkertaista paremmin, et myöskään ole keskinkertaisuus, et "normaali", vaan TASAISUUTESI voimalla olet erottuva joukoista normaalien # t.timo E- tulkitsija # SE = Suojelus Enkelini lyhenne) # Hän tämän kirjoitutti, SE = myös Sinun tapaisesi tasaisuus = SE näkyy jOpa jObin kirjaimissa/numeroissa? VAK:: E-mail :: suojelusenkeli@enkeli.fi

ps.pidä tapasi, elele kuin E-Enkeli?
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 15.05.2010 17:51:00 »

Hih, antaa mennä sitten vaan!  Cheesy
angel Kiss smitten Kiss


Leonis on nikkilöihees nimi ¤ numper olet::4::KOODILTASI::E4 = ELÄMÄ #
Q = KUU, olet kuu herkkä, tiedät melkein katsomatta, minkä kokoisena SE näkyy, näyttäytyy meille, Teille, Leonis vai saanko sanoa Sinä, minä taas olen timo minä #

Nyt siihen E:n pariin = hieman oranssia lähes päälaella, kuin hieman sivussa oleva jakaus ja hiukset siltä osin olisi väjätty?
Olet hieman tuiskiva luonne, sanot äkkiä jotain typerää, korjaat erheesi hyvin nopeasti, olet nokkela ja nopea älyinen = kehität nopeasti vasta vastauksen, jos joku/jotkut Sulle vähän keljuillen sanansa sinkauttaa = Olet kuin pumerangi, palaat nopeasti lähtöruutuun #
OLet tasavarainen, suvussasi on vaurauttakin tavattu - Sinulle tulee onnenpotku, mutta elä kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan # t.timo # VAK::elämänkuu@kuukautis.fi #
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.05.2010 18:04:28 »

Tännekkin saa viestiä Wink
angel Shocked smitten

Suljin Hyvä::E = Kohtalosi AVAIN, vain Äitisi ymmärtää Sinun oikkujasi, kujasi tulet kulkemaan hypähdellen sinne, tänne - välillä päämäärättömästi, väliin määränpää hyvinkin hallussa eli hanskassa, MOPO vain karkailee välillä # ELÄ siitä välitä, olet PERSOONANA vailla vertaa, vertaa ei Sinua voi mihinkään muuhun ihmiseen, pidät eläimistä, koirako on Sulla Hyvä Suljin?
E = hieman suttuisa luonteestasi johtuen = OLET MAINIO PERSOONA #
t.timo # VAK::persoona@perso.nana.hyvä.fi #
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #6 : 15.05.2010 18:33:45 »

smiley6600 smitten
Olithan "sunna" nikiltäsi käsin katsottuna, vasemmalta puolelta, edestäpäin katsottuna E-kenttäsi=
Aura = energiakenttä = sähöä ja antaa ulospäin, etenkin päännympärille kehän, joka paljastaa
E-kentän energia tason ja tasaisuuden = yhtenäinen, ei aukkoja, ei suihkuja, ei pyörteitä #
siis "E" = jatkossa SE AURA = E, ilman heittomerkkejä, onko ymmärretty?
E = sunna Sinulla hieman toispuoleinen, siis niin kuin alussa kerroin näkemäni Sinusta, SE kertoo, että olet hieman fyysisesti toispuoleinen, siis voimataso on oikealla puolella suurempi >
Muutoin olet HYVIN tasapainoinen luonteeltasi, et räyhääny kovinkaan helposti, äänesi pysyy melkein aina tasaisen miellytävä ulkopuolisenkin kuunnella ja usein moni jää ääntäsi/puhettasi
oikein kuuntelemaan, SE ON rauhoittavaa ja kanssakulkijat onkivat oikein onkimalla > SE ei ole hyvä asia.
Väriltään = pääväritykseltää E = vaalean sinininen, punaista oranssia ei juuri ole olemassakaan
Sulla sunna rakas (älä vaan luule että kosiskelen) = lähimmäisen Rakkautta = minä olen jo Rakkaus elämäni/tehtäväni tehnyt, paitsi nyt tämä KAIKKIVALTIAAN antama DUUNI = AUTTAJA,
pyyteettömästi toimien >>>>>>>
Sulla, sunna pyyhkii keskinkertaista paremmin, et myöskään ole keskinkertaisuus, et "normaali", vaan TASAISUUTESI voimalla olet erottuva joukoista normaalien # t.timo E- tulkitsija # SE = Suojelus Enkelini lyhenne) # Hän tämän kirjoitutti, SE = myös Sinun tapaisesi tasaisuus = SE näkyy jOpa jObin kirjaimissa/numeroissa? VAK:: E-mail :: suojelusenkeli@enkeli.fi

ps.pidä tapasi, elele kuin E-Enkeli?


Kiitos Timo ja nimeni on Sunna. Totta jälleen tuo mitä kirjoitit..tosin en ole sanomaasi koskaan epäillytkään.Kaikki ystäväni tietävät että minulla on puhelin päällä 24/7 ja eräskin ystäväni soittaa aina iltaisin koska haluaa nukahtaa ääneeni. Olen hänelle nauranut että olenko tosiaan noin tylsä... Smiley. Ja kyllä, taidan olla turhankin rauhallinen, mut en usko, että pahaan vastataan pahalla vaan pahan voittaa aina hyvä. Siksi kai hyvyyttäni on niin helppo käyttää hyväksi..kaikella tapaa. Rakkautta elämässäni on ystävien kautta ja heitä onkin siunaantunut mukava määrä...elämänkumppani tosin on hakusessa..Entisestä kun en osaa jostain syystä päästää irti. Cry . Kumpa oppisin itse elämään niin kuin muita aina lohduttelen. "asiat järjestyy" on lempilauseitani johon en itse usko niinkään vahvasti. Tapani murehtia asioita, joita ei ole edes tapahtunut, valvottavat yöisin. Mutta kiitos jälleen kauniista sanoistasi Timo smitten
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #7 : 15.05.2010 18:42:58 »

Tähän täytyy minunkin ottaa osaa  Cheesy
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8 : 15.05.2010 18:47:57 »

mukana kans Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 15.05.2010 20:08:26 »

Tähän täytyy minunkin ottaa osaa  Cheesy
angel Cheesy 2funny smitten
Osaa sa saat aina ottaa, SA = Sinulle Aianainen, nainen olet Sinäkin ja oikein LADY = AITO LADY _ MADAMOISELLE, toisille naisille olet kauhu miesten = viet kaikiltamiehet, NOLO juttu, et kuitenkaan kaikkiasaa, aisaa tulet saamasi "g" - tarpeittesi ¤ itsesi mukaan, joka vain harvoille on mahdollista #
E = TÄYDELLINEN, täyteläinen, täyttynyt hyvin, kuvin ¤ OMIN ¤ olet varustautunut, rustaat juuri nyt jotain projektin poikasta, kasta poikasi suvun pään määräämällä tavalla, vallankin kun olet saamassa PERINTÖÄ # taurellinen@nainen,lady.fi # t.timo # Oppaana nuorena kuolleena oli "suu supussa pussaa" = kuoli suudellessa - elää ikuisessa RAKKAUDESSA = pitää Ladyista #
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #10 : 15.05.2010 20:23:02 »

No jos suinkin viitsit niin voisithan sinä minullekkin lukaista mitä näkyy...

Tattis!
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #11 : 15.05.2010 20:35:20 »

Tähän täytyy minunkin ottaa osaa  Cheesy
angel Cheesy 2funny smitten
Osaa sa saat aina ottaa, SA = Sinulle Aianainen, nainen olet Sinäkin ja oikein LADY = AITO LADY _ MADAMOISELLE, toisille naisille olet kauhu miesten = viet kaikiltamiehet, NOLO juttu, et kuitenkaan kaikkiasaa, aisaa tulet saamasi "g" - tarpeittesi ¤ itsesi mukaan, joka vain harvoille on mahdollista #
E = TÄYDELLINEN, täyteläinen, täyttynyt hyvin, kuvin ¤ OMIN ¤ olet varustautunut, rustaat juuri nyt jotain projektin poikasta, kasta poikasi suvun pään määräämällä tavalla, vallankin kun olet saamassa PERINTÖÄ # taurellinen@nainen,lady.fi # t.timo # Oppaana nuorena kuolleena oli "suu supussa pussaa" = kuoli suudellessa - elää ikuisessa RAKKAUDESSA = pitää Ladyista #

Eipä tälle voinut kun nauraa, taisi osua liiankin hyvin  Cheesy 2funny. Poika ja perintö asioita joita en osaa elämääni nähdä vaan kaikki hyvä otetaan vastaan  smitten.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #12 : 15.05.2010 22:32:11 »

Tännekkin saa viestiä Wink
angel Shocked smitten

Suljin Hyvä::E = Kohtalosi AVAIN, vain Äitisi ymmärtää Sinun oikkujasi, kujasi tulet kulkemaan hypähdellen sinne, tänne - välillä päämäärättömästi, väliin määränpää hyvinkin hallussa eli hanskassa, MOPO vain karkailee välillä # ELÄ siitä välitä, olet PERSOONANA vailla vertaa, vertaa ei Sinua voi mihinkään muuhun ihmiseen, pidät eläimistä, koirako on Sulla Hyvä Suljin?
E = hieman suttuisa luonteestasi johtuen = OLET MAINIO PERSOONA #
t.timo # VAK::persoona@perso.nana.hyvä.fi #

Cheesy kiitos paljon, timo!

Koiria on tosiaan kaksikin, mutta luulen, että tämä
pienempi yksilö on tämä, kenet "mainitsit" Wink
mutta vaikka koir(i)a onkin, niin olen enemmän kissaihminen Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #13 : 15.05.2010 23:03:39 »

Minkälainen aura minulla on? Mitä se tarkoittaa? Kiitos molemmille.
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
Memmy
Vieras
« Vastaus #14 : 15.05.2010 23:11:07 »

Minullekin saa katsoa! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: