Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: # UUDESTISYNTYNEET #  (Luettu 9474 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« : 10.05.2010 07:17:01 »

 angel :smitten:Uudelleensyntyminen EI tarkoita syntymistä, vaan synteesiosta, joka seuraa suurempaa kehitysta parempaan elämaan = ilman pahoita, vain hyviä ajatuksia ihmisistä sekä kaikesta elollisesta jota MAA päällään kantaa.
Sinäkin saat PYHÄN HENGEN sisuksiisi = SIELUUSI, kunhan vain teet tääyskäännöksen, ellet jo ole tehnyt niin = Saat taivaalisen olotilan ilman huolia ja murheita = Esim. kuoleman pelko kaikkoaa tyystin vieden Sinutkin ELÄMÄNLÄHTEILLE >>>
Nouse Sinäkin tähän junaan, SE kulkee ajallaan ja ryhdikkäästi paikasta A - paikkaan B, määränpäänä itse Juuseksen, kristuksen, vapahtajamme koti, sierllä HUONEITA ON PALJON,
PARATIISI PUUTARHOINEEN kaikkineen >>>
T.timo
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2010 10:16:17 »

Totta turiset ja monet kerrat toteen näytetty.  Cool
Puhuvat että Jumalan mylly jauhaa hitaasti ja polkuja on monia pitkiä ja mutkaisia.
Suoraa  ja laveaa tietä en ole kuullut sinne vievän.
Auttajia on pilven pimein, mutta monet kerrat yhteinen kieli puuttuu tai
kaikki on verhottu.  crazy2
Usko ja taaperra siinä niin köyhänä mutta niin rikkaana.
Laulaahan Jobe  "ollaan enkeleitä ..."

Näitä miettineenä
sekku

tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.05.2010 12:06:37 »

 :angel:jOs auttaa haluaa, ensimmäinen pOintti = Olla rahastamatta - rakastamatta luojaansa EI
myöskään auttamisesta tule mitään, lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa = markkinatalous loppuu kohta = tOtinen tOsi ja luOnnOn laki sekä Jumalan tahtO, niin SE myös On tapahtuva #

UUDESTISYNTYKÄÄ SE ON ainOa mahdOllisuutenne, taikka Olettehan SEN jO tehneetkin, kliirus ei Ole, eikä kukaan komenentele - eläkää rauhassa, malttakaa mielenne ja mekastus kielenne, suut nyt suppuun ja tekemään TEKOJA, ei mikään puhumalla seviä - TEHRÄ PITÄÄ AINA, ne suuret puheet ovat vain höpinöitä, uuden parran sängen jupinoita, tulen jos teet, sammuta SE myös,
ajattele miksi minä olen syntynyt > siitä SE elämä lähtee ja funtsaat lisää, etkä ymmärrä mitään, eiks oo ihmeellista funtsimista = turha vaiva mitään ajatella - aivsan turhaa hommolo sanon minä timo, joka ei tiedä yhtään mitään, ei senkään vertaa, että sNOA SAis > //¤¤// 774477 VAR #
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.05.2010 07:20:30 »

 angel :smitten:Keskiyön vahinko? Sinulle tiedoksi = On minulle kerrottu = Sinulla tosin on oma TOTUUTESI, niin on kaikilla muillakin omansa >
vAHINGOSSA emme synny, emme vahingossa tänne UUDESTISYNNY, synnytään sen tähden, että voimme löytää Luojamme Rakkahan.
Emme voi itse määrätä itseämme uudestisyntyneeksi, EMME voi itseämme valita VALITUIKSI #
Emme saa mitään ansioittemme vuoksi, vaan KAIKKI ON ETUKÄTEEN JUMALA suunnitellut tulevaksi ja tapahtuvaksi = KAIkki  kun olemme perisyntisiä, kukaan ei toistaan parempi tai huonompi, rodusta, elämän tavoista, uskonnosta,
Y:M:S:sta riippumatta, PORTTOJA, syntisiä ROSVOJA, JEESUSKIN RAkasti JA HOIVASI, koettaen heitä saada uudestisyntyneeksi = PARANTUNEEKSI  # TÄMÄ ON TOTUUS, TOIVO ja ELÄMÄ =
TOSI RAKKAUS #
AMEN

t.timo - välittäjä - ilmainen - ihmiskunnan piiskaaja = jObi = jObinpOsti taivahista -ihmiskunnan parahiksi - vainottu tulen olemahan, hyvä ei saa olla, silloin mielisairas on Sulla polla, pahaa pitää ajatella, katehinen olla, siis pitää olla # NOLLA "0" # erottua ei sopine, oot Sa sellainen höpsö kapine - OLE SIIS normaali, keskinkertainen, erottumaton väijyys, pidä sisälläsi vaino häijyys #
t.timo VAK:tulessa.makaaja@elissa.net = 774477 Opas kiki taivahista, tuonelan portilta #
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #4 : 11.05.2010 09:15:23 »

Tule HÄNEN kaltaisekseen niin mitään ei sulta puutu. Jee siinä pähkinä
purtavaksi jota täytyy pyöritellä muuten ei tuu mittään.  Uskoakin
koetan saada kokoon sinapinsiemen verran mutta tuskaista on.
Kaikki synnit anteeksi annettu, mutta velka on maksettava. Voi jos
sen ilolla tekis ja todeksi eläis. Yritys kova.
Aika ei lopu ja kaikki on ennalta määrätty ja luotu. Matkaani jouduttaa
koetan luottaen että kaikki on hyvin ja minusta huolta pidetään.
Enhän minä omista mitään vaan kaikki on annettu lainaksi.
Kaiken vanhan täytyy kuolla jotta uusi pääsee esiin. Tai ei vanha kuole vaan
sulautuu uuteen. Näin myös käy kirkoille. Joten ei huolen häivää vaikka
synnytystuskat kovat ovat.

sekku





tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.05.2010 14:18:24 »

sekku: OLet uudestisyntymisen ilmaissut todella hienolla tyylillä.
Tähän en pystyisi opaankaan apastuksella mitää otaman pois tai lisäämän.
Onnea Sinulle, onnea Sinulla tulee olemankin, onnellinen tunnut olevan juuri
nyt ja tässä elämän tilanteessasi - Jumalan siunausta - elä ikuisesti onnesi medessä,
maistuvassa mannassa, hunajainen olkoon ihosi kimmel, ota ja purista sitruunaa kalasi päälle,
aamulla puroa syö, muista myöskin työ, joka yö nuku huvin, huvin myöskin muista antaa tulla ja olla tunnin onnin olla, SE riittää, sittää pitää myöskin, SE jo RAAMATUSSA sanotaan täkeimmäksi tehtäväksemme - AUTTAMISEN ohella, auta Sinäkin koko luomakuntaa, etenkin
ÄITIMAATAMME Rakasta #

t.timo
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: